تفاوت بین پیج رنک و دامین اتوریتی

۸ آذر ۱۳۹۹
۰۲:۱۳:۵۹
علی
نظرات (0)


چه یه خرده برای دامین اتوریتی و پیج اتوریتی مطلوب میباشد؟
عدد بالای ۷۰ بسیار بالا و ایده آل میباشد! کمتر سایتی در سئو در مشهد کشور‌ایران چنین میباشد!
عدد ۶۰ و فراتر بسیار بسیار عدد قابل قبولی میباشد.
عدد ۵۰ و فراتر نشان از حاذق بودن یک وبسایت یا این که کاغذ میباشد.
عدد ۴۰ تا ۵۰ عدد قابل قبولی میباشد و اکثری از تارنما های دارای اعتبار در میان ۴۰ تا ۵۰ می‌باشند.
عدد ۳۰ عدد پایینی وجود ندارد اما آنچنان هم، نشان از قادر بودن وب سایت وجود ندارد.
عدد ۲۰ برای وبسایت های جدید احداث، ممکن میباشد عدد قابل قبولی باشد و کمتر از آن، عدد پایینی میباشد.

نکته های اساسی در رابطه دامین اتوریتی و پیج اتوریتی:
کل اعداد بالا، برای پیج اتوریتی شیت در آغاز تارنما تقریب زده شده‌است و طبیعتا دامین اتوریتی عدد کمتری (با اختلاف حدود ۱۰ تایی) می‌شود.

صفحه ها داخلی و پست های نو، در بخش اعظمی از مواقع، پیج اتوریتی برابر با یک یا این که صفر دارا هستند و این نشان از ضعیف بودن آن صفحه های وجود ندارد.

این دو فاکتور، در رابطه صفحه های یا این که دامنه هایی که نتایج از ریدایرکت می باشند (یعنی نشانی شیت یا این که دامنه عوض شده‌است)، معمولا دارنده خطاست و اعتبار نشانی گذشته، به نشانی نو منتقل نمی‌شود. لذا ممکن میباشد، یک وب سایت قوی را ملاحظه کنید که دامین اتوریتی یا این که پیج اتوریتی پایینی داشته باشد.

ممکن میباشد کاغذ ابتدا اینترنت سایتی دارنده پیج اتوریتی دربین ۳۰ تا ۵۰ باشد، ولی سایتی بسیار ضعیف و حتی اسپم باشد (مانند تارنما های ضعیفی که دارنده پیج رنک بالایی میباشند). اما حدودا غیرممکن میباشد که یک سایت ضعیف پیج اتوریتی بالای ۵۰ داشته باشد. به صورت کلی این دو مشخصه، مواقعی نیستند که بخواهید اکانت جامعی روی آن ها گشوده نمائید و همچون اکثری از فاکتور های دیگر seo، حتی فاکتور های قانونی مثل پیج رنک که به وسیله خویش گوگل، ارائه گردیده بود، قابل توکل نیستند. تمامی فاکتور های seo مدام در کنار هم، میتوانند اثرگذار باشند، خیر به طور تکی.

 

تفاوت در بین دامین اتوریتی و پیج رنک چه می باشد؟
دامین اتوریتی امروزه بیشتر از پیج رنک به کار گیری میگردد. در واقع چندین سالی که میباشد که الگوریتم پیج رنک دیگر آپدیت نمیشود.

برای توان دامنه، توان هر ورقه به طور غیروابسته اندازه گیری می‌شود اما در پیج رنک مجموع ورقه آیتم بررسی قرار میگیرد.

اندازه گیری پیج رنک بوسیله گوگل انجام می‌گردد البته دامین اتوریتی با استعمال از موز پیشرفته میباشد.

پیج رنک تاثیر مستقیمی بر روی حضور تارنما شما در SERP (نتیجه ها جستجوی یک واژه و کلمه خاص در موتورهای کاوش) ندارد البته دامین اتوریتی اثر بی واسطه دارااست.

معیارهای پیج رنک خیلی محدود میباشد در واقع تنها پیوند میباشد البته اقتدار دامنه دارنده معیارهای بیشتری میباشد که در صدر ذکر کردیم.

الگوریتم های دامین اتوریتیو نتیجه ها نتیجه ها از آن در هر ماه چندبار به روزرسانی میگردد البته پیج رنک یکسری سالی میباشد که الگوریتم خویش را تغییر تحول نداده میباشد.

قیمت دامین اتوریتی در سال های اخیر ارتقاء پیدا نموده است البته قیمت پیج رنک خیر صرفا رو به بالا نداشته میباشد بلکه محبوبیت و به کار گیری از آن کاهش یافته میباشد.

برای دامین اتوریتی معیارهای بیشتری نسبت به پیج رنک وجود دارااست. رعایت این معیارها منجر ارتقاء توان دامنه شما میگردد.

 

 

 

Domain Rating (سکو دامنه) و URL Rating (سکو URL) چه می‌باشد؟
Domain Rating و URL Rating امتیازهایی میباشد که بوسیله وبسایت ahrefs به یک تارنما داده میشود. آنچه که‌این سایت برای امتیازدهی در حیث می‌گیرد براساس backlink میباشد.

 

 

 

به گفته خویش وبسایت ahref انچه که در DR یا این که Domain Rating تاثیرگذار میباشد، تعداد و اعتبار پیوند های مربوط به دامنه تارنما میباشد که گزارش به دست آمده را با اطلاعات دردسترس از تارنما های دیگر در دیتابیس خویش مقایسه می نماید. در واقع غرض از DR آنالیز اعتبار لینک و پیوند های مرتبطی میباشد که از یک سایت بدست میاید و می قدرت آن را شبیه دامین اتوریتی در تارنما moz دانست. این آیتم را به خیال و خاطر داشته باشید که هر دامنه ای که DR یا این که DA بالایی داراست قابل اعتماد وجود ندارد به‌این خیال که حتی وب سایت های اسپم هم میتوانند از این امتیاز برخوردار باشند.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

[ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مرجع مقالات رسمی و تخصصی سئو است.