آموزش قدم به قدم آنالیز بک لینک سایت (10 ابزار فهمیدن تعداد بک لینک رقبا)

۲۶ آذر ۱۳۹۹
۱۰:۱۳:۲۶
علی
نظرات (0)


یکی سوالاتی که معمولا به وسیله اشخاص عشق مند به بهینه سازی پرسیده می گردد سئو در مشهد  درباره با ابزارهای “پی بردن تعداد بک لینک و پیوند وب سایت” استفاده کننده یا این که وب سایت های رقبا جهت ارزیابی بک لینک و پیوند آنهاست.

اینکه رقبای ما و وب سایت استفاده کننده:

چندین بک پیوند دارا‌هستند
بک لینکها در چه تارنما هایی وجود دارا هستند
چقدر اعتبار به وبسایت وارد کرده اند
کدام لینک و پیوند ها موثر و کدام مضر می‌باشند
+ چطور خواهیم توانست در تارنما هایی که رقبا لینک و پیوند سازی کرده اند پیوند سازی کنیم
در‌این مقاله مفصلا به موردها بالا می پردازیم و جزئیات بیشتری دریک سمت رفع نیاز بدون نقص و جامع شما برای انجام ماهر تحلیل بک لینک و پیوند وب سایت ارائه می کنیم.

 

آنچه در‌این مقاله یاد خواهید گرفت اکران سرفصل ها
1- یک گام پیش از استارت seo: بررسی موقعیت پیوند بیلدینگ رقبا
عامل نخستین اینکه ما نیاز به انالیز بک لینک و پیوند رقبا داریم ، در هنگامی میباشد که قصد استارت یک پروژه seo را داریم.

ما در آکادمی دیجیتال مارکتینگ آکادمی فرین ، پیش از استارت به فعالیت سئو وب سایت و انجام سرویس ها seo یک تارنما و در مرحله تنظیم پروپوزال، موقعیت بک لینک و پیوند های رقبا را تحلیل می‌کنیم.

این بسیار اصلی میباشد که وب سایت های حریف و وب سایت فعلی استفاده کننده (در شکل داشتن وبسایت) چه مقدار روی لینک و پیوند بیلدینگ سپرده گذاری کرده اند.

از طرف دیگر خیلی زمان ها وبسایت ها از سیاست های سابق و منسوخ گردیده لینک و پیوند بیلدینگ استعمال کرده و عملا با پیوند بیلدینگ به بهینه سازی وب سایت خویش زیان می‌زنند.

پس می بایست اطلاع بی نقص از این مورد ها داشته باشیم تا بتوانیم برای فرآیند seo طرح ریزی کنیم ، جراحت بک لینک و پیوند های اسپمی را کاهش دهیم و …

همگی این مورد ها، اهمیت بالای نظارت رقبا در پیوند بیلدینگ را معین میکند که قطعا بایستی این کار را در حق تقدم فعالیت های خویش در اختیار بگذاریم.

چطور بک لینک و پیوند مجانی کیفیت خوب بگیریم؟ +کلیپ فراگیری ساخت‌و‌ساز 19 بک پیوند (مهر 1399)

 

2- ربودن لینک و پیوند های رقبا
ادله دوم برای بررسی بک پیوند رقبا، فراهم نمودن وب سایت های خوب برای پیوند بیلدینگ میباشد.

برای اینکه مجال های لینک و پیوند بیلدینگ خوب را از روش رقبا به دست بیاوریم، خواهیم توانست لینک و پیوند های آنان‌را تحلیل کنیم و در حالتی‌که آن وبسایت ها یک کارشناس بهینه سازی داشته باشند، احتمالا در تارنما های خیر لینک و پیوند سازی کرده باشند که ما هم بتوانیم در آنان لینک و پیوند سازی کنیم.

این نکته حائض اهمیت را دستکم نگیرید!

زمانی سایتی با یک عبارت کلیدی خاص در جایگاه یک گوگل میباشد، از فاکتورهای متعدد گوگل عبور کرده تا به جایگاه یک رسیده میباشد.

یکی فاکتورهای اصلی در بهینه سازی هم دعوا لینک و پیوند بیلدینگ میباشد.

 

زمانی وبسایت حریف که با عبارت کلیدی متبوع ما در سکو یک جای‌دارد ، در سایت X لینک و پیوند بیلدینگ نموده است ، ما هم با لینک و پیوند بیلدینگ در تارنما x، خویش را در کنار تارنما حریف قرار می دهیم.
موقعیت ذیل را تصویر فرمایید:

تارنما ما 4 ماه میباشد فعال‌سازی گردیده و هیچ بک لینکی هم ندارد.

طی 2 ماه بعدی ، 80 بک پیوند ساخته یا این که خریده میگردد.

از این 80 بک پیوند 50 پیوند در وبسایت هایی میباشد که سکو های 1 تا 3 گوگل ، قرار دارا هستند.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

[ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مرجع مقالات رسمی و تخصصی سئو است.