چرا نقش محتوا در سئو سایت اهمیت دارد؟

۳ شهریور ۱۳۹۹
۱۲:۱۴:۰۶
علی
نظرات (0)


چرا نقش محتوا در seo وبسایت اهمیت دارااست؟
در پیشین‌های خیر چندان بدور بهینه سازی به‌تنهایی استعمال میشد ولی امروزه تا حدودی با بازاریابی محتوا رابطه حاذق پیداکرده میباشد بخش اعظمی از کارشناسان معتقدند که محتوای کیفیت خوب یک نوع بازاریابی محتوا میباشد سئو در مشهد هم اکنون چرا نقش محتوا در seo تارنما تا این معیار حائز اهمیت میباشد. در ذیل به عوارض اهمیت نقش محتوای کیفیت بالا در seo وب سایت اشاره‌کرده‌ایم:

برای اینکه بهینه سازی توانمند داشته باشیم می بایست به‌شکل رشته‌ای از لغت ها کلیدی به کار گیری نماییم. درواقع نخست بایستی واژه یا این که عبارات کلیدی را معلوم فرمائید و آن‌گاه متنی که ایجاد می کنید حول به عبارتی مورد ها باشد تا بتوانید جایگاه خیر و خوبی کسب فرمائید. در صورتی سایتی محتوا نداشته باشد به طبعً نمی‌تواند یک جایگاه خوب برای خویش کسب کند.

 

یکی‌از عوارض اهمیت نقش محتوای با کیفیت در seo وب سایت این میباشد که شما میتوانید از آن در کانال‌های اجتماعی خویش به کارگیری فرمایید و اقبال چشم شدن مطالب را بالا ببرید. هر چه معیار اشتراک‌گذاری محتوا در کانال‌های اجتماعی بیشتر گردد می توانید مطمئن گردید که محتوا تهیه و تنظیم‌گردیده کیفیت عالی میباشد به همین استدلال گزینه تأیید مخاطبین قرارگرفته میباشد. درحال حاضر گوگل از این تأییدیه‌ها برای درجه‌بندی خویش به کار گیری می‌نماید.

یک بک لینک و پیوند کیفیت بالا با به کار گیری از محتوای کیفیت بالا به وجود میاید. به‌ذکر‌دیگر هنگامی که وبسایت‌های دیگر بک لینکی از محتوای شما در تارنما خویش به کار گیری می گذارند نشان میدهد که محتوای تولیدشده کیفیت بالا میباشد. البته یک سؤال پیش میاید چرا می بایست سایتی باطن خویش از تارنما دیگری استعمال نماید و یا این که به‌عبارت‌دیگر لینک و پیوند وب سایت حریف خویش را در شیت خویش بگذارد.

برای جواب دادن بدین سؤال بایستی بگوییم برخی از مواقع این سعی جنبه تبلیغاتی داراست و در مقابل پیوند گذاشتن پولی به وب سایت نخستین داده میشود و در برخی از مواقع ممکن میباشد صرفا به جهت سپاس از یک تارنما لینکی از آن گذارده میشود. درنهایت به هر دلیلی که شما از یک محتوای کیفیت بالا بک لینک و پیوند بگذارید میتوانید سکو وب سایت خویش را در گوگل بالا ببرید.

معمولاً جایگاه دادن گوگل مبنی بر محتوا میباشد چون درصورتی که محتوا نباشد گوگل به چه چیزی میخواهد درجه بدهد. موتور کاوش گر گوگل مدام سکو‌بندی لینک و پیوند‌ها را بر طبق کیفیت محتوایی که دارا هستند انجام می دهد بر همین پایه محتوا دارنده بها بالایی میباشد.

گوگل از اولِ کار خویش غرض را بر شالوده حل نیاز مخاطبین گذارده میباشد به همین عامل به تارنما‌هایی که بهتر نیاز مخاطبین را رفع می‌نمایند بیشتر عشق نشان می دهد. چون مخاطبین هنگامی که در گوگل چیزی را کاوش می‌نمایند این انتظار دارا هستند که شایسته ترین جواب‌ها را برای سؤال خویش بیابند. از این‌رو موتور کاوش گر گوگل به‌شکل مداوم الگوریتم‌های خویش را به‌روز می‌نماید تا رده خویش را میان مخاطبین مراقبت کند.

نکات اساسی در تایپ کردن یک محتوای کیفیت بالا
در صورتی‌که میخواهید نقش محتوا در seo را مشاهده کنید می بایست به نکات اساسی در تایپ کردن یک محتوای با کیفیت اعتنا فرمایید این نکات مشتمل بر موردها تحت می گردد:

تیتر جالب
در قدم ابتدا بایستی در تعیین تیتر جالب اعتنا نمائید چون این تیتر میباشد که کاربر را به وب سایت شما جذب می‌نماید، هم اکنون در شرایطی که تعداد مخاطبین بیشتر باشد شما می توانید از ارتقاء ترافیک تارنما منفعت‌مند گردید. برای اینکه بتوانید یک تیتر دیدنی داشته باشید مایحتاج وجود ندارد که یک تالیف کننده حرفه ای باشید فقط کافی میباشد باکمی اعتنا لغت ها و کلمه ها تأثیرگذار را تحلیل نمایید و شایسته ترین تیتر که با محتوا و مقصود شما مطابقت و همخوانی دارااست را گزینش فرمائید با این طرز میتوانید احتمال گزینش شدن محتوای خویش را بالا ببرید. ادله اینکه تیتر محتوا را اولی نکته در حیث گرفته‌ایم تأثیری میباشد که‌این قضیه بر روی مخاطب می گذارد و سبب بالا رفتن CTR میگردد. CTR یک پارامتر اساسی در الگوریتم‌های گوگل برای جایگاه‌بندی میباشد.

 

عبارات کلیدی
در حین تایپ کردن محتوا می بایست کلمه و واژه و یا این که عبارات کلیدی تأثیر گذار گزینش فرمائید و اعتنا داشته باشید که از این عبارات صحیح و ظریف استعمال فرمایید همینطور محتوایی که ساخت و ساز میکنید مربوط به به عبارتی کلمه ها باشد چون مخاطب بسیار هوشمند میباشد و قادر است در کمترین بازه زمانی ممکن متوجه گردد که آیا محتوای شما مربوط به لغت ها کلیدی میباشد یا این که شما با گزینش این لغت ها قصد فریب وی رادارید.

سرعت تارنما
امروزه با پیشرفت ارتباطات معمولاً اکثر وبسایت‌ها از سرعت بالایی برخوردار میباشند و به همین عامل هنگامی که مخاطبی وارد وب سایت می شود انتظار دارد که در کسری از ثانیه کاغذ موردنظر گشوده گردد. سرعت وبسایت علاوه بر جلب رضایت کاربر در بهینه سازی بسیار تأثیر دارااست. در حالتی که لود شما بیشتر از سه ثانیه ارتفاع بکشد مسلماً نقص‌ وجود داراست و بایستی هرچه سریع‌خیس نسبت به رفع آن مبادرت کنید چون در‌حالتی که هزینه و برهه زمانی متعددی برای پباده سازی و محتوای آن صرف کرده باشید البته نماید باشد به طبعً دیگر استفاده کننده وارد وبسایت شما نمیشود. برای محاسبه کردن سرعت تارنما خویش می توانید از Pingdom, Gt metrix, google insght به کارگیری نمایید و خط مش حل‌هایی برای خطاها مو جود ملاحظه کنید.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

گوگل دنس یا این که رقص گوگل (Google Dance) چه می باشد؟

۱ شهریور ۱۳۹۹
۰۲:۵۸:۱۶
علی
نظرات (0)


گوگل دنس یا این که رقص گوگل (Google Dance) چه می باشد؟
اکثری از زمان ها برای شما اتفاق افتاده که کسب و کارتان در کاغذ نخستین گوگل اکران داده می‌گردیده البته الآن به ورقه ششم رفته‌اید یا این که برعکس. در‌این حالت در گیر نگرانی‌های وسیع خواهید شد و ممکن میباشد ندانید می بایست چه عمل فرمایید.
در‌این نوشته ی علمی شما‌را با پدیده گوگل دنس آشنا خوا هیم کرد. پدیده‌ای که خیر صرفا نباید از آن بترسید بلکه بایستی به آن تحت عنوان یک مجال طلایی نگاه فرمائید و درجه خویش را در نتیجه ها موتورهای جست و جو بهبود ببخشید. بهترین سئو کار

گوگل دنس یا این که رقص گوگل (Google Dance) چه می باشد؟


30 اینترنت‌وب سایت را در حیث بگیرید که واژه و کلمه کلیدی آنان «COVID-19» میباشد. همه آن ها مطالب مفیدی دارا هستند که هرمورد نیازی را از کاربر برطرف می‌سازد؛ البته چه طور می بایست آنها‌را دسته‌بندی کرد؟ کدام‌یک می بایست مقام بالاتری نسبت به سایر اینترنت‌تارنما‌ها داشته باشد؟
رقص رده اینترنت‌وبسایت‌ها بر پایه ی لغات کلیدی در برگه نتیجه ها گوگل را «گوگل دنس» می‌نامند. گوگل مقام اینترنت‌تارنما‌ها را به صورت موقت تغییر تحول میدهد تا ببیند عکس‌العمل یوزرها نسبت به آن اینترنت‌تارنما و محتوا چه می باشد. چه تعداد کلیک می خورد؟ عده ای که بر روی آن کلیک می‌نمایند و وارد برگه میگردد، چه زمان در شیت میمانند و بقیه رفتارهای یوزرها را در حیث میگیرد و بر طبق آن ها کیفیت مقاله را آنالیز می‌نماید.
گوگل برای او‌لین توشه در سال 2003 از رقص گوگل بهره برد و در سال 2015 امتیاز انحصاری آن را به تثبیت رساند.

آیا رقص گوگل یک کدام از الگوریتم‌های گوگل میباشد؟
اختلاف حیث عظیم‌ای بر رمز اینکه رقص گوگل الگوریتم محسوب میشود یا این که نه وجود داراست. اگرچه چک یک تارنما و آزمودن آن یک الگوریتم پیچیده به لحاظ می رسد، هیچ یک از کارشناسان seo تا به امروز گوگل دنس را در فهرست الگوریتم‌های گوگل قرار نداده‌اند. در واقع گوگل دنس مانند گورخر، برت، کافئین و... خصوصیت‌های الگوریتمی ندارد.
در هر هم اکنون اصلا مهم نیست که ما رقص گوگل را یک الگوریتم بدانیم یا این که خیر، آنچه اهمیت داراست این میباشد که خصوصیت‌های آن را بشناسیم و با وفق دادن اینترنت‌سایتمان از این خصوصیت‌ها غایت منفعت را برای کسب درجه بهتر ببریم.

رقص گوگل در کار چه‌طور میباشد؟
گوگل درجه یک تارنما را بر پایه ی اخلاق و رفتار کاربرانش گزینش می‌نماید؛ به‌این شکل که هنگامی یک شیت اینترنت یا این که یک محتوای نو ساخت خواهد شد و گوگل از کیفیت آن اطلاعی نداشته باشد به صورت موقت آن برگه را در معرض روئت کرد یوزرها قرار می دهد تا برخورد یوزرها را نسبت به آن بسنجد.
در شرایطی که یوزرها بدین محتوای نو با رفتارهایی نظیر نرخ کلیک بالا، مدت طولانی ماندن در برگه و... برخورد مثبت نشان دهند، مرتبه آن اینترنت‌تارنما افزایش پیدا می‌نماید. ولی در مقابل در صورتیکه آن ورقه اینترنت با برخورد‌های منفی از سوی یوزرها مواجه شد افت سکو پیدا خواهد کرد.
گوگل به وسیله ربات‌های خویش این عکس العمل‌ها را پایین لحاظ می گیرد. این یوزرها می‌باشند که انتخاب می‌نمایند آیا یک ورقه یا این که یک محتوای جدید اثر گذار میباشد و قیمت چشم شدن داراست یا این که نه.
فرض فرمایید درباره با کلیدواژه‌ای جدید 25 شیت اینترنت تازه ساخت و ساز گردیده باشد. در این صورت الگوریتم‌های گوگل استارت به مرتبه‌بندی صفحه ها می‌نمایند. البته همین 25 شیت اینترنت ممکن میباشد برای برخی یوزرها در مدت‌های گوناگون وقتی بالا و زیر نشان داده خواهد شد تا در غایت هریک مقام حقیقی و واقعی خویش را بیابند.
پس گوگل دنس یک اینترنت‌وب سایت را در برگه نخستین نتیجه ها نشان میدهد، در حالتی‌که آن اینترنت‌تارنما توانست حیث یوزرها را جلب نماید چه‌بسا مقام چشم شدن در شیت اولیه را نگهداری نماید و در حالتی‌که یوزرها رغبتی برای گشودن آن نداشته باشند ممکن میباشد به منزلت پیشین خویش برگشته یا این که حتی تنزل جایگاه پیدا نماید.

تأثیر گوگل دنس بر حاصل کاوش و سکو‌بندی تارنما‌ها
پیش از به کار گیری از گوگل دنس، گوگل فقط لغت ها جست و جو گردیده را با تعداد کلیدواژه‌های یک محتوا تطبیق داده و هرمورد که تراکم کلیدواژه بیشتری داشتند آن اینترنت‌وبسایت‌ها را در برگه نخستین نتیجه ها جست و جو نشان می‌بخشید. اما در‌این راستا از بک پیوند‌ها هم استعمال میکرد. سود این شد که اینترنت‌وبسایت‌ها برای بهبود رده خویش در حاصل جست و جو، یک محتوا پر‌از کلمه ها کلیدی ساخت و ساز می‌کردند و بک پیوند‌های بی‌کیفیت از تارنما‌های بی‌بها می‌گرفتند. خیلی زود زمان‌طلبان استارت کردند به ایجاد این‌سیرتکامل محتواها و مقام شیت نخستین گوگل را تصاحب کردند.
تارنما‌های اکثری قبل از سال 2003 از این نقطه‌ضعف گوگل به کارگیری کردند و منزلت نیکی هم در گوگل برای خویش کسب کردند. این به خسارت گوگل بود؛ چراکه یوزرها نمی‌توانستند جواب سؤالات خویش را از گوگل بگیرند و در سود ممکن بود برای توشه دوم به گوگل مراجعه نکنند و بنابراین گوگل نیز کاربرانش را از دست می‌اعطا کرد!
آپ دیت‌های کسندرا (Cassandra)، فلوریدا و بوستون گوگل، همت‌های اول گوگل برای رویارویی با این مصیبت بودند.
امروزه گوگل از شاخص‌هایی مثل ترازو اسکرول کردن ورقه، تعامل مخاطب با قسمت‌های دیگر وبسایت، به اشتراک‌گذاری و قریه‌ها شاخص دیگر برای جایگاه‌بندی تارنما در شیت حاصل جست و جو استعمال می‌نماید. پس رضایت مخاطب از محتوای ساخت و ساز گردیده در حق تقدم نخستین هر کارشناس بهینه سازی قراردارد.
اینک گوگل با سرعت بیشتری به ایندکس کردن وب سایت‌ها می پردازد و هر روز الگوریتمی هوشمند پباده سازی می‌نماید تا اینترنت‌وبسایت‌های باکیفیت مقام بهتری در گوگل پیدا نمایند و همین فرمان انقلابی عظیم در دنیای داده ها پدید آورده میباشد. گوگل دنس نشان اعطا کرد که اخلاق مخاطب بیش تر از هر چیز دیگری برای گروه گوگل اهمیت داراست و این یوزرها می باشند که مقام حقیقی وواقعی یک اینترنت‌تارنما را در گوگل تعیین می‌نمایند.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: بهترین سئو کار،
بازدید:

چه‌طور seo کنیم؟

۱ شهریور ۱۳۹۹
۰۲:۴۰:۲۰
علی
نظرات (0)


بهینه سازی کلاه سیاه(Black Hat سئو) چه است؟
برخلاف شیوه قبل که عملکرد می شد کل پروسه بهینه سازی رسمی باشد،  سئو در مشهد درین نحوه مجموع همت سئوکار بر فریب موتور کاوش و بالا آوردن درجه تارنما از روش نحوه‌های غیر رسمی و بدور زدن الگوریتم‌های گوگل میباشد. این طریق بسیار سریع کار می‌نماید و فیض آن را در مقطع برهه زمانی بسیار مقداری می توانید مشاهده کنید،‌ ولی این‌سیرتکامل بهینه سازی کردن بسیار خطرناک بوده و در‌صورتی‌که که گوگل متوجه آن خواهد شد، اینترنت‌تارنما کاملا از حاصل کاوش حذف گردد.

زمانی از پنالتی شدن وبسایت به وسیله گوگل کلام کردیم ، روی صحبتمون با سئوکاران کلاه سیاه بود.این seo همچنان هم مزایایی دارااست.

یک نمونه کاربردی از بهینه سازی کلاه سیاه
مثلا فرض فرمایید شما برای یک ماه خاص از سال مال ویژه ای دارید و اینکه در اون روز ها بتوانید بازدید هدفمند بگیرید برای شما اهمیت ویژه ای دارااست.seo کاران کلاه سیاه به شما یاری می نمایند که با خرید یک دامنه مبادرت به فعال‌ساز‌ی یک ورقه فرود مطلوب برای مقصود تجاری خودتان گردید.

به‌این شکل شما مخاطبین مقصود خویش را جذب میکنید و خیلی زود وب سایت جدیدتان را هم از دست می دهید.

اما به هدفتان رسیده اید.

بهینه سازی منفی یا این که Negative سئو
مثال ی دیگری از سئوی سیاه ، بهینه سازی منفی میباشد که از طریق های سیاه برای تضعیف حریف خودشان استعمال می نمایند.قاعدتا این شیوه اخلاقی وجود ندارد و از بشر هایی که روح بزرگی داشته باشند بر نمی آید.

ولی متاسفانه این قضیه وجود دارااست که بهینه سازی کاران ضعیف و حسود و بخیل از این طرز ها به کار گیری می نمایند.متاسفانه به تازگی بوسیله افرادی انسان بی خوی این رخداد برای وبسایت ما افتاده که امیدوارم بتوانیم سوای ایراد از آن رد بشیم.

بهینه سازی کلاه خاکستری ( Gray Hat سئو) چه می‌باشد؟
در‌این نحوه عملکرد می شود از تیم‌ای از تکنیک‌های دو شیوه پیشین استعمال شود. این نوع seo کردن نیاز به تخصص بالایی دارااست و در صورتی‌که صحیح انجام نشود ممکن میباشد نتیجه ها بدی برای اینترنت‌تارنما در ادامه داشته باشد. سئوی خاکستری بازه زمانی‌بازه زمانی نسبتاً پاره ای برای اجرا نیاز دارااست و می‌قدرت آن را شایسته ترین و تخصصی‌ترین طرز بهینه سازی نامید.

اکنون نحوه بک لینک و پیوند PBN که ما برای شما فراهم کرده ایم و می‌توانید به راحتی آن را برای تارنما خویش پیشنهاد دهید یک نحوه بهینه سازی کلاه خاکستری میباشد.

باورهای نادرست بهینه سازی
باورهای خطا seo همچون زهر میباشند که به جان دانشجوهای این دانش جالب و متاسفانه بعضی از سئوکاران ماهر افتاده اند.
در تنی چند از فراگیری های مطرح بعضا از پارامترها تحت عنوان پارامتر قطعی seo به دوستداران این حرفه فراگیری داده میشود که مبنای حقیقی ندارد و تنها تصور آن آموزگار یا این که کمپانی است ، آن هم اکثر اوقات فقط به یک برهان که در یک کیس ِ به خصوص برای آنها به‌این شکل فیض داده میباشد .

برای شناخت با باورهای نادرست seo این نوشته‌ی‌علمی را ببینید.

آیا اینترنت‌وب سایت اینجانب نیاز به seo داراست؟
در یک جواب کوتاه؛ آری. همگی اینترنت‌وبسایت‌ها نیاز به seo کردن دارا هستند. در حالتی‌که میخواهید در اینترنتت چشم گردید به seo کردن احتیاج دارید. فارغ از seo کردن و دریافت کردن مرتبه در گوگل، اینترنت‌تارنما شما‌ منزوی شود و هیچ‌وقت بازدیدکنندگان متعددی نخواهد گرفت.

چه‌طور seo کنیم؟
به عبارتی‌طور که پیش‌خیس توضیح دادیم،‌ بهینه سازی شیوه‌های مختلفی دارااست. قبل از تمامی‌چیز می بایست بدانید موتور کاوش چه ملاک‌هایی دارااست و اینک کدام ملاک‌ها از سایر اساسی‌خیس میباشند. بعد از آن می بایست استراتژی seo خویش را تهیه فرمایید و در‌این استراتژی کل نحوه‌ها و تکنیک‌هایی که می بایست برای بهینه سازی کردن به کارگیری شوند را مشخص و معلوم فرمایید.

در صورتی تخصصی دراین مورد ندارید و نو با قرائت این نوشته‌ی‌علمی با seo و اهمیت آن آشنا شدید، بهتر میباشد انجام بهینه سازی را به یک کارشناس واگذار فرمایید. اعتنا داشته باشید که seo کردن وبسایت سوای داشتن علم کافی در این مورد، می تواند سبب ساز به حذف بدون نقص اینترنت‌وب سایت از نتیجه ها کاوش گردد.

برای بهینه سازی کردن می‌توانید از یک‌سری ابزارهای ارزیابی تارنما و رقبا به کار گیری فرمائید که ما یک کدام از این خدمات را برای شما ارائه می‌دهیم. خرید حساب MOZ PRO


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

انواع محتوا ؛ ۱۰ نوع از انواع روشهای تولید محتوا برای سایت

۲۸ مرداد ۱۳۹۹
۰۸:۴۷:۳۵
علی
نظرات (0)


شیوه های ساخت محتوا برای وبسایت ، زیاد میباشد ؛
در‌این قسمت قصد داریم تا اشکال طریق های ساخت محتوا را به شما معرفی کنیم و به توضیح مختصری از سئو در مشهد  هر یک بپردازیم.

اشکال محتوا
۱_ ساخت محتوای متنی
به محتوایی که در آن تنها از کلمه ها مصرف شده باشد ، محتوای متنی می گویند .

محتوای متنی معمولا کوتاه میباشد و در کناره کنار وبسایت ها برای توضیح قسمتی از سایت و یا این که توضیح در رابطه چیزی نوشته می شود. این نوع محتوا در متن های طولانی و محتوای بلند ، معمولا بصورت محتوای PDF نشر داده می‌شود.

یک مثال از محتوای متنی در وب سایت اینترنت اپراتور :

 

۲_ ساخت‌و‌ساز محتوای بصری
این نوع محتوا دربرگیرنده تصاویر گوناگون یا این که آلبوم عکس میباشد ، که موضوعی را به تصویر می کشند .

محتوای بصری گونه های محتلفی داراست ، که برای مثال مهم ترین و پرکاربردترین آن ها میتوان به عکس های اینفوگرافی اشاره نمود . اینفوگرافی در شبکه‌های‌اجتماعی یا این که در مقاله‌ها آموزشی بیشترین کاربرد را دارد.

 

۳_تولید محتوای اسلاید شیر
این نوع محتوا که تلفیقی از یک سری عکس نوشته میباشد، در مرزو بوم های اروپایی و آمریکایی هواداران متعددی داراست. در جمهوری اسلامی ایران نیز ، این نوع محتوا در ساخت و ساز محتوای تارنما فرهنگ وتمدن سازی نشده میباشد و مدیران و وبمستران اهل ایران به تدریج از این نوع محتوا استعمال میکنند.

مثال ای از یک محتوای اسلایدشیر در اینترنت اپراتور را از اینجا ملاحظه کنید.

 

۴_تولید محتوای ویدیویی
محتوای ویدیویی ۶۰ برابر بیشتر از محتوای متنی در مغز آدم قابلیت و امکان پردازش دارااست.
این نوع محتوا بیشترین طرفدار را میان بقیه محتوا دارااست. اکثری از موسسه ها گسترده اینترنتی سپرده گذاری ویژه ای در نصیب محتوای ویدیویی انجام داده اند.

در حالتی‌که دوست دارید در خصوص محتوای ویدیویی بیشتر بدانید این محتوای تارنما دیجیاتو را از دست ندهید.

 

۵_تولید محتوای صوتی یا این که پادکست
پادکست نیز فی مابین گونه های محتوا ، دوستداران خاص خودش را دارااست .

این محتوا به جهت به کارگیری از تمدن گوش دادن پوشه های صوتی آموزشی در اتومبیل ، یا این که گوش دادن با هندزفری در موبایل های اسمارتفون ، برای یادگیری موضوعی ،شایسته ترین آیتم میباشد. معمولا در متن های آموزشی طولانی و داستانی طولانی ، از این نوع محتوا به کار گیری می شود ، همینطور در متن های خبری نیز از پادکست یا این که محتوای صوتی یا این که رادیوویی استعمال می گردد.

 

۶_تولید محتوای تلفیقی
این نوع محتوا از مخلوط یک سری نوع محتوا ساخت‌و‌ساز می گردد. به عنوان مثال :

 

محتوای متنی + محتوای بصری یا این که تصویری
محتوای ویدیوویی + محتوای متنی
محتوای متنی+ محتوای ویدیووی + محتوای تصویری + محتوای پادکست
این نوع محتوا برای وب سایت ها و بلاگ ها ، بیشترین کاربرد را دارااست. این UXC برای تارنما ، ( UXC = تجربه کاربری محتوا ) به جهت seo بهتر ، به گذر زمان بازه زمانی صورت گرفته میباشد ، و یوزرها به آن عادت کردند و عشق بیشتری نشان می دهند. ضمن اینکه گونه های محتوا و مدل های محتوا را اعم از آموزشی ، اسکن رایتینگ ، خبری و… را پایین پوشش قرار می‌دهد.

اینترنت اپراتور اولی سامانه ای میباشد که ایجاد محتوای تلفیقی را با seo بدون نقص برای تارنما های فارسی لهجه انجام می دهد.

۷_تولید محتوای اسکن رایتینگ
ساخت محتوا ی نسخه برداری رایتینگ ، بیشتر در تارنما های فروشگاهی و یا این که وب سایت هایی که نیاز به فروش کالا یا این که ارائه خدماتی دارا‌هستند مشاهده میشود .در نسخه برداری رایتینگ از محتوای تلفیقی ، متنی + بصری بیشتر به کار گیری میگردد.

۸_تولید محتوای آموزشی
ساخت‌و‌ساز محتوای آموزشی از حساس ترین قسمت های ساخت‌و‌ساز محتوا بشمار میرود . این نوع محتوا دربرگیرنده توضیحات بدون نقص در رابطه موضوعی یا این که رفع مشکلی که خواننده دارااست ساخت‌و‌ساز می شود.

محتوای آموزشی می بایست در عین بدون نقص و جامع بودن ، از اصول و مقررات بهینه سازی نیز پیروی نماید .

۹_تولید محتوای خبری
محتوای خبری ، معمولا از اشخاص موثق و آیتم تایید ( خبرنگار ) به وسیله وبسایت های دارای اعتبار و تایید گردیده منتشر میگردد. محتوای خبری فقط محتوایی میباشد ( در میان اشکال محتوا ) که دربرگیرنده ضابطه اسکن رایت ( COPYRIGHT ) نمی شود !

مهم‌ترین نصیب محتوای خبری (سرتیتر و عنوان) می باشد.

۱۰_ ساخت محتوا شاخص
این اسم را مجموعه اینترنت اپراتور روی این نوع محتوا اسم گذاری کرده که شاخه ای تازه از گونه های روشهای ساخت محتوا میباشد.

محتوای شاخص از سایر محتوای تارنما گران بها خیس میباشد .همینطور این محتوا کرنر استون میباشد.محتوای شاخص از نگاه seo محتوا به طور کامل برتر از سایر محتوای تارنما میباشد.

محتوای شاخص ، به طور کامل هدفمند میباشد و طبق اصول بازاریابی محتوا ، و استراتژی محتوای آیتم به کار گیری وب سایت ، به خواسته ارتقا بازدید به طور کامل هدفمند نوشته می‌شود.

اینترنت اپراتور تحت عنوان او‌لین سامانه محتوا و ساخت محتوای seo در مرزو بوم افتخار این را دارااست تا با ارائه محتوای کیفیت خوب ، مشکلی از اشتباهات وبمستران و مدیران وبسایت را در شیوه وصال به برد حل نماید و همواره در کارایی میباشد تا لحاظ خوانند‌گان خودش را جلب کند .


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

انواع محتوا ؛ ۱۰ نوع از انواع روشهای تولید محتوا برای سایت

۲۸ مرداد ۱۳۹۹
۰۸:۳۶:۰۸
علی
نظرات (0)


شیوه های ساخت محتوا برای وبسایت ، زیاد میباشد ؛
در‌این قسمت قصد داریم تا اشکال طریق های ساخت محتوا را به شما معرفی کنیم و به توضیح مختصری از سئو در مشهد  هر یک بپردازیم.

اشکال محتوا
۱_ ساخت محتوای متنی
به محتوایی که در آن تنها از کلمه ها مصرف شده باشد ، محتوای متنی می گویند .

محتوای متنی معمولا کوتاه میباشد و در کناره کنار وبسایت ها برای توضیح قسمتی از سایت و یا این که توضیح در رابطه چیزی نوشته می شود. این نوع محتوا در متن های طولانی و محتوای بلند ، معمولا بصورت محتوای PDF نشر داده می‌شود.

یک مثال از محتوای متنی در وب سایت اینترنت اپراتور :

 

۲_ ساخت‌و‌ساز محتوای بصری
این نوع محتوا دربرگیرنده تصاویر گوناگون یا این که آلبوم عکس میباشد ، که موضوعی را به تصویر می کشند .

محتوای بصری گونه های محتلفی داراست ، که برای مثال مهم ترین و پرکاربردترین آن ها میتوان به عکس های اینفوگرافی اشاره نمود . اینفوگرافی در شبکه‌های‌اجتماعی یا این که در مقاله‌ها آموزشی بیشترین کاربرد را دارد.

 

۳_تولید محتوای اسلاید شیر
این نوع محتوا که تلفیقی از یک سری عکس نوشته میباشد، در مرزو بوم های اروپایی و آمریکایی هواداران متعددی داراست. در جمهوری اسلامی ایران نیز ، این نوع محتوا در ساخت و ساز محتوای تارنما فرهنگ وتمدن سازی نشده میباشد و مدیران و وبمستران اهل ایران به تدریج از این نوع محتوا استعمال میکنند.

مثال ای از یک محتوای اسلایدشیر در اینترنت اپراتور را از اینجا ملاحظه کنید.

 

۴_تولید محتوای ویدیویی
محتوای ویدیویی ۶۰ برابر بیشتر از محتوای متنی در مغز آدم قابلیت و امکان پردازش دارااست.
این نوع محتوا بیشترین طرفدار را میان بقیه محتوا دارااست. اکثری از موسسه ها گسترده اینترنتی سپرده گذاری ویژه ای در نصیب محتوای ویدیویی انجام داده اند.

در حالتی‌که دوست دارید در خصوص محتوای ویدیویی بیشتر بدانید این محتوای تارنما دیجیاتو را از دست ندهید.

 

۵_تولید محتوای صوتی یا این که پادکست
پادکست نیز فی مابین گونه های محتوا ، دوستداران خاص خودش را دارااست .

این محتوا به جهت به کارگیری از تمدن گوش دادن پوشه های صوتی آموزشی در اتومبیل ، یا این که گوش دادن با هندزفری در موبایل های اسمارتفون ، برای یادگیری موضوعی ،شایسته ترین آیتم میباشد. معمولا در متن های آموزشی طولانی و داستانی طولانی ، از این نوع محتوا به کار گیری می شود ، همینطور در متن های خبری نیز از پادکست یا این که محتوای صوتی یا این که رادیوویی استعمال می گردد.

 

۶_تولید محتوای تلفیقی
این نوع محتوا از مخلوط یک سری نوع محتوا ساخت‌و‌ساز می گردد. به عنوان مثال :

 

محتوای متنی + محتوای بصری یا این که تصویری
محتوای ویدیوویی + محتوای متنی
محتوای متنی+ محتوای ویدیووی + محتوای تصویری + محتوای پادکست
این نوع محتوا برای وب سایت ها و بلاگ ها ، بیشترین کاربرد را دارااست. این UXC برای تارنما ، ( UXC = تجربه کاربری محتوا ) به جهت seo بهتر ، به گذر زمان بازه زمانی صورت گرفته میباشد ، و یوزرها به آن عادت کردند و عشق بیشتری نشان می دهند. ضمن اینکه گونه های محتوا و مدل های محتوا را اعم از آموزشی ، اسکن رایتینگ ، خبری و… را پایین پوشش قرار می‌دهد.

اینترنت اپراتور اولی سامانه ای میباشد که ایجاد محتوای تلفیقی را با seo بدون نقص برای تارنما های فارسی لهجه انجام می دهد.

۷_تولید محتوای اسکن رایتینگ
ساخت محتوا ی نسخه برداری رایتینگ ، بیشتر در تارنما های فروشگاهی و یا این که وب سایت هایی که نیاز به فروش کالا یا این که ارائه خدماتی دارا‌هستند مشاهده میشود .در نسخه برداری رایتینگ از محتوای تلفیقی ، متنی + بصری بیشتر به کار گیری میگردد.

۸_تولید محتوای آموزشی
ساخت‌و‌ساز محتوای آموزشی از حساس ترین قسمت های ساخت‌و‌ساز محتوا بشمار میرود . این نوع محتوا دربرگیرنده توضیحات بدون نقص در رابطه موضوعی یا این که رفع مشکلی که خواننده دارااست ساخت‌و‌ساز می شود.

محتوای آموزشی می بایست در عین بدون نقص و جامع بودن ، از اصول و مقررات بهینه سازی نیز پیروی نماید .

۹_تولید محتوای خبری
محتوای خبری ، معمولا از اشخاص موثق و آیتم تایید ( خبرنگار ) به وسیله وبسایت های دارای اعتبار و تایید گردیده منتشر میگردد. محتوای خبری فقط محتوایی میباشد ( در میان اشکال محتوا ) که دربرگیرنده ضابطه اسکن رایت ( COPYRIGHT ) نمی شود !

مهم‌ترین نصیب محتوای خبری (سرتیتر و عنوان) می باشد.

۱۰_ ساخت محتوا شاخص
این اسم را مجموعه اینترنت اپراتور روی این نوع محتوا اسم گذاری کرده که شاخه ای تازه از گونه های روشهای ساخت محتوا میباشد.

محتوای شاخص از سایر محتوای تارنما گران بها خیس میباشد .همینطور این محتوا کرنر استون میباشد.محتوای شاخص از نگاه seo محتوا به طور کامل برتر از سایر محتوای تارنما میباشد.

محتوای شاخص ، به طور کامل هدفمند میباشد و طبق اصول بازاریابی محتوا ، و استراتژی محتوای آیتم به کار گیری وب سایت ، به خواسته ارتقا بازدید به طور کامل هدفمند نوشته می‌شود.

اینترنت اپراتور تحت عنوان او‌لین سامانه محتوا و ساخت محتوای seo در مرزو بوم افتخار این را دارااست تا با ارائه محتوای کیفیت خوب ، مشکلی از اشتباهات وبمستران و مدیران وبسایت را در شیوه وصال به برد حل نماید و همواره در کارایی میباشد تا لحاظ خوانند‌گان خودش را جلب کند .


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

۸ راهکار برای بهینه‌سازی نرخ تبدیل یک وب‌سایت

۲۶ مرداد ۱۳۹۹
۱۱:۵۶:۴۸
علی
نظرات (0)


۸ راهکار برای با صرفه‌سازی نرخ تبدیل یک اینترنت‌وبسایت
CTA بر پایه ی متن در پست‌های وبلاگ خویش قرار دهید.
در نظرنگرفتن بنرها یک پدیده حقیقی و واقعی میباشد چراکه عموم عادت به در نظرنگرفتن داده ها بنر بهترین سئو کار در اینترنت‌وب سایت‌ها دارا‌هستند. همینطور، در اکثر اوقات مورد ها اشخاص تا انتهای یک پست را نمی‌خوانند؛ به این ترتیب، قرار دادن یک CTA معمولی در انتهای یک پست نمی‌تواند گزینش قابل قبولی باشد؛ به این ترتیب، می بایست به‌دنبال یک رویه تازه برای جلب اعتنا مخاطبان بود.

Hubspot بر این اعتقادوباور میباشد که CTA های بر طبق متن میتوانند موثر باشند. مراد از CTA بر پایه ی متن در یک پست وب لاگ، یک خط غیر وابسته از متن با تگ H3 و یا این که H4 میباشد که اشخاص را به یک کاغذ فرود خاص هدایت می‌نماید.‌

Hubspot تحقیقاتی بر روی ۱۰ پست خویش انجام بخشید که ببیند آیا CTAهای بر پایه ی متن حقیقتاً نرخ تبدیل اینترنت‌وبسایت را ارتقا میدهند یا این که خیر. بر پایه ی نتیجه ها به دست آمده از تحقیق hubspot، CTAهای معمولی فقط ۶٪ از lead های تولیدی پست‌های وب لاگ را در مشت داشتند؛ درحالی‌ CTA های بر پایه ی متن ۹۳٪ از lead های تولیدی را به خویش تخصیص دادند.

در پست‌های خویش از pop upها به کار گیری فرمایید.
یکی طرق دیگری که می توانید برای بهبود نرخ تبدیل اینترنت‌تارنما خویش از آن به کارگیری نمائید، استعمال از pop upها میباشد. شما از این شیوه میتوانید دقت مخاطبان اینترنت‌تارنما خویش را جلب فرمایید و به آنها یک سفارش ارائه دهید.

Hubspot با به کار گیری از pop up در وب لاگ خویش به نتیجه ها جالبی رسید. مبنی بر حاصل منتشر گردیده از Hubspot، در اثر به کار گیری از pop up در مقایسه با استعمال از یک CTA معمولی در انتهای پست، نرخ کلیک این اینترنت‌وبسایت ۱۹۲٪ و تعداد عضویت‌ها ۲۷٪ ارتقا داشته میباشد.

Mailerlite یک کدام از ابزارهایی میباشد که می تواند شما‌را در مسئله پباده سازی pop upهای متعدد یاری دهد. شما به امداد Mailerlite میتوانید انتخاب فرمایید که pop up‌ها در کدام‌یک از صفحه ها فرود و با چه فواصل وقتی به هرمورد از مخاطبان شما اکران داده شوند. همینطور، شما می توانید نتیجه ها تحلیلی نتایج از آن ها مانند نرخ کلیک، نرخ تبدیل و … مربوط به هریک از pop upها را نیز ملاحظه کنید و آنان‌را گزینه تحلیل قرار دهید.

 

بر روی صفحه های فرود متفاوت خویش آزمایش A/b انجام دهید.
امروزه صفحه های فرود یک کدام از ابزارهای اساسی بازاریابان یک مارک میباشد. ورقه فرود جایی میباشد که یک بازدیدکننده به یک lead تبدیل میگردد و یا این که leadهای تولیدشده در آن کاغذ بیشتر با یک مارک سرگرم میشوند و در غایت به مشتری تبدیل می شوند. این صفحه های نقش مهم در اینترنت‌تارنما شما دارا‌هستند و شما می بایست با به کارگیری از آزمایش A/B درین صفحه ها بیشترین فایده را از آنها ببرید. ولی نتیجه ها نتایج از آزمایش A/B هنگامی دارای اعتبار میباشد که فضای مثال‌ای که روی آن آزمایش انجام می‌دهید، وسیع باشد. به عنوان مثالً تعداد بازدیدکنندگان اینترنت‌وبسایت شما و نرخ تبدیل آن نباید عدد کوچکی باشد.

آزمایش A/B را در روزهای متعدد هفته و ماه‌های گوناگون سال انجام دهید، چرا‌که مراحل تغییرات نرخ تبدیل یک اینترنت‌تارنما در روزهای متعدد هفته و ماه‌های گوناگون سال مختلف میباشد.

می توانید موردها گوناگون مانند نسخه برداری‌رایتینگ، محتوای پیشنهادها، تصاویر، فرم‌های پرسشنامه، پباده سازی و … مربوط به صفحه ها فرود مهم را آیتم آزمایش A/B قرار دهید.


تبلیغ در فضای دوستداشتنی‌ترین اپ‌های تلفن همراه در تپسل
تپسل، به شما امداد می‌نماید تا کمپین‌های تبلیغاتی کسب‌وکار خویش در فرمت‌های گوناگون تبلیغاتی (ویدئویی، بنری، همسان، ریتارگتینگ) را در دوست داستنی‌ترین نرم‌افزار‌ها و بازی‌های موبایلی اجرا فرمائید و مارک خویش را در مقابل دیده مخاطبان هدفتان قرار دهید.

می‌خواهم با تبلیغات تپسل آشنا نحس
Leadها را به lead دارای شرایط بازاریابی (marketing-qualified lead) تبدیل نمایید.
بر روی leadهایی برای بازاریابی سرمایه‌گذاری فرمائید که با احتمال بیشتری ممکن میباشد مشتری شما شوند؛ ‌ولی کدام‌یک از leadهای تولیدشده بایستی وارد روند بازاریابی شوند؟

پاسخ این سؤال متناسب با هر صنعتی متعدد میباشد. با دقت به هدفی که دارید آن دسته از leadهایی که برای شما اساسی‌خیس می باشند را تعیین نمائید؛ از جملهٌ ممکن میباشد leadهایی که برای اخذ راهنمای به کارگیری از مال یا این که دموی بدون‌پول جنس شما تثبیت‌‌اسم کرده‌اند، اساسی باشند.

 

می توانید leadهای دارای شرایط بازاریابی و یا این که به عبارتی MQLها را از روش آزمایش A/B پیدا نمائید و بعد از آن عمده دقت بازاریابی خویش را بر این دسته از leadها قرار دهید. همینطور، می بایست leadهای تولیدی خویش در آینده را از روش پباده سازی خوب و CTAهای هوشمندانه به MQLها تبدیل نمائید.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: بهترین سئو کار،
بازدید:

به حساب آوردن نرخ بانس ریت وبسایت به چه شکل میباشد؟

۲۶ مرداد ۱۳۹۹
۱۱:۴۹:۴۶
علی
نظرات (0)

سئو در مشهد


به حساب آوردن نرخ بانس ریت وبسایت به چه شکل میباشد؟
وقتی که گروهی از یوزرها وب به تارنما شما وارد شوند البته فارغ از گذراندن وقت فورا از وب سایت بیرون شوند در‌این‌صورت گفته می‌شو که نرخ پریدن وب سایت ارتقا یافته میباشد. در‌این نوشته‌ی‌علمی توضیح خوا‌هیم اعطا کرد که به حساب آوردن نرخ بانس ریت وب سایت چه‌گونه میباشد؟

نرخ بانس در گوگل آنالیتیکس
نرخ پریدن یا این که بانس‌ریت یک متریک برای اندازه‌گیری مخاطبینی که وارد یک کاغذ از اینترنت‌وبسایت شما میشوند و هیچگونه کاری انجام نمی‌دهند استعمال می‌گردد. بطور نمونه برروی بخش منو، داده ها بیشتر یا این که پیوند‌های داخلی که برروی برگه وجود داراست کلیک نمیکنند، بدین مضمون‌ که سرور گوگل آنالیتیکس هیچگونه تریگری از مخاطبین اخذ نکرده. بطور کلی استفاده کننده هیچگونه تضارب با وب سایت شما ساخت و ساز نکرده میباشد و تنها یکی‌از صفحه های وبسایت شما‌را بازدید کرده و از آن بیرون شده‌است. بانس‌ریت یک متریکی برای نشان دادن کیفیت ورقه یا این که مخاطبین اینترنت‌تارنما شما می باشد. مراد از کیفیت یعنی مخاطبین غرض وبسایت شما می‌باشند یا این که نه.

 

گوگل آنالیتیکس چه گونه بانس ریت را احتساب می‌نماید؟


بانس‌ریت، سشن (session) تک ورقه‌ای را تقسیم بر مجموع سشن‌ها می‌نماید یا این که درصدی از تمامی سشن‌های وب سایت که صرفا یک برگه را بازدید کرده‌اند و یک تریگر برروی سرور آنالیتیکس ارسال می‌گردد.

 

(Bounce Rate = (Visits With Only 1 Pageview) / (Total Visits


بانس‌ریت مفاهیم تحت را میرساند:
کیفیت ورقه وبسایت نادر میباشد. مشکلی در دعوت کردن مخاطبین داراست.
مخاطبین مقصود شما صحیح گزینش نشده میباشد، چون آن ها با شیت شما مطابقت و همخوانی نشده‌اند.
سرعت زیر وب سایت تا‌وقتی‌که بار گذاری خواهد شد.
پیشنهاد اینترنت راز: گوگل اپتیمایز – بخش اولیه

بانس‌ریت و بهینه سازی
در‌پی در خصوص رابطه بانس‌ریت با فاکتورهای seo تارنما توضیح می دهیم. اطلاعاتی درمورد اینکه داده‌های گوگل آنالیتیکس را تحت عنوان فاکتور بهینه سازی در حیث می گیرند وجود دارااست. در حالتی که داده‌های گوگل آنالیتیکس بدرستی پیاده‌سازی نشود بالطبع قابل اطمینان نیستند، براین اساس شما براحتی می توانید بانس‌ریت را کاهش دهید.

این احتمال وجود داراست که گوگل از داده‌های گوگل آنالیتیکس به کارگیری نکند، البته شما بدین داده‌ها نیاز دارید تا رصد نمایید چه طور مخاطبانتان از موتورهای کاوش وارد اینترنت‌تارنما شما می گردند، همینطور مطمئن گردید هنگامی وارد وب سایت میگردند دکمه بک را نمی‌زنند و به عقب برنمی‌گردند، مجموع این داده‌ها میتواند هشدار دهد که سکو تارنما شما کاهش پیدا می‌نماید یا این که ارتقاء. این احتمال هم وجود داراست که گوگل آنالیتیکس شیوه‌های متفاوتی برای به حساب آوردن بانس‌ریت در لحاظ میگیرد.

برای اینکه بانس‌ریت وب سایت خویش را کاهش دهید بایستی کلیه جنبه‌های اینترنت‌وبسایت را با صرفه‌سازی نمائید تا افت مرتبه نداشته باشید.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

جایگاه بندی الکسا چه می باشد؟

۲۳ مرداد ۱۳۹۹
۱۱:۳۳:۲۴
علی
نظرات (0)


بهبود سکو الکسا برای بخش اعظمی از وب لاگ نویسان مبتدی و تازه کار کاری مشقت بار میباشد. بعضا بلاگ نویسان بضاعت و توان بالقوه ای برای کسب جایگاه های پایین 100000 الکسا را دارا هستند. البته در اکثر مواقع بهبود جایگاه الکسا برای وب لاگ نویسان تازه کار کاری بسیار مشقت بار میباشد.

خب، مساله این میباشد که چه گونه بایستی درجه الکسای سایت و سئو در مشهد  یا این که بلاگ خویش را تخت‌گاز بهبود دهیم؟ آیا ترفندهای خاصی برای بهبود جایگاه الکسا برای یک سایت یا این که وب لاگ وجود داراست؟ آیا ما می‌توانیم درجه سایت یا این که وب لاگ خویش را در الکسا به‌سرعت بهبود دهیم؟

وقتی که شما استارت به تولید یک بلاگ و یا این که وبسایت میکنید سوالهای متعددی از این قبیل به ذهنیت شما خطور می نماید. درین پست قصد داریم تعدادی خط مش عمل معمولی برای پیشرفت سریع در درجه بندی های الکسا را به شما ارائه دهیم. پس در حالتی که شما هم قصد بهبود درجه الکسا را دارید و پیرو روش شغل های آن می‌باشید، به شما توصیه میکنیم این مقاله را تا پایان بخوانید.

جایگاه بندی الکسا چه می باشد؟
مبنی بر وب سایت الکسا، سکو بندی الکسا تخمینی میباشد از ترازو محبوبیت وبسایت شما در مقایسه با دیگر تارنما ها. الکسا یک کمپانی داده ها اینترنت میباشد که وب سایت های متعدد را بر پایه ی فاکتورهای مختلف مانند ترافیک وبسایت، سکو بندی می نماید. این سکو بندی هر روز، آپ تو دیت رسانی می گردد.

اعتنا: مبتنی بر مشاهدات، تارنما هایی که درجه ی آن‌ها بیشتراز 1 میلیون باشد کمتر آپدیت رسانی میشوند.

در شرایطی که جایگاه ی شما ذیل 1 میلیون باشد این مرتبه بطور منظم آپ دیت می‌گردد. پیشنهاد می شود که کوشش فرمائید تا درجه ی سایتتان همواره ذیل 10 هزار باشد.

الکسا به چه شکل فعالیت می نماید؟
Alexa.com در سال 1996 فعال‌سازی شد و با استعمال از برخی ابزارها عمل جایگاه بندی تارنما ها را آغاز کرد. بخش اعظمی از عموم معتقدند که الکسا سکو ی دقیقی برای وبسایت ها ارائه نمی دهد. ولی این وب سایت شایسته ترین ابزار برای مقایسه ی دو تارنما با یکدیگر به شما می‌آید.

آیا بهبود درجه الکسا برای seo ارزشی داراست؟

اکثری از متخصصان بهینه سازی عقیده دارا‌هستند که هنگامی در اکنون بهبود سئوی تارنما خویش می‌باشید به جایگاه بندی های الکسا هیچ توجهی نکنید. البته وقتی که تاکتیک های بهینه سازی را بر وب سایت خویش اعمال کردید و متوجه شدید که بهبود سکو الکسا شکل پذیرفته میباشد، این به‌این معنا میباشد که از تاکتیک های قابل قبولی برای بهبود سئوی سایتتان به کارگیری نموده اید.

چرا بهبود مرتبه الکسا؟
چون معیارهای الکسا بر طبق ترافیک وب لاگ یا این که تارنما شما پباده سازی شده‌است و غرض از اعمال تاکتیک های seo نیز جذب بیشتر استفاده کننده به بلاگ یا این که سایت میباشد. البته معیارهای اکثری مانند درجه ی ورقه و توان دامنه در وب برای آنالیز سعی یک تارنما جانور میباشد. پس چرا بایستی بر روی پیشرفت مرتبه ی وبسایت در الکسا تمرکز کرد؟

جواب این پرسش این میباشد که بخش اعظمی از فعالان وب برای قرار دادن تبلیغات در وبسایت شما به مرتبه ی شما در الکسا دقت می نمایند. براین اساس برای کلیه وبسایت ها اساسی میباشد که بهبود مرتبه الکسا را مدام مد حیث داشته باشند تا در مقابل افرادی که برای تبلیغ در وب سایت های متعدد به سکو ی الکسای آنان اعتنا می نمایند، حرفی برای بیان کردن داشته باشند.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

طرز یافتن کلمه و واژه کلیدی بهینه سازی

۲۱ مرداد ۱۳۹۹
۱۱:۲۷:۴۷
علی
نظرات (0)


طرز یافتن کلمه و واژه کلیدی بهینه سازی
درحال حاضر که دانستیم کلمه و واژه کلیدی چه چیزی است ، به چه شکل آن را پیدا کرده ، از کجا بدانیم این عبارت ایده آل بوده و کسب جایگاه در آن به رونق کسب و فعالیت ما می انجامد ؟

 

طرح قضیه
تفاوتی نمی نماید که برای تارنما درپی کلید کلمه می‌باشید یا این  سئو در مشهد که یک نوشته ی علمی هفتگی ! برای یافتن مورد متبوع در آغاز می بایست کلیه جوانب آن را بسنجید .

یادتان باشد وجود یک نقشه سوای اینکه بدانید فعلا کجای آن قرار دارید شما‌را به مقصد گزینه نظرتان نخواهد رساند .

در باب کلیدواژه های یک مقر اینترنتی از خویش بپرسید که مسئله عمل وب سایت متبوع دقیقاً چه میباشد ؟

غرض از برپایی آن چه است ؟

در چه حوزه ای فعالیت دارد ؟

تمرکز آن بر روی عرضه چه محصول یا این که خدمتی می‌باشد ؟ و

همینطور درباره‌ی زمینه یک متن نیز از خویش بپرسید که آیا این زمینه گزینه سوال عوام مردم قرار گرفته میباشد ؟ آیا راه‌حل های شما دردی از وی دوا می نماید ؟

آیا حرفی که می زنید با دیگر منابع مو جود مختلف بوده و از سرفصل هایی نو پرده بر میدارد یا این که به عبارتی سخنان را به بیانی دیگر بازگو می نماید ؟

جمع آوری موضوعات
تمامی واژه و کلمه و عباراتی را که فکر می‌کنید در کسب و عمل شما مطرح بوده و پیرو عرضه آنها می‌باشید را در یک لیست گرد هم آورید . از جمله در‌حالتی که درپی سئو مقام تارنما یک دانش سرا لهجه می باشید از عباراتی مانند اموزشگاه لهجه انگلیسی ، فراگیری گویش ، زمان های لهجه انگلیسی ، عصر فشرده آیلتس ، دانشسرا آیلتس و … استعمال کرده و کلیه آنان یادداشت نمائید .

کاوش و تحلیل مورد های مو جود
می‌دانیم که سازه به محدودیت هایی که گفته شد قابلیت و امکان عمل بر روی کلیه عبارات کلیدی نیست ، از سویی دیگر و طی خبری خوش ، گهگاه تقویت یک کلیدواژه قادر است به بهبود رده یک سری و یک‌سری عبارت دیگر نیز بیانجامد .

مثلا در شرایطی‌که در نمونه فوق ، تارنما ذکر شده با عبارت کلیدی “دانشسرا گویش انگلیسی” بالا آمده و جایگاه نیکی بیابد ، به احتمال خیلی زیاد در هنگام جستجوی عبارتی مانند “اموزشگاه لهجه انگلیسی ارزان” هم در موضع های اول و مرتبه ای قابل قبول حاصل مشاهده می شود .

در فیض اینکه با یاری کنسول جستجوی گوگل ، اپلیکیشن یا این که وبسایت های مختلف نظارت و چگالی سنجی لغات و دست پایان با یک سرچ معمولی و مشاهده لغت ها پیشنهادی موتورهای کاوش گر که تا قبل از این گزینه تجسس قرار گرفته اند ، شایسته ترین آیتم جانور را گزینش کنید .


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

چه‌گونه از Canonical URL به کار گیری کنیم ؟

۱۹ مرداد ۱۳۹۹
۱۰:۵۸:۴۵
علی
نظرات (0)


چه‌گونه از Canonical URL به کار گیری کنیم ؟
وبلاگ > برگه مهم
[bs-text title=”Canonical URL دقیقاً چه میباشد و چه کاربردی داراست؟” bs-show-desktop=”1″ bs-show-tablet=”1″ bs-show-phone=”1″]کنونیکال یا این که به اصطلاح عامیانه Canonical link یک المنت HTML میباشد که به وبمستران یاری میکند تا از شر Duplicate Content خلاص شوند. گوگل با قرائت Canonical، ورژن صحیح نشانی یک برگه را شناسایی کرده و ایندکس می نماید.
ایده این فعالیت بسیار معمولی میباشد؛ در شرایطی‌که شما یک سری نشانی سئو در مشهد از یک شیت داشته باشید، میتوانید با افزودن کنونیکال به گوگل صرفا یک ورژن از نشانی را معرفی فرمایید. در‌حالتی که نتوانید گوگل را در رابطه اینکه کدام ورژن از برگه، ورژن اساسی میباشد قانع فرمائید، خطای Duplicate Content چهره میدهد.[/bs-text][bs-text title=”مزیت های Canonical برای seo” bs-show-desktop=”1″ bs-show-tablet=”1″ bs-show-phone=”1″]گزینش یک ورژن از نشانی برای ایندکس مهم ترین مزیت کنونیکال میباشد، همه نشانی های دیگر آن شیت خاص در واقع بصورت ۳۰۱ ریدایرکت می گردند، منتها فارغ از تغییر‌و تحول مسیر. یعنی تنها اثر ریدایرکت بر آن صفحه های اعمال می‌شود.[/bs-text][bs-text title=”فرآیند استاندارد سازی نشانی” bs-show-desktop=”1″ bs-show-tablet=”1″ bs-show-phone=”1″]نشانی های پارامتریک، دسته بندی ها و دیگر خطاها CMS ها، سبب می‌شود گهگاه یک کالا یا این که یک محتوا، تعدادی نشانی داشته باشد. یعنی مخاطب و موتور کاوش محتوا را از روش ادرس URL های مختلفی ببیند. مدام یک ورژن از نشانی های ساخت و ساز گردیده، درست و مطلوب میباشد. البته وقتی که چنین مشکلی وجود داشته باشد، گوگل در واقع اینگونه فهم میکند:

شما یکسری ورقه دارید که دارنده محتوای یکسانی می‌باشند، این به عبارتی محتوای تکراری یا این که Duplicate Content میباشد که با جریمه از سمت گوگل جواب داده میشود.

[/bs-text][bs-text title=”شیوه پیاده سازی کنونیکال” bs-show-desktop=”1″ bs-show-tablet=”1″ bs-show-phone=”1″]فرض فرمائید برگه ای وبسایت شما دارنده دو نشانی زی میباشد:

 

http://your-domain.ir/سئو-content

http://your-domain.ir/بهینه سازی/content

 

فرض فرمائید که‌این نشانی به یک محتوای خاص اشاره می نماید.

اینجاست که اساندارد سازی به امداد شما میاید. روند پایین برای استاندار سازی انجام می‌گردد:

۱- یک ورژن از ادرس را تحت عنوان ورژن اساسی گزینش فرمایید. ممکن میباشد شما در میان این دو ورژن فرقس شم نکنید و نتوانید یک کدام از را گزینش نمائید. در‌این‌صورت ورژن ای را گزینش فرمائید که بیشترین پیوند داخلی و بیرونی را دارا باشد.

۲- کنونیکال را به ورژن ای که گزینش نکرده اید اضافه نمائید. canonical می بایست به نشانی شیت گزینش گردیده اشاره نماید. طرز پیاده سازی به صورت پایین میباشد:

بهینه سازی-plugin/">

این کد را بایستی در میان تگ head ورقه قرار دهید. اینکار، هر دو شیت را برای گوگل merge می نماید. یک ریدایرکت قابل انعطاف و سوای انتقال برای مخاطب. تنها گوگل این تغییر تحول را میفهمد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مرجع مقالات رسمی و تخصصی سئو است.