تفاوت بازاریابی محتوا با تبلیغات

۲۴ شهریور ۱۳۹۹
۰۲:۳۳:۰۱
علی
نظرات (0)

تفاوت بازاریابی محتوا با تبلیغات
در آغاز بهتر میباشد بدانید که مقایسه کردن بازاریابی محتوا با تبلیغات سئو در مشهد به هیچ عنوان عمل صدق وجود ندارد. چرا‌که بازاریابی محتوا با وجه تمایزاتی که دارااست تمامی طرز‌های کهن را کنار زده میباشد تا در دوران دوران نادر و هزینه بسیار زیر، به گسترش کسب و امور در میان یوزرها کانال‌‎های اجتماعی بپردازد.

در واقع بهتر میباشد این‌سیرتکامل ذکر گردد که تبلیغات نوعی از بازاریابی می باشند که با صرف هزینه‌ ساخت‌و‌ساز محتوا بسیار ، در همگی‌ی رسانه‌ها پخش می گردند و حتی سبب مزاحمت و اندوه مخاطبان نیز می گردد. این در حالی میباشد که بازاریابی محتوا ،مخاطبان را دسته بندی می‌نماید و برای هر تیم از مخاطبان محتوای دارای ارتباط ساخت‌و‌ساز می‌نماید و همینطور در رسانه‌های پایین مالکیت کسب و امور آن‌ها‌را توزیع می‌نماید. با به کار گیری از این طریق هزینه‌های هنگفت و تصاحب کردن ادب از استفاده کننده برداشته میگردد و به‌دنبال تمامی‌ی این‌ها جذب کاربر بیشتری نیز شکل می‌پذیرد.

عارضه ها اهمیت استعمال از بازاریابی محتوا
اینکه چرا می بایست از بازاریابی محتوا استعمال نمائید بابیان یک سری برهان اهمیت آن معلوم می گردد. ولی در کل می‌قدرت اعلام کرد که‌این نحوه صرفا نحوه و شایسته ترین روشی میباشد که یاری بزرگی به صاحبان کسب و امور می‌نماید تا از منابع مقرون به صرفه و قابل اعتماد برای ارتقاء ترافیک وبسایت خویش به کار گیری نمایند و آن منابع را رئیس نمایند.

جلب اعتماد بازدید کنندگان
پهناور‌ترین سرمایه‌ها در هر کسب و کاری مخاطبان میباشند. پس تا می توانید با استعمال از بازاریابی محتوا اعتماد بازدیدکنندگان را جلب نمائید. به دلیل آن که یک محتوای یونیک و با ارزش به گذر زمان نگرش استفاده کننده را نسبت به مارک و مال شما تغییر‌و تحول می دهد و موجب ساخت عشق و علاقه در استفاده کننده به مارک و ارتقا اعتبار کسب و فعالیت شما می‌گردد.

ارتقا دور اندیشی از مارک
بازاریابی محتوا معمولا در اولِ عمل با مقصود ارتقاء دانایی از مارک وارد چرخه جذب کاربر میگردد. درین نحوه محتواهای ارزشمندی ساخت می گردند تا استفاده کننده با مطالعه آنها عکس‌العمل نشان دهد و در موضع یک مشتری به شما ملحق گردد. محتوای متبوع را شما می توانید در قالب اینفوگرافیک، ایبوک، وبینار و ویدئوهای مشغول‌کننده و دیدنی ساخت‌و‌ساز نمائید. ولی دقت داشته باشید که قبل از تولید محتوا بایستی معیارهایی را در لحاظ داشته باشید تا به واسطه آنها بتوانید اندازه‌گیری دقیقی از ترازو درایت استفاده کننده از مارک را داشته باشید. به دلیل آن که چنانچه مارک مدنظر شما بین مشتریان شناخته گردیده نباشد، نمی‌تواند کاربر خاص خویش را جذب نماید.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

تاثیر صفحه بندی سایت pagination در سئو

۲۳ شهریور ۱۳۹۹
۰۲:۰۵:۵۲
علی
نظرات (0)

سئو در مشهد


کارکرد شیت بندی وب سایت یک کدام از امکاناتی میباشد که دائماً در اکنون تغییر تحول صورت میباشد و برای اکران آیتم ها در صفحه های دسته بندی، بایگانی مقاله ها، آلبوم تصاویر یا این که اسلاید شو و فروم یا این که به عبارتی انجمن ها به عمل می رود. برای متخصصین seo این مورد مطرح وجود ندارد که آیا از این تجهیزات به کار گیری نمایند یا این که نه، آن ها بیشتر روی این مسئله تمرکز دارا‌هستند که چه هنگامی برای استعمال از آن مطلوب میباشد؟ زیرا بعداز اینکه وب سایت شما تا حد مشخصی پروش یافت، برای بهبود تجربه کاربری (ux) شما نیاز دارید که محتوای وب سایت خویش را به طور دسته بندی گردیده و در صفحه های گوناگون در دست بازدید کنندگان و صد اما خزنده های موتورهای کاوش قرار دهید. تا امروز شایعات و افسانه های متعددی در زمینه‌ی تاثیر کاغذ بندی وب سایت در seo پخش گردیده، اما هیچ کدام از آن‌ها به طور بی نقص این مسئله را برای شما توضیح نداده اند، به همین برهان درین مقاله از پونه مدیا قصد داریم این مسئله را به طور ظریف تری گزینه محاسبه در اختیار بگذاریم. درین مقاله ما نخست تکلیف شایعاتی که در باب مضر بودن شیت‌بندی تارنما برای این قضیه میباشد را پر‌نور میکنیم و خط مش کارهایی برای مثال عمل بهینه سازی به شما ارئه میکنیم تا بتوانید مثال عمل خودتان را بدرستی پیاده سازی فرمایید، در مرحله آنگاه یک روش مطلوب برای مدیر شیت بندی در دست شما قرار میدهیم و در انتها بعضا از مشکلات رایج شیت بندی را با هم تحلیل خوا هیم کرد.

 

راهنمای مطالعه متن
بهینه سازی و شیت بندی تارنما
pagination و بهینه سازی
مشکلات رایج در زمینه‌ی محتوای کاغذ بندی انجام یافته در وب سایت
بهینه سازی و برگه بندی وبسایت
یکی نکاتی که در باب ورقه بندی وبسایت شاید خوانده یا این که شنیده باشید این میباشد که‌این فعالیت برای بهینه سازی مضر هست. ما در‌این مقاله میخواهیم این مسئله را به صورت دیگری به شما بگوییم: "انجام ورقه بندی وب سایت به طور غیر اصولی سبب زخم دیدن seo تارنما شما شود و اگر که‌این فعالیت را به طور اصولی انجام دهید، حاصل خوب این فعالیت معطل شما خواهند بود." به دنبال این بخش قصد داریم تاثیرات منفی که برگه بندی وبسایت برای بهینه سازی میتواند به همدم داشته باشد را با هم چک میکنیم. اما در لحاظ داشته باشید که همگی مشکلاتی که در‌پی برای شما توضیح میدهیم در قوانینی پیش می‌آید که شما کاغذ بندی تارنما را به طور غیر اصولی انجام دهید.

1. کاغذ بندی وب سایت سبب ساز بوجود وارد شدن محتوای تکراری می‌گردد
هنگامی شیت بندی وبسایت خلل محتوای تکراری را برای شما به وجود می‌آورد که به طور ناقص و غلط صورت پذیرد. برای مثال فرض فرمائید یک ورقه "اکران کلیه" یا این که ورقه اولیه بسازید، ولی محتوایی که در‌این برگه اکران می‌دهید دقیقاً شبیه با ورقه اساسی باشد و درضمن از فرمان rel=canonical به صورت درست به کارگیری نکرده باشید.
ولی این قضیه را هم در حیث داشته باشید که شما با به کارگیری از کاغذ‌بندی که در آن اصول seo را در لحاظ گرفته باشید، به هیچ مشکلی برنمی‌خورید. حتی درصورتی که تگH1 و متا تگ شیت شما یکی از باشند، مادامی که محتوای آنان متعدد باشند، این موضوع هیچ مشکلی را برای شما بوجود نخواهد آورد.

2. شیت بندی منجر بوجود داخل شدن محتوای ضعیف می‌شود
در صورتی‌که که شما یک نوشته‌ی علمی یا این که یک آلبوم مرتبط با تصاویر را در صفحه های متفاوت قرار دهید و بخواهید از این نحوه تعداد بازدید صفحه ها خویش را ارتقا دهید؛ منجر میشوید که هر کاغذ دارنده محتوایی ضعیف و بی مایه خواهد شد که از لحاظ ربات های گوگل هیچ سودی برای مخاطبین تارنما شما ندارد.
ولی این قضیه را در لحاظ داشته باشید که در صورتی صفحه های تارنما شما دارنده محتوای کافی، اثر گذار و کاربرپسند باشند، این اختلال به هیچ عنوان برای شما پیش نخواهد آمد.

pagination و seo وبسایت
3. شیت بندی تارنما سبب ساز پایین آمدن کیفیت سکو شما شود
کلاً به کارگیری از ورقه بندی وبسایت منجر کاهش Ranking یا این که به عبارتی مرتبه تارنما شما شود. پروسه تأثیر گذاری آن بدین شکل میباشد که زمانی شما از برگه بندی تارنما به کار گیری میکنید، تاثیرات لینک و پیوند سازی های داخلی و فرنگی، کیفیت پیوند ها، کیفیت محتوا و... در میان صفحه های متفاوت سایت شما تقسیم میگردد. ولی شما می‌توانید با استعمال از طرح ریزی های صحیح تأثیر این زمینه را کاهش دهید، به‌این شکل که برای تولید برگه نو در آغاز این مسئله را ارزیابی فرمایید که آیا محتوا، لینک و پیوند سازی ها و لینک و پیوند های داده گردیده بدین برگه میتواند روی بهینه سازی وبسایت اینجانب تاثیر داشته باشد؟ درصورتی که جواب شما به‌این پرسش مثبت بود می‌توانید ورقه خویش را بسازید و دیگر نگران این که فرآیند پیشرفت درجه سایتتان کاهشی میباشد، نباشید.

4. ورقه بندی، سهمیه خزش (Crawl) وبسایت را میان صفحه های پخش می نماید
همگی دوست دارا هستند که ربات های گوگل وبسایت آنان‌را با تمرکز تحقیق کند و به عهدوپیمان دارای شهرت چیزی از مداد نیفتد! ولی هنگامی شما به شکل غیر اصولی مبادرت به ورقه بندی تارنما خویش میکنید بایستی این مورد را در لحاظ داشته باشید که چنین کاری سبب می‌گردد که کار خزش به طور ظریف و صحیح انجام نشود. شایسته ترین روش برای دوری از این خلل این میباشد که توسط راههایی مانند robots.txt و امرها مرتبط با آن، از ایندکس شدن بعضا از صفحه ها خودداری فرمایید تا سهمیه خزش یا این که (Crawl Budget) شما برای صفحه های مهمتر استعمال شود.

pagination و seo
از Anchor Links هایی استعمال نمائید که ریلکس ایندکس شوند
برای این که موتورهای کاوش بتوانند به صورت مؤثرتری بخش‌های برگه بندی گردیده وبسایت شما‌را گزینه خزش قرار دهند یا این که اصطلاحاً Crawl نمایند، بایستی URL این صفحه ها را طوری در لحاظ گرفته باشید که با همگی استاندارد های گوگل مطابقت داشته باشد. این نکته بسیار اساسی را بایستی به خاطر داشته باشید که لینک و پیوند های گزینه به کار گیری در بخش های شیت بندی گردیده نباید پایین لهجه Java Script باشند. همینطور شما می بایست ارتباط در میان نصیب ورقه بندی گردیده وب سایت را به طور جزء به جزء با دستورهای rel=”next” و rel=”prev” معلوم فرمایید.
برای کامل شدن rel=”next” / “prev” می بایست از یک پیوند rel=”canonical” یا این که پیوند خویش ارجاع استعمال فرمایید. به این ترتیب URL مانند /category?page=2 بایستی به همین URL ارجاع داده گردد.
چنانچه URL متبوع شما دارنده پارامترهای مازاد بود، این مورد ها را در پیوند های rel=”prev” / “next” اضافه نمائید، البته در لینک و پیوند های rel=”canonical” نیازی به انجام این فعالیت وجود ندارد. برای درک بهتر این مورد به نمونه ذیل اعتنا فرمایید:

 

انجام این عمل سبب ساز نمایان شدن تفاوت فی مابین صفحه های می گردد و از طرفی از بروز ایراد محتوای تکراری خودداری می‌نماید. ولی درین نحوه ممکن میباشد خطاهایی به وجود بیایند که می بایست از بروز آنان خودداری نمایید. این موردها عبارت‌اند از:

قرار دادن نماد‌های مرتبط با پیوند در بخش محتوای کاغذ، درصورتی‌که موتورهای کاوش صرفا مواقعی که در نصیب صفحه های HTML مو جود میباشد را پشتیبانی می‌نمایند.
افزودن rel=”prev” به پیوند کاغذ اساسی وب سایت یا این که افزودن rel=”next” به پیوند آخری برگه وب سایت. ولی این را در لحاظ داشته باشید که از دو کد دستوری بیان شده در کلیه صفحه های دربین اولیه و انتها زنجیره بایستی به کار گرفت.
مراقب این زمینه باشید که ورقه نخستین و برگه مهم یکی از میباشند به همین برهان در لینک و پیوند ورقه دوم شما می بایست به مکان امر rel=prev از rel=”canonical” استفاد فرمائید.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

چگونه CTR سایت را افزایش دهید

۲۰ شهریور ۱۳۹۹
۱۰:۰۵:۱۵
علی
نظرات (0)

سئو در مشهد


CTR چه می باشد

به چه شکل CTR وب سایت را ارتقاء دهید
تا اینجا متوجه شدیم که چقدر CTR قادر است در بهینه سازی وب سایت تاثیر داشته باشد. و قطعا دنبال این می‌باشید که بدانید چطور می اقتدار نرخ کلیک وبسایت را بالا آورد. ما نیز قصد داریم تا یک‌سری شیوه معمولی البته کاربردی را برای ارتقا این نرخ برایتان شرح دهیم.

گزینش کلید کلمه و واژه
هر چه قدر هم که تا به شرایط فعلی این مقاله تکرار گردیده باشد، گشوده هم می بایست بر اهمیت کلیدواژها متذکر شویم. در حالتی که یه خرده تاءمل فرمایید به‌این فیض می رسید که تعیین کلید کلمه و واژه مطلوب مهمترین نصیب عمل میباشد. این که کلید کلمه و واژه منتخب شما تا چه واحد سنجش پتانسیل جذب استفاده کننده را دارااست، بر بالابردن نرخ بهینه سازی شما تاثیر گذار میباشد.

عبارت بهینه سازی
عبارت بهینه سازی شما در جذب دقت مخاطب اهمیت بالایی داراست. به کارگیری از کلید واژه و کلمه ها به تنهایی کفاف نمی دهد. آنچه مخاطب را به کلیک کردن ترغیب میکند توضیح مختصری میباشد که عموما در عبارت سئو می‌آید.

مخاطبتان را بشناسید
در صورتی تصور صحت از کاربر خویش داشته باشید، تصویر صحت از نیاز ها و مراد های آن‌ها‌را میتوانید در ذهن خویش تجسم نمائید. با داشتن چنین درکی می‌توانید به راحتی آنچه برای استفاده کننده اهمیت داراست را در اختیارش قرار دهید. این زمینه در گزینش کلید کلمه مطلوب تاثییر بالایی داراست.

 

 

درآخر
همین! شایسته ترین رویکرد برای شایسته ترین شدن و شایسته ترین ماندن این میباشد که همواره کاربر خویش را در حیث بگیرید و عملکرد نمائید شایسته ترین محتوای ممکن را برایشان تنظیم نمائید. مطمئن باشید در شرایطی‌که کاربر شم نماید که مقصود پایانی شما جلب لحاظ آن هاست، مدام به شما پایبند می‌مانند. از این رو دیگر ما یحتاج وجود ندارد نگران کم شدن بهینه سازی و یا این که نرخ کلیک باشید.

ولی منش های متعددی برای ارتقاء نرخ ساخت و ساز وجود دارااست البته این تعدادی روشی که گفتیم، فقط نیاز یه یک ذهن خلق کننده و دارای مسئولیت داراست.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

الگوریتم پنگوئن گوگل به زبان ساده

۱۸ شهریور ۱۳۹۹
۰۳:۰۶:۴۲
علی
نظرات (0)


گوگل برای اکران هر چه بهتر و منطبق بیشتر نتیجه ها جستجوها با مراد‌های مخاطبانش، الگوریتم‌های مختلفی را به فعالیت می گیرد که درین نوشته ی علمی ما به تحلیل چگونگی کارکرد یکی این الگوریتم‌ها یعنی الگوریتم پنگوئن خوا‌هیم پرداخت. سئو در مشهد

پیشگفتار‌ای بر الگوریتم پنگوئن

الگوریتم پنگوئن گوگل از سال ۲۰۱۲ عمل خویش را ابتدا کرده و مهم‌ترین وظیفه آن جنگ با وب سایت‌هایی میباشد که برای بهبود و بالابردن جایگاه وب سایت خویش در نتیجه ها کاوش از طریق لینک و پیوند سازی‌های غیرطبیعی یا این که اسپم به کارگیری می‌نمایند. چند روز قبل از معرفی الگوریتم پاندا از طرف کمپانی گوگل، هر اینترنت سایتی که تعداد پیوند بیشتری را دارا بود، از امتیاز بیشتری برخوردار می‌گردید چون موتورهای کاوش بیشتر از کیفیت وب سایت و محتوای آن به تعداد پیوند‌ها اهمیت می‌دادند.
اصولا می‌قدرت اظهار کرد گوگل در بالا الگوریتم پاندا را جهت جنگ با نحوه‌های seo کلاه سیاه و خودداری از تکثیر محتوای بی‌کیفیت و بی‌بها معرفی نمود، ولی این الگوریتم به تنهایی قدرتمند به جنگ با نحوه‌های seo کلاه سیاه نبود و به همین ادله برای کامل شدن آن الگوریتم پنگوئن را برای پیکار با پیوند سازی های غیررسمی و اسپم معرفی کرد.

الگوریتم پنگوئن چه می باشد؟

الگوریتم پنگوئن جزء یکی هسته‌های اساسی الگوریتم‌های گوگل بوده و هم‌اینک در درحال حاضر عمل می باشد.
لازم به ذکر میباشد که الگوریتم پنگوئن جهت نزاع با وبسایت‌هایی که قصد به کارگیری از طریق‌های غیرطبیعی مانند پیوند‌سازی اسپم را برای کسب جایگاه بالا در گوگل را دارا هستند، پباده سازی شده ‌میباشد.
با دقت بدین الگوریتم اعتنا به کیفیت تارنما‌ها و همینطور محتواها بیشتر از پیش گزینه دقت قرارگرفت.

وظیفه مهم الگوریتم پنگوئن چه میباشد؟

“ما به‌این تفکر کردیم که چطور با محتوای بی کیفیت پیکار کنیم و برای حل این زمینه الگوریتم پاندا را معرفی کردیم. ولی پس از معرفی این الگوریتم متوجه شدیم که‌این استارت عمل میباشد و هنوز وب سایت های اسپم متعددی وجود دارا‌هستند. بعد برای حل این نقص‌ الگوریتم پنگوئن را پباده سازی کردیم.”
Matt Cutts در جریان کنفرانس SMX سال ۲۰۱۲ راجع به الگوریتم پنگوئن اینگونه گفته بود


الگوریتم پنگوئن چه است ؟

انگیزه تکوین پنگوئن گوگل
مقصود الگوریتم پنگوئن به صورت ظریف، کاهش تاثیرگذاری شیوه‌های کلاه سیاه و به دست به چنگ آوردن در دست گرفتن وضع به وسیله گوگل بود. با فهم بهترِ پروسه اخذ لینک و پیوند، پنگوئن توانست تارنما‌هایی که مبادرت به اخذ پیوند‌های طبیعی و دارای اعتبار کرده بودند را ارتقا دهد و سایت‌هایی که پیوند‌های اسپم و ساختگی اخذ کرده بودند را از مرتبه‌های بالا به قعر نتیجه ها بکشاند.
در اولِ عمل، گوگل در‌این الگوریتم برای جریمه کردن وب سایت‌های خاطی، تمرکز خویش را فقط بر لینک و پیوند‌های دریافتی قرارداده بود و به هیچ عنوان توجهی به لینک و پیوند‌های خروجی سایت‌ها نداشت.
همان گونه که می‌دانیم غرض مهم الگوریتم پنگوئن تحلیل تندرست پیوند‌سازی وب سایت‌ها است البته یکی‌از وظایف جانبی آن جنگ با keyword stuffing یا این که تکرار لغت ها کلیدی میباشد. در پیشین برای آن‌که منزلت قابل قبولی در حاصل گوگل کسب کنیم کافی بود تا عبارت متبوع خویش را با درصد مشخصی در محتوا تکرار کنیم، ولی امروزه تعداد تکرار و حتی عبارت‌های مربوط به کلمه ها کلیدی نیز آیتم تحلیل قرارمی‌گیرد.

گوگل پنگوئن به چه مواقعی حساس میباشد؟

سئو بیشتراز حد
رعایت نکردن اصول پیوند بیلدینگ و چگالی بالا آنکر تکست
محتوا ضعیف و تکراری
داد و ستد لینک و پیوند
لینک و پیوند های اسپم


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

پیشنهادات گوگل (Google Autocomplete) چه چیزی است؟

۱۷ شهریور ۱۳۹۹
۱۲:۰۴:۴۷
علی
نظرات (0)


پیشنهادات گوگل (Google Autocomplete) چه چیزی است؟
پیش از استارت دو تست در‌صورتی‌که بامفهوم Google Autocomplete شناخت ندارید، سئو در مشهد در پایین مثالی از پیشنهادات گوگل (Google Autocomplete) را مشاهده می کنید:

 

 

 

تست اولیه – لغات کلیدی پیشنهادی موتورهای کاوش:
این لغات کلیدی بر روی پیشنهادات گوگل و بینگ تمرکز دارا هستند. کلمه ها کلیدی به صورت معادل از گوگل و بینگ به دست آمده ‌اند و از هرمورد از آن ها ۲۵۰۰۰۰ کاوش انجام شده میباشد. که به صورت کلی ۵۰۰۰۰۰ کاوش نتایج شد.

 

 

 

تست دو – عبارات کلیدی دلخواه:
کلمه ها کلیدی پیشنهادی بوسیله موتورهای کاوش منبع با ارزشی برای یوزرها و مدیران وب سایت ها می‌باشند. در‌این تست نیز از آنان تحت عنوان منبع گزینه به کار گیری قرار گرفته میباشد، چون به صورت طبیعی این پیشنهادات محدود میباشند و برای بدست آوردن تست ظریف‌ خیس بایستی دامنه لغات کلیدی را توسعه و گسترش اعطا کرد. به‌این مراد، بیش تر از ۳۵۵۰۰۰ واژه کلیدی مازاد آیتم تست قرار گرفت.

 

 

 

داده ها مندرج در ریچ انسر ها از دامنه‌ های واسطه:
به طور صریح گوگل در جمع آوری داده ها از دامنه های واسط سپرده گذاری کلانی انجام داده میباشد. بیشتراز ۷۳% از جواب های بی نیاز (rich answers) مهیا گردیده بوسیله گوگل مشتمل بر لینکی به URL دیگر میباشد که تحت عنوان منبع به آن ها مراجعه می ‌خواهد شد. گوگل از دامنه وسیعی از منابع برای این داده ها به کارگیری می‌ نماید. ولی برای قرار دریافت کردن در‌این منابع ها اقتدار دامنه از اهمیت بالایی شامل است، در حدود ۴۸% نتایجی که به منبع دیگری ارجاع میدهند، دامنه ‌هایی با امتیاز دامین آتوریتی (Domain Authority) صد می ‌باشند.

بینگ نیز به صورت عظیم ‌ای به منابع واسطه متعلق میباشد، بیشتر از ۸۷% از حاصل از این دسته می‌ باشند. ۷۴% از منابع واسطه که بوسیله بینگ ارائه می ‌شوند از ویکی پدیا به دست می ‌آیند، که امتیاز DA آن ۱۰۰ می ‌باشد.

به صورت کلی کاوش ‌های انجام شده ۱۶۶۳۶۶ آیتم از کاوش ها جواب های بی نیاز (rich answers) را به یار و همدم داشتند. درین در بین ۴۲۱۶۰ آیتم از آن‌ها دربرگیرنده پیوند نبودند، یعنی گوگل تنها جواب را ارائه داده بود البته منبع خاصی برای آن جان دار نبود. البته در میان همین پرس و جو هایی که مشتمل بر منبع نبودند، عمده آنان دربردارنده داده ها از دامنه ‌های همگانی می ‌باشند.

 

مثال هایی از ریچ انسر ها در گوگل:
جواب های بی نیاز بسته به نوع واژه و کلمه کلیدی صورت‌ های مختلفی دارا هستند. در آزمایشی که در ۸۵۵ هزار توشه کاوش شکل گرفت، نتیجه ها تحت نتیجه ها شد:

 

 

 

در تحت میتوانید یکسری مثال از ریچ انسر ها را مشاهده نمائید:
مثال ای از Rich Answers یک متن موسیقی:

 

 

مثال Rich Answers به صورت فیلم:


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

Google Analytics چیست؟

۱۶ شهریور ۱۳۹۹
۱۱:۳۸:۳۸
علی
نظرات (0)


هر تارنما برای پیروزی در دنیای دیجیتال نیاز به آنالیز و محاسبه داراست، ابزارهای متنوعی برای اینکار تاسیس شده است سئو در مشهد  البته شایسته ترین آن گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) است.

Google Analytics چه می باشد؟
گوگل آنالیتیکس یک ابزار آنالیز آمار میباشد که به وسیله کمپانی گوگل پباده سازی و پیشرفته میباشد و به طور مجانی در دست وبمستران قرار گرفته میباشد.

گوگل تحلیل، گوگل آنالیتیک و گوگل آنالیتیکز از اسم های دیگری میباشد که در کشور ایران برای گوگل آنالیتیکس به فعالیت می رود. این ابزار می‌تواند نقش یک دستیار مدیریت آنالیز داده را برای مدیران وب سایت ها بازی نماید. گوگل آنالیتیکس به مدیریت وبسایت امداد می نماید که در رابطه ترافیک ورودی تارنما و چگونگی آن داده ها مفیدی به دست آورد. این داده ها در شرایطی که گزینه دقت قرار بگیرد، می‌تواند تحولی در کسب و عمل آن تارنما بوجود بیاورد.

خصوصیت های گوگل آنالیتیکس
گوگل آنالیتیکس دارنده خصوصیت های خاصی میباشد که منجر می‌شود مدیران سایت ها دقت ویژه ای به آن بکنند.

یک کدام از مهمترین خصوصیت های گوگل آنالیتیکس که آن را در جمهوری اسلامی ایران دوست داستنی نموده است بدون‌پول بودن آن میباشد. گوگل آنالیتیکس ابزار چندان پیچیده ای وجود ندارد و عمل کردن با آن برای اشخاصی که با دنیای اینترنت آشنا میباشند عمل دشواری نحواهد بود، این مسئله یکی از دیگر از خصوصیت های مثبت گوگل آنالیتیکس به شما می رود و یوزرها را به به کارگیری از آن تشویق می نماید.

شما میتوانید توسط ی گوگل آنالیتیکس دریابید:
معیار بازدید از سایت شما چه‌طور بوده میباشد.
از بین بازدیدکنندگان یک سری درصد یوزرها تازه بوده اند و یکسری درصد تا قبل از اینً به تارنما شما راز زده اند.
بیشترین و کمترین بازدیدها مرتبط با کدام صفحات بوده میباشد.
معدل هنگامی یوزرها، وقتی که از سایت شما به کارگیری می نمایند چقدر میباشد.
نرخ تبدیل در وبسایت شما چندین درصد میباشد.
داده ها رفتاری یوزرها به چه شکل میباشد.
کدام مطالب آیتم دقت یوزرها قرار گرفته میباشد.
نحوه جذب مخاطب چه‌طور بوده میباشد و استفاده کننده از چه طریقی به وبسایت شما وارداتی میباشد.
Audience: هنگامی شما وارد گوگل آنالیتیکس میشوید به طور پیش فرض او‌لین گزارشی را که مشاهده می‌کنید، گزارش خلاصه ی مخاطبان در داشبورد خواهد بود. این گزارش در گوگل آنالیتیکس به شما می‌گوید چه تعداد یوزرها تازه و یا این که تکراری از سایت شما بازدید داشته اند و برای این بازدید چه معیار برهه زمانی سپری کرده اند.
Session: برهه زمانی هنگامی میباشد که یک مخاطب در سایت شما فعال میباشد. یک عصر در گوگل آنالیتیکس، معمولاً دربرگیرنده محرمانه عمل هایی می‌شود که یک مخاطب در یک محدوده ی وقتی ۳۰ دقیقه ای انجام میدهد. در صورتی استفاده کننده از وبسایت بیرون خواهد شد و در کمتر از ۳۰ دقیقه به آن برگردد نیز جزء به عبارتی عصر ی گذشته به حساب آورده می شود.
User: تمام اشخاص یا این که دستگاه هایی (IP) که از سایت شما بازدید کرده اند.
Page/Session: معدل بازدیدهای انجام یافته از یک ورقه در حین یک زمان میباشد. این گزارش در گوگل آنالیتیکس در مجموع نشان می‌دهد کدام صفحه ها بیشتر و بهتر گزینه عشق و علاقه یوزرها قرار گرفته میباشد.
Pageview: به تعداد کل بازدیدهای صورت گرفته از تارنما شما گفته می گردد. بازدیدهای تکراری یوزرها نیز درین شمارش اکانت می‌شوند.
Unique Pageview: در گوگل آنالیتیکس به یک بازدید مخصوص، unique pageview میگویند. یک بازدید مخصوص، وقتی حادثه می افتد که یک مخاطب صفحه های زیادی را در یک زمان مشاهده می نماید. گوگل آنالیتیکس ترجیح می‌دهد بازدید از صفحه های متفاوت را یک بازدید تلقی نماید.
Avg. Session Duration: در گوگل آنالیتیکس به معنای معدل هنگامی یک عصر میباشد.
Bounce Rate: به درصد عصر های یک ورقه Bounce Rate می‌گویند. اینها زمان هایی می‌باشند که یک مخاطب برگه ی وبسایت شما‌را مشاهده می نماید و از به عبارتی برگه از وبسایت شما بیرون میگردد.
% New Sessions: معدل درصد بازدیدهایی میباشد که برای او‌لین توشه بوسیله یوزرها تازه رخداد می افتد. این مورد در گوگل آنالیتیکس واحد سنجش خیر و خوبی برای تحلیل تغییرات فاحشی که بر روی وبسایت خویش می دهید، هست.
Real-Time: درین نصیب از گوگل آنالیتیکس شما می‌توانید ببینید چه تعداد مخاطب اکنون در سایت شما حضور دارا‌هستند. همینطور در ۶۰ ثانیه قبلی و ۳۰ دقیقه گذشته چه تعداد مراجعه کننده داشته اید.
همینطور در گوگل آنالیتیکس با به کارگیری از مورد های Locations میتوانید بفهمید یوزرها از کدام کشورها به سایت شما وارداتی اند. مورد های Traffic Sources و Behavior نیز نوع ورود و خلق بازدیدکنندگان تان را نشان میدهد. برای آنکه بدانید آیا یوزرها با وبسایت شما وارد تعامل گردیده اند یا این که نه، به عنوان مثال در کارخانه یا این که مجله ی شما نام نویسی کرده اند، از آیتم ی Conversions به کارگیری فرمایید.

Acquisition: گوگل آنالیتیکس به شما این قابلیت را می‌دهد که با به کارگیری از این نصیب دریابید که یوزرها از کدام مسیر به تارنما شما وارداتی اند.
Organic: این آیتم در گوگل آنالیتیکس اشاره دارااست به ترافیک ساخت‌و‌ساز گردیده به وسیله بازدیدکنندگانی که توسط موتورهای کاوش وارد وبسایت شما گردیده اند. مثلا از گوگل وارداتی اند.
Direct: دایرکت در گوگل آنالیتیکس اشاره داراست به طرز ی ورود یوزرها به سایت شما، که با وارد کردن بدون واسطه نشانی سایت در مرورگرها بوده میباشد یا این که با کلیک کردن بر روی بوک برند یا این که کلیک بر روی نشانی تارنما که در پست الکرونیکی یا این که متن دیگری درج شده میباشد.
Referral: این آیتم در گوگل آنالیتیکس نشان می‌دهد که ترافیک ساخت‌و‌ساز گردیده بوسیله یوزرها به وسیله ی پیوند ها در وبسایت های دیگر که به تارنما شما لینک و پیوند داده اند، ساخته شده است.
Social: تعداد زمان هایی را نشان میدهد که یوزرها از روش شبکه های مردمی به سایت شما وارداتی اند.
Email: نشان میدهد کدام بازدیدها از روش لینک و پیوند جان دار در آدرس اینترنتی های ارسالی است.
Paid Search: این مورد در گوگل آنالیتیکس معین می نماید چه کاربرانی از روش تبلیغات، وارد سایت شما گردیده اند.

Behavior: درین نصیب از گوگل آنالیتیکس نیز شما می‌توانید خلق یوزرها را درباره ی محتوا، سرعت صفحه ها و جستجوی تارنما بررسی نمایید.
Behavior Flow: این آیتم مسیر جنبش یوزرها از یک برگه به ورقه ی بعدی را برای شما رسم می نماید. شما با امداد این گزارش در گوگل آنالیتیکس در می‌یابید کدام مطالب برای یوزرها جالب خیس بوده و گزینه اعتنا آن ها قرار گرفته میباشد و همینطور می‌توانید ریزش یوزرها از هر کاغذ را با یک نگاه بدین مسیر متوجه گردید.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

افزایش ورودی گوگل پلکانی

۱۴ شهریور ۱۳۹۹
۰۱:۲۳:۴۶
علی
نظرات (0)
مژده سامانه شیک رنک به سئو کاران :
 
خرسندیم بار دگر با آغاز پکیجی جدید و کاربردی به نیاز های روز سئو کاران پاسخ مثبت دهیم .
 
سرویس جدید و کامل و کاربردی دیگر از مجموعه شیک رنک برای اولین بار در تیرماه 99 معرفی میگردد پکیج فوق عبارت است از : پکیج ورودی گوگل ترکیبی و پلکانی این سرویس کاربردی کامل و جدید تیم شیک رنک جهت بهرمندی مدیران سایت ها به خدمات سامانه شیک رنک اضافه و هم اکنون در لینک موجود در انتهای همین مطلب قابل مشاهده می باشد .
 
ورودی گوگل ترکیبی و پلکانی همانطور که از اسم آن پیداست ترکیبی از انواع مختلف ورودی گوگل از جمله : ورودی گوگل با IP های ایرانی و خارجی - ورودی گوگل از انواع دیوایس ها و سیستم عامل های مختلف مانند موبایل و دسکتاپ و.. می باشد .
 
و قابلیت های حرفه ای یعنی پلکانی در ورودی گوگل
در پکیج های 30 روزه ورودی گوگل ترکیبی و پلکانی بلفرض مثال (پکیج شماره 2 با 6,000 ورودی گوگل) را انتخاب کرده باشید پکیج در 3 مرحله 10 روزه زیر تقسیم و اجرا می شود .
 
1000 ورودی گوگل در مرحله اول
10 روز اول روزانه 100 ورودی گوگل روزانه به سایت ارسال می گردد .
 
2000 ورودی گوگل در مرحله دوم :
10 روز دوم روزانه 200 ورودی گوگل روزانه به سایت ارسال می گردد .
 
3000 ورودی گوگل در مرحله سوم :
10 روز سوم روزانه 300 ورودی گوگل روزانه به سایت ارسال می گردد .
 
مهم ترین ویژگی هایی که پکیج ورودی گوگل ترکیبی و پلکانی را متمایز کرده است:
 
- واکنش انسانی و کاملا طبیعی IP ها در سایت
واکنش انسانی از جمله کلیک در سایت و بازدید از صفحات داخلی و تایم.. طبیعی بودن IP ها ورودی گوگل در این پکیج را متمایز نموده است .
 
- تایم متغیر زمان ماندگاری حداقل 150 ثانیه هر IP و ترافیک ارسالی در سایت
حداقل زمان بازدید هر یوزر و IP از سایت 150 ثانیه و حداکثر 200 ثانیه متغیر می باشد
 
- قابلیت پلکانی و عدم ریسک های منفی برای سایت
در برخی مواقع دریافت ناگهانی ترافیک نتیجه عکس برای برخی از سایت ها دارد در این پکیج با توجه به قابلیت ارسال ترافیک بصورت پلکانی (پله به پله) هیچ گونه ریسکی برای هیچ سایتی ندارد.
 
- ترکیبی و یونیک بودن IP ها و ترافیک ارسالی
ترکیبی و یونیک بودن نوع IP ها و تکراری نبودن آنها - حتی تکراری نبودن دیواس IP ها و سیستم عامل (اندروید - دسکتاپ و...) - متفاوت بودن مرورگر IP ها (فایرفاکس- کروم و...) - متغیر بودن موقعیت جغرافیایی متفاوت IP ها (ایرانی - خارجی) به طبیعی بودن و کیفیت و بازدهی ورودی گوگل و حتی افزایش اعتبار و شهرت URL از تمایز مهم آنهاست .
 
- تایم هوشمند ارسال ها و تقسیم کلیه ترافیک در 24 ساعت شبانه روز
ارسال ناگهانی و یکجا ترافیک خریداری شده علاوه بر فشار سروری و مصرف زیاد پهنای باند باعث افت ناگهانی رتبه گوگل سایت و رنک الکسا و حذف ایندکس های گوگل در برخی از سایت ها خواهد شد برای جلوگیری و پیشگیری احتمالی در این پکیج کلیه ترافیک را در 24 ساعت شبانه روز تقسیم کرده ایم .
 
پکیج ورودی گوگل ترکیبی و پلکانی قابلیت هایی تقریبا مشابه ای نسبت به ترافیک دریافتی از تبلیغات گوگل ادوردز دارند این نوع ورودی گوگل همانطور که کیفیت بالاتری در مقایسه با دیگر پکیج های ورودی گوگل دارند قیمت بالاتری نیز نسبت به سایر پکیج های ورودی های گوگل دارند .
 
سایر مزایای بارز خرید ورودی گوگل پلکانی را در لینک سفارش زیر مشاهده بفرمایید :

اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

آموزش تغییر دامنه سایت

۶ شهریور ۱۳۹۹
۱۰:۲۴:۲۲
علی
نظرات (0)


فراگیری تغییر‌و تحول دامنه وب سایت
تغییر تحول دامنه وب سایت
انتقال تارنما به دامنه تازه یکی اتفاقات رایج در فضای وب میباشد که به عارضه ها مختلفی انجام می‌گردد. سئو در مشهد   این انتقال مشتمل بر وضعیت های اکثری می شود که در‌این قسمت سعی می کنیم تمامی حالت ممکن را تحلیل کرده و نکات اساسی در هریک را ارزیابی کنیم.

مهم ترین نکته ای که در انتقال دامنه یا این که تغییر‌و تحول نشانی وبسایت بایستی به آن اعتنا کنیم نگهداری منزلت در حاصل گوگل و انتقال seo دامنه کهن به نشانی نو میباشد. اگر پروسه انتقال به صدق انجام نشود شما با کاهش چشمگیر بازدیدکننده و در مواقعی از دست رفتن رده خویش در نتیجه ها گوگل مواجه خواهید شد.

کاهش بازدیدکننده و از دست رفتن رده بعداز تغییر و تحول دامنه
در صورتی‌که تا به امروز مراحل انتقال دامنه را انجام داده باشید به خیر و خوبی می دانید که‌این عمل معمولا با مقداری افت مقام هم پا خواهد بود. ترازو افت seo تارنما بستگی بدون واسطه به سعی شما هنگام انتقال و رعایت استانداردهای مورد نیاز داراست.

به صورت معمول با سپری شد مدتی از مدت انتقال این افت منزلت برطرف گردیده و وبسایت به حالت معمولی خویش بازمیگردد. به صورت نمونه تصویر تحت مثال از تغییر و تحول نشانی وبسایت از http به https را نشان می دهد که در دو هفته اولیه با 35 درصد کاهش بازدید کننده یار و همدم بوده و بعد از نسبتاً 6 ماه به وضعیت معمولی خویش بازگشته میباشد.


اما 6 ماه دوران بخش اعظمی متعددی چهت نیل به نقطه قبلی می‌باشد و سعی ما بر این میباشد که تا حد قابلیت و امکان مراحل انتقال را سریع و نادر هزینه انجام دهیم. تصویر بالا مثال ای پیروز از تغییر‌و تحول نشانی وب سایت به https را نشان می‌دهد که در صدر با کاهش بازدید یاروهمدم بوده اما در دراز دوران موجب بهبود حالت کلی تارنما و کسب رده بهتر در حاصل گوگل شده‌است.

گونه های انتقال وبسایت و تغییر تحول نشانی
سبک های متنوعی از انتقال تارنما، گشوده پباده سازی و تغییر‌و تحول نشانی آن وجود دارا هستند که هرمورد مستلزم طرح ریزی معین و انجام راهبرد های خاصی میباشند. در‌این قسمت به نظارت سبک های جان دار می‌پردازیم:


1- تغییر و تحول protocol تارنما به https
طی دو سال اخیر انتقال تارنما به https یکی فرآیندهای رایج در فضای وب بوده میباشد. چون گوگل اعتنا بیشتری به وبسایت های ایمن داشته و این فاکتور قادر است در کسب بهتر در نتیجه ها گوگل تاثیرگذار باشد. فعال کردن https برای تارنما ها یک زور وجود ندارد البته قادر است یک فاکتور مثبت و تاثیرگذار (هرچند نادر) در seo وب سایت باشد.


برای وبسایت هایی که ماهیت آنان مغازه اینترنتی میباشد یا این که یوزرها قابلیت و امکان نام نویسی و ورود دارا‌هستند به کار گیری از https

2- تغییر تحول تحت دامنه یا این که نشانی مهم وب سایت
یکی از دیگر از تغییرات رایج، انتقال تارنما از ورژن www به فارغ از www میباشد که معمولا هم زمان با گشوده طراحی وب انجام می شود. همینطور ممکن میباشد تارنما شما از نشانی fa.example.com به نشانی example.com منتقل شود تا دسترسی یوزرها به صفحه های داخلی سهل و آسان خیس گردیده و نشانی صفحه ها کوتاه گردد.

این سبک تغییر‌و تحول نشانی معمولا کمترین تاثیر را بر منزلت یا این که آمار بازدید خواهد داشت به دلیل آنکه تمامی صفحه ها و محتوای جان دار در وبسایت به به عبارتی صورت قبل نگهداری گردیده و در دسترس خواهند بود.

3- انتقال وب سایت به دامنه تازه
تغییر تحول دامنه وب سایت معمولا با مقصود بازطراحی مارک، گریز از فیلترینگ و یا این که انتقال به یک دامنه دارای اعتبار خیس شکل می‌گیرد. اکثری از کسب و شغل های اینترنتی در اولِ کار خویش توجهی به گزینش دامنه و اسم مطلوب برای خویش ندارند و بعداز دستیابی به برد های نسبی تمایل به تغییر و تحول اسم یا این که دامنه خویش می‌گیرند. درین موقعیت تغییر و تحول دامنه وب سایت دوری ناپذیر بوده و می بایست به صدق صورت پذیرد.

در‌این حالت در شرایطی که روند انتقال به صحت انجام نشود ممکن میباشد موجب افت شدید منزلت و کاهش آمار بازدید وب سایت از روش گوگل خواهد شد. در سود آنچه به‌دنبال این نوشته ی علمی برای تغییر تحول دامنه وبسایت یادگرفتن می دهیم اهمیت متعددی برای شما خواهد داشت.

4- تغییر تحول TLD دامنه
تغییر تحول نوع دامنه از ir به com یا این که هر تغییر‌و تحول شبیه دیگری را میتوان یک کدام از اشکال رایج تغییر تحول نشانی وبسایت دانست. یک کدام از ایرادات دامنه های ir به کارگیری از خدمت های در بین المللی مانند Google Adwords میباشد که به عارضه ها متعدد جمهوری اسلامی ایران را تحریم کرده اند. در‌این وضعیت مدیریت وبسایت تصمیم می‌گیرد تا به عبارتی دامنه را با پسوندی نو و اما میان المللی فعال‌سازی کند تا از کل خدمت های آنلاین سود بگیرد.

این تغییر تحول در کار تفاوتی با تغییر و تحول اسم دامنه نداشته و از نگاه گوگل websima.ir و websima.com دو دامنه به طور کامل جداگانه و جداازهم محسوب می‌شوند.

نمودار و جدول ذیل پراکندگی و تعداد دامنه های تثبیت گردیده بوسیله ایرانیان را طبق گزارش وب سایت domainnamestat در سال 2019 نشان می‌دهد. همان طور که در تصویر معین میباشد درصد بسیار بالایی از وبسایت ها با دامنه ir تثبیت گردیده اند و بعداز آن com، org و net بیشترین آمار استعمال را برای تارنما های اهل ایران دارا‌هستند.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

تکنیک سئو آسمان خراش

۵ شهریور ۱۳۹۹
۰۱:۰۷:۰۴
علی
نظرات (0)


تکنیک seo افق خراش یکی مطرح ترین طرز ها و مسائل در seo سایت می‌باشد. سئو در مشهد  در نوشته‌علمی بهینه سازی عرش خراش چه چیزی است به مضمون‌ آن، فواید و… میپردازیم. امروزه بازاریابی با طرز های خلاقانه تری انجام می گردد و در آن از تکنیک های اکثری برای جلب رضایت مشتری به کار گیری می‌گردد. ساخت و تولید محتوای نو و دیدنی از سایر شیوه ها برای جلب مشتری هست، محتوا بسته به انتظار مشتری و کاربر می بایست تغییر و تحول و با خواست مشتری تطبیق داده گردد، از جمله به کار گیری از کلیپ، نمودار و …


seo عرش خراش چه میباشد ؟
نحوه بهینه سازی عرش خراش بوسیله Backlinغیر مجاز می باشد brain به وجود آمده میباشد، این شیوه برای تبدیل محتوا به لینک و پیوند های کیفیت بالا به کارگیری میشود تا پیوند های طبیعی ورودی ارتقا یافته و در غایت seo وبسایت خویش را توانا خیس نمائید. در پاسخ به پرسش seo عرش خراش چه می‌باشد در آغاز شما بایستی به جستجوی مطالب و عناوینی که مربوط به کسب و کارتان میباشد بپردازید، آن‌گاه دنبال یک خط مش خاص و یگانه برای انتقال به عبارتی پیام به صورت دیگر بگردید. بعداز تولید محتوای مخصوص و نو سراغ عده ای روید که به محتوای شبیه پیوند کرده اند، تا محتوای خویش را در روءیت کرد آنان قرار داده و به آرزو اخذ لینک و پیوند های بیشتر به محتوای سایتتان چشم به راه بمانید.

فواید محتوای عرش خراش:

بعضا از فواید محتوای عرش خراش عبارتند از:

طبق پژوهش ها انجام شده ارتفاع محتواهایی که بیشتر در سکو یک گوگل قرار گرفته اند ۱۹۵۰ واژه و کلمه بوده، پس چنین محتواهایی بخت بیشتری برای کسب جایگاه ابتدا گوگل را دارا‌هستند.
متن و محتوای تولید گردیده بوسیله طریق seo عرش خراش به جهت جامع بودن، نیاز یوزرها را برطرف کرده و تجربه ی کاربری خیر به مخاطبان می‌دهد.
در محتوای seo افق خراش به جهت طولانی بودن می اقتدار از ذیل عناوین به کار گرفت که در seo بسیار با اهمیت هست.
در شیوه seo افق خراش زمان بیشتری برای به کارگیری از پوشه های مولتی مدیا مثل ویدیو، عکس و… می‌باشد که همه موجب تجربه خوب استفاده کننده میشوند.
به جهت بی نقص و جامع بودن محتوا در بهینه سازی اسمان خراش اقبال اخذ بک پیوند در آن زیاد میباشد.

چرا تکنیک عرش خراش skyscraper technique برای بهتر شدن seo وب سایت شما اثرگذار میباشد؟
چون طرف داران خویش را دارد، با در لحاظ تصاحب کردن محتوای خوب و برنده پی میبریم که برای آن تقاضاکننده وجود دارااست. این پرسش پیش می‌آید که چرا محتوای خوب و باکیفیت بدین حد پیروز فعالیت کرده؟ حتما مشغول کننده بوده، یا این که داده ها خیر به مخاطب برای رفع خلل داده میباشد. در حالتی‌که توان خوی و ساخت و ساز محتوایی مخصوص را داشته باشید که حتی از منبع اول هم دیدنی خیس و جامع تر باشد مخاطبانتان را هیجان زده میکنید.

در صورتی‌که قضیه انتخابی شما اختصاصی هست در صدر بهتر میباشد لیستی از مقاله ها دارای ارتباط، مارک ها، اشخاص مشهوری که محتوای گذشته را به اشتراک گذارده اند تولید کنید و به آنها لینک و پیوند دهید. با انجام این فعالیت ها احتمال وصال به جایگاه بندی بهتر در گوگل بیشتر می گردد. گوگل منابع گذشته را آرم گذاری کرده و در حالتی که شما توان ساخت و ساز محتوای جدیدتر و کیفیت خوب خیس را داشته باشید از محتوای قبل پیشی می‌گیرید، جلو می زنید و میتوانید seo تارنما خویش را بهبود دهید و ترافیک وبسایت خویش را ارتقا داده و ارتقاء بازدید داشته باشید.

برای استعمال از تکنیک بهینه سازی اسمان خراش بایستی یک لیست از مواقعی که بایستی آیتم دقت قرار گیرند ساخت و ساز کرده و از آنان به کار گرفت، درین قسمت به تعدادی گزینه اساسی در تکنیک عرش خراش میپردازیم.

تکنیک بهینه سازی اسمان خراش چه چیزی است :

جستجوی زمان ها وآشکار نمودن آنها
ساخت‌و‌ساز محتوای بهتر
تبلیغ برای مخاطبان
به سمت اشخاص مقصود، آرم روید.
هوشیار باشید.
به‌دنبال به توضیح موردها نقل شده خوا‌هیم پرداخت.

کاوش زمان ها و آشکار نمودن آن‌ها
برای جستن کلمه ها کلیدی از google alerts به کارگیری فرمائید و برای جستن عباراتی که بیشترین سرچ را دارا هستند از buzzsumo یاری بگیرید، آنگاه براساس بیشترین کلمات گزینه کاوش در موتورهای کاوش بوسیله گوگل زمان های پیش رو را چک فرمایید.

ساخت‌و‌ساز محتوای بهتر
در صورتی‌که شما میخواهید پستی که رقبا از آن به کارگیری کردند پوشش دهید بهتر میباشد آن را جامع تر و با صورت جدیدتر ارائه دهید، به عنوان مثال با به کار گیری از ویدیو، نمودار و… عشق و علاقه و ذوق وسلیقه کاربر را در حیث بگیرید و آن چیزی که استفاده کننده بیشترین عشق را با آن دارااست در اختیارش قرار دهید.

تبلیغ برای مخاطبان
در شرایطی‌که از نخست به مشتری آگهی فرمایید می‌توانید یک تضمین اجتماعی برای خویش ساخت و ساز فرمایید، مرحله بعد از آن به سراغ مارک ها، اشخاص مطرح و موءثر بروید. در شبکه های اجتماعی از روش آدرس اینترنتی مقاله به اشتراک گذارید و به دست مخاطبان و یوزرها برسانید.

به سمت اشخاص غرض، آرم روید
درحال حاضر که با به کارگیری از محتوای خویش در هم اکنون پیشرفت می باشید بازه زمانی آن رسیده که لیستی از اشخاص تاثیرگذار در غرض ، مارک، بلاگ هایی که محتوا شبیه شما ساخت و به اشتراک گذارده بروید و در یک پیام به طور صریح و معمولی رغبت خویش را به طور واضح بیان نمائید.

هوشیار باشید
با گذر بازه زمانی محتوای دیدنی و مخصوص شما قیمت خویش را از دست می‌دهد. دیگرافراد آغاز به تولید محتوای تازه و آپ دیت می نمایند و مورد های نو ظواهر می‌شوند. برای نگهداری مقام متن و سایتتان می بایست آن را بروزرسانی نمایید.

در غایت در شرایطی که بخواهیم seo افق خراش چه می باشد را با داستانی برایتان توضیح دهیم این سیرتکامل ذکر میکنیم:
فکر کنید شما ساختمان بلند ساز می‌باشید و از خیابانی که درآن ساختمان بلند بسیار بلندی جای دارد می گذرید، به آن می پندارید که شما میتوانید ساختمان بلند بلند خیس و بهتر از رقیبتان بسازید، دست به فعالیت میشوید و برجی بهتر از آن می سازید. بزرگی و برتری برجتان نسبت به حریف منجر میگردد اشخاص بیشتری سراغ شما آیند و در سود شما روز آپ دیت پیشرفت می‌کنید.

در قصه بالا مکان خیابان به وبسایت حریف رفته و مکان ساختمان بلند به محتوای آن بنگرید و همت نمایید محتوای توانمند تری ساخت‌و‌ساز فرمایید. در سود مدام شایسته ترین ها جلب دقت می نمایند و اشخاص را به سمت خویش می‌کشند، در بنا شده در نحوه بهینه سازی عرش خراش محتوای شما مانند یک ساختمان بلند و عرش خراش کار کرده و میتواند سبب ساز تمایز شما و جذب یوزرها متعددی گردد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

وب سایت مپ یا این که نقشه تارنما چه میباشد؟

۴ شهریور ۱۳۹۹
۱۰:۵۰:۰۴
علی
نظرات (0)


وب سایت مپ (site map) چه میباشد؟
زمانی نقشه‌ای در اختیار دارید اپلیکیشن و مسیر جنبش شما تماما مشخص و معلوم میباشد. سئو در مشهد نقشه وب سایت نیز به همین شکل میباشد و مسیر جنبش خزنده‌های گوگل و موتورهای کاوش را معین می‌نماید. در‌این مقاله به آنالیز نقشه وب سایت، اهمیت آن و روش ساخته وبسایت مپ می پردازیم.

وب سایت مپ یا این که نقشه تارنما چه میباشد؟


وبسایت مپ یا این که نقشه وبسایت در واقع یک پوشه با پسوند XML میباشد که به موتورهای کاوش می گوید وبسایت شما چه ساختاری دارااست و از چه قسمت‌هایی درست شده میباشد. به همین استدلال خزنده‌های موتورهای کاوش و گوگل براساس این نقشه وبسایت شما‌را خزش و محتوای آن را ایندکس می‌نمایند. براین اساس هرچه نقشه شما اصولی‌خیس و استاندارد باشد، خاطر‌تان شل میباشد که لینک و پیوند‌های تارنما به راحتی ایندکس می گردند.
اما نقشه دیگری با فرمت HTML وجود دارااست که فهرست مهم ترین فولدر‌های وب سایت را درون آن قرار می دهند و برای اینکه اشخاص بتوانند از محتوای تارنما به کار گیری نمایند سراغ این نقشه میروند.

ساختار نقشه وب سایت XML
به عبارتی‌طور که گفتیم وبسایت مپ یک پوشه با فرمت XML میباشد که ساختار مشخصی داراست و خزنده‌های موتورهای کاوش براساس این ساختار وب سایت شما و محتوای آن را ایندکس می‌نمایند. ولی نمی‌توانید از هر ساختاری که موردنظرتان میباشد به کار گیری فرمائید. از آنجایی که موتورهای کاوش براساس پروتکل‌های XML کار می‌نمایند که به وسیله تارنما sitemaps.org ارائه شده‌است، به این ترتیب می بایست از کدهای استاندارد مانند مثال ذیل به کار گیری نمایید:

 


http://www.example.com/
2012-04-30
monthly
1.0


http://www.example.com/about-us.html
yearly
0.4

 

به عبارتی‌طور که میبینید در کدهای بالا تگ‌ها اجباری و ازروی اختیار وجود داراست. برای مثال این کدها می بایست با تگ الزامی استارت شوند. از هر آدرسی که در نقشه وبسایت خویش به کار گیری میکنید بایستی دو تگ و یک تگ داشته باشد.

چه‌گونه نقشه وب سایت بسازیم؟


با اینکه داشتن نقشه وب سایت و ساختار آن اهمیت متعددی دارااست، اما ساختن آن مشقت بار وجود ندارد و می توانید از طریق‌های متعدد برای تولید و تثبیت تارنما مپ خویش استعمال نمائید. بسته به اینکه تارنما خویش را براساس لهجه‌های اپ‌نویسی یا این که به امداد سیستم‌های رئیس محتوا پباده سازی و فعال سازی کرده باشید میتوانید سراغ شیوه‌های گوناگون بروید:

به کار گیری از ابزار sitemap در سرچ کنسول گوگل و تثبیت نقشه وب سایت
استعمال از پلاگین‌های متعدد برای سیستم‌های رئیس محتوا مانند وردپرس
افزودن Sitemap: http://example.com/sitemap_location.xml در فولدر robots.txt
ساخت‌و‌ساز نقشه تارنما در وردپرس
یک سوم تارنما‌های عالم برمبنای سیستم مدیر محتوای وردپرس راه اندازی گردیده‌اند و این سیستم تجهیزات و پلاگین‌های دیدنی متعددی دارااست. برای اینکه بتوانید خیلی معمولی و فارغ از خطاها کدنویسی نقشه تارنما خویش را بسازید و به موتورهای کاوش معرفی نمایید، می توانید از پلاگین‌های زیادی فایده ببرید که تجهیزات متعددی دارا‌هستند.

تولید نقشه تارنما با yoast بهینه سازی
پلاگین yoast بهینه سازی دوستداشتنی‌ترین و پرکاربردترین پلاگین بهینه سازی روی وردپرس میباشد که یک‌سری میلیون مخاطب داراست. این ابزار کمکی امکان‌های بسیار متعددی دارااست و یاری می‌نماید بخش اعظمی از شغل های فنی را فارغ از نیاز به کدنویسی و به طور اتومات انجام دهید. یکی‌از این خصوصیت‌ها، قابلیت و امکان ایجاد سهل و شل نقشه تارنما میباشد.
برای دانلود و نصب این پلاگین میتوانید از مخزن وردپرس مبادرت نمائید و روال آن مانند دیگر پلاگین‌هاست. بعداز نصب کافی میباشد به نصیب پیکربندی و آن گاه تجهیزات آن بروید و مورد نقشه‌های XML وبسایت را فعال یا این که پر‌نور فرمایید. در‌پی میتوانید معلوم نمایید ساختار نقشه به چه شکل باشد و برای کدام نصیب‌ها فعال خواهد شد.

فرمت پوشه نقشه وب سایت و اشکال آن
به عبارتی‌طور که اشاره کردیم تارنما مپ دو نوع داراست که با فرمت‌های XML و HTML ایجاد میشود. در نوع نخستین که به وسیله موتورهای کاوش مانند گوگل و بینگ پشتیبانی میشود و یوزرها نمی‌توانند محتوای آن را ملاحظه کنید، پروتکل‌های استاندارد نقشه وبسایت رعایت گردیده و به طور پوشه XML خوانده میگردد. اما گوگل و بینگ فید نقشه تارنما که دارنده پروتکل‌های RSS 2.0، فولدر‌های متنی ASCII و Atom 1.0 باشد نیز پشتیبانی می‌نمایند.
در فرمت HTML نقشه وب سایت برای یوزرها پباده سازی و ساخت‌و‌ساز می گردد تا به آن‌ها بگوید که ساختار تارنما چه‌طور میباشد و چه نصیب‌هایی دارااست. بنابراین یوزرها میتوانند سریع‌خیس به چیزی که می خواهند برسند.

تثبیت نقشه تارنما در گوگل به چه شکل میباشد؟
تثبیت وبسایت مپ در گوگل خیلی شل میباشد. برای این عمل کافی میباشد وارد سرچ کنسول خویش گردید و از منوی سمت چپ روی sitemaps کلیک فرمائید. فولدر نقشه وب سایت که به وسیله پلاگین‌ها ساخت کرده یا این که خودتان لود کرده‌اید، در مسیر مهم و روت وبسایت شما قرار میگیرد. به همین عامل زمانی وارد sitemaps در سرچ کنسول میشوید، صرفا کافی میباشد پس از URL وب سایت مسیر و اسم صحیح پوشه نقشه تارنما خویش با فرمت xml را وارد کرده و روی Submit بزنید.

تاثیر وبسایت مپ بر seo وبسایت
زمانی سایتی را فعال‌ساز‌ی می کنیم دوست داریم سریع‌خیس مطالب و محتوای وب سایت ما ایندکس شوند و بعد از آن سراغ باصرفه‌سازی آن برویم تا بتوانیم جایگاه‌های بهتری بگیریم. از سوی دیگر ممکن میباشد وبسایت ما معدود‌معدود پهناور گردیده و به وسعت محتوای متعددی رسد و به جهت داینامیک بودن محتوای آن دائماً در هم اکنون تغییر تحول باشد.
به این ترتیب به یاری وب سایت مپ خزنده‌های موتورهای کاوش به سمت تارنما شما می آیند آن‌ها را سریع‌خیس ایندکس می‌نمایند. از سوی دیگر داده ها نیکی در چنگ موتورهای کاوش قرار میگیرد و هر وقتی که محتوای خویش را به‌روزرسانی فرمایید یا این که مقاله جدیدی بگذارید، به گوگل یا این که بینگ اطلاع‌رسانی می شود.
زمانی وبسایت خیلی گسترده و آکنده از مقاله باشد، داشتن نقشه تارنما امداد می‌نماید تا محتوای شما سریع‌خیس و براساس مسیر صحیح ایندکس شوند. ضمن اینکه در صورتیکه لینک و پیوند‌سازی داخلی صدق نداشته باشید، نقشه تارنما می تواند این ایراد را پوشش دهد.
توده‌بندی
نقشه تارنما یک پوشه متنی به فرمت XML میباشد که در مشت موتورهای کاوش مانند گوگل و بینگ قرار میدهد تا سریع و استاندارد، مطالب و نصیب‌های متفاوت وب سایت شما‌را خزش کرده و محتوا را سریع‌خیس ایندکس نماید. ولی وب سایت مپ دیگری با فرمت HTML وجود دارااست که یوزرها میتوانند آن را ببینند و با نصیب‌های متعدد تارنما آشنا شوند.
برای داشتن نقشه تارنما بایستی از کدهای استاندارد مطابق با پروتکل‌های sitemaps.org استعمال فرمایید. البته برای سیستم‌های رئیس محتوا به‌ویژه وردپرس نیاز به شغل های پیچیده وجود ندارد و می توانید از پلاگین‌های قدرتمندی زیرا yoast بهینه سازی به کارگیری کرده و با یک کلیک نقشه تارنما خویش را بسازید.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مرجع مقالات رسمی و تخصصی سئو است.