چطور با هزینه‌ای اندک، برندسازی کنیم؟

۱۰ مهر ۱۳۹۹
۱۱:۴۶:۵۱
علی
نظرات (0)


مارک سازی یکی مهمترین غرض هایی میباشد که هر کسب و کاری بایستی برای آن همت نماید. سئو در مشهد راهکارهای خلاقانه وجود داراست که شما با استعمال از آنان می توانید با صرف هزینه‌ای نسبتاً اندک، مارک خویش را رواج و تبلیغ فرمائید. در‌این نوشته‌ی علمی به‌این مورد ها می‌پردازیم.

برندسازی یا این که به عبارتی برندینگ (Branding) زمینه داغ این روز هاست. امروزه در اکثری از محافل و جلسات کاری، شنیدن این سؤالات رایج میباشد:
مارک شما چه است؟
برندینگ به چه‌عمل می آید؟
از چه طرز هایی می اقتدار مارک سازی کرد؟
مارک فردی چه میباشد؟
و ....
برخی سؤالات هم بدین سمت می‌رود‌ که:
آیا برای برندینگ می بایست حسابی دست‌به‌جیب شد؟
آیا برندینگ میزان دارایی متعددی می خواهد؟
کارشناسان برندینگ چه مشخصاتی دارا هستند؟ کجا می‌اقتدار آن‌ها‌را یافت؟
از همگی اساسی‌خیس این‌که دستمزد این اشخاص چقدر میباشد و این حقوق بر چه مهم به حساب آوردن میگردد؟
و ....


با این‌حالا خیلی‌ها هنوز هم نمی‌دانند که مارک و برندینگ مضمون‌ وسیعی را مشتمل بر می گردد و تنها به لوگو و بنر تبلیغاتی محدود وجود ندارد! سوای تعاریف آکادمیک و اصطلاحات پیچیده، برندینگ به لهجه بی آلایش یعنی ما کاری کنیم که ذهنیت عموم نسبت به مارک ما به‌سیرتکامل‌ای خاص صورت بگیرد و در پی آن، اشخاص به سراغ ما بیایند و سمت برندهای دیگر نروند. به عبارتی‌طور که اشاره شد، مشاجره برندینگ بسیار عظیم و پُرشاخه میباشد اما ما در‌این نوشتارِ توده‌وجور قصد داریم طرق «برندسازی نادر‌هزینه» را مطرح نماییم. به‌عبارت‌ دیگر، یکسری راهکارهای خلاقانه وجود داراست که شما با به کارگیری از آنها میتوانید با صرف هزینه‌ای نسبتاً اندک، مارک خویش را رواج و تبلیغ فرمایید.
1. در کانال‌های اجتماعی حضور دائمی داشته باشید
شاید برای جمع‌ای تعجب‌آور باشد که بدانند همین راهکار بی آلایش، یک کدام از طرز‌های مؤثر برندینگ میباشد؛ آن‌هم با هزینه‌ای ناچیز و یا این که شاید به طور تقریبً فارغ از هزینه. این‌که شما در کانال‌های اجتماعی حضور مستمر دارید، برگه خویش را به‌روز میکنید و به کامنت‌های مخاطبان جواب می‌دهید، تمامی از زنده بودن کسب‌وکار و مارک شما حکایت داراست.
از آن‌طرف، بدترین چیز برای مارک سازی در شبکه‌های‌عمومی این میباشد که بروز رسانی برای پست ها انجام نشود ! نکته مهمی که در‌این بین وجود داراست آن میباشد که شما بایستی بدانید مخاطبانتان و مشتریان بالقوه و کنونی کسب‌وکارتان، به هنگام وبگردی، نصیب عمده دوران خویش را در کجا سپری می‌نمایند.
رفتن به سراغ اشخاص، در به عبارتی مدت و مکانی که می‌باشند، فوق‌العاده اصلی و با ارزش میباشد. به داده‌هایی که از اشخاص دارید اعتنا فرمایید. ممکن میباشد اکثر اوقات مخاطبان شما بیشتر وقتشان را در یک کانال اجتماعی خاص بگذرانند (مثل رخ‌بوک، لینکدین، توییتر یا این که هرکجای دیگر).
در‌صورتی‌که چنین باشد شانس با شما یاروهمدم میباشد چون در‌این‌صورت‌ می توانید در طی و انرژی خویش صرفه‌جویی کرده و بر یک حوزه تمرکز نمائید. اما حتی در صورتیکه چنین باشد - یعنی حتی درصورتی که شانس با شما همراه باشد! - بازهم نباید از سایر کانال‌ها و پلتفرم‌ها غافل گردید.
به‌هرحال شفاف میباشد که حضور مؤثر در کانال‌های اجتماعی، به‌صرف مدت نیاز دارااست و اینجا قدری مورد «مدیریتی» می‌گردد. برای این عمل می توانید از ابزار مجانی تارنما HubSpot به اسم Social Media Content Calendar به کار گیری نمایید.


2. وب لاگ نویسی فرمائید
ما تا قبل از اینً در باب اهمیت و ضرورت وب لاگ نویسی برای کسب‌وکارهای آنلاین مطالبی ارائه نموده‌ایم. بعضی صاحب و مالک‌نظران معتقدند وب لاگ نویسی، مهم‌ترین قدم در بازاریابی جاذبه‌ای (Inbound Marketing) به شمار می‌رود‌، چون به شما یاری می‌نماید از روش تولید محتواهای آموزنده‌ای که با جستجوهای اشخاص مطابقت میباشد، به مشتریان دارای شرایط دست پیدا نمائید: افرادی که نام‌و‌نشان شما‌را دوست می‌دارا هستند، گروهی بر این باورند که بعداز خانواده و دوستان، بلاگ مهمترین منبع قابل‌ اعتماد کسب داده ها میباشد.
این در حالی میباشد که بلاگ نویسی خوشبختانه عمل ارزان‌قیمتی میباشد و به تخصص فوق‌العاده پیچیده‌ای نیاز ندارد. با این‌ درحال حاضر بایستی بلاگ نویسی را به‌طور همیشگی، با برهه زمانی‌بندی معین و به‌طور رشته‌ای دنبال فرمایید؛ همچون استراتژی حضور در کانال‌های اجتماعی که در ابتدا شرح آن گفته شد.
بیشتر بخوانید: هفت ادله بر ضرورت وب لاگ برای کسب و شغل های آنلاین
3. به سراغ برندسازی مشارکتی بروید
اساساً برندسازی فرایندی بازه زمانی‌بر میباشد و به‌این راحتی‌ها به دست نمی‌آید. به لحاظ شما آیا این گوگلی که ما امروز میشناسیم، بعداز یک‌سری سال سعی و زمین میل کردن توانسته به منزلت فعلی خویش دست پیدا نماید؟ اپل، آمازون و مایکروسافت چطور؟ شرکت کردن با برندهای توانا، یک‌خط مش میانبر برای این میباشد که شما برندتان را اشاعه دهید و به سایر افراد بشناسانید؛ و این می‌گردد برندسازی مشارکتی یا این که Co-branding. ولی فعالیت با هر مارک سابق صحیح وجود ندارد و صاحبخانه، می بایست برندی باشد که با فعالیت و محصولات شما و سازمان‌ تان‌ هم خوانی داشته باشد.


یک سری سفارش درباره ی برندسازی مشارکتی:
1. مخاطبان سهم دار بالقوه خویش را تحت حیث بگیرید: آیا دوستداران مارک، به آن اعتماد کافی دارا هستند؟ آیا وصال به برندینگ فارغ از همیاری با این سهم دار و آن هوا داران، برای شما مشقت بار میباشد؟
2. چیزی میانه بگذارید: ملاحظه کنید این مارک وسیع و احتمالاً دیرین چه چیزی ندارد و درواقع مکان چه چیزی خالی میباشد؛ به عبارتی را ارائه فرمائید. این‌یک بازی موفقیت - پیروزی میباشد که هم برای شما و هم برای مارک صاحبخانه و هم برای دوستداران قادر است فایده آفرین باشد.
4. خدمت مشتری را حق تقدم خویش بدانید
زاپوس (Zappos) یک کمپانی آنلاین بسیار غالب در حوزه فروش کفش و جامه میباشد. این موسسه مجموع تفکر و ذهن خویش را بر بهبود تجربه مشتری نهاده میباشد و با همین طریق توانسته بقیه مسائل و معضل‌ها را حل نماید و هزینه اکثری را در نصیب تبلیغات و بازاریابی صرفه‌جویی کند. اهمیت و کارآمدی «تبلیغات دهن‌به‌دهن» چیزی وجود ندارد که اینجانب و شما بتوانیم آن را انکار کنیم. شما می بایست ارائه یک تجربه عالی به مشتری را سرلوحه عمل خویش قرار دهید به دلیل آنکه یک مشتری راضی بسیار ارزشمند میباشد و میتواند مشتریان متعددی برای شما به یاروهمدم داشته باشد.
عده‌بندی
تولید یک مارک ممکن میباشد به‌شکل یک تعهد خیلی عظیم باشد، به‌ویژه هنگامی‌که منابع محدودی در اختیارداریم، اما به عبارتی‌طور که تاریخ شهیدشدن میدهد، شیوه های نادر‌هزینه فراوانی چهت نیل بدین غرض پهناور وجود داراست که اینجانب به برخی از آنها اشاره کردم. برندسازی با چندین استراتژی و منطق راز و فعالیت داراست به همین خیال و خاطر میباشد که موضوعی کم آب و پیچیده به شمار می‌رود‌ البته به‌هرحال از حافظه نبرید که ما می بایست معاش کنیم، یک معاش بشاش و متعادل.
از برندسازی لذت ببرید!


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

آموزش استفاده صحیح از تگ‌ های هدینگ H1 تا H6 در متن

۹ مهر ۱۳۹۹
۰۲:۲۳:۴۷
علی
نظرات (0)


تگ‌ های هدینگ (heading) که با سخن H نمایش داده می شوند، نقش مهمی در سئو در مشهد  ایفا می‌کنند. اساساً تگ‌ های هدینگ جذابیت محتوای وب سایت را برای کاربران بالا برده و به شعور بهتر محتوا به وسیله موتورهای جستجو -و ولی کاربران- امداد می‌کنند. برای پیروزی سئوی سایت باید به تگ‌ های هدینگ به اندازه هر تگ دیگری اهمیت داده و از آنها به طور صحیح استفاده فرمایید. تگ‌های هدینگ به ترتیب اهمیت از H1 تا H6 تقسیم‌بندی میگردند. به‌این صورت که
مهمترین تگ هدینگ و تگ عنوان مهم نوشته‌ی علمی می باشد. تگ
نیز کم‌اهمیت‌ترین تگ هدینگ و فرعی‌ترین آنان‌را تمجید می‌کند.

تگ هدینگ (heading Tag) چه می‌باشد؟
هدینگ ها همان عنوان‌هایی میباشند که برای محتوایمان انتخاب می‌کنیم. H1 هدینگ مهم یا عنوان اساسی صفحه می باشد و بقیه هدینگ ها همگی عناوین فرعی‌تر می‌باشند. با وجود این عنوان‌ها در کاغذ هم کاربران و هم گوگل به ساختار اصلی صفحه و محتوای آن با جزئیات بیشتر پی خواهند پیروزی. حتی شاید کاربری یکی عنوان‌ها را انتخاب کرده و تنها به مطالعه همان قسمت از نوشته ی علمی صفحه بپردازد. این در حالی است که فارغ از وجود هدینگ وی ناچار به مطالعه کل کاغذ بود یا شاید از خیر آن نیز می‌گذشت. تگ‌های هدینگ از H1 تا H6 متغیر است و یک ساختار سلسله مراتبی را به ورقه شما می دهد. شناسایی عنوان با برچسب H1 به گوگل یاری می‌کند تا با‌گاز بفهمد محتوا مربوط به چه چیزی است؛ در واقع عنوان اساسی ورقه را نشان می‌دهد.

 

چرا باید از تگ‌ های تیتر یا هدینگ در متن استعمال کنیم؟
همان طور که گفته شد، تگ‌های HTML با پر رنگ کردن مباحث مهم، ساختاربندی محتوا را برای کاربران و برای گوگل مشخص می‌کنند. پس گوگل متوجه میگردد جمله یا پاراگراف‌های تحت یک هدینگ به چه موضوعی اختصاص دارد و بایستی این محتوا را برای کدام عبارات سرچ شده نمایش دهد. هم‌چنین کاربران با دیدن یک هدینگ ممکن می باشد آن را جذاب نبینند و ترجیح دهند که از آن پیشین و در قبال یک هدینگ دیگر که برایشان دیدنی‌تر است را مطالعه کنند. بنابراین در وقت خود صرفه‌جویی خواهند کرد. البته معمولاً دلیل اساسی استعمال تگ‌های هدینگ در متن، امداد به سئو تارنما است.

تأثیر بی واسطه تگ‌ های تیتر بر سئو
کلماتی که در تگ‌های هدینگ به عمل می‌روند به نوعی می توانند کلمه ها کلیدی ورقه به شمار فرآیند؛ چراکه نشان دهنده مباحثی‌اند که شما در آن برگه درخصوص آن‌ها کلام کرده‌اید. بعد از همین رو در seo سایت نقش مهمی خواهند داشت. درصورتی که گوگل ادراک بهتری از ساختار شیت داشته باشد، محتوای آن را با کلمات جستجوی بازدیدکنندگان در موتور جستجو در گوگل منطبق می دهد. امداد به گوگل، کمک به خود شماست. جایگاه وبسایت شما بهبود می‌یابد.

تأثیر تگ‌ های تیتر غیرمستقیم بر بهینه سازی
و البته تگ تیتر فواید غیرمستقیمی هم برای سئو وب سایت دارد. برچسب‌های HTML هدینگ تجربه بهتری برای خواننده گان شما ساخت و ساز می‌کنند (UX) و به ایشان کمک می‌کنند تا آنچه را که به دنبالش می‌باشند بیابند. با تمرکز به اهمیت زیادی که گوگل برای تجربه کاربری وب سایت قائل است، این دستور قادر است به صفحات شما در سکو بندی بهتر کمک کند. به علاوه، عنا وین مضمون‌‌دار و صادقانه خوانندگان را در ورقه نگه خواهد داشت (بازه ماندگاری بیشتر) و حتی شاید به صفحات دیگر سایتتان هم سری بزنند.

معرفی تگ h1 تا h6
ممکن می باشد که تگ‌های هدینگ شما به H4، h5 و h6 بسط یابد، اما ما تنها به احتساب سه هدینگ اول (H1 تا H3) می‌پردازیم زیرا این تگ‌ها دارای بیشترین بها seo می باشند. شما نمی‌توانید از تگ‌های هدینگ در هر کجای صفحه خود استفاده نمایید و توقع داشته باشید که سئوی تارنما ارتقا پیدا کند. هر تگ جایگاه خاص خود را در برگه دارااست. تگ H1 برای عنوان اصلی در کاغذ استعمال می گردد؛ بدین ترتیب هر شیت فقط یک H1 خواهد داشت. تگ H2 عنا وین فرعی درون برگه را می‌سازد که می‌تواند بیشتر از یکی از باشد. ممکن می باشد هر کدام از این عنوان ها فرعی دارای زیرمجموعه‌ای باشند که آنان‌را با هدینگ های 3 (H3) نشان میدهیم؛ بنابراین هر تگ H2 قادر است چندین تگ H3 داشته باشد. تگ‌های H3 نیز می‌توانند زیرمجموعه‌ای داشته باشند که با H4 معین میشوند؛ یعنی هر تگ H3 نیز می تواند یک‌سری تگ H4 داشته باشد. به همین ترتیب تگ H4 زیرمجموعه‌هایی به نام تگ‌های H5 داراست و تگ H5 نیز زیرمجموعه‌هایی دارد که به آنان تگ H6 گفته می‌شود.

چنانچه بخواهیم این ساختار را رسم کنیم به طور زیر خواهد بود:

H1
H2
H2
H3
H4
H4
H5
H6
H6


تأثیر تگ‌های تیتر H1 تا H6 در سئو چه می‌باشد؟
تگ‌های تیتر از دو جنبه برای سایت اهمیت زیادی دارا هستند؛ یکی از مشاهده کرد کاربران وبسایت و دیگری از نگاه موتورهای جستجو و در رأس آن ها گوگل.

اثر هدینگ بر روی سئو وبسایت از نظر کاربران
استفاده کننده وبسایت در پی پاسخ‌هایی می باشد که نیازهای وی را رفع کند و دوست دارااست هرچه سریع‌تر بدین پاسخ‌ها دست پیدا کند. سوای قرائت تیتر یک پاراگراف، ایشان نمی‌تواند فهم و شعور کند که آن گزاره درباره‌ی چه مطلبی می باشد و در صورتیکه یک پاراگراف تیتر (هدینگ) نداشته باشد ایشان بدون چاره است آن جمله را با دقت بخواند تا متوجه شود درخصوص چه می‌باشد. کاربران این روزها وقت و طاقت این کارها را ندارند و براین اساس راه حل ساده‌تر این می باشد که برگه را رخنه‌ کنند. پس با استعمال از عنوان‌های H1 تا H6 به کاربران سایتتان کمک نمایید تا زودتر به پاسخ سؤالاتشان برسند. ضمنا ناگفته نماند خیلی از متخصصین سئو بر این باورند که تنها تگ H1 تا H3 در سئوی وب سایت مؤثر می باشد ولی شما هرچه قدر که مطالب تفکیک‌شده‌تری داشته باشید و از تگ‌های هدینگ بهتر به کار گیری نمائید، به ماندن بیشتر کاربر در سایت خود کمک کرده‌اید و این دستور در سئوی وب سایت و تجربه کاربری آن بسیار مهم می باشد (تأثیر غیرمستقیم).

اثر هدینگ بر روی سئو سایت از دید گوگل
گوگل نیز –همان گونه که پیش‌تر گفته شد- با استعمال از کلماتی که در هدینگ های شیت استفاده شده می باشد به کلیدواژه‌های صفحه و موضوعاتی که در شیت در باب آن حرف شده است پی برده و میتواند ورقه را در نتایج دارای ربط نمایش دهد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

الگوریتم پنگوئن چیست؟ چه وب‌سایت‌هایی توسط آن جریمه می‌شوند؟

۷ مهر ۱۳۹۹
۰۲:۰۱:۲۴
علی
نظرات (0)

سئو در مشهد


در جلسات قبلی‌خیس از یادگرفتن بدون‌پول بهینه سازی درخصوص الگوریتم‌های گوگل توضیحاتی داده شد. درین گردهمایی الگوریتم پنگوئن گوگل را گزینه ارزیابی قرار میدهیم. در صدر نظارت میکنیم الگوریتم پنگوئن چه است؟ بعد از آن مواقعی که بوسیله آن نظارت می شوند را ذکر می کنیم.

الگوریتم پنگوئن چه می‌باشد؟
الگوریتم پنگوئن یکی‌از الگوریتم های دارای شهرت گوگل میباشد که در سال ۲۰۱۲ ساخت و ساز شد. غرض اساسی آن محاسبه کیفیت بک‌لینک و پیوند اینترنت‌وب سایت‌هاست. در پیشین با طرز‌هایی مثل خرید بک‌لینک و پیوند می‌توانستید به مقام نیکی در نتیجه ها گوگل دست یابید. ولی امروزه به جهت وجود این الگوریتم اساسی، اخذ هر نوع بک‌لینکی به جایگاه‌ی اینترنت‌وبسایت شما امداد نخواهد کرد.

این الگوریتم ساخت گردیده تا با اینترنت‌وبسایت‌هایی که از طریق‌های بهینه سازی کلاه سیاه به کار گیری می‌نمایند و همت دارا‌هستند محتوای بی‌رابطه یا این که بی‌کیفیت خویش را به صدر حاصل برسانند، پیکار نماید.

الگوریتم گوگل چه می‌باشد؟
بهینه سازی کلاه سیاه به چه معناست؟


الگوریتم پنگوئن به چه مواقعی دقت می‌نماید؟

۱- بک لینک و پیوند
مهم ترین موضوعی که بوسیله الگوریتم پنگوئن گزینه چک قرار میگیرد، کیفیت بک‌لینک و پیوند میباشد. اخذ بک‌پیوند‌های بی‌کیفیت آن هم به تعداد بالا موجب جریمه شدن تارنما شما بوسیله این الگوریتم گردد. پیش از اینً در نوشته‌علمی‌ای به صورت منقطع به کیفیت بک‌پیوند‌ها پراختیم. بهتر میباشد قطعاً خصوصی هم به‌این نوشته‌ی علمی بزنید تا از کیفیت بک‌لینک و پیوند‌های اینترنت‌تارنما خویش مطمئن گردید.

بررسی کیفیت بک پیوند

۲- عبارات کلیدی
گرچه مقصود مهم این الگوریتم نظارت کیفیت بک‌پیوند میباشد البته موردها جانبی دیگری مثل تکرار لغات کلیدی هم نظارت می‌نماید. تکرار بیشتراز اندازه‌ی یک واژه و کلمه‌ی کلیدی (keyword stuffing) در اینترنت‌تارنما روشی بود که آبادی‌ها سال قبلی پاسخ می‌بخشید! ولی امروزه یک نحوه اسپم و پرخطر میباشد که ممکن میباشد عواقب جبران‌ناپذیری داشته باشد.

نکته‌ی اساسی این میباشد که همت نمایید کل مقاله‌ها خویش را برای یوزرها بنویسید و اذن دهید تکرار عبارات کلیدی طبیعی باشد.

۳- با صرفه‌سازی بیشتراز حد
هیچ وقت در انجام کار‌های seo زیاده روی نکنید مخصوصاً در شرایطی‌که اینترنت‌تارنما شما جدید آغاز به کار نموده است. از جمله بهتر میباشد اینترنت‌سایتی که نو فعال سازی گردیده تا چندین ماه اولیه سراغ بک‌پیوند سازی نرود!


خشم الگوریتم پنگوئن گوگل و جریمه‌ی اینترنت‌وبسایت‌ها!
در صورتیکه شما یکی موردها تحت را در اینترنت‌تارنما خویش انجام داده باشید، می بایست معطل پنالتی شدن اینترنت‌وبسایت خویش بوسیله این الگوریتم باشید:

خرید انبوه پیوند
تبادل لینک و پیوند به تعداد بالا
اخذ تعداد متعددی بک‌لینک و پیوند با یک یا این که یک سری واژه و کلمه‌ی تکراری
اخذ بک پیوند از اینترنت‌وب سایت‌های نامرتبط
اخذ بک‌لینک و پیوند از اینترنت‌تارنما‌های اسپم و مزرعه پیوند!
تکرار بیش تر از حد کلمه ها کلیدی در اینترنت‌تارنما
این الگوریتم در زمان‌های هنگامی مشخصی به صورت مداوم به اینترنت‌وب سایت‌ها راز میزند و مورد ها نقل شده را گزینه محاسبه قرار می دهد. درصورتی که اینترنت‌وبسایت شما قانون ها گوگل را نقض نماید، آیتم جریمه‌ی این الگوریتم قرار خواهید گرفت.

علائم جریمه‌ی الگوریتم پنگوئن
تارنما‌هایی که آیتم جریمه و پنالتی این الگوریتم قرار گرفته باشند یکی موردها تحت را تجربه می‌نمایند:

در سرچ کنسول در قسمت manual action‌ اخطاری بر اساس جریمه شدن اکران داده میشود.
در یک‌سری کاغذ از اینترنت‌وبسایت افت ناگهانی منزلت را حس می شود. برای مثالً از رده ۳ در نتیجه ها گوگل به رده ۱۵۰ میرسید.
آمار بازدید اینترنت‌وب سایت با افت شدیدی همپا میشود.

نحوه رفع جریمه‌‌ی الگوریتم پنگوئن
برای رفع کردن اثر جریمه می بایست کل ایرادات انجام یافته‌ی خویش را پاک سازی فرمایید. در آغاز به سراغ بک‌پیوند‌ها بروید و بک‌لینک و پیوند‌های بی‌کیفیت وب سایت خویش را بیابید. برای انجام این عمل ابزار backlink checker کمپانی Moz سفارش می شود.

حال می بایست اثر پیوند‌ها را به یاری ابزار Disavow گوگل از دربین ببرید. برای این‌فعالیت به این نشانی مراجعه کنید و لیست اینترنت‌تارنما‌هایی که از آن ها بک‌پیوند اسپم اخذ کرده‌اید را مطابق مثال‌ی پایین لیست کرده و آپلود کنید.

 

همینطور مقالاتی که در آنان تکرار بیش‌از حد لغت ها کلیدی داشته‌اید را تصحیح نمائید و مدتی برای ایندکس دوباره آن‌ها طاقت فرمائید.

پس از رفع این موردها بهتر میباشد نوشته‌ی‌علمی‌ی معرفی الگوریتم پاندا هم مطالعه فرمائید و جریمه‌های این الگوریتم را به توجه نظارت نمایید تا مطمئن گردید به وسیله الگوریتم دیگری پنالتی نشده باشید.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

گراف دانش (Knowledge Graph)

۷ مهر ۱۳۹۹
۰۱:۳۹:۵۴
علی
نظرات (0)


گراف علم (Knowledge Graph)
گراف علم یک سیستم گردآوری و نظم دهی به داده ها میباشد که در رابطه اشخاص، سئو در مشهد جای ها و سازمان ها است. این داده ها از منابع مختلفی به عنوان مثال منابع ویکی (منابعی که یوزرها وب آن را تنظیم می نمایند مانند ویکیپدیا) تهیه و تنظیم می گردد.

زمانی گراف علم در سال 2012 معرفی شد، داده ها بی آلایش و نخستین را درباره ی واژه و کلمه گزینه کاوش اکران می اعطا کرد که برای مثال در زمینه‌ی یک خواننده دربرگیرنده تابعیت وی، گالری ها و مدل موسیقی وی بود. امروزه این گراف بسیار جامعتر گردیده و مشتمل بر داده ها پیچیده نیز میگردد.

 

از جمله پس از جستجوی عبارت شایسته ترین گالری های سال 2015 به سود پایین میرسیم که دربرگیرنده اسلایدریست که در بالای ورقه قراردارد و شایسته ترین گالری های 2015 را معرفی می نماید.

 

چرا گوگل به تنظیم منابع داده ها به‌این بزرگی اهمیت میدهد؟
پاسخ این پرسش در خط مشی این مجموعه آمده میباشد.

[jv_quote style="default" width="0"]ماموریت گوگل نظم دهی به اطلاعات دردسترس در عالم و در دسترس قرار دادن آن وقف عام عموم میباشد.[/jv_quote]

به طور کامل قابل فهم و شعور میباشد که مقصود از این کار ها، بهتر کردن وب، موثرتر کردن آن و مخاطب پسندانه خیس کردن آن میباشد. همین مورد میباشد که موجب می‌شود اشخاص مانند اینجانب در رابطه آن برای شما بنویسند. ولی عده ای نیز در عده شما حضور دارا‌هستند که منتقد این دیدگاه ها می‌باشند و معتقدند که هر چه بیشتر گوگل یوزرها خویش را فهم و شعور نماید و هرچه سریعتر محتوای آیتم نظرشان را به آن‌ها اکران دهد، یوزرها بازه زمانی مدت بیشتری را در گوگل سپری می نمایند. براین اساس اقبال بیشتری برای گوگل وجود دارااست که یوزرها بر روی تبلیغات اکران داده گردیده در شیت حاصل کاوش کلیک نمایند.

شما با به کارگیری از تهیه و تنظیم محتوا می‌توانید به گوگل یاری نمایید تا با استعمال از فرآیند فهم و شعور محتوا، گوگل بتواند نتیجه ها جستجوی خویش را کامل شدن نماید و بر علم خویش اضافه کند. ولی در حیث داشته باشید که هر کاری که درین در بین برای ارتقاء جذابیت محتوای خویش می‌کنید، در غایت باعث به به کار گیری هر چه بیشتر یوزرها از این موتور کاوش می‌شود. هر چه گوگل بتواند با استعمال از داده ها شما به سوال های یوزرها جواب دهد، یوزرها کمتری وارد تارنما شما می گردند.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

core web vitals فاکتور رتبه بندی گوگل

۵ مهر ۱۳۹۹
۱۱:۰۷:۲۶
علی
نظرات (0)


core web vitals فاکتور جایگاه بندی گوگل
در ماه می 2020 گوگل Core Web Vital یا این که هسته اینترنت حیاتی سئو در مشهد را معرفی کرد که تیم ای میباشد از شاخص های پباده سازی گردیده برای مقایسه کیفیت تجربه کاربری وب سایت. این شاخص ها به مقطع بارگزاری، تعامل و ثبات ورقه وبسایت بستگی دارااست.

گوگل اعلام نموده است که Core Web Vital با دیگر فاکتورهای seo مثل mobile friendly بودن، امنیت وب سایت و حضور ناخوانده مخلوط شود تا بررسی کاملی از تجربه مخاطب در یک برگه از تارنما ساخت نماید.

 

این محاسبه همینطور در الگوریتم جستجوی گوگل گنجانده گردد. به عبارت دیگر Core Web Vital تحت عنوان یک فاکتور درجه بندی seo وبسایت به کارگیری گردد.

core web vitals فاکتور سکو بندی گوگل
طبق گفته گوگل، Core Web Vital بعدها قابلیت و امکان اینترنت مثل سرعت بارگزاری وبسایت، تعامل و ثبات محتوا در هنگام بارگذاری کاغذ وبسایت را اندازه گیری می نماید. (ثبات ورقه وبسایت هنگام بار گذاری بدین مضمون‌ میباشد که وقتی که برگه وبسایت در حالا بارگذاری شدن میباشد، کاغذ همیشه بالا و ذیل نرود. در صورتی چنین اتفاقی بیفتد و به عنوان مثال بخواهید در بخشی از وب سایت کلیک نمائید ممکن میباشد تصادفا قسمت دیگری که مد لحاظ شما نبوده را کلیک نمائید و این اشتباه برای استفاده کننده آزاردهنده میباشد. پس طراح وبسایت بایستی به طوری کار نماید که بعدها هر المان معلوم باشد تا در هنگام بار گذاری وبسایت با این اختلال مواجه نشود.)

به صورت کلی Core Web Vital از سه شاخص اساسی تشکیل‌شده میباشد:
LCP (Largest Contentful Paint)
مقطع بازه زمانی بارگزاری شیت تارنما و اکران محتوای اساسی شیت را اندازه گیری می نماید. مقصود LCP مقطع دوران 2.5 ثانیه یا این که سریعتر از 2.5 ثانیه میباشد.

FID (First Input Delay)
این شاخص بازه زمانی وقتی را که استفاده کننده درانتظار می‌ماند تا بتواند با کاغذ وبسایت تعامل برقرار نماید، را اندازه گیری می نماید. یک FID خوب 100 میلی ثانیه یا این که کمتر میباشد.

CLS (Cumulative Layout Shift)
این شاخص تحلیل می نماید که تا چه اندازه ورقه وبسایت در هنگام بارگزاری ثبات داراست. بدین مفهوم که دکورا سیون و طرح کاغذ وبسایت در هنگام بارگزاری نباید کشیک پیدا نماید و هر المان در کاغذ وبسایت می بایست در موضع معلوم خویش اثبات بماند و جنبش نکند. به صورت ایده آل، CLS ورقه وب سایت بهتر میباشد بیشتراز 0.1 نباشد.

 

قابل ذکر میباشد نمره مشخص و معلوم گردیده برای شاخص های Core Web Vital می‌تواند با تکامل اینترنت تغییر‌و تحول نماید. در واقعیت، گوگل اعلام نموده است که هر سال با تغییر تحول انتظارات یوزرها، فاکتورهای بیشتری در رابطه تجربه کاربری به فاکتورهای درجه بندی در موتورهای کاوش اضافه می نماید.

به کار گیری از Core Web Vital در seo تارنما
هر چندین ممکن میباشد با اجرای این فاکتور بهینه سازی بر روی موتور جستجوی گوگل مرتبه وبسایت شما تغییر و تحول و حتی افت پیدا کرده‌با‌شد، ولی تعقیب کردن Core Web Vital قادر است مقداری به تلاشهای seo تارنما شما یاری دهد. مجموع آنچه نیاز دارید این میباشد که صفحه ها وب سایت خویش را به طوری پباده سازی فرمائید که آیتم پسند و رضایت یوزرها وبسایت قرار بگیرد.

Core Web Vital در سرچ کنسول گوگل:
به تازگی گوگل گزارش نو Core Web Vital را با گزارش speed در سرچ کنسول جایگیرین نموده است. تصویر تحت نمایی از اجرای شاخص های تازه کاوش را در کوشش برگه وب سایت نشان میدهد. آنان‌را به طور رنگ قرمز رنگ برای URLهای با محتوای ضعیف، رنگ نارنجی رنگ برای URL های مستلزم به بهبود و سبز برای URL های خوب طبقه بندی نموده است.

بر طبق نوع دستگاه به دو نصیب گوشی و دسکتاپ جداازهم نموده است. میتوانید با کلیک بر روی open report نوع خطاهای مشخص و معلوم گردیده برای هر URL را به صورت جدا از هم مطالعه نمائید و داده ها بیشتری به دست آورید.

در عین اکنون که تجربه عالی یوزرها در هنگام فعالیت با تارنما برای seo بسیار اصلی میباشد، ولی این آیتم تنها یک کدام از فاکتورهای بهینه سازی برای جایگاه بندی میباشد.

گوگل هنوز فاکتورهای دیگر مثل فاکتورهای اعتماد، کیفیت محتوا و محتوای دارای ربط را در حیث دارااست. به عبارت دیگر در‌صورتی‌که دو برگه وب سایت که دارنده محتوای کیفیت خوب می باشند و کیفیت هر دو کاغذ با هم برابر باشد، گوگل به سراغ فاکتورهای Core Web Vital می رود. به این ترتیب در حالتی‌که صفحاتی از وبسایت که دارنده نمره پایینی در Core Web Vital می باشند البته محتوای بهتر و مطلوب تری دارا‌هستند، ممکن میباشد از صفحاتی که نمره بهتری در Core Web Vital دارا‌هستند، در لیست اکران موتور کاوش (SERP) مرتبه بهتری بگیرند.

ردیابی فاکتورهای Core Web Vital در وبسایت:
نحوه های مختلفی برای ردیابی Core Web Vital در تارنما وجود دارااست:

اکانت کاربری سرچ کنسول گوگل
ابزار Page Speed Insight گوگل (برای شناخت با ابزار page speed insight گوگل میتوانید به نوشته‌ی‌علمی ابزار آزمایش سرعت کاغذ تارنما را مطالعه نمائید)
Lighthouse
Web Vital Chrome extention
Chrome DevTools
Chrome UX Report


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

هفت قانون مهم در سئو

۳۱ شهریور ۱۳۹۹
۱۲:۵۶:۱۰
علی
نظرات (0)


هرچقدر در امر seo کلام کنیم گشوده هم معدود گفته ایم. با دقت به تغییرات پهناور ای که دائما در الگوریتم های گوگل داده میشود، موردنیاز میباشد تا مدام در قانون ها و می داند های تان درخصوص بهینه سازی تجدید حیث فرمائید.
امروزه همگی کسب و کارهایی که در اینترنت حضور دارا‌هستند، برای تهیه نمودن مقام فراتر در برگه پاسخ های گوگل، به صورتی بی امان و نفس گیر با یکدیگر رقابت دارا‌هستند.

مرتبه فراتر یک سایت تجاری یعنی فروش بسیار زیادتر و به‌دنبال آن روانه شدن منفعت هنگفتی به جیب صاحب و مالک وبسایت.

همان گونه که شفاف میباشد یکی‌از راهکارهای اصلی و اساسی افزایش درجه وبسایت ها، به کار گیری از تکنیک های seo میباشد.

یک وب سایت با سئوی خوب، ربات ها را جذب خویش می نماید.

این در حالی میباشد که گفته می‌شود «seo» جهانی وحشیانه و بی رحم میباشد.

زمانی که شما کل همت های خویش را به انجام میرسانید و حتی المقدور اشکال قانون ها ریز و درشت seo را به فعالیت می بندید، گوگل یک به روزرسانی دیگری منتشر می نماید – مانند پاندا و پنگوئن – و اقدامات شما‌را خنثی و بی ثمر می سازد.

به همین استدلال امروزه طراحی وب هایی با سئوهای عالی که بتواند کلیک های طبیعی یوزرها را به یاور داشته باشد، بسیار اهمیت یافته میباشد.

در‌این نوشته‌ی‌علمی هفت تکنیک برای داشتن یک تارنما گزینه عشق جستجوگرهای اینترنتی ارائه می شود:

1. پیش از تولید صفحه های بر کلیدواژه های مطلوب فعالیت نمائید

بخش اعظمی از وبمسترها نخست وب سایت خویش را فعال سازی می نمایند، آنگاه به تامل عبارات کلیدی میفتند. این عمل مشابه آن میباشد که یک معمار در حالی یک ساختمان را پی ریزی نماید که نمی داند این منزل چندین اتاق داراست!

اکثری از وبمسترها نخست تارنما خویش را فعال سازی می نمایند، آن‌گاه به تامل کلمه ها کلیدی (کلیدواژه ها) میفتند.

این فعالیت مشابه آن میباشد که یک معمار در حالی یک ساختمان را پی ریزی نماید که نمی داند این منزل چندین اتاق داراست، محل آشپزخانه کجاست و غیره!

ما در حالتی‌که ندانیم که کدام کلمه ها کلیدی را میخواهیم متمایز کنیم و جایگاه آن ها را بالا ببریم، ساختار تارنما ما در شایسته ترین شرایط ضعیف و متزلزل خواهد بود.

شایسته ترین راهکار این میباشد که قبل از ساخت‌و‌ساز حتی یک شیت از سایت، طرح نخستین از تمام آن را در چنگ داشته باشیم.

بدین ترتیب ما برای seo صفحه های تارنما از آمادگی بدون نقص برخوردار خوا هیم بود.

2. اشکال کلیدواژه های متعدد را صفحه ها فرود تارنما به فعالیت برید

شما می بایست به هر شیت از سایت خویش 1 تا 3 عبارات کلیدی که میخواهید درجه آن ها را بالا ببرید، تخصیص دهید.

قبل از ساخت و ساز هر نوع محتوا و مطلبی، معین نمایید که قرار میباشد درین صفحه های چه چیزی منتشر خواهد شد و شما چه‌طور این عبارات کلیدی مدنظر را در‌این صفحه های درج خواهید کرد.

3. چگالی لغت ها کلیدی سه عدد پنج درصد ساخت‌و‌ساز فرمایید

«چگالی لغت ها کلیدی» (Keyword Density) آن دسته از کلیدواژه هایی که می‌خواهید مرتبه آن‌ها‌را ارتقاء دهید، می بایست میان سه عدد پنج درصد باشد.

مراد از چگالی کلمه و واژه، تعداد دفعات تکرار یک کلیدواژه در مقایسه با بقیه لغات متن میباشد.

این رقم به درصد ذکر میگردد.

اما به هوش باشید که نباید در به کار گیری از لغت ها کلیدی افراط کرد.

ساخت انبوه عبارات کلیدی (Keyword Stuffing) تکنیک نامناسبی میباشد که گوگل از آن بیزار میباشد.

این تکنیک به معنای تکرار چند و یکسری باره عبارات کلیدی میباشد.

درصورتی که شما از Keyword Stuffing به کار گیری نمائید، گوگل سود می‌گیرد که شما وب سایت خویش را خیر برای «یوزرها»، بلکه برای «جستجوگرهای اینترنتی» پباده سازی نموده اید.

بهینه سازی برای این که به ثمر بنشیند و پاسخ بدهد، بایستی تماماً طبیعی فعالیت نماید.

4. متا داده و عنوان ها وب سایت را مالامال نمائید

فراداده (Metadata - متا داده) و عنا وین صفحه ها وبسایت شما می بایست نشان دهنده محتویات به عبارتی کاغذ باشد، فارغ از هر نوع غلط و اشکالی.

این دو نصیب یک کدام از جاهایی میباشد که خزنده های موتورهای کاوش در آن سرک میکشند.

شما با قرار دادن کلیدواژه های دوست داستنی خویش در‌این دو نصیب، سئو در مشهد ایندکس شدن وب سایت خویش در گوگل را سرعت میبخشید.

5. وبسایت خویش را کاربرپسند فرمائید

یک گزاره دیرین میباشد که میگوید مسافت استفاده کننده با هر کاغذ ای در وبسایت، نباید از دو کلیک بیشتر باشد.

این بدان معناست که ساختار تارنما ها بایستی به طوری باشد که یوزرها به سادگی بتوانند در آنان ناوبری کرده و به صفحه های دلخواه خویش منتقل شوند؛ هم اکنون تفاوت ندارد که‌این تارنما روستا ورقه داراست یا این که هزاران برگه تو در تو.

6. لینک و پیوند های داخلی (Internal links) اصلی می‌باشند

پیوند های داخلی یعنی لینک و پیوند دادن به دیگر مطالب یک وبسایت.

درین شیوه، لینک و پیوند ها مخاطب را به صفحاتی که در خویش وب سایت می‌باشند ارجاع می‌دهند؛ به عبارت دیگر نشانی کلی منبع و مقصد یکی‌از میباشد.

به کارگیری از پیوند های داخلی، یک کدام از فاکتورهای بسیار اساسی در seo تارنما ها به حساب آورده می شود.

با این درحال حاضر به حافظه داشته باشید که با اعتنا به پیشرفت های اخیر الگوریتم گوگل، نباید برای تاکید بر بعضی کلیدواژه ها، به صورت افراطی از یک متن پیوندی (anchor text) استفاده نمود.

7. محتوا پادشاهی می نماید

هر چه مطالب خواندنی، دیدنی و ماهر وبسایت شما بیشتر باشد، سکو آن فراتر می رود.

این یک ضابطه کلی در اینترنت میباشد.

از نگاه گوگل، تارنما هایی که چنین محتواهایی ایجاد می نمایند مستحق این می‌باشند که بیش از سایر فعالان ساخت وب سایت و بهینه سازی ، ارتقا جایگاه بگیرند. www.ParsCms.com


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

چند ترفند حرفه ای در پیدا کردن دامنه

۳۰ شهریور ۱۳۹۹
۱۱:۴۷:۱۹
علی
نظرات (0)


تاکسی سرویس ها سئوloc:mashhad

در بهینه سازی روز بخوانید:
sitewide links | پیوند های جانور سئو در مشهد در تمامی صفحه های و تاثیر آن‌ها
۱۰- کاوش بر پایه ی مولف،صاحب و مالک محتوا یا این که اثر

برای انجام چنین جستجویی کافی میباشد اسم تالیف کننده را سوای درج مسافت پس از فرمان allinpostauthor:قرار دهید.

Allinpostauthor:victor hogo

 

۱۱- جستجوی تعریف و تمجید عبارت و واژه

برای اینکار صرفا کافیست فرمان :define را پیش از عبارت یا این که کلمه و واژه متبوع وارد فرمایید:

Define:بهینه سازی

 

۱۲- کاوش با استعمال از هم معنی‌ها

چنانچه میخواهید اینترنت‌وب سایت‌هایی را بیابید که در قضیه‌ موردنظرتان کار می‌نمایند؛ کافی میباشد در جستجوی خویش از نماد “~” استعمال نمایید:

بهینه سازی~content

 

۱۳-جستجوی صفحه های یک وبسایت

در شرایطی که بخواهید نتیجه ها جستجوی تان فقط از یک تارنما معلوم باشد صرفا کافی میباشد که مقدار site:website.com را سرچ فرمایید. بجایwebsite.com، نشانی تارنما متبوع را وارد فرمائید:

Site:seorooz.net

نکته:در‌حالتی که این امر را با کلمه و واژه کلیدی موردنظر وارد نمایید،بعد از آن کل حاصل جستجوی مربوط به واژه و کلمه کلیدی موردنظرتان در به عبارتی سایت نمایش داده میشود.

Site:seorooz.net”بهینه سازی در اینستگرام“

 

۱۴-یافتن داده ها در رابطه تارنما ها

در صورتیکه می‌خواهید داده ها بیشتری از یک وبسایت بدست بیاورید،باید پیش از وارد کردن URL وبسایت موردنظر دستورinfoرا وارد نمائید.

Info:seorooz.net

 

۱۵- یافتن وبسایت های شبیه

فرض نمایید قضیه جالبی در وب یافته‌اید و میخواهید اینترنت‌وب سایت‌هایی را که محتوای مشابهی دارا هستند بیابید. برای انجام این عمل کافی میباشد که از عبارت “:related” استعمال کرده و آن گاه نشانی وبسایت مد حیث را وارد فرمائید. در لحاظ داشته باشید که بین عبارت و نشانی اینترنت‌وب سایت مدنظرتان مسافت قرار ندهید.

Related:seorooz.net

(site:.net OR site:.com)seo تکنیکال

 

۱۶-جستن ورژن Cache گردیده تارنما

در شرایطی‌که به‌دنبال ورژن cache گردیده ی یک تارنما می‌باشید، از فرمان cache: و نشانی تارنما به کارگیری نمائید.

Cache:seorooz.net

 

۱۷-کاوش ی هشتگ (#)

برای پیداکردن هشتگ های دارای ربط یا این که معروفی که در شبکه‌های‌عمومی مستعمل اند، بایستی نشانه # آن گاه واژه و کلمه موردنظر را در گوگل وارد فرمایید.

نکته:در گویش انگلیسی مجموع حروف بایستی به هم چسبیده باشند.در فارسی برای تولید هشتگ یک سری کلمه و واژه ای از نشانه _ جهت رابطه لغت ها به کارگیری می گردد.

 

۱۸- یافتن یک دامنه خاص

برای پیداکردن یک نوع دامنه خاص در گوگل از امر site: به کار گیری نمایید و آن‌گاه پسوند دامنه (بطورمثال.net) را آن‌گاه اضافه نمایید.

Site:.net

چندین ترفند ماهر در کشف کردن دامنه
در حالتی که واژه و کلمه یا این که عبارت خاصی به آن اضافه نمایید،مجموع دامنه های موردنظر بهمراه آن واژه و کلمه یا این که عبارت اکران داده می‌شوند.

Site:.net”بهینه سازی تکنیکال“

در بهینه سازی روز بخوانید:
فراگیری بهینه سازی محلی یا این که local بهینه سازی (بررسی لیست بی نقص)
با مخلوط آرم OR و دستورsite: می اقتدار چندین نوع دامنه را در گوگل سرچ کرد.

 

 

۱۹-کاوش برای عنوان یا این که URL

برای یافتن اسم یک نوشته‌ی علمی کافی میباشد که عبارت “:intitle” را پیش از وارد کردن کلمه و واژه‌های کاوش قرار دهید. در حیث داشته باشید که نباید در میان آن‌ها مسافت باشد.

Intitle:سرویس ها بهینه سازی

 

نکته: برای یافتن عبارات کلیدی به عمل رفته در URL یک تارنما میتوانید از عبارت “inurl” به کارگیری فرمایید.

inurl:سرویس ها بهینه سازی

 

۲۰-کاوش مبنی بر فرمت فولدر

بعضی مواقع شما بدنبال یافتن یک پوشه خاص ZIP یا این که PDF می باشید . برای انجام کاوش میتوانید از امر filetype: استعمال فرمایید.

Filetype:pdfخدمات بهینه سازی

 

 

۲۱-شناسایی صفحه ها ناامن

برای یافتن صفحاتی از یک وبسایت که ایمنی نیکی ندارند،به صورت پایین فعالیت فرمائید:

Seorooz.net –inurl:https

 

۲۲-بیرون کردن ساب دامنه ها از حاصل گوگل

این شیوه ترکیبی از فرمان site: و inurl: میباشد :

Site:seorooz.net-inurl:www

براین اساس هر کاغذ ای که با www شروع میشود از نتیجه ها کاوش حذف می شود.

 

۲۳-جستجوی عکس

برای جستجوی عکس در گوگل کافی میباشد نخست به شیت جستجوی عکس گوگل بروید(روی لینکimageکلیک نمایید) .بعد عکسی را که میخواهید با طریق درگ کردن یا این که آپلود به گوگل بدهید.

نکته: در برگه کاوش ی عکس گوگل،عبارت “here Drop image” برای درگ کردن و عبارت”upload an image” برای آپلود عکس درنظر گرفته شده‌است.

 

 

۲۴-یافتن داده ها مرتبط با سهام موسسه ها

این نوع کاوش هم اکنون برای لهجه فارسی فعال وجود ندارد.با این وجود برای نمادهای انگلیسی میتوانید صرفا علامت را تایپ فرمائید تا کل داده ها مرتبط با آن سهم را ببینید.

نمونه:GOOG

 

۲۵-کاوش برای ماشین اکانت گوگل

برای اینکار صرفا کافیست یک مقدار عده، ضرب و مانند آن ها را در گوگل وارد فرمایید. از جمله ۲+۲ را وارد نمائید مشاهده خواهید کرد که سود این مقدار به یار و همدم ماشین اکانت در نتیجه ها کاوش نشان داده می شود.

 

۲۶- مشاهده حالت آب و هوا در گوگل

برای مشاهده اب و هوای حیطه خاص ، اسم ناحیه و بعد واژه weather را تایپ فرمائید:

Mashhad Weather

 

۲۷-یافتن بها اشکال ارز در گوگل

مثلا عبارت Dollar یا این که Euro را در گوگل سرچ نمائید. در صورتی‌که با آی پی کشور ایران باشید خواهید روئت کرد که بها ارز بصورت ریال برای شما نمایش داده میشود. همینطور با ابزار آن میتوانید از بها اشکال ارزها به ریال یا این که واحدهای دیگر آگاه گردید.

 

۲۸-یافتن زمان‌سنج در حاصل گوگل

در حالتی‌که در طول کارتان می خواهید برهه زمانی انجام کاری را تهیه و تنظیم فرمائید، خیلی ریلکس میتوانید روی دسکتاپتان از زمان سنج گوگل به کار گیری نمائید. کافی میباشد بازه زمانی برهه زمانی دلخواهتان را به یاور کلمه و واژه‌ی timer تایپ فرمائید.

نمونه:۱۰min timer

 

۲۹-یافتن زمانسنج در گوگل

در شرایطی‌که عبارت stopwatch را گوگل فرمائید، یک زمانسنج در اختیارتان خواهد بود.

 

۳۰-یافتن دوران طلوع و غروب خورشید

کافی میباشد کلمات sunrise (طلوع خوشید) و sunset (غروب خورشید) را به صورت بدون واسطه به همدم اسم شهر به انگلیسی تایپ فرمایید.

نمونه:sunset mashhad

 

در‌این نوشته‌ی علمی کوشش کردیم کاربردی ترین طریق های کاوش در گوگل را به شما اموزش دهیم.به حافظه داشته باشید که جستجوی فن‌ای در گوگل یک کدام از خصوصیت‌های اساسی برای هر متخصص بهینه سازی، تولیدکننده محتوا یا این که یک متخصص بازاریابی دیجیتال میباشد.

به این ترتیب با یادگیری و پیاده سازی تکنیک های جستجوی گوگل هم در طول و هزینه تان صرفه جویی نمایید و هم به منبع عظیمی از داده ها آیتم نیازتان دسترسی پیدا فرمایید.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

روش های بهینه ساری سایت

۲۹ شهریور ۱۳۹۹
۱۱:۱۸:۰۲
علی
نظرات (0)


فراگیری بهینه سازی
یک کدام از مهم‌ترین زمینه هایی که برای صاحبین وبسایت ها سئو در مشهد  و شرکتهای حائز اهمیت می‌باشد یادگرفتن بهینه سازی میباشد که تاثیر بسیار متعددی در پیشرفت کسب و فعالیت و فن آن‌ها داراست و برای اینکه بتوانند علم و مهارت خویش را در این باره ارتقاء دهند نیاز به گذراندن عصر های فراگیر در این باره دارا هستند.

شاید بیان این مورد اهمیت داشته باشد که بدانید بهینه سازی جزء سه عدد شغل پردرآمد جهان هست.

درین نصیب از مقاله ها بهینه سازی کشور ایران شما می‌توانید به داده ها و نوشته‌علمی هایی که دارای ارتباط به بهینه سازی و فراگیری بهینه سازی می‌باشند دسترسی داشته باشید.

SEOمخفف عبارت Search Engine optimization که به عبارتی seo تارنما برای موتورهای کاوش میباشد است که غرض مهم از انجام seo بر روی سایت ها کسب منزلت و مرتبه مطلوب در حاصل گوگل میباشد.

همانگونه که می‌دانید روزمره تعداد اکثری مخاطب با سرچ عبارات متبوع خویش در دنیای وب و گوگل در کاوش داده ها موردنیاز درخصوص قضیه خاصی میباشند و این موتورهای کاوش می‌باشند که از فی مابین انبوه پیشنهادات و تارنما هایی که می‌شناسند مورد های بهتر و کیفیت بالا خیس را برای یوزرها اکران می‌دهند. به این ترتیب هر چه مقام شما در نتیجه ها موتورهای کاوش فراتر باشد بخت بیشتری را برای جذب کابران خواهید داشت و به اصطلاح seo وبسایت موفقی را دارا می‌باشید که توانسته اید کابران بیشتری را نسب به تارنما های رقبا جذب نمائید.


یادگرفتن seo

مثلا کارهایی که شما می‌توانید برای برد در seo انجام دهید ساخت محتوای باارزش و کیفیت بالا می‌باشد که برای موتورهای کاوش قابل فهم و شعور و ادراک باشد. بدین ترتیب بایستی استراتژی های صحیح و مطلوب را در ایجاد محتوا در کنار ساخت سایت بدانید تا بخت برد وب سایت خویش را در حاصل کاوش ارتقاء دهید

آمدن یوزرها به تارنما شما در واقع اولی غرض شما هست تا بتوانید آنان‌را به مشتری های با مسئولیت تارنما خویش تبدیل فرمائید که ما در قسمت فراگیری بهینه سازی بدین زمینه نیز خوا‌هیم پرداخت.

بهینه سازی دارنده پیچیدگی های اکثری میباشد که مستلزم مطالعه و علم آپ تو دیت است یعنی برای اینکه بتوانید یک تارنما پیروز داشته باشید بایستی همیشه در حالا بروزرسانی کردن داده ها و علم خویش در مورد seo باشید.

ما تحت عنوان یک مرجع فراگیری بهینه سازی اطلاعاتی را به مخاطبین خویش ارائه داده ایم که با تعیین هرمورد از صفحه های جانور در وبسایت میتوانند داده ها بیشتری را در زمینه‌ی بهینه سازی بدست آورند.

seo مقدماتی
در اولِ یادگرفتن بهینه سازی می‌خواهیم شما‌را با معنی و معنی seo آشنا کنیم.

به لهجه بی آلایش خواهیم توانست بگوییم که خواسته از بهینه سازی علمی است که شما به یاری آن میتوانید شایسته ترین جایگاه و مقام را در حاصل موتورهای کاوش برای وبسایت خویش بدست آورید و واحد سنجش ترافیک تارنما خویش را ارتقا دهید.

بهینه سازی تکنیک های اکثری دارااست که نیاز به تمرین بسیار در کنار کسب تجربه دارااست. زمانیکه تارنما شما در جایگاه های نخستین در صفحه های گوگل برای یوزرها اکران داده خواهد شد معیار ورودی هایی که تارنما شما اخذ می نماید نسبت به پیش از seo کردن وبسایت در حدود 50 برابر گردد شاید این ارتقا برای شما غیر قابل تصور و اعتقاد کردن باشد چون در اولِ راه و روش می‌باشید و چندان داده ها کافی و علم مورد نیاز در رابطه seo را ندارید درصورتی که همین ترازو ارتقاء برای آن دسته از کسانی که داده ها بیشتری درباه بهینه سازی دارا‌هستند به راحتی قابل اعتقاد میباشد و به توان seo تارنما ایمان دارا‌هستند و مطمئن می باشند که‌این ارتقا بیشتر نیز میتواند گردد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

تصاویر وب سایت

۲۶ شهریور ۱۳۹۹
۰۱:۵۵:۱۹
علی
نظرات (0)

روی دکمه Download All کلیک نمایید تا تصاویر با صرفه گردیده را دانلود و ذخیره فرمایید.
یک سری نکته تکمیلی در seo عکس
برای سئو و کاهش وسعت یکسری تصویر بصورت هم‌زمان میتوانید نهایتا تا  سئو در مشهد  ۲۰ تصویر را به طور همزمان آپلود نمائید و همگی تصویر را هم‌زمان با صرفه فرمائید، می توانید کل تصویر را در قالب یک پوشه زیپ دانلود فرمائید و یا این که در به عبارتی جعبه بالا روی دکمه دانلود ذیل هر تصویر کلیک نمایید و تصاویر seo گردیده را یک به یک دانلود فرمایید.

تصاویری که از روش وب سایت Optimizilla یا این که به عبارتی imagecompressor.com با صرفه میکنید جهت به کار گیری در سایت می‌باشند و حتما کیفیت تصاویر در حدی تحت می‌آیند که بصورت چشمی به‌این تصاویر نگاه فرمائید افت کیفیت را احساس نمیکنید، پس برای پروژه های پباده سازی و بقیه امور شاید مطلوب نباشد.

این ابزار صرفا تصاویر PNG یا این که JPEG را باصرفه می نماید پس درصورتی که فرمت های دیگری دارید نخست بایستی آن‌ها را تبدیل بدین دو پسوند فرمایید و آن گاه به seo مبادرت نمائید. با تغییر دادن پسوند تصویر بصورت دستی و صرفا تغییر تحول اسم آن فرمت تصویر تغییری نمی نماید بعد از این فعالیت دوری کنید و با اپلیکیشن یا این که ابزارهای آنلاین که حقیقتا فرمت تصویر را تغییر و تحول می‌دهد این فعالیت را انجام دهید.

در حالتی‌که به فرمت های دیگر نیاز دارید مانند svg یا این که webp و یا این که هر فرمت دیگر بجز jpg و png شما می‌توانید از روش این ابزار در آغاز وسعت تصاویر خودتان را کاهش دهید و با به عبارتی فرمت نخستین ذخیره نمائید و پس از ذخیره مبادرت به تبدیل فرمت مدنظرتان مبادرت نمائید که تصویر با صرفه گردیده ای داشته باشید.

تصویر تحت مثال ای از بازنویسی درصد و نرخ سئو میباشد، همان طور که در تصویر می‌بینید عکس سمت چپ در واقع عکس اورجینال و اول ما می‌باشد که در حالتی که به توضیحات بالای عکس توجه فرمائید وسعت آن ۵۷ کیلوبایت میباشد و نرخ فشردگی را تا ۲۰ درصد ذیل آوردیم که سایز عکس تازه به ۵٫۵ کیلوبایت رسیده میباشد! این فوق العاده میباشد البته تصویر بی کیفیت و تار و پیکسل گردیده نشان می‌دهد که مدام و فقط نادر کردن وسعت عکس seo وجود ندارد! مقدار پیشفرض معمولا با صرفه ترین شرایط میباشد و نیازی به ویرایش ندارد البته در‌صورتی‌که میدانید که چکار می بایست انجام دهید میتوانید این نسبت را فردی سازی فرمائید و تصویر بهتری اخذ نمائید.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

Broken Link چیست؟ چه تاثیری بر سئو سایت خواهد داشت؟

۲۵ شهریور ۱۳۹۹
۱۲:۴۴:۴۷
علی
نظرات (0)


شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که وارد رستورانی گردید و بعد سئو در مشهد از آن از دید کردن به لیست بلندبالای رستوران، غذای آیتم عشق خویش را توصیه دهید. البته پس از مدتی انتظار کشیدن، مسئول پیشنهاد طعام به شما می گوید که غذایی که پیشنهاد داده‌اید اکنون متاسفانه جانور وجود ندارد!

این ناامیدی از نبود غذای موردعلاقه شما در رستوران، در دنیای وب هم یک مصداق دارااست.

زمانی در حالا مرور کردن وبسایت های گوناگون در وب می‌باشید و بر روی پیوند یک وب سایت کلیک می‌کنید، توقع دارید که محتوای گزینه انتظار شما در آن برگه جان دار باشد؛ ولی به مکان آن، وارد کاغذ ایی می شوید که پیغام ذیل را نشان می دهد:

محتوای درخواستی شما در‌این شیت نیست!


پیوند شکسته یا این که Broken Link چه می‌باشد؟
به لینکی که با کلیک بر روی آن به شیت سوای محتوا وارداتی اید Broken Link یا این که پیوند شکسته، و ورقه ای که بعداز کلیک بر روی آن مشاهده می کنید شیت 404 یا این که 404 page گفته می‌شود. لینک و پیوند های شکسته کلاً دو دسته می باشند. یکی از لینک و پیوند شکسته داخلی و دیگری پیوند شکسته فرنگی.

مایحتاج میباشد بدین نکته اشاره کنیم که لینک و پیوند های شکسته یکی مسائلی میباشد که در مورد لینک و پیوند سازی داخلی وبسایت درباره‌ی آن کلام می گردد. یادگرفتن های دیگر در موضوع پیوند سازی داخلی را میتوانید در کارخانه فراگیری پیوند سازی فرا بگیرید.

پیوند های شکسته داخلی
هنگامی استفاده کننده در وبسایت شما بر روی یک پیوند کلیک نماید و به شیت دیگری از تارنما شما هدایت خواهد شد، به آن پیوند داخلی می‌گویند. در حالتی‌که که استفاده کننده با کلیک بر روی لینک و پیوند های وب سایت شما با یک شیت 404 مواجه گردد، به آن لینک و پیوند شکسته داخلی می‌گویند. ناگفته نماند که‌این نوع پیوند ها به دلیل آن که باطن تارنما خویش شما می‌باشند، مدیر آسوده تری دارا هستند و در شکل فساد، می توانید سریع مبادرت به حذف آنان نمائید.

پیوند های شکسته فرنگی
پیوند هایی که برای ارجاع دادن به وب سایت های دیگر به کار گیری می کنید را پیوند های فرنگی می‌گویند. فرض فرمائید در درحال حاضر تایپ کردن نوشته‌ی علمی ای در رابطه یک هنرپیشه دارای اسم و رسم می‌باشید و برای داده ها تکمیلی، پیوند ویکیپدیای آن هنرپیشه را لینک و پیوند می کنید. بدین پیوند، پیوند فرنگی می گویند. ولی در صورتیکه مخاطب پس از کلیک بر روی این لینک و پیوند، به محتوایی منظور گردیده خویش نرسد، بر روی یک پیوند شکسته فرنگی کلیک نموده است.

درحال حاضر که با معنی پیوند شکسته آشنا شدید می خواهیم تاثیر آن بر بهینه سازی را هم چک کنیم.

پیوند های شکسته دقیقاً چرا به وجود میایند؟
ضرب المثل دارای شهرت «پیشگیری بهتر از معالجه» میباشد در مواقعی متعددی از معاش روزانه درستگو میباشد. یکی کاربردهای آن در خودداری از لینک و پیوند های شکسته میباشد.

درواقع زمانی بدانید چه چیزی سبب ساز به وجود وارد شدن پیوند های شکسته می‌شود، می‌توانید به راحتی از به وجود داخل شدن آن‌ها در وبسایت خویش خودداری نمایید. به صورت تمام لینک و پیوند های شکسته بر طبق 2 عامل پایین به وجود می آیند:

نشانی URL یک ورقه از وب سایت خویش را بازنویسی می‌کنید. هنگامی کاربری از روش نتیجه ها ورقه کاوش و با نشانی گذشته حذف گردیده وارد شیت گردد، محتوایی به وی نشان داده نمی‌شود.
برگه ای از وب سایت خویش را حذف می‌کنید اما هیچ جایگزینی برای ان تعریف‌و‌تمجید نمی کنید. پس زمانی کاربری وارد برگه حذف گردیده گردد، با یک ورقه 404 روبرو می‌گردد.
چرا می بایست پیوند های شکسته را از وب سایت خویش ریشه کن کنیم؟
اذن بدهید یک نمونه بی آلایش دراین باره بزنیم. فرض فرمایید که محتوای شما به یک کاغذ از وبسایت دیگر پیوند شده‌است. پس از مدتی این وبسایت، شیت ای که شما به آن لینک و پیوند داده اید را از روی وبسایت خویش حذف میکند. البته هنگامی خزنده های گوگل تارنما شما‌را نظارت میکنند و با ورود به آن ورقه حذف گردیده به بن بست میرسند.

زمانی صفحه های بن بست یا این که به عبارتی 404 تارنما شما ارتقاء پیدا نماید، قیمت وب سایت شما از نظر موتورهای کاوش تحت می آید و این فرآیند در دراز بازه ضربه بدی به seo وبسایت شما می‌زند.

حتی در‌صورتی‌که فرض را بر این بگذاریم که موتورهای کاوش صفحه ها 404 را نادیده بگیرند، تارنما شما گشوده هم از لحاظ مخاطب نمره قبولی را نمیگیرد. ولی حقیقت فرمان آن میباشد که‌این کاربرانند که حق تقدم اولیه موتورهای کاوش میباشند؛ پس


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مرجع مقالات رسمی و تخصصی سئو است.