معرفی تولیدات گروه صنعتی حفاظ سازه

۳ آبان ۱۳۹۹
۰۱:۰۸:۵۹
علی
نظرات (0)


استفاده از حفاظ پنجره و یا نرده آهنی پنجره، نقش زیادی در تامین امنیت ساختمان های اداری و مسکونی دارد. بسیاری از ساختمان ها در موقعیتی قرار گرفته اند که پنجره های آن ها از بیرون قابل دسترس است و ساکنان آن ها مواقعی که در خانه حضور ندارند، نگران امنیت منزل خود می باشند که با به کار بستن حفاظ پنجره و سایر وسایل امنیتی مانند درب آکاردئونی، حفاظ آهنی روی دیوار و ... می توانید با خیال راحت از منزل خود خارج شوید.

قبل از انتخاب و خرید حفاظ پنجره باید با انواع و ویژگی های هر کدام از آن ها آشنایی داشته باشید که در این مقاله به معرفی آن ها می پردازیم.


انواع حفاظ پنجره

حفاظ پنجره مدرن، بهترین انتخاب برای ساختمان های نوساز و جدید می باشد. اگر شما برای ساختمان جدید خود یک حفاظ پنجره معمولی انتخاب کنید، در واقع از زیبایی و جلوه نمای ساختمان خود کاسته اید و با وجود هزینه های زیادی که صرف نمای ساختمان کرده اید، جذابیت لازم را در آن نمی بینید.

 

نرده شاخ گوزنی

 

شما می توانید حفاظ پنجره مدرن را با توجه به مدل و نوع پنجره خود تهیه نمایید و انتخاب منحصر به فردی داشته باشید.

حفاظ پنجره فرفورژه و حفاظ پنجره مدرن، شباهت های فراوانی با یکدیگر دارند و تنها تفاوت آن ها در جزئیات می باشد که آن هم توسط سازندگان با تجربه و متخصص قابل تشخیص است. در طرح ها و شکل های حفاظ پنجره فرفورژه، تنوع زیادی وجود دارد که با کمک سازنده ای که تجربیات کافی داشته باشد می توانید مدلی جذاب و زیبا را از میان آن ها داشته باشید.

حفاظ پنجره ثابت، حفاظی است که سالیان سال در ساختمان ها و پنجره های زیادی مورد استفاده قرار گرفته و محافظ ایده آلی به شمار می آید.

ساخت و نصب حفاظ پنجره ثابت ساده تر از سایر انواع حفاظ پنجره می باشد و به همین دلیل قیمت مناسب تری دارد. موقع نصب این نوع حفاظ باید اصولی را رعایت کرد که در صورت عدم رعایت، امنیت لازم را به پنجره شما نخواهد داد.

حفاظ پنجره متحرک یا تاشو در قسمت ورودی خانه نصب می شود. مهم ترین مزیت حفاظ پنجره متحرک این است که در مواقعی که اجازه و امکان نصب انواع دیگر حفاظ پنجره در نمای ساختمان وجود ندارد، می توان به راحتی از این نوع حفاظ استفاده کرد.


نکته اصلی در داشتن حفاظ پنجره متحرک این است که باید یادتان باشد که آن را موقع خروج از منزل ببندید.

در غیر این صورت انگار حفاظی برای پنجره شما وجود ندارد.

قیمت نهایی حفاظ پنجره به عوامل متعددی مانند میزان آهن به کار رفته در آن، مدل نرده پنجره و هزینه ساخت و نصب آن بستگی دارد.

برای کاهش هزینه حفاظ پنجره می توان از نمونه کارهای قبلی و یا طرح های آماده استفاده کرد.

رعایت فاصله مناسب و استاندارد میان میله های افقی و عمودی در حفاظ پنجره، قیمت آن را تا حد زیادی کاهش می دهد.


معرفی درب آکاردئونی

درب آکاردئونی از دیگر وسایل ضروری برای تامین حفاظت و امنیت خانه می باشد که در واقع مانند یک دزدگیر عمل می کند. ویژگی اصلی درب آکاردئونی، داشتن قفلی است که با هر کلیدی باز نمی شود، فقط یک کلید دارد و حتی کلید ساز هم برای باز کردن آن باید کلید اصلی را داشته باشد.

 

 

میله های درب آکاردئونی باید از استحکام کافی برخوردار باشد و با هر فشار و ضربه ای به راحتی نشکند.

شما باید خانه و آپارتمان خود را مانند یک گاو صندوق بدانید و امنیت را در آن هر چه بیشتر برقرار نمایید.

درب آکاردئونی هم ظاهر جذابی به خانه شما می دهد و هم هیچ راهی برای ورود به ساختمان شما باقی نمی گذارد. 

قیمت نصب و ساخت درب آکاردئونی نسبت به مزیت های بی شمار آن بسیار مناسب است و مانند یک سرمایه گذاری بلند مدت برای تامین امنیت ساختمان شما می باشد. 

ویژگی دیگر درب های آکاردئونی این است که فضای کمتری را نسبت به دیگر انواع درب ها اشغال می کند و به همین دلیل علاوه بر مناطق مسکونی و تجاری برای انباری ها و مغازه ها هم مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از قفل های مخفی و تعداد حلقه های قفل بیشتر در بدنه درب آکاردئونی، امنیت آن را افزایش می دهد.

درب آکاردئونی از دو گل تا پنج گل وجود دارد که نوع سه گل بهترین مدل این نوع درب می باشد.

منظور از گل، تعداد مشبک های به کار رفته در درب آکاردئونی می باشد.


معرفی حفاظ آهنی روی دیوار

علاوه بر درب و پنجره، دیوارهای خانه هم مخصوصا خانه های ویلایی که دارای دیوارهای کوتاه هستند، به حفاظ نیاز دارند. 

حفاظ آهنی روی دیوار با افزایش ارتفاع دیوار، امکان ورود به داخل ساختمان را به حداقل می رساند.

حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ لیلیوم و حفاظ نخل مرداب از انواع مدرن و زیبای حفاظ دیوار هستند که جایگزین حفاظ های نیزه ای و یا سیم خاردارهای گذشته شده اند.

حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای در کنار تامین امنیت کامل، قیمت مناسب تری دارند. اما حفاظ هایی مانند حفاظ لیلیوم به دلیل زیبایی بصری و طراحی فوق العاده ای که دارند نسبتا گران تر هستند.

در ادامه، قیمت حفاظ شاخ گوزنی را به دلیل کاربرد و صرفه جویی بیشتر در هزینه ها بررسی می کنیم.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی به عواملی مانند ضخامت میلگرد های به کار رفته در آن، ارتفاع حفاظ، تراکم ردیف ها و نوع جوشکاری و رنگ کاری حفاظ بستگی دارد.

با افزایش ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی قیمت آن هم افزایش می یابد که در ارتفاع های مختلفی مانند یک متر تا یک و نیم متر و 90 سانتی متر تا 120 سانتی متر ساخته می شود. اما خریدار می تواند با توجه به بودجه، نیاز و محدودیت های ساختمان خود ارتفاع های متغیری از 40 سانتی متر تا 200 سانتی متر هم سفارش دهد.


به تعداد ردیف های به کار رفته در طول یک متر از حفاظ شاخ گوزنی، تراکم گفته می شود. بدیهی است که هر چه تراکم بالاتر باشد فضای خالی کمتری در حفاظ شاخ گوزنی دیده می شود و امنیت و قیمت حفاظ بیشتر می شود.

توجه داشته باشید که سودجویان در بحث تراکم بیشترین کم فروشی را دارند و با کم کردن وزن حفاظ و تغییراتی در شکل ظاهری و یا استفاده از میلگردهای نازک و رنگ بی کیفیت، حفاظی با قیمت پایین تر و امنیت ضعیف تر به خریدار می فروشند.

 در حفاظ شاخ گوزنی، دو نوع جوشکاری با گاز دی اکسید کربن و جوشکاری الکترود وجود دارد.

جوشکاری تحت گاز دی اکسید کربن، مانع نفوذ هوا به نقطه جوش می شود و اتصال محکم تری در بین قطعات  خواهیم داشت.

جوشکاری الکترود، اتصال ضعیف تر و قیمت پایین تری نسبت به جوشکاری با گاز دی اکسید کربن دارد.

برای رنگ کاری حفاظ روی دیوار، دو نوع رنگ مایع و رنگ کوره ای الکترو استاتیک به کار می رود.

رنگ کوره ای الکترواستاتیک به دلایلی مانند ماندگاری و مقاومت بالا در مقابل سرما و گرما، استفاده از رنگ پودری، نیاز به کوره پخت رنگ و زمان رنگ آمیزی بیشتر، قیمت بالاتری دارد.

 

معرفی سر درب

استفاده از سر درب، جلوه و زیبایی بیشتری به نمای ورودی ساختمان شما می دهد و در بعضی مدل ها نقش یک حفاظ ایمن را هم ایفا می کند.

سر درب مدرن، سر درب سنتی و کلاسیک و سر درب لاکچری از انواع سر درب ها می باشد که با توجه به نمای ساختمان خود می توانید آن ها را انتخاب کنید.

از مزایای استفاده از سر درب، پوشش کامل درب و ستون های درب و جلوگیری از کثیف شدن آن ها و

استفاده از آن به عنوان یک سقف کاذب برای محافظت از درب در مقابل عوامل جوی  می باشد.

منبع


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

مراحل استراتژی سئو چیست ؟

۲۷ مهر ۱۳۹۹
۰۱:۱۷:۰۲
علی
نظرات (0)


استراتژی بهینه سازی سریع (Hop-Hop) در استراتژی seo سریع، قصد ما کسب بیشترین استفاده کننده ممکن در کوتاه‌ ترین برهه زمانی میباشد.  سئو در مشهد در‌این نوع استراتژی، کیفیت محتوای ساخت‌و‌ساز گردیده و جلب رضایت یوزرها اصلا مهم نیست بلکه؛ رعایت ضوابط مناسب موتو­رهای جستجو گر و کسب ورودی زیاد اساسی میباشد. یکی‌از کارهایی که در این صورت به کرات انجام می­‌خواهد شد، پیوند زدن­‌های مختلف به دیگر تارنما­‌ها میباشد. کسب و امور برای جذب و ارتقا مشتری به استراتژی تارنما نیاز دارا هستند. 2- استراتژی بهینه سازی آفریننده معدل (Average Performer) وبسایت‌هایی که مدتی میباشد، از احداث آنان قبل و در درجه‌­های 10 تا 20 ورقه نتیجه ها کاوش قرار دارا هستند، از این استراتژی برای کسب درجه‌­های بهتر و جذب یوزرها بیشتر منفعت می­‌مارک. در‌این‌صورت، ارتقا اعتبار مارک وبسایت و راضی نگاه داشتن مخاطبان برای مثال هدف ها مهمی میباشد، که گزینش می­‌شوند. ویرایش و seo مطالب پیشین، حذف مطالب بی ربط به قضیه اساسی وب سایت، تصاحب کردن بک پیوند از تارنما‌­های دارای اعتبار، ساخت‌و‌ساز محتوای منحصربه‌فرد و ماهر برای جلب لحاظ مخاطبان مثلا کارهایی میباشد، که درین طرز آیتم استعمال قرار می­‌گیرند. چنانچه در اولِ احداث تارنما از استراتژی بهینه سازی سریع استعمال نموده‌اید، می‌­توانید پیرو با این طرز اوضاع و احوال تارنما را بهبود داده و در طولانی بازه مرتبه نیکی کسب فرمایید. 3- استراتژی seo عظیم در بازارهای کسب و عمل اینترنتی که پول بسیار متعددی در آن رد و بدل می­‌خواهد شد و رقابت شدیدی دربین بازیگران وجود دارااست، این طریق خیر و خوبی برای کسب شایسته ترین سکو میباشد. دراین‌صورت، شما ملزم می‌باشید که جدیدترین و خلاقانه ترین محتواها را ایجاد فرمائید. علاوه بر محتواهای متنی تازه و دیدنی، محتواهای ویدئوی، اینفوگرافی و پادکست هم ابزارهای خیر به شمار میایند. دریافت کردن بک لینک و پیوند از مشهورترین و معتبرترین وبسایت­‌ها نیز جزو کارهایی میباشد که در‌این استراتژی انجام می شود. نکته حائض اهمیت در استراتژی seo عظیم، آنالیز رقبا و سبقت دریافت کردن از آنها‌را می بایست به طور همیشگی انجام دهید. 4- استراتژی seo وبسایت های فروشگاهی دکان­‌هایی که وبسایت مخصوص برای فروش خویش پباده سازی می‌نمایند، بهتر میباشد که استراتژی seo مطلوب خویش را نیز داشته باشند. اولیه از تمامی بایستی دانست که به جهت زیاد بودن وسعت موضوعات و مطالب، دسته بندی صحیح آنها و به کارگیری استاندارد از توضیحات متا به یوزرها یاری می‌نماید، ریلکس خیس به محتوای متبوع برسند. افزونه­‌هایی که دیگر موضوعات شبیه وبسایت را به خواننده معرفی می‌نمایند، ابزار موثری در‌این طریق به اکانت می‌­­آیند. پباده سازی فضای مطلوب برای کامنت‌‌ها و نظرها هم سبب کسب اعتماد مشتریان گردد. از سایر کارهایی که درین استراتژی پیشنهاد میشود، داشتن پیوند ‌های داخلی و فرنگی فراوان و استاندارد میباشد. پروسه استراتژی بهینه سازی چه میباشد ؟ نخستین از تمامی این نکته را بیان میکنیم که استراتژی بهینه سازی را با روز‌نگار محتوا نادرست نگیرید، زیرا این خطا متداولی میباشد و بخش اعظمی می پندارند، که با تایپ کردن یک روز‌نگار محتوایی، در واقع استراتژی سئوی خویش را هم پباده سازی نموده اند. ولی روند استراتژی seo به شرح ذیل میباشد: استراتژی بهینه سازی را با روز‌نگار محتوا غلط نگیرید. با استعمال از تارنما ‌هایی که عمل تجزیه و ارزیابی سئوی تارنما را انجام می دهند، متوجه نقاط قوت و ضعف بهینه سازی وبسایت خویش گردید. آیا نقشه تارنما دارید؟ آیا به ابزارهایی برای نظارت آمار بازدید تارنما و … دسترسی دارید؟ آیا ویدئوها را مستقیما در وب سایت آپلود کرده‌اید یا این که آن را جاگذاری (Embed) کرده اید؟ و بخش اعظمی از سوال های مهمی که به شما خواهند اعلام‌کرد با استعمال از وبسایت‌­هایی که فعالیت تجزیه و چک سئوی وب سایت را انجام می دهند، متوجه نقاط قوت و ضعف بهینه سازی وب سایت خویش گردید. آیا نقشه وب سایت دارید؟ آیا به ابزارهایی برای آنالیز آمار بازدید تارنما و … دسترسی دارید؟ آیا ویدئوها را مستقیما در تارنما آپلود کرده‌اید، یا این که آن را جاگذاری (Embed) کرده اید؟ و بخش اعظمی از سوال‌­های مهمی که به شما خواهند اعلام کرد، در چه موضوع­‌هایی بایستی دست به مبادرت بزنید. پس از این فعالیت، متن‌هایی که در وب سایت شما وجود دارااست را تحلیل فرمائید. محتواهای متنی، تاثیر حیاتی برای رنکینگ یا این که سکو بندی تارنما شما در گوگل دارا‌هستند. کل این محتواها را از نگاه لغات کلیدی مهم، فرعی و جانشین نظارت نموده و تگ ‌های مختلفی را معین نمائید. هر آنچه که یک متن seo گردیده استاندارد نیاز دارااست، را می بایست درین مقاله ها قرار دهید. بعداز seo مطالبی که از گذشته وارد وبسایت گردیده اند، یک مثال استاندارد برای متن پباده سازی فرمایید. از این به آنگاه هر توشه که قصد همیاری با تالیف کننده و تولیدکننده محتوایی را داشتید، این مثال را در چنگ ایشان قرار دهید و از وی بخواهید که مطابق با اصول بهینه سازی بنویسد. یک استراتژی مطلوب برای قرار دادن عکس داشته باشید. عکس­‌ها بعداز لغات برای گوگل و حتی برای مخاطبان و یوزرها وب سایت اهمیت متعددی دارا هستند. خویش شما هم طبیعتا دربین مورد­‌هایی که در گوگل به شما معرفی میگردند، بیشتر به سمت مقالاتی رغبت دارید که عکس‌ های مطلوب و کیفیت خوب ‌تری داشته باشند. معلوم فرمایید که برای هر واحد سنجش کلمه و واژه چه تعداد عکس می بایست بار گذاری شوند. عموما سفارش می‌­گردد که برای هر 300 واژه یک عکس قرار دهید. اما این مقررات امکان تغییر و تحول هم دارا‌هستند و تاکیدی که برای امتحان و نادرست کردن در نصیب پیشین داشتیم، به خیال و خاطر دریافتن همین موضوعات بود. بر روی عکس‌­هایی عمل نمائید که با قضیه مقاله ها شما بیشترین منطبق و تناسب را داشته باشند. مطلقا برای تگ تعریف عکس‌­ها (Meta Description) از کلمه ها قابل قبولی که دربردارنده لغات کلیدی اساسی، فرعی و جانشین میباشند منفعت ببرید. بعضا از اشخاص به نادرست تصور می‌نمایند که برای تگ کل عکس‌­ها می بایست از لغات کلیدی مهم به کار گیری کنند، در حالی که‌این فعالیت نادرست میباشد. لغت ها کلیدی فرعی و جانشین بایستی بیشترین حضور را در تگ‌‌های توصیفی عکس‌­ها داشته باشند. برای فیلم‌­هایی که میخواهید درون وب سایت بگذارید می بایست یک تصمیم اصلی بگیرید. در صورتی بخواهید فیلم را درون وب سایت لود کنید، ممکن میباشد با خلل دیر بارگذاری (Load) شدن تارنما مواجه گردید که بسیار به سکو تارنما زخم میزند. به همین خیال نیاز دارید که هزینه بیشتری بکنید و هاست بهتر و فضای بالاتری خریداری کنید. در مقابل؛ برخی هم دوست دارا هستند فیلم ‌ها را در تارنما‌­هایی که منحصربه‌فرد به اشتراک گذاری فیلم میباشند بار گذاری نموده و آنگاه لینک و پیوند آن ویدیو را درون تارنما خویش قرار دهند. این فعالیت اگرچه موجب گشوده شدن سریع‌خیس وب سایت شما می‌شود، ولی در عین اکنون بیشتر فواید تماشای ویدیو را به سمت آن تارنما میبرد. برهان اینکه تارنما­‌های اشتراک گذاری فیلم این تمامی هزینه می‌نمایند نیز به‌این برمی خواهد شد و قصدشان بالا بردن اعتبار خویش نزد گوگل میباشد. ازسوی دیگر شاید بهتر باشد در‌این در بین به نوعی تعادل برسید. ویدیو‌­های اساسی را در وبسایت خویش لود نموده و ویدیو‌­های فرعی را درون وبسایت‌ های دیگر قرار دهید. به هر ترتیب، می بایست برای این آیتم یک تصمیم جامع بگیرید و این تصمیم را در استراتژی بهینه سازی وبسایت نیز بگنجانید. برای گفتمان با وبسایت­‌های اصلی و پربازدید، حسابی طرح ریزی نمائید و بخشی از مدت و میزان دارایی تان را برای این عمل کنار بگذارید. ولی این گزینه را در نصیب seo خارج ورقه (Off Page سئو) به صورت مفصل توضیح می دهیم، البته در‌این نصیب هم مورد نیاز میباشد اشاره کنیم که برای این مساله طرح ریزی خیر داشته باشید.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

سئو درون صفحه چیست ؟ (On Page SEO)

۲۲ مهر ۱۳۹۹
۰۹:۲۵:۰۲
علی
نظرات (0)


بهینه سازی باطن شیت چه می‌باشد ؟ (On Page بهینه سازی)

بهینه سازی باطن برگه به در دست گرفتن مستقیم کدها و یا محتویات اینترنت سایت شما سئو در مشهد اعم از متن، تصویر، پیوند و ... دارای ربط می‌گردد؛ به صورت کلی هر چیزی که در سایت خویش بارگذاری می‌کنید مرتبط با سئو On Page می‌خواهد شد. این طریق پایه مجموع کوشش‌های بهینه‌سازی میباشد زیرا جایی میباشد که شما بیشترین در اختیار گرفتن را روی آن دارید. هر سیرتکامل تغییری را که شما در محتویات سایت خویش ایجاد می‌نمایید در نتایج کاوش تاثیر گذار خواهد بود بنابراین خیلی اصلی میباشد که طرز سئو On Page بدرستی پیش از طریق سئو Off Page صورت بپذیرد.

 

بهینه سازی خارج ورقه چه میباشد ؟ (Off Page سئو)

مغایر طرز سئو On Page که توسعه و گسترش اینترنت سایت با در اختیار گرفتن مستقیم بالایی انجام می‌شد، نحوه بهینه سازی خارج برگه دربرگیرنده مجموع ارتقاهایی میباشد که در بیرون از اینترنت سایت شما انجام می‌گردد؛ این دربرگیرنده مجموع چیزهایی میباشد که می‌تواند در بدست آوردن جایگاه‌بندی بالای سایت شما یاری دهد. سئو Off Page در سکو اولیه در بدست آوردن پیوند دهندگان (پیوندهایی که از سایت‌های دیگر به سایت شما اشاره می‌نمایند) متمرکز می‌گردد آن گاه با به کارگیری از طریق‌هایی که در بیرون از اینترنت سایت انجام می‌خواهد شد به بهینه‌سازی موتور کاوش می‌پردازد.

 

بهینه سازی Off Page یک فرآیند نامحدود میباشد که به وسیله مهندسین بهینه سازی در سمت بدست آوردن پیوند دهندگان، اداره می‌خواهد شد.

 

seo کلاه - سفید چه میباشد ؟ (White Hat)

در اصطلاحات فنی این حوزه، بهینه سازی کلاه – سفید به گروه تکنیک‌ها، طریق‌ها و استراتژی‌های که از قوانین و راهنمایی‌های موتورهای کاوش تبعیت می‌نمایند، اشاره داراست. که این به معنی فریب یا دستکاری موتور‌های کاوش و یا یوزرها به هیچ وجه نیست. این همچنین به seo اخلاقی نیز یاد می‌گردد زیرا دلیل آن این میباشد که یا اجرای بلند بازه زمانی داشته و یا از راهبرد‌ها و سیاست‌های صحیح جهت بدست آوردن درجه‌های بالا در نتایج موتور‌های کاوش به کار گیری می‌نماید.

 

بهینه سازی کلاه - سیاه چه میباشد ؟ (Black Hat)

به عبارتی دیگر اصطلاح seo کلاه – سیاه اشاره به تیم‌ای از امرها داراست که به خواسته فریب، بازی و دستکاری الگوریتم‌های موتورهای کاوش با غرض بدست آوردن درجه‌بندی بالا، بکار می‌رود. این اساسی میباشد که بدانید این‌ طریق‌ها غیر اخلاقی بوده و بوسیله هیچ موتور جستجویی تایید نمی‌گردد و بکارگیری این شیوه‌ها خطر بیرون شدن از فهرست پایگاه داده را برای همیشه در بر داراست.

 


انجام تاکتیک‌های seo کلاه – سیاه ممکن میباشد که سبب ساز افزایش پرورش ناگهانی در نتایج کاوش خواهد شد ولی می‌تواند باعث به پرداخت جریمه و یا حذف بدون نقص از فهرست پایگاه داده موتور کاوش گردد.

 

مقاله ها در مسئله سئو موتور کاوش

در پایین به برخی از مقاله ها در مورد سئو موتور کاوش اشاره شده‌است:

 

پژوهشی در استراتژی های سئو موتور کاوش برای توسعه و گسترش وبسایت های عظیم

در‌این پژوهش محقق اعتقاد دارد که وقتی که پیاده سازی سایت به آخر می‌رسد مشکلی که خیلی از موسسات با آن مواجه میباشند این مورد میباشد که نمی دانند که چه طور وبسایت خویش را در وب نام گذاری کند که شایسته ترین شیوه برای معرفی تارنما بهنیه سازی موتور کاوش میباشد. درین تحقیق مبنی بر 77 معیاری که از منابع گوناگون و موتورهای کاوش ارزیابی کرده است استراتژهای سئو برای گسترش سایت را بصورت تحت معرفی می کند:

 

بهبود ساختار وبسایت

استراتژی لغات کلیدی

استراتژی URL

seo کد

پردازش کردن متن

seo پیوند های ورودی

استراتژی اسم دامنه و هاست

نظارت تکنیک های seo موتور کاوش

این پژوهش استراتژی سئو موسسات گوگل و مایکروسافت را چک و توضیح داده میباشد و موردی که جهت مطالعه و بررسی قرار داده میباشد، استراتژی های مرتبط با کمپانی مایکروسافت میباشد. مهم ترین معیارها برای سئو موتور کاوش از نگاه محقق عبارتند از:

 

افزودن Allow یا این که DisAllow به نقشه تارنما

افزودن URL به نقشه وبسایت

افزودن نقشه وبسایت به robots.txt

به کار گیری از ابزارهای ارزیابی جهت crawl

سئو موتور کاوش جهت ارتقاء بهبود رویت تارنما

در‌این تحقیق محققین عواملی که در ارتقاء مرتبه وبسایت تاثیر دارا هستند را به 3 سه نصیب تقسیم بندی می نمایند:

 

موسسه ها دارای موتور کاوش: جستجوکنندگان در صفحه های موتورهای کاوش یک پرس و جو را اجرا می نمایند بعد فیض آن در شیت نتیجه ها موتور کاوش نشان داده میشود.

اینترنت مسترها و شرکت ها seo موتور کاوش: کمپانی هایی که با به کار گیری از چند ابزار و مهارت ها سعی می نمایند درجه تارنما ها را در برگه نتیجه ها موتور کاوش ارتقاء دهند

کاوش کنندگان در موتورهای کاوش: اشخاصی می‌باشند که در موتورهای کاوش بدنبال یافتن داده ها گزینه نظرشان میباشند.

محققین معتقد میباشند اشخاصی که کار سئو را انجام میدهند باید از نهایی تغییرات الگوریتم ها ی موتورهای کاوش باخبر باشند و عواملی که سبب میگردد ترافیک وب سایت ارتقاء پیدا کند را بخوبی بشناسند و همینطور از کلماتی که یوزرها پایانی بدنبال آن می‌شوند نیز دانایی داشته باشند و بعبارتی دیگر بایستی داده ها خویش را در سه دسته بندی بالا مدام بروز نگه دارا‌هستند.

 

seo موتور کاوش: مفاهیم تحلیل فنی

در‌این تحقیق بر طبق تعدادی مقاله‌ها، مطالعات و ارشاد ها برخی از مفاهیم سئو موتور کاوش آورده شده‌است. محقیق معتقد می‌باشند سئو موتور کاوش فرآیندی میباشد که هرگز پایان نمی گیرد و تکنیک های متعددی برای بهتر کردن درجه وب سایت وجود داراست البته پیاده سازی کلیه آنان خلل میباشد. :

 

تکنیک هایی که در‌این تحقیق برای سئو تیتر شده‌است عبارتند از:

 

ارتقا پیوند های فرنگی

تغییر تحول نام پوشه ها

پیوند یک طرفه

کلمه ها کلیدی

استعمال از Meta Tag

به کار گیری درست از تیتر

استعمال از robots.txt

seo محتوا

 

بهینه سازی چه می‌باشد

بهینه سازی (سئو) یا این که seo برای موتورهای کاوش، به خواسته افزایش عملکرد تارنما شما براساس استاندارهای موتورهای کاوش و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این شیوه انجام می‌گیرد. فاکتورهای متعددی در seo وبسایت شما تاثیرگذارند، از لغت ها بکار رفته در متن و محتوا تا پیوند‌های ورودی به وبسایت شما از وب سایت‌های دیگر، بعضی وقتها حصول اطمینان از ساختار مطلوب وب سایت شما برای موتورهای کاوش را بهینه سازی مینامیم.

 

مهم‌ترین سوالی که یوزرها از خویش می‌پرسند آن میباشد که تعریف‌و‌تمجید ظریف بهینه سازی چه می باشد. بهینه سازی گروه کار هایی میباشد که در ساخت سایت، گزینش استراتژی محتوایی و ایجاد محتوا انجام می دهیم تا منزلت بهتری در حاصل جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکننده بیشتری برای وبسایت جذب کنیم.

 

اما بهینه سازی به همین جا پایان نمی گیرد عبارت بهینه سازی مخفف سه واژه و کلمه Search Engine Optimization میباشد که در معنای seo تارنما برای موتورهای کاوش میباشد. امروزه این مضمون‌ به Search Experience Optimization

 


معنی seo صرفا مرتبط با موتورهای کاوش وجود ندارد بلکه مطلوب سازی تارنما برای بازدیدکنندگان نیز از فاکتورهای مهم آن می باشد. بطوریکه در چندین سال اخیر سیاست‌های گوگل با انتظارات بازدیدکنندگان از وب سایت‌ها همسو شده‌است.

درین کلیپ با تعدادی نمونه معمولی می‌آموزیم که بهینه سازی چه می‌باشد و چرا می بایست بدین معنی دقت ویژه ای داشته باشیم.

تاثیر خوی یوزرها بر seo چه میباشد؟

الگوریتم های نو گوگل به ویژه الگوریتم RankBrain کارایی میکنند تا خوی یوزرها هنگام کاوش را نظارت کرده و متناسب با به عبارتی مرتبه بندی نتیجه ها را با صرفه نمایند. هر مقطع مخاطب عبارتی را در گوگل کاوش میکند و یک یا این که یک‌سری فیض جان دار در پیشنهادات گوگل را تعیین خواهد کرد. گوگل به تعیین یوزرها اعتنا متعددی خواهد کرد. بعنوان نمونه در حالتی که یک وب سایت در درجه پایینی از نتیجه ها گوگل باشد اما یوزرها متعددی بر روی آن کلیک نمایند گوگل منزلت این وب سایت را بهبود خواهد بخشید.

 

علاوه براین برهه زمانی حضور یوزرها در یک تارنما تا جستجوی مجدد در گوگل اهمیت ویژه ای خواهد داشت. از زمانیکه استفاده کننده وارد وبسایت شما می گردد تا زمانیکه دوباره به عبارتی عبارت یا این که عبارتی شبیه با آن را در گوگل کاوش میکند Dwell Time نامیده می گردد. در‌صورتی‌که دوست دارید بدانید تاثیر خلق یوزرها بر بهینه سازی چه می باشد سفارش می کنیم نوشته ی علمی RankBrain چه می‌باشد را مطالعه فرمائید.

 

آکادمی وبسیما با برگزار زمان های حضوری در مورد عصر فراگیری seo، فراگیری گوگل وبسمتر و فراگیری seo کلاه خاکستری به شما یاری میکند که تیم ای گرانبها از علم و تجربه را در وقتی کوتاه کسب کرده و منزلت خویش را در حاصل کاوش بهبود دهید.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

سئو داخلی و سئو خارجی چیست و چه تفاوت هایی دارند؟

۲۰ مهر ۱۳۹۹
۰۸:۵۴:۰۱
علی
نظرات (0)


seo داخلی چه میباشد و چه تفاوتی با offpage seo داراست؟ آیا تا به درحال حاضر تفکر نموده اید که چه‌گونه میتوانید اشخاص بیشتری را به سمت وبسایت خویش جذب نمایید؟ شایسته ترین روش برای ارتقاء ترافیک وبسایت، سئو در مشهد به کارگیری از تکنیک های بهینه سازی میباشد. درین نوشته ی علمی، برای شما توضیح خوا‌هیم بخشید که تفاوت بهینه سازی داخلی و سئوی آف پیج چه می‌باشد و چه طور می اقتدار بازدید بیشتری را برای وبسایت کسب کرد.

تعریف‌و‌تمجید seo
سئو موتور کاوش در واقع روندی برای خریداری نمودن ترافیک ارگانیک از موتورهای کاوش نظیر گوگل میباشد. به عبارت بی آلایش، ترافیک طبیعی تارنما برخلاف ترافیک پرداخت گردیده (تبلیغاتی) میباشد، یعنی کاربرانی که محتوای شما‌را مشاهده میکنند، حقیقی وواقعی میباشد. seo کلاً به دو دسته تقسیم می گردد که دربرگیرنده بهینه سازی داخلی و offpage میباشد.

اصول seo
موتورهای کاوش با به کار گیری از الگوریتم ها، برای تجزیه و محاسبه و حق تقدم بندی سایت ها برای جایگاه بندی در وب فعالیت می نمایند. برای seo کردن وبسایت می‌توانید از تکنیک های خاصی به کارگیری کرده و وبسایت خویش را باصرفه فرمائید و در سود وبسایت شما در بالا حاصل کاوش قرار بگیرد. فاکتورهای مهمی برای بهینه سازی تارنما و سئو وبسایت وجود دارااست که در پی به آن اشاره کردیم.

سه عدد از مهمترین روندهای seo، مشتمل بر کلمه و واژه کلیدی، توضیحات متا و بک پیوند میباشد.

عبارات کلیدی : لغات کلیدی seo عباراتی میباشند که به یوزرها امداد می نمایند سایت شمارا از روش نتیجه ها موتور کاوش پیدا نمایند.

توضیحات متا : این عنا وین نوعی کد می‌باشند که موتور کاوش را به داده ها مرتبط با تارنما شما که نیاز به اکران داراست را هدایت می نماید.

بک لینک و پیوند : بک پیوند ها هنگامی ساخت و ساز میگردند که فردی وبسایت شمارا در سایت خویش پیوند دهی نماید.


seo داخلی چه می‌باشد؟
تمجید بهینه سازی داخلی – seo داخلی چه می باشد؟
مجموع پدیده seo متعلق به کارداران seo داخلی میباشد. تمرکز بر روی بهبود تارنما برای خزنده های موتور کاوش، یک کدام از مهم ترین وظایف بهینه سازی داخلی میباشد.

با این هم اکنون، گوگل از بدو آغاز فعالیت تاکنون بسیار عوض شده میباشد. گوگل تاکید می نماید که محتوای با صرفه گردیده به وسیله مخاطب فقط راهی برای جایگاه بهتر در اکران جستجوها میباشد. با وجود محتوای کیفیت خوب در وب سایت و لینک و پیوند دهی مطلوب به دیگر مطالب وب سایت در یک نوشته ی علمی، سبب میشود تا یوزرها بیشتری به سمت وب سایت شما جذب شوند.

هنگام محاسبه درجه تارنما شما، گوگل تنی چند از دست اندرکاران شیت را در لحاظ میگیرد. این عامل ها تجربه کلی استفاده کننده را در حیث میگیرد و همینطور نشان می‌دهد که چه طور برگه اینترنت شما به جستجوی مخاطب جواب می‌دهد. بعضا از فاکتورهای اساسی که گوگل آن‌ها را تحت حیث می‌گیرد را برای شما پیرو بیان کردیم.

نرخ فرار و گریز استفاده کننده از وبسایت / Bounce Rate
بازه زمانی صرف گردیده در برگه
سئو لغت ها کلیدی
عکس العمل گرا بودن تارنما
مدت اکران بی نقص تارنما به استفاده کننده
به خواسته بهبود تجربه مخاطب و سئو ورقه، ممکن میباشد موردنیاز باشد یک‌سری عنصر تشکیل دهنده یک سایت را تغییر تحول دهید.
همان طور که در صدر بیان شد، seo داخلی، یک کدام از مهم ترین قسمت های seo وب سایت میباشد که سبب ساز میشود تا استفاده کننده وبسایت شمارا بهتر بشناسد و همینطور اعتبار وبسایت شما نزد گوگل ارتقا پیدا نماید.

تعریف و تمجید offpage seo – سئوی خارجی چه است و چه تاثیری در seo وبسایت دارااست؟
offpage وب سایت، هرگونه مبادرت در بیرون از تارنما شمارا نشان میدهد و به شما یاری می نماید تا تارنما بهتر در بخش اکران حاصل جستجوی گوگل / SERP قرار بگیرد.

seo برای فاکتورهای offpage، دربرگیرنده مورد ها مختلفی میباشد که سایت شمارا به بقیه صفحه های دارای اعتبار و چیره در وب لینک و پیوند دهی می نماید. به کار گیری از طرق سئوی آف پیج برای بهینه سازی کلی تارنما، سبب میگردد تا تارنما شما بهتر در گوگل اکران داده خواهد شد و همینطور یوزرها بیشتری مارک شمارا بشناسند.

یکی‌از مهم‌ترین مسائل در offpage، به کارگیری از کانال های مجازی و شبکه‌های‌اجتماعی میباشد که منجر میشود تا یوزرها مارک شمارا بهتر بشناسند و از این جهت، وارد تارنما شما گردیده و از تولید ها به کار گیری نمایند.

به شما سفارش میشود تا برای سئو آف پیج و seo داخلی، محتوای باکیفیت را در تارنما خویش منتشر کرده و آنگاه لینک و پیوند نوشته‌ی علمی کیفیت عالی خویش را در کانال های مجازی نظیر فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام و… به اشتراک بگذارید.

به وقتی که شما یک نوشته ی علمی کیفیت خوب را در وبسایت خویش درج می‌کنید، دقت داشته باشید که به طبع در نوشته‌علمی خویش، عملیات لینک و پیوند دهی و پیوند سازی را به دیگر نوشته ی علمی های وبسایت خویش انجام داده باشید و بعداز آن، می‌توانید لینک و پیوند نوشته‌علمی را در شیت شبکه های مردمی خویش به اشتراک بگذارید. در واقع با این عمل هم عملیات seo داخلی تارنما را انجام دادید و هم اینکه offpage را به صدق پیش بردید.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

تبادل و افزایش بازدید رایگان سیستماتیک

۱۹ مهر ۱۳۹۹
۰۸:۴۱:۱۴
علی
نظرات (0)

تبادل و افزایش بازدید رایگان در سامانه شیک رنک

 

با ارسال بازدید به روشهای گوناگون و استاندارد موجود به گونه ای که در بهبود رتبه سایت شما تاثیر شگرفی خواهد داشت و همچنین کسب امتیاز به ازای بازدید از سایت ها می باشد به گونه ای که در ازای بارگذاری سایت دیگر کاربران با توجه به زمان تعریف شده، میتوانید به صورت 24 ساعته کسب امتیاز کنید و امتیاز کسب شده را به سایت خود اختصاص داده تا سایت شما برای دیگر کاربران نمایش داده شود.

 

برای ثبت نام با کلیک روی لینک زیر تمامی فیلدهارو پر کنید و وارد پنل کاربری خود شوید.
https://www.chicrank.com/register.php

 

در این سامانه به دو روش میتونید بازدید سایت خود را افزایش بدید .

1- به تعداد دلخواه برای سایت خود بازدید خریداری کنید

2- با کسب امتیاز رایگان بازدید به سایت خود اختصاص دهید، برای این کار از قسمت منوی مدیریت بخش دریافت امتیاز و بازدید شروع کسب امتیاز و درآمد خدماتی رو بزنید


در این سیستم نیازی به فعالیت خاصی نیست و فقط کافیست روزانه به پنل کاربری خود مراجعه کرده و با کلیک بر روی شروع کسب امتیاز، اقدام به کسب امتیاز نمائید و در نهایت به تعداد امتیاز هایتان بازدید سایتتان را افزایش دهید.

در حال حاضر این سامانه با توجه به سیستم های موجود در اینترنت، بهترین روش افزایش بازدید و بهیود رتبه الکسا خواهد بود، نه مزاحمتی برای سایت یا وبلاگ شما خواهد بود که پاپ آپی باز شود و نه کدی را باید در وب سایت خود قرار دهید! هم میتوانید بازدید کنید و بازدید بگیرید هم میتوانید با کمترین هزینه ممکن بیشترین بازدید را خریداری کنید و سیستم برای شما بازدید ارسال خواهد کرد.


از این سامانه برای افزایش بازدید وبلاگ، سایت یا فروشگاه های خودتون می توانید استفاده کنید.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

اصطلاحات کاربردی سئو

۱۵ مهر ۱۳۹۹
۰۲:۵۴:۰۷
علی
نظرات (0)


PA
در معنای اعتبار کاغذ (Page Authority) میباشد که بر مبنای تعداد پیوند های داخلی  و فرنگی تارنما و مقام تارنما در گوگل به حساب آوردن میگردد.

DA
در معنای اعتبار دامنه (Domain Authority) میباشد. سئو در مشهد یک واحد سنجش برای مرتبه بندی تارنما در موتورهای کاوش میباشد که به وسیله Moz تاسیس شده است و پیش گویی می نماید که تارنما شما چه‌گونه در صفحه ها سود موتور کاوش (SERPs) قرار می‌گیرد. اعتبار دامنه از 1 تا 100 متغیر میباشد. واضح میباشد که هر چه این عدد فراتر باشد در معنای اعتبار بیشتر دامنه و همچنین داشتن بخت بیشتر برای قرار دریافت کردن در صفحه ها موتورهای کاوش می‌باشد.

SERP
در معنای صفحه ها حاصل کاوش گوگل و مخفف عبارت Search Engine Results Page است.هنگامی عبارتی را در گوگل کاوش میکنید صفحاتی برای شما نمایش داده میشود که دربردارنده حاصل کاوش می باشند. به‌این صفحه ها SERP گفته می‌شود.

Site Traffic
به تعداد کاربرانی که وارد وب سایت می‌گردد ترافیک وبسایت گفته می‌گردد.

uniqe content
در معنای محتوای اختصاصی است. مراد از محتوای اختصاصی محتوایی میباشد که از وبسایت دیگری اسکن نشده باشد و به وسیله مدیران وب سایت نوشته و در تارنما قرار داده گردیده باشد.

Evergreen Content
محتوای مدام سبز در معنای محتوایی میباشد که هیچ وقت سابق نمی‌شود، مدام کاربردی میباشد و تاریخ انقضا ندارد.

Duplicate Content
در معنای محتوای تکراری است و مثلا مواقعی میباشد که به شدت روی جایگاه تارنما در موتورهای کاوش تاثیر منفی می گذارد.

Content is King
اصطلاح "محتوا سلطان میباشد"، یک اصطلاح رایج میباشد که در بهینه سازی و بازاریابی آنلاین بسیار شنیده می‌شود و نشان دهنده اهمیت محتوا به ویژه متن در به برد وصال یک سایت می‌باشد.

Keyword
در معنای لغات کلیدی است که می‌خواهید یوزرها با جستجوی آن‌ها به مقاله متبوع شما دست پیدا نمایند. امروزه keyword می‌تواند یک عبارت کلیدی نیز باشد.

keyword stuffing
در معنای به کار گیری زیاد از کلمه ها کلیدی می‌باشد.

long tail keyword
در معنای کلیدواژه های طولانی میباشد. امروزه جستجوی یوزرها محدود به یک واژه و کلمه ی کلیدی وجود ندارد و اکثر زمان ها یک عبارت را که متشکل از یک سری کلمه و واژه کلیدی میباشد جستججو می نمایند. بهتر میباشد از عبارات کلیدی طولانی یا این که کلمات کلیدی در تارنما خویش به کار گیری فرمائید.

Over Optimization
در معنای سئو بیشتراز حد یک برگه است. تحت عنوان مثل به کار گیری بیشتراز حد از لغات کلیدی.

Crawler
در معنای خزنده هست. موتورهای کاوش دارنده طرحی می‌باشند که به صورت اتومات صفحه های وب سایت را پیمایش می نماید و داده ها گوناگون را از صفحه های وب سایت شما اخذ می نماید. بدین اپ ها Spider نیز گفته می‌شود.

Alt Image
موتورهای کاوش با با قرائت این خصوصیت به محتوای تصویر پی برده و آن را در حاصل جستجوی تصاویر نشان می‌دهد. بهتر میباشد تصاویر Alt تکراری نداشته باشند.

Redirect
در معنای هدایت شدن از یک ایمیل (Url) به نشانی اینترنتی دیگری است.

Image Link
در معنای پیوند های قرار داده گردیده بر روی تصاویر میباشند. مانند پیوند های داده گردیده به تصاویر موجودر در اسلایدر یا این که گالری ها.

Internal Link
لینک و پیوند های داخلی یک وبسایت که به صفحه های دیگر به عبارتی وب سایت داده شده‌است. به عنوان مثال فرض نمائید در یکی‌از مقاله‌ها خویش به نوشته‌علمی ی دیگری که پیش از این نوشته اید پیوند دهی انجام دهید.

External Link
به لینک و پیوند هایی که در وبسایت های دیگر قرار گرفته اند و استفاده کننده با کلیک بر روی آنها به وبسایت شما هدایت می‌گردد پیوند های فرنگی می‌گویند.

Link Exchange
در معنای تبادل پیوند هست. برخی وبسایت ها به مکان اخذ پول بابت خدماتی که به شما ارائه میدهند، از شما درخواست می نمایند پیوند اینترنت سایتشان را در وبسایت خویش قرار دهید و در مقابل نیز آن‌ها هم این فعالیت را برای شما انجام می‌دهند.

Forum Links
یک کدام از طریق های پیوند سازی، ایجاد پیوند در فروم ها یا این که سالن های مصاحبه میباشد.

Paid link
در معنای پیوند های مبلغی می‌باشد. پیوند های مبلغی، پیوند هایی می باشند که در عوض تصاحب کردن آنها برای سایتمان، پولی را پرداخت می‌کنیم. این فعالیت مغایر ضوابط گوگل می‌باشد.

Outbound link
پیوند های خروجی یا این که OBL پیوند هایی میباشند که با کلیک بر روی آنها مخاطب از وب سایت شما بیرون می‌گردد و به وب سایت دیگری می رود.

On Page سئو
در معنای سئو داخلی یک سایت برای موتور های کاوش می‌باشد و تمرکز بر روی سئو ساختاری تارنما هست.

Off Page بهینه سازی
در معنای seo فرنگی یک سایت است. مانند اقداماتی از قبیل پیوند سازی، اشتراک گذاری صفحه ها وب سایت در شبکه‌های‌عمومی و ...

Hidden Text
متن های پنهان که در صفحه ها تارنما مندرج میباشد. یکی‌از تکنیک های مخرب بهینه سازی کلاه سیاه میباشد. معمولا این متون را با رنگی هم رنگ دور‌نما می نویسند که به وسیله یوزرها چشم نشود.

Hidden Link
لینک و پیوند های نهفته که در صفحه ها وبسایت قرار داده میشود. به کار گیری از این پیوند ها در بهینه سازی کلاه سیاه کاربرد دارااست.

Blog comment Backlink
یکی نحوه‌های ساخت‌و‌ساز بک لینک و پیوند، کامنت و حیث گذاشتن در بلاگ‌های دیگرافراد و پیوند دادن به اینترنت‌تارنما خودمان در به عبارتی کامنت میباشد. این نحوه Blog comment Backlink اسم داراست.

Dwell Time
در معنای بازه ماندگاری هست. هنگامی یوزرها کلمه و واژه کلیدی متبوع خویش را در گوگل کاوش می نمایند و از میان حاصل به دست آمده یک تارنما را تعیین کرده و وارد آن می‌شوند، هنگامی را در تارنما صرف می نمایند که اصطلاحا به آن مقطع ماندگاری گفته میگردد. مقطع ماندگاری رابطه مستقیمی با کاربردی بودن محتوای وب سایت شما دارااست.

Content Farm
مزرعه محتوا به اینترنت سایتی گفته میشود که محتوای زیاد و بی کیفیت در موضوعات متفاوت ساخت‌و‌ساز می نماید و آن‌گاه از کلمه ها کلیدی به کارگیری می نماید تا جایگاه بالایی در نتیجه ها گوگل کسب نماید.

Visit
بازدید در بهینه سازی در معنای تعداد دفعاتی میباشد که یوزرها از صفحه ها SERP بر روی لینک و پیوند صفحه های وب سایت شما کلیک کرده‌اند. بازدید وب سایت میتواند به عبارتی ترافیک وب سایت نیز در حیث گرفته خواهد شد.

Impression
تعداد دفعاتی که یکی صفحه ها وب سایت شما در صفحه های حاصل جستجوی گوگل (SERP) چشم شده‌است.

Stop words
در هر متن تعداد متعددی حروف اضافه، فعل و ... قراردارد. موتورهای کاوش و همچنین ابزارهای چک وبسایت ها پیش از چک وبسایت این عبارات را کنار می گذارند تا لغت ها مهمی که می‌توانند تحت عنوان لغت ها کلیدی شناخته شوند، مشخص و معلوم شوند.

keyword density
چگالی کلیدواژه در معنای نسبت تکرار لغت ها کلیدی به تعداد تمام عبارات جانور در متن میباشد.

Branded Keyword
واژه کلیدی مارک گردیده، یک عبارت میباشد که دربردارنده اسم تجاری تارنما شما هست. این نوع کلیدواژه‌ها برای بهینه سازی بسیار مالامال اهمیت می باشند و سبب شناخته شدن مارک شما دربین عموم خواهند شد.

norefer
در معنای بازدیدهایی میباشد که از طرف وب سایت یا این که وب سایت‌های دیگه ای به تارنما ما هدایت شده‌است. خصوصیت rel=noreferrer می‌تواند در لهجه html و در میان تگ برای ساخت یک لینک و پیوند مصرف شود. در‌صورتی‌که این تگ باطن یک پیوند قرار گیرد، دیگر هیچ یک از ابزارهای نظارت seo نمی توانند محلی که‌این پیوند قرار گرفته میباشد و یوزرها با کلیک بر روی آن وارد وب سایت شما گردیده اند را شناسایی نمایند. اما ابزاری مثل گوگل آنالیتیکس حتی‌در شکل به کار گیری از این خصوصیت ارجاعات را در نصیب Direct و referrals قرار میدهند و پیوند مبدارا معین نمی نماید.

AMP
AMP مخفف عبارت Accelerated Mobile Pages در معنای سرعت‌ قسمت صفحه ها تلفن همراه هست. سرعت بار گذاری و بارگذاری صفحه های یکی‌از فاکتورهای اصلی و اثرگذار برای seo وبسایت ها هست. امکان AMP سبب می‌گردد وقتی که صفحه های وب سایت در گوشی بارگذاری میگردند کدهای سنگین و غیرضروری لود نشوند و به‌این روش سرعت بار گذاری صفحه های در گوشی تا حد متعددی ارتقا پیدا می نماید.

Robots.txt
فولدر robots.txt یک پوشه متنی مشتمل بر دستوراتی برای ربات‌هایی که به تارنما‌ها رمز میزنند است. چنانچه که‌این فولدر را داشته باشید، هر رباتی بعداز وصال به تارنما شما در آغاز محتویات این فولدر را آنالیز می نماید و در اکثر مواقع مطابق آن کار می نماید. به صورت نمونه درین فولدر دستوراتی مانند اجرا کردن یا این که نکردن برخی پوشه ها، قرائت اصلاعات بعضا صفحه ها و ... است.

PPC
مخفف عبارت Pay per click و در معنای پرداخت هزینه در عوض کلیک هست. به‌این نوع تبلیغات، تبلیغات کلیکی نیز گفته میشود و معمولا بوسیله موتورهای کاوش ارائه میگردند مانند تبلیغات Google Ads.

UGC
به معنای محتوای ساخت‌و‌ساز گردیده بوسیله استفاده کننده (User Generated Content) است. خوب میباشد بدانید این نوع محتوا گرانبها ترین محتوای جان دار در هر اینترنت سایتی هست.

BreadCrumb
در معنای نشانگر صفحه های، یا این که مسیر راهنما می‌باشد و به یوزرها این قابلیت و امکان را میدهد تا به راحتی دربین صفحه های وبسایت جنبش نمایند و همواره مسیر جنبش خویش را مشاهده کنند. در تارنما های فروشگاهی استعمال از نشانگر صفحه ها بسیار لبریز اهمیت میباشد.

Canonical Tag
یک کدام از مهمترین متاتگ های seo می‌باشد. در واقع این تگ راهی برای یاری به موتور کاوش گوگل، جهت تشخیص شایسته ترین و برگزیدگان مقاله از در بین مطالبی میباشد که شباهت های متعددی نسیت به یکدیگر دارا هستند.

Above The Fold
به بخشی از یک شیت اینترنت که فارغ از اسکرول کردن قابل مشاهده هست َAbove The Fold یا این که ATF می‌گویند. این دور و اطراف برای جذب کاربر به دیدن مابقی محتوای شیت بسیار اهمیت دارااست، در سود بایستی کارایی گردد تا ATF کاغذ بسیار جالب باشد و استفاده کننده با یک نگاه متوجه قضیه و غرض تارنما خواهد شد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

گوگل سرچ کنسول چیست

۱۴ مهر ۱۳۹۹
۰۲:۳۲:۱۶
علی
نظرات (0)


گوگل سرچ کنسول چه است
گوگل سرچ کنسول مانند یک دوست کریم برای وب سایت شماست. سئو در مشهد سرچ کنسول برای هرکسی که یک تارنما داشته باشد موءثر میباشد. با به کار گیری از گوگل کنسول می توانید حالت و ترافیک وبسایت را ببینید. براساس این داده ها می‌توانید تصمیم های مهمی برای گزینش مسیر تازه پیشرفت سایت خویش بگیرید. ممکن میباشد وبسایت شما به تبلیغات نیاز داشته باشد یا این که بعضا از صفحه های دارنده نقص‌ باشند. شاید هم نیاز باشد در لغات کلیدی خویش تجدید حیث نمائید. بطور کلی با به کار گیری از سرچ کنسول و ابزارهای کمکی مانند گوگل آنالیتیکس می‌توانید زودتر به مقصود خویش و کسب سکو مطلوب در گوگل برسید. ما پیش از این در نوشته ی علمی ای در رابطه ورژن نو وبمستر تولز گوگل بصورت مختصر توضیحاتی دادیم اما امروز بصورت کاملتر آن را تحلیل می‌کنیم.

تاثیر سرچ کنسول در seo
کمپانی گوگل اعلام کرده که تنها استعمال از سرچ کنسول نمیتواند تاثیر مستقیمی بر بهینه سازی داشته باشد. حتی در‌صورتی‌که این حرف راست باشد گشوده هم ما سفارش می‌کنیم از گوگل کنسول به کارگیری فرمائید. زیرا بصورت بدون‌پول داده ها اصلی و ارزشمندی را درمورد تارنما در چنگ شما قرار می دهد که از هیچ مکان دیگری نمیتوانید آن را بیابید.

فواید کنسول نو گوگل
1-مطمئن میشوید که گوگل وبسایت شما‌را پایین لحاظ دارااست و به آن سرمیزند

2- می‌توانید مطالب تازه یا این که محتوایی که بروزرسانی نموده اید را به گوگل معرفی فرمائید تا سریعتر ایندکس شوند.

3-مشاهده حالت ایندکس شدن صفحه ها ، ریسپانسیو بودن آنان و حذف صفحه های دلخواه از موتورهای جستجوی گوگل

4-برطرف کردن ایرادات ایندکس نشدن صفحه های، حفط وب سایت از جراحت قابل انعطاف افزارهای مخرب.

5-شناسایی لغات کلیدی و صفحاتی که سبب ساز گردیده اند یوزرها بیشتری از وب سایت شما بازدید نمایند.

6-مشاهده موقعیت پیوند های داخلی و لینک و پیوند های فرنگی و وب سایت هایی که به شما بک لینک و پیوند داده اند.

7-مقایسه فرآیند سعود یا این که سقوط سکو وب سایت شما در طی های متفاوت با استعمال از نمودار

8-مشاهده نرخ کیلک ، تعداد مجموع کلیک ها و جایگاه میانگین وبسایت

نوشته‌علمی پیشنهادی : معرفی نرخ کلیک یا این که نرخ CTR و شیوه های بهبود آن

 

9- قرار دادن نقشه وب سایت در دسترس ربات های گوگل

برای آغاز شناخت با سرچ کنسول با ادامه نوشته‌ی‌علمی فراگیری بی نقص گوگل سرچ کنسول همپا باشید.

تثبیت تارنما در کنسول گوگل
1-برای آغاز تثبیت وبسایت در کنسول گوگل نخست می بایست یک حساب گوگل ( جیمیل ) داشته باشید. وبمسترها و سئوکارها اکثر وقت ها یک حساب gmail دارا هستند. در صورتی‌که جیمیل ندارید می‌توانید با مراجعه به نشانی https://accounts.google.com/SignUp یک حساب گوگل بسازید . بعد از آن برای ادامه تثبیت تارنما در سرچ کنسول به نشانی https://www.google.com/intl/fa/webmasters/ رجوع‌نمایید. و بر روی دکمه آبی Sign in to Search Console کلیک فرمایید.

 

2-در ورقه بعدی داده ها مختصری به لهجه انگلیسی درمورد سرچ کنسول تازه ارائه شده‌است. آیتم Start now را گزینش فرمائید تا به مرحله بعد از آن بروید.

 

3- در ورقه بعدی بایستی نشانی وبسایت یا این که به عبارتی دامنه تارنما خویش را به گوگل معرفی فرمایید و مورد ADD PROPERTY را کلیک فرمایید. سفارش ما این میباشد که از URL prefix برای تثبیت دامنه خویش به کار گیری فرمایید و دکمه Countinue را گزینش فرمائید. هنگام تثبیت دامنه اعتنا فرمایید که به کار بستن یا این که به کار گیری نکردن از www در اولِ نشانی وبسایت برای گوگل فرق میکند. ولی در بهینه سازی شما تاثیری ندارد البته از جمله گوگل وبسایت www.yoursite.ir را با وبسایت yoursite.ir یکی‌از نمیداند! پس در وارد کردن دامنه متبوع خویش اعتنا متعددی داشته باشید و به دلخوه خویش تنها یک کدام از آن‌ها‌را که برای یوزرها راحتتر میباشد در سرچ کنسول گوگل تثبیت فرمائید.

 

در شرایطی که دامنه را یکبار با www و یکبار فارغ از آن تثبیت فرمائید گوگل این دو نشانی را دو وب سایت جدا درنظر می گیرد. حتی ممکن میباشد دامنه با www و دامنه سوای www در گوگل دو وبسایت حریف درمظر گرفته خواهد شد. براین اساس گوگل با مشاهده محتوای شبیه درین دو دامنه تصور میکند یکی‌از آن‌ها محتوا را از دیگری سرقت کرده و براحتی وب سایت شمارا میبندد! حتی در امر HTTPS یا این که HTTP نیز همین قضیه وجود داراست. نشانی هایی که یاروهمدم HTTPS یا این که HTTP در کنسول گوگل تثبیت می شوند نیز با سایتی که فارغ از آن‌ها تثبیت میگردد در گوگل سرچ کنسول تفاوت دارا هستند.

4-پس از گزینش مورد ADD PROPERTY نوبت این میباشد که به گوگل اطمینان دهید که شما مدیریت این وب سایت می‌باشید. برای اینکار گوگل یک سری آیتم در مشت شما قرار میدهد. که ما برای طولانی نشدن نوشته‌ی‌علمی، راحتترین و همگانی ترین رویه جانور را توضیح می دهیم.

بر روی آیتم HTML file کلیک نمایید. با کلیک روی این آیتم یک فولدر HTML برای شما دانلود می‌گردد. فعلا به قسمت File Manager هاست خویش مراجعه‌نمایید آن‌گاه فولدر public_html را گشوده فرمایید و فایلی که دانلود نموده اید را در‌این قسمت آپلود نمائید. آن گاه به گوگل سرچ کنسول خویش رجوع‌نمایید و بر روی مورد Verify و بعد مورد DONE کلیک نمائید.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

متا دیسکریپشن یا Meta Description چیست و چگونه از بازنویسی آن توسط گوگل جلوگیری کنیم؟

۱۲ مهر ۱۳۹۹
۰۳:۵۲:۱۱
علی
نظرات (0)


یک کدام از مهم ترین مواقعی که یوزرها در سود های بدست آمده از جستجوی خویش در گوگل ، آیتم محاسبه قرار می‌دهند، توضیحات کوتاهی میباشد که در پایین لینک و پیوند نتیجه ها بصورت  سئو در مشهد  یک الی دو خطی نشان داده می شود. این متن به اصطلاح seo Meta Description یا این که توضیحات متا گفته می‌شود. البته به حقیقت Meta Description چه می باشد و چه کاربردی داراست.

مخاطبان این نوشته ی علمی به دو دسته تقسیم میشوند:

گروهی از اشخاص که با معنی Meta Description شناخت ندارند و نمیدانند کاربرد آن چه چیزی است.
عده ای که تحت عنوان seo فعالیت (کارشناس seo) عمل می نمایند و درپی راهی میباشند تا از دستکاری گوگل در متا دیسکریپشن خودداری نمایند.
متا دیسکریپشن یا این که Meta Description چه میباشد ؟
توضیحات متا یا این که متا دیسکریپشن و به انگلیسی Meta Description، متنی چکیده‌‌ از برگه متبوع میباشد. این گزیده توضیح جامعی در رابطه محتوای تارنما میباشد که معمولاً در ذیل لینک و پیوند‌های قابل کلیک آبی‌رنگ در برگه حاصل موتور کاوش (SERP) ظواهر میشود.

 

البته در‌حالتی که وبسایت خویش را در گوگل کاوش کرده باشید احتمالا با این پرسش مواجه گردیده‌اید که چرا نصیب توضیحات، گوناگون از چیزی میباشد که شما برای اکران در نتیجه ها گوگل گزینش کرده‌اید؟!

در‌این نوشته‌ی علمی ما عارضه ها انجام این عمل به وسیله گوگل را نظارت کرده و راهکارهایی برای دوری از این عمل به شما ارائه می‎دهیم.

چرا متا دیسکریپشن (Meta Description) اساسی میباشد؟
توضیحات متا دربردارنده داده ها تکمیلی درباره‌ی جزئیات برگه میباشد که یوزرها با مشاهده آن رغبت بیشتری به کلیک بر روی یک تارنما پیدا خواهند کرد. همینطور یک فاکتور گزینش‌کننده برای ارتقا نرخ کلیک در حاصل موتورهای کاوش به شمار می‌‌‌رود. به همین استدلال متخصصات بهینه سازی تاکید اکثری بر یونیک بودن و جامع بودن Meta Description ها دارا هستند.

چرا گوگل در بعضا مواقع نصیب توضیحات را ویرایش می نماید؟


این سوالی میباشد که جان مولر عضو ارشد گروه گوگل به آن جواب می‌‌‌‌‌دهد.

جان مولر با اشاره بدین مورد که گوگل مدام از توضیحات پیش فرض وب سایت‌ها به کار گیری نمی‌‌‌نماید، عارضه ها این فعالیت را اینگونه توضیح اعطا کرد:

۱- به کار گیری از توضیحات نامناسب و ضعیف
در حالتی‌که توضیحات متا در راستای جلب اعتماد یوزرها باشد و داده ها چندانی در رابطه کلیات شیت ارائه ندهد احتمال تغییر تحول آن به وسیله گوگل وجود دارااست. از جمله به عمل بردن لغت ها کلیدی مختلف در متا دیسکریپشن، احتمال تغییر تحول را ارتقاء خواهد بخشید.

البته مهمترین ادله برای تغییر‌و تحول توضیحات متا از لحاظ گوگل، موءثر نبودن توضیحات برای یوزرها میباشد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

متا دیسکریپشن یا Meta Description چیست و چگونه از بازنویسی آن توسط گوگل جلوگیری کنیم؟

۱۲ مهر ۱۳۹۹
۰۳:۵۲:۱۱
علی
نظرات (0)


یک کدام از مهم ترین مواقعی که یوزرها در سود های بدست آمده از جستجوی خویش در گوگل ، آیتم محاسبه قرار می‌دهند، توضیحات کوتاهی میباشد که در پایین لینک و پیوند نتیجه ها بصورت  سئو در مشهد  یک الی دو خطی نشان داده می شود. این متن به اصطلاح seo Meta Description یا این که توضیحات متا گفته می‌شود. البته به حقیقت Meta Description چه می باشد و چه کاربردی داراست.

مخاطبان این نوشته ی علمی به دو دسته تقسیم میشوند:

گروهی از اشخاص که با معنی Meta Description شناخت ندارند و نمیدانند کاربرد آن چه چیزی است.
عده ای که تحت عنوان seo فعالیت (کارشناس seo) عمل می نمایند و درپی راهی میباشند تا از دستکاری گوگل در متا دیسکریپشن خودداری نمایند.
متا دیسکریپشن یا این که Meta Description چه میباشد ؟
توضیحات متا یا این که متا دیسکریپشن و به انگلیسی Meta Description، متنی چکیده‌‌ از برگه متبوع میباشد. این گزیده توضیح جامعی در رابطه محتوای تارنما میباشد که معمولاً در ذیل لینک و پیوند‌های قابل کلیک آبی‌رنگ در برگه حاصل موتور کاوش (SERP) ظواهر میشود.

 

البته در‌حالتی که وبسایت خویش را در گوگل کاوش کرده باشید احتمالا با این پرسش مواجه گردیده‌اید که چرا نصیب توضیحات، گوناگون از چیزی میباشد که شما برای اکران در نتیجه ها گوگل گزینش کرده‌اید؟!

در‌این نوشته‌ی علمی ما عارضه ها انجام این عمل به وسیله گوگل را نظارت کرده و راهکارهایی برای دوری از این عمل به شما ارائه می‎دهیم.

چرا متا دیسکریپشن (Meta Description) اساسی میباشد؟
توضیحات متا دربردارنده داده ها تکمیلی درباره‌ی جزئیات برگه میباشد که یوزرها با مشاهده آن رغبت بیشتری به کلیک بر روی یک تارنما پیدا خواهند کرد. همینطور یک فاکتور گزینش‌کننده برای ارتقا نرخ کلیک در حاصل موتورهای کاوش به شمار می‌‌‌رود. به همین استدلال متخصصات بهینه سازی تاکید اکثری بر یونیک بودن و جامع بودن Meta Description ها دارا هستند.

چرا گوگل در بعضا مواقع نصیب توضیحات را ویرایش می نماید؟


این سوالی میباشد که جان مولر عضو ارشد گروه گوگل به آن جواب می‌‌‌‌‌دهد.

جان مولر با اشاره بدین مورد که گوگل مدام از توضیحات پیش فرض وب سایت‌ها به کار گیری نمی‌‌‌نماید، عارضه ها این فعالیت را اینگونه توضیح اعطا کرد:

۱- به کار گیری از توضیحات نامناسب و ضعیف
در حالتی‌که توضیحات متا در راستای جلب اعتماد یوزرها باشد و داده ها چندانی در رابطه کلیات شیت ارائه ندهد احتمال تغییر تحول آن به وسیله گوگل وجود دارااست. از جمله به عمل بردن لغت ها کلیدی مختلف در متا دیسکریپشن، احتمال تغییر تحول را ارتقاء خواهد بخشید.

البته مهمترین ادله برای تغییر‌و تحول توضیحات متا از لحاظ گوگل، موءثر نبودن توضیحات برای یوزرها میباشد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

چطور با هزینه‌ای اندک، برندسازی کنیم؟

۱۰ مهر ۱۳۹۹
۱۱:۴۶:۵۱
علی
نظرات (0)


مارک سازی یکی مهمترین غرض هایی میباشد که هر کسب و کاری بایستی برای آن همت نماید. سئو در مشهد راهکارهای خلاقانه وجود داراست که شما با استعمال از آنان می توانید با صرف هزینه‌ای نسبتاً اندک، مارک خویش را رواج و تبلیغ فرمائید. در‌این نوشته‌ی علمی به‌این مورد ها می‌پردازیم.

برندسازی یا این که به عبارتی برندینگ (Branding) زمینه داغ این روز هاست. امروزه در اکثری از محافل و جلسات کاری، شنیدن این سؤالات رایج میباشد:
مارک شما چه است؟
برندینگ به چه‌عمل می آید؟
از چه طرز هایی می اقتدار مارک سازی کرد؟
مارک فردی چه میباشد؟
و ....
برخی سؤالات هم بدین سمت می‌رود‌ که:
آیا برای برندینگ می بایست حسابی دست‌به‌جیب شد؟
آیا برندینگ میزان دارایی متعددی می خواهد؟
کارشناسان برندینگ چه مشخصاتی دارا هستند؟ کجا می‌اقتدار آن‌ها‌را یافت؟
از همگی اساسی‌خیس این‌که دستمزد این اشخاص چقدر میباشد و این حقوق بر چه مهم به حساب آوردن میگردد؟
و ....


با این‌حالا خیلی‌ها هنوز هم نمی‌دانند که مارک و برندینگ مضمون‌ وسیعی را مشتمل بر می گردد و تنها به لوگو و بنر تبلیغاتی محدود وجود ندارد! سوای تعاریف آکادمیک و اصطلاحات پیچیده، برندینگ به لهجه بی آلایش یعنی ما کاری کنیم که ذهنیت عموم نسبت به مارک ما به‌سیرتکامل‌ای خاص صورت بگیرد و در پی آن، اشخاص به سراغ ما بیایند و سمت برندهای دیگر نروند. به عبارتی‌طور که اشاره شد، مشاجره برندینگ بسیار عظیم و پُرشاخه میباشد اما ما در‌این نوشتارِ توده‌وجور قصد داریم طرق «برندسازی نادر‌هزینه» را مطرح نماییم. به‌عبارت‌ دیگر، یکسری راهکارهای خلاقانه وجود داراست که شما با به کارگیری از آنها میتوانید با صرف هزینه‌ای نسبتاً اندک، مارک خویش را رواج و تبلیغ فرمایید.
1. در کانال‌های اجتماعی حضور دائمی داشته باشید
شاید برای جمع‌ای تعجب‌آور باشد که بدانند همین راهکار بی آلایش، یک کدام از طرز‌های مؤثر برندینگ میباشد؛ آن‌هم با هزینه‌ای ناچیز و یا این که شاید به طور تقریبً فارغ از هزینه. این‌که شما در کانال‌های اجتماعی حضور مستمر دارید، برگه خویش را به‌روز میکنید و به کامنت‌های مخاطبان جواب می‌دهید، تمامی از زنده بودن کسب‌وکار و مارک شما حکایت داراست.
از آن‌طرف، بدترین چیز برای مارک سازی در شبکه‌های‌عمومی این میباشد که بروز رسانی برای پست ها انجام نشود ! نکته مهمی که در‌این بین وجود داراست آن میباشد که شما بایستی بدانید مخاطبانتان و مشتریان بالقوه و کنونی کسب‌وکارتان، به هنگام وبگردی، نصیب عمده دوران خویش را در کجا سپری می‌نمایند.
رفتن به سراغ اشخاص، در به عبارتی مدت و مکانی که می‌باشند، فوق‌العاده اصلی و با ارزش میباشد. به داده‌هایی که از اشخاص دارید اعتنا فرمایید. ممکن میباشد اکثر اوقات مخاطبان شما بیشتر وقتشان را در یک کانال اجتماعی خاص بگذرانند (مثل رخ‌بوک، لینکدین، توییتر یا این که هرکجای دیگر).
در‌صورتی‌که چنین باشد شانس با شما یاروهمدم میباشد چون در‌این‌صورت‌ می توانید در طی و انرژی خویش صرفه‌جویی کرده و بر یک حوزه تمرکز نمائید. اما حتی در صورتیکه چنین باشد - یعنی حتی درصورتی که شانس با شما همراه باشد! - بازهم نباید از سایر کانال‌ها و پلتفرم‌ها غافل گردید.
به‌هرحال شفاف میباشد که حضور مؤثر در کانال‌های اجتماعی، به‌صرف مدت نیاز دارااست و اینجا قدری مورد «مدیریتی» می‌گردد. برای این عمل می توانید از ابزار مجانی تارنما HubSpot به اسم Social Media Content Calendar به کار گیری نمایید.


2. وب لاگ نویسی فرمائید
ما تا قبل از اینً در باب اهمیت و ضرورت وب لاگ نویسی برای کسب‌وکارهای آنلاین مطالبی ارائه نموده‌ایم. بعضی صاحب و مالک‌نظران معتقدند وب لاگ نویسی، مهم‌ترین قدم در بازاریابی جاذبه‌ای (Inbound Marketing) به شمار می‌رود‌، چون به شما یاری می‌نماید از روش تولید محتواهای آموزنده‌ای که با جستجوهای اشخاص مطابقت میباشد، به مشتریان دارای شرایط دست پیدا نمائید: افرادی که نام‌و‌نشان شما‌را دوست می‌دارا هستند، گروهی بر این باورند که بعداز خانواده و دوستان، بلاگ مهمترین منبع قابل‌ اعتماد کسب داده ها میباشد.
این در حالی میباشد که بلاگ نویسی خوشبختانه عمل ارزان‌قیمتی میباشد و به تخصص فوق‌العاده پیچیده‌ای نیاز ندارد. با این‌ درحال حاضر بایستی بلاگ نویسی را به‌طور همیشگی، با برهه زمانی‌بندی معین و به‌طور رشته‌ای دنبال فرمایید؛ همچون استراتژی حضور در کانال‌های اجتماعی که در ابتدا شرح آن گفته شد.
بیشتر بخوانید: هفت ادله بر ضرورت وب لاگ برای کسب و شغل های آنلاین
3. به سراغ برندسازی مشارکتی بروید
اساساً برندسازی فرایندی بازه زمانی‌بر میباشد و به‌این راحتی‌ها به دست نمی‌آید. به لحاظ شما آیا این گوگلی که ما امروز میشناسیم، بعداز یک‌سری سال سعی و زمین میل کردن توانسته به منزلت فعلی خویش دست پیدا نماید؟ اپل، آمازون و مایکروسافت چطور؟ شرکت کردن با برندهای توانا، یک‌خط مش میانبر برای این میباشد که شما برندتان را اشاعه دهید و به سایر افراد بشناسانید؛ و این می‌گردد برندسازی مشارکتی یا این که Co-branding. ولی فعالیت با هر مارک سابق صحیح وجود ندارد و صاحبخانه، می بایست برندی باشد که با فعالیت و محصولات شما و سازمان‌ تان‌ هم خوانی داشته باشد.


یک سری سفارش درباره ی برندسازی مشارکتی:
1. مخاطبان سهم دار بالقوه خویش را تحت حیث بگیرید: آیا دوستداران مارک، به آن اعتماد کافی دارا هستند؟ آیا وصال به برندینگ فارغ از همیاری با این سهم دار و آن هوا داران، برای شما مشقت بار میباشد؟
2. چیزی میانه بگذارید: ملاحظه کنید این مارک وسیع و احتمالاً دیرین چه چیزی ندارد و درواقع مکان چه چیزی خالی میباشد؛ به عبارتی را ارائه فرمائید. این‌یک بازی موفقیت - پیروزی میباشد که هم برای شما و هم برای مارک صاحبخانه و هم برای دوستداران قادر است فایده آفرین باشد.
4. خدمت مشتری را حق تقدم خویش بدانید
زاپوس (Zappos) یک کمپانی آنلاین بسیار غالب در حوزه فروش کفش و جامه میباشد. این موسسه مجموع تفکر و ذهن خویش را بر بهبود تجربه مشتری نهاده میباشد و با همین طریق توانسته بقیه مسائل و معضل‌ها را حل نماید و هزینه اکثری را در نصیب تبلیغات و بازاریابی صرفه‌جویی کند. اهمیت و کارآمدی «تبلیغات دهن‌به‌دهن» چیزی وجود ندارد که اینجانب و شما بتوانیم آن را انکار کنیم. شما می بایست ارائه یک تجربه عالی به مشتری را سرلوحه عمل خویش قرار دهید به دلیل آنکه یک مشتری راضی بسیار ارزشمند میباشد و میتواند مشتریان متعددی برای شما به یاروهمدم داشته باشد.
عده‌بندی
تولید یک مارک ممکن میباشد به‌شکل یک تعهد خیلی عظیم باشد، به‌ویژه هنگامی‌که منابع محدودی در اختیارداریم، اما به عبارتی‌طور که تاریخ شهیدشدن میدهد، شیوه های نادر‌هزینه فراوانی چهت نیل بدین غرض پهناور وجود داراست که اینجانب به برخی از آنها اشاره کردم. برندسازی با چندین استراتژی و منطق راز و فعالیت داراست به همین خیال و خاطر میباشد که موضوعی کم آب و پیچیده به شمار می‌رود‌ البته به‌هرحال از حافظه نبرید که ما می بایست معاش کنیم، یک معاش بشاش و متعادل.
از برندسازی لذت ببرید!


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مرجع مقالات رسمی و تخصصی سئو است.