سئو عکاسی عروسی

۱۰ آذر ۱۳۹۹
۱۲:۴۹:۲۵
علی
نظرات (0)


اوه، احساسات در آن روز عروسی. به نحوی خوشگل در عکس گرفته شده‌است.  سئو در مشهد یک زن و شوهر لحظه اب آهسته را صرفا با عکاس تحت عنوان یک شاهد تثبیت می نمایند. چه چیزی شمارا به یک عکاس چیره و ماهر عروسی تبدیل می نماید؟

در صورتیکه زوجی که از ان ها عکسی کردید مشکلی ندارند که عکس های آنها در وب استعمال شوند، این تصاویر عالی می‌توانند عموم را به وبسایت شما منتقل نمایند و در پی عکاسی شبیه باشند. این به معنای seo وجود ندارد که به‌این نحوه سئو شده‌است، البته در حالتی که شما پیشنهاد طومار هایی حقیقی و عالی را برای آلبوم عروسی / عکس (ها)ی خویش اضافه نمایید، بنظرتان به ارتقا نرخ تبدیل شما سبب ساز نخواهد شد؟

اما، شما همینطور می‌توانید یک پست مازاد در زمینه ی شیوه همت تان در طی روز عروسی بنویسید.

seo عکس های دست دوم

در شرایطی که شما هم در عکس برداری تصاویر دست دوم ماهر میباشید، احتمالا فعلا کمی تصاویر سایت تان را seo نموده اید. برای این عمل بعضا راهبرد های کلی وجود دارااست :

در هنگام تاءمل در رابطه seo عکاسی، یک مورد دیگر وجود داراست. در حالتی که کسب و فعالیت اساسی شما فروش عکس های دست دوم باشد، احتمالا نمیخواهید این عمل را از روش سایت خویش انجام دهید. سایت های بخش اعظمی وجود دارا‌هستند که از بازدید اکثری برخورداند و همین طور تخصص آن‌ها نیز فروش این سیرتکامل عکس ها می‌باشد. بعنوان نمونه تصاویر مستعمل درین نوشته‌ی علمی از عکاسان گوناگون در 123RF میباشد. با به کار گیری از این تارنما ها، از جمله، Shutterstock یا این که iStockphoto، میتوانید دقت بخش اعظمی از اشخاصی را که بدنبال تصاویر مختلفی می شوند را جلب نمائید.

در‌حالتی که می‌خواهید عکس های شما در‌این سایت ها تلاش خیر داشته باشند، بهتر میباشد روی توضیحات تصاویرتان تمرکز بیشتری داشته باشید. از کلمه ها کلیدی صحیح به کارگیری فرمائید. اسم پوشه احتمالا به هر حالا تغییر تحول خواهد کرد. در صورتی میتوانید تصویر را تگ فرمایید، با استعمال از برچسب های صحیح و به اندازه. یک چیز دیگر: اکثر تارنما ها به عکاس ها اذن میدهند تا بتوانند برای خویش بیوگرافی نیز بنویسند. به اینجانب بگویید که می‌باشید، در شرایطی‌که توانستم با قصه شما رابطه برقرار کنم میتوانم روی تصاویر وبسایت شما نیز هزینه کنم.

seo عکاسی مواد غذایی

seo عکاسی در مورد در قضیه تصویر برداری از غذاها و مواد غذایی برای خویش یک مورد مختلف میباشد. این حرفه آن قدر میان یوزرها دوستداشتنی میباشد که به طبع شما رغبت دارید همه تصاویری که تثبیت نموده اید قطعا به اشتراک گذارده شوند. آری این به این معناست که‌این عکس ها (یا این که تنی چند از آنها) را به بدون پول در معرض روئت کرد و به کارگیری ی مردم قرار دهید. به خصوص برای عکس هایی که پخته گردیده اند، درستورالعمل آن‌ها به جایگاه بندی بهتر شما نیز یاری خواهند کرد. حتی در صورتی‌که از یک خبر نامه میباشد، شما احتمالا میتوانید از امر العمل آن، یا این که یک گزینه دارای ارتباط به کارگیری نمایید.

سیستم های شبکه‌های‌مردمی که به صورت بزرگ ای با نشر تصویر شما در اینترنت به شما امداد می نمایند، به طور صریح Pinterest و Instagram می باشند. برای مثال Pinterest، برای افزودن داده های OpenGraph به تصویر شما میپردازد. در حالتی که هیچ وقت از آن خبر نداشتید، احتمالا درین وبسایت مبتدی می باشید. تگ های تصویر OpenGraph چیزی مشابه به‌این می‌باشند:

 

مطمئن باشید دست کم یکی آنان اضافه فرمایید. در یک یادداشت جانبی: برای فرمان خوراک، شما بایستی از نماد Schema.org استعمال فرمایید تا seo عکاسی خویش را نیز بهبود اعطا کرد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

تفاوت بین پیج رنک و دامین اتوریتی

۸ آذر ۱۳۹۹
۰۲:۱۳:۵۹
علی
نظرات (0)


چه یه خرده برای دامین اتوریتی و پیج اتوریتی مطلوب میباشد؟
عدد بالای ۷۰ بسیار بالا و ایده آل میباشد! کمتر سایتی در سئو در مشهد کشور‌ایران چنین میباشد!
عدد ۶۰ و فراتر بسیار بسیار عدد قابل قبولی میباشد.
عدد ۵۰ و فراتر نشان از حاذق بودن یک وبسایت یا این که کاغذ میباشد.
عدد ۴۰ تا ۵۰ عدد قابل قبولی میباشد و اکثری از تارنما های دارای اعتبار در میان ۴۰ تا ۵۰ می‌باشند.
عدد ۳۰ عدد پایینی وجود ندارد اما آنچنان هم، نشان از قادر بودن وب سایت وجود ندارد.
عدد ۲۰ برای وبسایت های جدید احداث، ممکن میباشد عدد قابل قبولی باشد و کمتر از آن، عدد پایینی میباشد.

نکته های اساسی در رابطه دامین اتوریتی و پیج اتوریتی:
کل اعداد بالا، برای پیج اتوریتی شیت در آغاز تارنما تقریب زده شده‌است و طبیعتا دامین اتوریتی عدد کمتری (با اختلاف حدود ۱۰ تایی) می‌شود.

صفحه ها داخلی و پست های نو، در بخش اعظمی از مواقع، پیج اتوریتی برابر با یک یا این که صفر دارا هستند و این نشان از ضعیف بودن آن صفحه های وجود ندارد.

این دو فاکتور، در رابطه صفحه های یا این که دامنه هایی که نتایج از ریدایرکت می باشند (یعنی نشانی شیت یا این که دامنه عوض شده‌است)، معمولا دارنده خطاست و اعتبار نشانی گذشته، به نشانی نو منتقل نمی‌شود. لذا ممکن میباشد، یک وب سایت قوی را ملاحظه کنید که دامین اتوریتی یا این که پیج اتوریتی پایینی داشته باشد.

ممکن میباشد کاغذ ابتدا اینترنت سایتی دارنده پیج اتوریتی دربین ۳۰ تا ۵۰ باشد، ولی سایتی بسیار ضعیف و حتی اسپم باشد (مانند تارنما های ضعیفی که دارنده پیج رنک بالایی میباشند). اما حدودا غیرممکن میباشد که یک سایت ضعیف پیج اتوریتی بالای ۵۰ داشته باشد. به صورت کلی این دو مشخصه، مواقعی نیستند که بخواهید اکانت جامعی روی آن ها گشوده نمائید و همچون اکثری از فاکتور های دیگر seo، حتی فاکتور های قانونی مثل پیج رنک که به وسیله خویش گوگل، ارائه گردیده بود، قابل توکل نیستند. تمامی فاکتور های seo مدام در کنار هم، میتوانند اثرگذار باشند، خیر به طور تکی.

 

تفاوت در بین دامین اتوریتی و پیج رنک چه می باشد؟
دامین اتوریتی امروزه بیشتر از پیج رنک به کار گیری میگردد. در واقع چندین سالی که میباشد که الگوریتم پیج رنک دیگر آپدیت نمیشود.

برای توان دامنه، توان هر ورقه به طور غیروابسته اندازه گیری می‌شود اما در پیج رنک مجموع ورقه آیتم بررسی قرار میگیرد.

اندازه گیری پیج رنک بوسیله گوگل انجام می‌گردد البته دامین اتوریتی با استعمال از موز پیشرفته میباشد.

پیج رنک تاثیر مستقیمی بر روی حضور تارنما شما در SERP (نتیجه ها جستجوی یک واژه و کلمه خاص در موتورهای کاوش) ندارد البته دامین اتوریتی اثر بی واسطه دارااست.

معیارهای پیج رنک خیلی محدود میباشد در واقع تنها پیوند میباشد البته اقتدار دامنه دارنده معیارهای بیشتری میباشد که در صدر ذکر کردیم.

الگوریتم های دامین اتوریتیو نتیجه ها نتیجه ها از آن در هر ماه چندبار به روزرسانی میگردد البته پیج رنک یکسری سالی میباشد که الگوریتم خویش را تغییر تحول نداده میباشد.

قیمت دامین اتوریتی در سال های اخیر ارتقاء پیدا نموده است البته قیمت پیج رنک خیر صرفا رو به بالا نداشته میباشد بلکه محبوبیت و به کار گیری از آن کاهش یافته میباشد.

برای دامین اتوریتی معیارهای بیشتری نسبت به پیج رنک وجود دارااست. رعایت این معیارها منجر ارتقاء توان دامنه شما میگردد.

 

 

 

Domain Rating (سکو دامنه) و URL Rating (سکو URL) چه می‌باشد؟
Domain Rating و URL Rating امتیازهایی میباشد که بوسیله وبسایت ahrefs به یک تارنما داده میشود. آنچه که‌این سایت برای امتیازدهی در حیث می‌گیرد براساس backlink میباشد.

 

 

 

به گفته خویش وبسایت ahref انچه که در DR یا این که Domain Rating تاثیرگذار میباشد، تعداد و اعتبار پیوند های مربوط به دامنه تارنما میباشد که گزارش به دست آمده را با اطلاعات دردسترس از تارنما های دیگر در دیتابیس خویش مقایسه می نماید. در واقع غرض از DR آنالیز اعتبار لینک و پیوند های مرتبطی میباشد که از یک سایت بدست میاید و می قدرت آن را شبیه دامین اتوریتی در تارنما moz دانست. این آیتم را به خیال و خاطر داشته باشید که هر دامنه ای که DR یا این که DA بالایی داراست قابل اعتماد وجود ندارد به‌این خیال که حتی وب سایت های اسپم هم میتوانند از این امتیاز برخوردار باشند.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

چگونه از شر جریمه‌های الگوریتم پنگوئن خلاص شوم ؟

۶ آذر ۱۳۹۹
۰۹:۵۲:۳۵
علی
نظرات (0)


برای خلاص شدن از جریمه‌های پنگوئن نخست بک لینک و پیوند‌هایی سئو در مشهد که به خیال آنان جریمه شدید را شناسایی نمائید برای این عمل :

وارد بخش داشبورد گوگل وبمستر خویش گردید و منوی Link to your site را گشوده فرمائید.

روی آیتم more در نصیب Who links the most کلیک نمائید.

در برگه جدیدی که گشوده می‌گردد، روی آیتم Download more sample links کلیک و پسوند پوشه را گزینش نمایید.

پس از انجام این روند، لیستی از اسم مجموع دامنه‌هایی که از آنان لینک و پیوند اخذ کرده‌اید، مشاهده می کنید. تک تک وبسایت‌ها را محاسبه نمایید. یک پوشه از وب سایت‌های اسپم تهیه و تنظیم نمائید و به ابزار Disavow links معرفی نمایید و چشم به راه بمانید که ربات خزنده گوگل متوجه تغییرات خواهد شد. می بایست بدانید که با اعتنا به تعداد بک پیوند‌های حذفی و طریق جستجوی ربات، این فرایند ممکن میباشد از ساعات تا ماه‌ها ارتفاع بکشد .

به حافظه داشته باشید به کار گیری از طریق‌های مزرعه پیوند و انباشت لغات تاثیر مثبتی روی بهینه سازی تارنما شما نخواهد داشت. توصیه می کنم به مکان استعمال از طریق‌های seo کلاه سیاه و حتی seo کلاه خاکستری، برای لینک و پیوند سازی از seo کلاه سپید به کارگیری نمایید. شاید مدت وصال به غرض طولانی خواهد شد البته می بایست بدانید که در پایان حاصل به دست آمده مستمر خواهند بود.

الگوریتم گوگل پنگوئن هنگامی که متوجه تخلف خواهد شد وب سایت‌تان را جریمه می‌نماید و معیار یا این که شدت مجازات گوگل پنگوئن متعدد و قابل تغییر‌و تحول میباشد. در شرایطی‌که که از سوی پنگوئن جریمه گردید با تغییرات تحت روی وب سایت‌تان مواجه خواهید شد :

کاهش ترافیک برای یک واژه و کلمه کلیدی و یا این که گروهی از عبارات کلیدی
بیرون شدن از ایندکس گوگل
اخذ پیغامی با مضمون «لینک و پیوند سازی غیر طبیعی» در نصیب Search Queries یا این که Manual Actions


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

استفاده از کلمات کلیدی قبلی

۳ آذر ۱۳۹۹
۱۱:۵۷:۳۳
علی
نظرات (0)


به کارگیری از لغات کلیدی قبل

تعداد دفعات به کار گیری از کلمه و واژه کلیدی در یواست بهینه سازی
مطالب متفاوت سایت، معمولا بر عبارات کلیدی متفاوتی متمرکز می گردند.

از خصوصیت‌های یواست seo این میباشد که ارزیابی می‌نماید که  سئو در مشهد تا قبل از این از یک واژه و کلمه‌ی کلیدی برای مقاله یا این که ورقه‌ی دیگری به کارگیری نکرده باشید.

این خصوصیت، امداد می‌نماید مطالب تکراری نداشته باشید و دو مطلبی که نوشتید، در موتور های کاوش با هم رقابت نکنند.

Yoast سئو کلیه کلمه ها کلیدی که در پیشین از آن ها به کارگیری کرده‌اید را به خاطر میاورد و در صورتی پیش از این از آن ها استعمال کرده باشید، به شما اطلاع می دهد.

7- به کارگیری از لغت ها کلیدی در پایین تیتر‌ها

گزینه دیگری که گوکل و بقیه موتورهای کاوش تمرکز کمتری روی آن دارا هستند، ذیل تیتر‌ها (ساب هدینگ‌ها) میباشد.

با این حالا، این آیتم هنوز هم در crawl شدن پست شما برای رابطه نقش داراست.

یواست seo این پایین عنا وین را چک می‌نماید و اعلام می‌نماید که آیا کلمه ها کلیدی در آن ها وجود دارااست یا این که نه.

اکثر کارشناسان بر این باورند که قرار دادن واژه‌ی کلیدی دست کم یک توشه در تحت تیتر برای موتورهای کاوش و خواننده گان مطلوب میباشد.

8- ساخت و ساز نقشه‌ی وب سایت XML

نقشه‌ی XML وب سایت
سازماندهی و طبقه‌بندی مطلوب نصیب‌های گوناگون وبسایت برای seo ضروری میباشد و بخشی طلاق ناپذیر از آن، نقشه‌ی وبسایت XML میباشد.

بعداز نصب پلاگین، یواست بهینه سازی بطور اتومات نقشه‌ی تارنما XML را ایجاد می‌نماید و هنگام ساخت و ساز محتوای نو، آن را آپدیت می‌نماید.

به راحتی میتوانید با رفتن به مسیر “seo > همگانی > تجهیزات” در داشبورد وردپرس، پیکربندی نقشه‌ی XML تارنما خویش را تغییر و تحول دهید.

9- نشر در کانال‌های اجتماعی

نشر در کانال‌های اجتماعی – از خصوصیت‌های یواست بهینه سازی
پلاگین‌ی Yoast بهینه سازی وردپرس همینطور دارنده امکان تهیه و تنظیم اکران مقاله در کانال‌های اجتماعی متعدد میباشد.

البته حتی سوای تهیه این آیتم، بصورت پیش فرض و با تصویر و توضیحات پیش‌فرض گوگل درین کانال‌های اجتماعی اکران داده می گردند.

شما می توانید تصویر یا این که توضیحات خاصی برای توئیتر یا این که فیسبوک اضافه فرمائید.

این آیتم به مطالب شما سفارشی‌سازی بیشتری اضافه می‌نماید، که می تواند در جذب مخاطبان دارای منفعت باشد.

فیض‌گیری
پلاگین‌ی یواست seo، خصوصیت‌های فوق العاده‌ای دارااست که به شما یاری می‌نماید سایت وردپرس خویش را برای موتورهای کاوش و بازدید کنندگان باصرفه نمایید.

استعمال از این خصوصیت‌های یواست seo، به شما امداد می‌نماید سایتی باصرفه و بهینه سازی گردیده را داشته باشید تا سکو‌ی خیر را کسب فرمائید.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

رابطه طراحی سایت و سئو چیست؟ 5 دلیل برای تاثیر طراحی بر سئو سایت

۲۸ آبان ۱۳۹۹
۱۲:۵۲:۴۷
علی
نظرات (0)


هنگامی که در همت میباشید سعی تارنما خویش را بهبود دهید، بایستی مطلقا سئو در مشهد این نکته قابل توجه را در لحاظ بگیرید که مایحتاج میباشد فاکتورهای مختلفی را در حیث بگیرید. ممکن میباشد ما یک یا این که تعدادی برهان اساسی را در حیث گرفته باشیم، البته دست اندرکاران کوچک خیس البته تاثیر گذار را نادیده گرفته باشیم. همین عامل ها کوچک میتوانند در غایت تاثیری برابر با عامل ها در ظاهر اساسی خیس داشته باشند. با اعتنا بدین نکته می اقتدار اظهار کرد در حالتی که میخواهید در گوگل رنک بهتری داشته باشید، شاید نیاز باشد که از بهینه سازی وب سایت بالاتر بروید. در کنار بهینه سازی، تارنما شما بایستی به شایسته ترین نحو ممکن پباده سازی گردیده باشد. در غیر این شکل، مجموع ترافیک ارگانیکی که به واسطه بهینه سازی به سمت تارنما شما میاید، هدر خواهد رفت! در‌این نوشته‌علمی از سایت تاپ seo قصد داریم ارتباط فی مابین ساخت وب سایت و بهینه سازی را محاسبه کرده و عواملی در طراحی وب سایت که می‌توانند روی مرتبه شما تاثیر داشته باشند را لیست کنیم. با ما یاور باشید.

ارتباط فی مابین ساخت وب سایت و بهینه سازی چه میباشد؟
تلفن همراه فرندلی بودن تارنما (Mobile-friendliness)
پباده سازی خوانا و مطلوب برای محتوای تارنما
سرعت وب سایت
تعریف و تمجید وبسایت مپ
کسب اعتماد مخاطب با ساخت سایت و بهینه سازی
ارتباط فی مابین طراحی وب و بهینه سازی چه است؟
همانگونه که گفتیم، در صورتی‌که طراحی وب به طرز ای مطلوب انجام نشود، ترافیکی که به واسطه seo و با زحمت فراوان روی وبسایت ساخت و ساز می توان به هدر خواهد رفت. این یعنی هنگامی ساخت سایت مطلوب وجود ندارد، مخاطب توانمند نخواهد بود که با وب سایت شما رابطه برقرار نماید و به مشتری تبدیل نمی‌شود.

به همین استدلال می اقتدار اذعان کرد ساخت وب سایت و بهینه سازی بیشتر از آن چه تصور میکنید به هم دارای ربط میباشند و روی هم تاثیر دارا هستند. در وضعیت ایده آل، اجزای ساخت سایت و seo می بایست به نحوی با هم درآمیخته باشند که مخاطب حین فعالیت کردن با سایت کار کشته باشد به راحتی هرچه کل خیس در تارنما شما از نقطه a به نقطه b برود و هدفش از حضور در تارنما شمارا برآورده نماید.

حالا سوالی که پیش میاید این میباشد که چه مواقعی در ساخت وب سایت وجود دارا هستند که می‌توانند روی seo و رنک تارنما شما در گوگل تاثیر داشته باشند؟ پیرو، پنج آیتم که طراحی وب سایت را به seo دارای ارتباط می نمایند، تحلیل خواهند شد.

تلفن همراه فرندلی بودن سایت (Mobile-friendliness)


اینک، هر هر که سطحی ترین دانشی در مسئله seo و ساخت وب سایت داشته باشد، می بایست از اهمیت تلفن همراه فرندلی بودن یا این که ریسپانسیو بودن وب سایت برای دستگاه های تلفن همراه درایت داشته باشد.

در واقع می بایست اعلام‌کرد، در شرایطی که تا امروز دعوا تلفن همراه فرندلی وبسایت خویش را پشت گوش انداخته اید، بایستی بدانید که همین حال هم یکسری سال از رقبای خویش عقب افتاده اید! گوگل در سال ۲۰۱۵ تلفن همراه فرندلی بودن را تحت عنوان یک کدام از فاکتور های رنک دهی خویش در لحاظ گرفت. این یعنی حدود ۵ سال پیش!

بعد از آن، در سال ۲۰۱۷ گوگل الگوریتم mobile first index را معرفی کرد که غرض آن ایندکس شدن سریع خیس نسخه موبایلی وب سایت ها بوده میباشد.

کلیه این مورد ها نشان دهنده این میباشند که شرایط ورژن موبایلی تارنما شما برای گوگل چقدر اساسی میباشد. با این وجود، هنوز هم وبسایت های بسیار متعددی وجود دارا‌هستند که اهمیت ریسپانسیو بودن را نادیده گرفته اند.

در چندین سال اخیر، تعداد اشخاصی که روی کامپیوترهای دسکتاپ سرچ می نمایند کم شده میباشد. این یعنی بیش تر از نیمی از ترافیک وبسایت شما از روی دستگاه های تلفن همراه میاید. اکنون فارغ از داشتن طراحی وب سایت گوشی فرندلی، شما ممکن میباشد بیش تر از نیمی از ترافیک وب سایت خویش را از دست دهید و این یعنی فاجعه!

در‌صورتی‌که وبسایت شما به جهت داشتن ظواهر نامناسب روی دستگاه های تلفن همراه یا این که تبلت بانس ریت بالایی داشته باشد، سیگنال های منفی به گوگل ارسال شود و رنک شما در گوگل به طبع پایین تاثیر قرار خواهد گرفت.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

سئو هدفمند

۲۱ آبان ۱۳۹۹
۰۱:۲۲:۱۵
علی
نظرات (0)


غرض از سئو موتور کاوش این میباشد که ربات های موتور کاوش خیر فقط تارنما و صفحه های را پیدا نمایند ، بلکه به صورت خاص مرتبه صفحه ها را درجه بندی نمایند به سئو در مشهد نحوی که در بالای حاصل موتور کاوش نشان داده شوند.

بهینه سازی تارنما یک عملیات یک توشه انجام وجود ندارد و نیاز به مراقبت، تهیه و تنظیم ، آزمایش مداوم و تحلیل دارااست.

در ذیل یک فرآیند کلی چهار مرحله ای برای یک استراتژی سئو موتورهای کاوش را آورده ایم تا از آن تحت عنوان بررسی لیست بهینه سازی تارنما خویش به کار گیری نمایید.

فهرست عنا وین
مرحله 1: تجزیه و محاسبه کسب و عمل بازار غرض
مرحله 2: تحقیق و توسعه و گسترش کلید کلمه
مرحله 3: seo محتوا و تایپ کردن نوشته‌ی‌علمی
مرحله 4: آزمایش مداوم و اندازه گیری
مرحله 1: تجزیه و محاسبه کسب و فعالیت بازار مقصود
برای اینکه مشخص و معلوم گردد چقدر قرار میباشد در موتور کاوش حضور داشته باشید می بایست تجزیه و نظارت وبسایت ، تجزیه و ارزیابی متا ، گروه ها ، کلمه ها کلیدی ، مطالب و کد اپ نویسی وب سایت را انجام دهید، از جمله، مقدار کد در یک شیت نسبت به متن چقدر میباشد؟

بررسی رقابتی را نیز انجام دهید ، لغات کلیدی در محتوا را چک نمایید و مشاهده کنید آیا کلماتی مهم در تارنما شما وجود دارااست ، برای استارت این مراحل، پنج سود برتر را در فهرست حاصل گوگل تعیین فرمائید.

مرحله 2: تحقیق و بسط کلید واژه و کلمه
شناسایی و تجزیه و بررسی کلید واژه و کلمه ها ، مشتمل بر یک لیست هدفمند از کلمه ها کلیدی و لغت ها اصلی که می‌خواهید در گوگل اولیه باشید.

مرحله 3: seo محتوا و تایپ کردن نوشته‌علمی
عنا وین بر پایه ی لغات کلیدی که غیر وابسته کردید را استعمال فرمائید و برای هر مورد یک مقاله یا این که نوشته‌ی علمی بنویسید.

تا مکان قابلیت و امکان از برچسب ها ( تگ ) استعمال نکنید ، گوگل از برچسب لغت ها کلیدی در جایگاه بندی وب سایت ها استعمال نمی نماید.

همت نمایید دست‌کم 300 الی 400 کلمه و واژه در متن محتوا وجود داشته باشد در غیر اینصورت محتوای شما بی قیمت آرم گذاری میگردد.

مرحله 4: آزمایش مداوم و اندازه گیری
آزمایش و اندازه گیری تجزیه و بررسی درجه بندی موتورهای کاوش و ترافیک تارنما برای گزینش اثر بخشی نرم افزار هایی که شما انجام داده اید میباشد ، مثلا بررسی کوشش عبارات کلیدی

بروز رسانی ، تصحیح و افزودن عبارات و محتوای بیشتر ضروری میباشد تا به صورت تروتمیز سکو بندی موتورهای کاوش را بهبود ببخشید، بدین ترتیب با بی توجهی و انتظار تارنما شما در گوگل پرورش نمی نماید.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

ارتقا سئو وب سایت

۱۹ آبان ۱۳۹۹
۰۲:۲۳:۰۳
علی
نظرات (0)


نصب پلاگین های کمکی seo وبسایت
منوط بر اینکه تارنما شما وردپرسی میباشد می‌توانید سئو در مشهد  از پلاگین های مختلفی برای seo وب سایت وردپرس خویش به کارگیری نمایید ، در وب سایت های وردپرسی میتوانید از پلاگین seo وردپرس Yoast استعمال نمائید ، خوشبختانه سیستم مدیر محتوای وردپرس از seo عالی شامل است و این پلاگین نیز تکمیل کننده عالی برای آن هست که می‌تواند یاری شایانی به در افزایش seo وبسایت به شما بکند.

بک لینک و پیوند اخذ فرمائید
گوگل برای اینکه بتواند شما‌را پیدا نماید و همینطور از اعتبار شما مطمئن باشد بایستی دستکم یک بک پیوند داشته باشید ، بهتر میباشد این بک پیوند از یک وب سایت دارای اعتبار و دارای ارتباط باشد تا مشکلی برای وبسایت شما پیش نیاید.

غرض از جایگاه بندی و ارتقاء seo وبسایت چه می باشد؟
در واقع برای چه چیزی میخواهید مرتبه بندی فرمائید؟ مشتری شما چه اشخاصی می‌باشند؟ برای چه کسی این وبسایت را ساخته اید؟ مشتری شما هنگام کاوش در گوگل چه عبارتی را کاوش می نماید؟

این ها مهم ترین سئوالاتی میباشد که بایستی از خویش بپرسید و برای تک تک آن ها راه‌حل عالی تنظیم فرمائید.

شایسته ترین عمل برای اینکه بدانید مناسبترین عبارتی که عموم در رابطه شما کاوش می نمایند چه چیزی است ، پژوهش ها کلیدواژه میباشد ، ابزار های مختلفی برای اینکار وجود دارااست ، ولی فرامش نکنید ابزار های قابل به کار گیری برای تحقیق عبارات کلیدی هنگامی اثر گذار خواهند بود که شما در رابطه استفاده کننده خویش داده ها کافی داشته باشید.

هدف ها واقع‌بینانه برای seo وب سایت گزینش نمایید
برای یک تارنما نو ، در صدر تهیه کردن درجه بالا فعالیت مشقت میباشد. وبسایت های سابق خیس از گذشته سوابق ای دارا‌هستند ، این بدان مضمون‌ میباشد که خزندگان گوگل بیشتر در وبسایت های دیرین خیس رفت آمد می نمایند؛ برای درجه بندی تارنما تازه ، بایستی پاره ای شکیبا باشید.

چنانچه وب سایت جدید ای برای افزایش seo دارید بهتر میباشد از کلمه ها طولانی استعمال نمایید، کلمه ها کوتاه به جهت رقابت سنگین آنان حدودا برای وبسایت های تازه نا ممکن خواهد بود.

پیوند سازی داخلی
همانگونه که در جمله بالا در رابطه بک لینک و پیوند سخن کردیم و از شما خواستیم برای اینکه گوگل شما‌را سریع خیس بیابد می بایست دستکم یک لینک و پیوند از وبسایت مرتط دیگر داشته باشید ، برای پیوند سازی داخلی نیز بایستی اپ داشته باشید زیرا گوگل برای جستن صفحه های تارنما نیاز به درگاه ورودی دارااست ، این به عبارتی پیوند داخلی میباشد.

خزنده های گوگل با لینک و پیوند های داخلی وبسایت شما مبادرت به تلاوت و یافت کردن صفحه ها تارنما می نمایند.

محتوا ساخت‌و‌ساز نمایید
برای کسب جایگاه ، می بایست محتوا داشته باشید. یک گام بسیار اصلی برای استارت بهینه سازی، تایپ کردن مطالب شگفت انگیز برای کلیه لغات کلیدی میباشد که مخاطبین آن را کاوش می نمایند.

حین تایپ کردن ، قطعاً از کلماتی که می‌خواهید شمارا پیدا نمایند استعمال فرمایید. از آنان در عنا وین و در معرفی و سود گیری متن به کار گیری فرمائید. بعد از تایپ کردن متن ، می بایست تیتر بهینه سازی و توضیحات متا را با صرفه نمائید.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو

۱۱ آبان ۱۳۹۹
۰۲:۱۶:۴۵
علی
نظرات (0)


همان گونه که می‌دانید seo در کل به دوبخش seo داخلی و سئو آف پیج تقسیم می‌شود، سئو در مشهد داخلی ۳۰ و فرنگی ۷۰ درصد از فاکتور های بهینه سازی را در بر میگیرند.

شبکه‌های‌اجتماعی سهمی ۱۰ درصدی از این ۷۰ درصد دارا هستند (ولی این ارقام حیث فردی عبد و بنده میباشد و ممکن میباشد نادرست باشد!).

شبکه‌های‌مردمی چه طور بر بهینه سازی تاثیر میگذارند؟
مجموعاَ هر سیگنالی که از شبکه‌های‌عمومی به خصوص Twitter و Google Plus اخذ میشود خوب میباشد و تا حدی بر جایگاه وب سایت تاثیر گذار میباشد.

سیگنال های دریافتی از شبکه‌های‌اجتماعی به چه معناست؟
خواسته از سیگنال های شبکه‌های‌مردمی میتواند هر چیزی باشد که داخل یک Social Network به نفع شما واقعه می افتد، این سیگنال می‌تواند لینک و پیوند، لایک، ریتویت، اشتراک گذاری مطالب و … باشد. ولی طبق تجربیات مخلوق برندینگ با شبکه‌های‌مردمی بیشترین تاثیر را بر بهبود seo [📉] دارا هستند.

ولی نکته مهم این میباشد که علاوه بر گفت و گو seo تارنما [📈] و شبکه‌های‌عمومی به خصوص Facebook و Twitter جای خیر و خوبی برای بازاریابی، فروش جنس و جذب کاربر برای سایت می باشند.

توده بندی
مجموعاَ گوگل وب سایت هایی را که در شبکه‌های‌اجتماعی دوست داستنی میباشند و عمل دارا‌هستند را بیشتر از سایر وب سایت ها دوست داراست البته این به‌این معنا وجود ندارد که عمل در شبکه‌های‌اجتماعی در معنای انتها بهینه سازی سایت میباشد!

همان طور که گفتم شبکه‌های‌مردمی فقط سهمی ۱۰ دصدی از یک فاکتور ۷۰ درصدی seo را دارا‌هستند، این به‌این معناست انجام کلیه شغل های نقل شده در شبکه های مردمی مانند: لینک و پیوند بیلدینگ، برندینگ، ساخت‌و‌ساز محتوا بهینه سازی گردیده [✒️] و … فقط ۱۰ درصد از ۷۰ درصد فاکتور های seo را دربرمیگیرد.

Domain authority ( توان دامنه) چه می باشد؟
Domain authority یک معیاری اندازه گیری حالت بهینه سازی پیشرفته بوسیله moz میباشد که معیار توان وبسایت از نگاه offpage seo [🔗] را اندازه گیری می نماید.

مانند دامین اتوریتی مانند پیج رنک دارنده محاسبات الگوریتمی برای سنجش توان یک وب سایت و دامنه هست. در Domain authority ارتقا از ۲۵ به ۳۰ خیلی شل خیس از ۷۰ به ۸۰ میباشد، تارنما هایی که اقتدار کمتری دارا هستند وصال به‌این مقدار برای آنان حتی ممکن میباشد صفر باشد.

محاسبه توان دامنه وبسایت
Domain authority یا این که اقتدار دامنه می‌تواند با به کار گیری از ابزار Mozbar یا این که وبسایت Open Site Explorer اندازه گیری گردد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو

۱۱ آبان ۱۳۹۹
۰۲:۱۶:۴۳
علی
نظرات (0)


همان گونه که می‌دانید seo در کل به دوبخش seo داخلی و سئو آف پیج تقسیم می‌شود، سئو در مشهد داخلی ۳۰ و فرنگی ۷۰ درصد از فاکتور های بهینه سازی را در بر میگیرند.

شبکه‌های‌اجتماعی سهمی ۱۰ درصدی از این ۷۰ درصد دارا هستند (ولی این ارقام حیث فردی عبد و بنده میباشد و ممکن میباشد نادرست باشد!).

شبکه‌های‌مردمی چه طور بر بهینه سازی تاثیر میگذارند؟
مجموعاَ هر سیگنالی که از شبکه‌های‌عمومی به خصوص Twitter و Google Plus اخذ میشود خوب میباشد و تا حدی بر جایگاه وب سایت تاثیر گذار میباشد.

سیگنال های دریافتی از شبکه‌های‌اجتماعی به چه معناست؟
خواسته از سیگنال های شبکه‌های‌مردمی میتواند هر چیزی باشد که داخل یک Social Network به نفع شما واقعه می افتد، این سیگنال می‌تواند لینک و پیوند، لایک، ریتویت، اشتراک گذاری مطالب و … باشد. ولی طبق تجربیات مخلوق برندینگ با شبکه‌های‌مردمی بیشترین تاثیر را بر بهبود seo [📉] دارا هستند.

ولی نکته مهم این میباشد که علاوه بر گفت و گو seo تارنما [📈] و شبکه‌های‌عمومی به خصوص Facebook و Twitter جای خیر و خوبی برای بازاریابی، فروش جنس و جذب کاربر برای سایت می باشند.

توده بندی
مجموعاَ گوگل وب سایت هایی را که در شبکه‌های‌اجتماعی دوست داستنی میباشند و عمل دارا‌هستند را بیشتر از سایر وب سایت ها دوست داراست البته این به‌این معنا وجود ندارد که عمل در شبکه‌های‌اجتماعی در معنای انتها بهینه سازی سایت میباشد!

همان طور که گفتم شبکه‌های‌مردمی فقط سهمی ۱۰ دصدی از یک فاکتور ۷۰ درصدی seo را دارا‌هستند، این به‌این معناست انجام کلیه شغل های نقل شده در شبکه های مردمی مانند: لینک و پیوند بیلدینگ، برندینگ، ساخت‌و‌ساز محتوا بهینه سازی گردیده [✒️] و … فقط ۱۰ درصد از ۷۰ درصد فاکتور های seo را دربرمیگیرد.

Domain authority ( توان دامنه) چه می باشد؟
Domain authority یک معیاری اندازه گیری حالت بهینه سازی پیشرفته بوسیله moz میباشد که معیار توان وبسایت از نگاه offpage seo [🔗] را اندازه گیری می نماید.

مانند دامین اتوریتی مانند پیج رنک دارنده محاسبات الگوریتمی برای سنجش توان یک وب سایت و دامنه هست. در Domain authority ارتقا از ۲۵ به ۳۰ خیلی شل خیس از ۷۰ به ۸۰ میباشد، تارنما هایی که اقتدار کمتری دارا هستند وصال به‌این مقدار برای آنان حتی ممکن میباشد صفر باشد.

محاسبه توان دامنه وبسایت
Domain authority یا این که اقتدار دامنه می‌تواند با به کار گیری از ابزار Mozbar یا این که وبسایت Open Site Explorer اندازه گیری گردد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

تاثیر متاتگ دیسکریپشن در سئو

۷ آبان ۱۳۹۹
۱۲:۴۴:۱۰
علی
نظرات (0)


تاثیر متاتگ دیسکریپشن در بهینه سازی
متاتگ دیسکریپشن(یک پاراگراف توضیحی و اطلاع رسانی میباشد که با آن به موتور های کاوش و جستجوکنندگان ، سئو در مشهد اعلام میکنید که چه محتوایی در برگه موردنظر میباشد. دیسکریپشن خیر فقط در سکو بندی تارنما اصلی میباشد بلکه در جذب یوزرها صفحه های موتور های کاوش به سایتتان نیز بسیار اهمیت داراست.

 

دیسکریپشن به عبارتی متنی میباشد که در تصویر ذیل معین شده‌است :

 

 

 

دیسکریپشن هم برای هر کاغذ بایستی جداازهم باشد. برای صفحه ها متفاوت تارنما دیسکریپشن های تکراری ننویسید. تعریف متا یا این که متاتگ دیسکریپشن در میان 150 تا 160 کاراکتر باشد. بیشتر ازاین‌حد مفید وجود ندارد و در صفحه های حاصل موتور های کاوش اکران نمی دهد. همینطور درصورتی که در توضیحتان از نشانه های غیر متنی به کار گیری نمایید، موتور کاوش به طور اتوماتیک آنان را حذف می نماید.

در دیسکریپشن بایستی از کلمه ها کلیدی دارای ارتباط آن ورقه و مطلوب به کارگیری فرمائید و گزاره شما به طوری باشد که کاوش گر را تشویق نماید تا تارنما شما‌را گشوده نماید. اصلا توضیحی بر خلاف حقیقت و آن چه در محتوای آن ورقه میباشد ننویسید چون این سبب می‌شود بازدیدکننده ها پس از ورود به وب سایت شما، بدین خیال و خاطر که به جواب پرسش خویش نرسیدند، با گاز سایتتان را ببندند و به کاغذ حاصل موتور کاوش برگردند که تکرار این رخداد تاثیر منفی بر seo سایتتان داراست.

 

3. ساخت‌و‌ساز محتوا با استعمال از کلمه ها کلیدی
محتوای شما گوشت و سیب زمینی سایت شما میباشد. در واقع محتوا بزرگترین نصیب وبسایت میباشد. پس از تولید الگوریتم پاندا بوسیله گوگل، مخصوص بودن و دارای ربط بودن محتوا با مسئله تارنما برای گوگل اهمیت متعددی پیدا کرد. درصورتی که شما چندین ورقه با محتوای شبیه داشته باشید و یااینکه مقاله یا این که محتوایتان را از وبسایت دیگری نسخه برداری کرده باشید، شانسی در درجه بندی صفحه ها نتیجه ها کاوش نخواهید داشت و ممکن میباشد بوسیله گوگل جریمه گردید. چون گوگل سایتی که محتوای تکراری و بی کیفیت دارااست را سایتی دارای اعتبار و موءثر نمی شناسد.

 

نکته مهمی که در ساخت‌و‌ساز محتوا وجود دارااست ، ساخت متن و محتوا برای لغت ها کلیدی به طریق هدفمند میباشد. این یعنی شما در آغاز لغت ها کلیدی که میخواهید در آن‌ها پیشرفت نمائید را پیدا میکنید و رقابت در آنها‌را می سنجید، آنگاه برای ایجاد محتوا با آن لغت ها کلیدی مبادرت میکنید. صرفا اعتنا نمایید که روی هر واژه و کلمه کلیدی یا این که عبارت کلیدی که گزینش می‌کنید در یک مقاله غیروابسته و به طور جداازهم عمل نمائید. خیر اینکه همگی لغت ها کلیدی اصلی خویش را در یک‌سری مقاله مکان دهید و بی انگیزه آنان‌را تکرار نمائید.

 

در کل از تکرار بیشتراز حد ، نالازم و بی جا از عبارات کلیدی به خصوص لغات کلیدی کوتاه و مهم بپرهیزید چون این عمل از نگاه گوگل منفی میباشد و احتمال داراست تحت عنوان یک تارنما نامعتبر شناخته گردیده و جریمه گردید.

پیشنهاد میکنیم در‌حالتی که می‌خواهید برای کلمه ها کلیدی مناسبتان در نتیجه ها موتورهای کاوش سکو مطلوبی کسب فرمائید، قسمت وب لاگ ، مقاله‌ها یا این که شبیه این مناطق را در سایتتان دور از شوخی بگیرید. در مجموع به محتوای هرکدام از صفحه ها سایتتان اهمیت دهید و هدفمند باشید.

برای تایپ کردن محتوایی هدفمند و کارکردن روی عبارات کلیدی با مقصود جایگاه بندی شدن در حاصل جستجوی گوگل، مورد نیاز میباشد که در آغاز شیوه های تعیین کلمه و واژه کلیدی مطلوب را بدانید. همینطور با کلمه ها کلیدی کوتاه و لغت ها کلیدی بلند به خصوص این برای تارنما های مبتدی بسیار اهمیت داراست. ساخت لینک و پیوند های داخلی در محتوا نیز تاثیر مطلوبی در ابتدا بردن کیفیت یک متن دارااست و از دید موتور های کاوش یک امتیاز مثبت میباشد ولی به‌این شرط که به جا و صحیح از آن استعمال شود.

 

4. عنوان ها یا این که سرنویس ها (Headings)
برای عنوان ها یا این که اصطلاحا سرنویس هایی که در محتوایتان می باشد از هدینگ یا این که به عبارتی تگ های H استعمال نمایید. ولی از تگ H1 صرفا یک توشه و در بالا به کارگیری نمائید که ولی چنانچه با پنل وب سایت ساز یوتاب عمل می‌کنید، به طور اتوماتیک تیتر مقاله شما تگ H1 داراست. پس در مقاله از H1 یا این که سرنویس1 به کار گیری نکنید. نکته دارای اهمیت این میباشد که در عنوان ها یا این که هدینگ ها از کلمه ها کلیدی مطلوب و مربوط به محتوای کاغذ به کارگیری نمائید. ولی این فعالیت نباید به طور غیر طبیعی صورت پذیرد و تنها در بخش هایی که ما یحتاج میباشد آنها را به عمل ببرید و از تکرار بی آیتم کلمه ها کلیدی و تگ های H بپرهیزید.

شما می‌توانید در ادیتور از روش قسمتی که در تصویر پایین مشخص و معلوم شده‌است، تگ های H را قرار دهید. سرنویس 2 > تگH2 و سرنویس 3 > تگ H3 و سایر هم به همین ترتیب. نکته حائض اهمیت این میباشد که تگ های H را تنها برای کلمه ها و عباراتی که در تیترهای متن شما می باشند به عمل ببرید. طریق عمل هم بدین شکل میباشد که واژه و کلمه یا این که عبارت موردنظر را تعیین می‌کنید و سرنویسی که موردنیاز میباشد را برایش اعمال می‌کنید.

اعتنا کنید تمام یک پارگراف یا این که خط را سرنویس نکنید . صرفا عنوان و تیتر آن گزاره را سرنویس نمایید .


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مرجع مقالات رسمی و تخصصی سئو است.