رابطه طراحي سايت و سئو چيست؟ 5 دليل براي تاثير طراحي بر سئو سايت

۲۸ آبان ۱۳۹۹
۱۲:۵۲:۴۷
علي
نظرات (0)


هنگامي كه در همت ميباشيد سعي تارنما خويش را بهبود دهيد، بايستي مطلقا سئو در مشهد اين نكته قابل توجه را در لحاظ بگيريد كه مايحتاج ميباشد فاكتورهاي مختلفي را در حيث بگيريد. ممكن ميباشد ما يك يا اين كه تعدادي برهان اساسي را در حيث گرفته باشيم، البته دست اندركاران كوچك خيس البته تاثير گذار را ناديده گرفته باشيم. همين عامل ها كوچك ميتوانند در غايت تاثيري برابر با عامل ها در ظاهر اساسي خيس داشته باشند. با اعتنا بدين نكته مي اقتدار اظهار كرد در حالتي كه ميخواهيد در گوگل رنك بهتري داشته باشيد، شايد نياز باشد كه از بهينه سازي وب سايت بالاتر برويد. در كنار بهينه سازي، تارنما شما بايستي به شايسته ترين نحو ممكن پباده سازي گرديده باشد. در غير اين شكل، مجموع ترافيك ارگانيكي كه به واسطه بهينه سازي به سمت تارنما شما ميايد، هدر خواهد رفت! در‌اين نوشته‌علمي از سايت تاپ seo قصد داريم ارتباط في مابين ساخت وب سايت و بهينه سازي را محاسبه كرده و عواملي در طراحي وب سايت كه مي‌توانند روي مرتبه شما تاثير داشته باشند را ليست كنيم. با ما ياور باشيد.

ارتباط في مابين ساخت وب سايت و بهينه سازي چه ميباشد؟
تلفن همراه فرندلي بودن تارنما (Mobile-friendliness)
پباده سازي خوانا و مطلوب براي محتواي تارنما
سرعت وب سايت
تعريف و تمجيد وبسايت مپ
كسب اعتماد مخاطب با ساخت سايت و بهينه سازي
ارتباط في مابين طراحي وب و بهينه سازي چه است؟
همانگونه كه گفتيم، در صورتي‌كه طراحي وب به طرز اي مطلوب انجام نشود، ترافيكي كه به واسطه seo و با زحمت فراوان روي وبسايت ساخت و ساز مي توان به هدر خواهد رفت. اين يعني هنگامي ساخت سايت مطلوب وجود ندارد، مخاطب توانمند نخواهد بود كه با وب سايت شما رابطه برقرار نمايد و به مشتري تبديل نمي‌شود.

به همين استدلال مي اقتدار اذعان كرد ساخت وب سايت و بهينه سازي بيشتر از آن چه تصور ميكنيد به هم داراي ربط ميباشند و روي هم تاثير دارا هستند. در وضعيت ايده آل، اجزاي ساخت سايت و seo مي بايست به نحوي با هم درآميخته باشند كه مخاطب حين فعاليت كردن با سايت كار كشته باشد به راحتي هرچه كل خيس در تارنما شما از نقطه a به نقطه b برود و هدفش از حضور در تارنما شمارا برآورده نمايد.

حالا سوالي كه پيش ميايد اين ميباشد كه چه مواقعي در ساخت وب سايت وجود دارا هستند كه مي‌توانند روي seo و رنك تارنما شما در گوگل تاثير داشته باشند؟ پيرو، پنج آيتم كه طراحي وب سايت را به seo داراي ارتباط مي نمايند، تحليل خواهند شد.

تلفن همراه فرندلي بودن سايت (Mobile-friendliness)


اينك، هر هر كه سطحي ترين دانشي در مسئله seo و ساخت وب سايت داشته باشد، مي بايست از اهميت تلفن همراه فرندلي بودن يا اين كه ريسپانسيو بودن وب سايت براي دستگاه هاي تلفن همراه درايت داشته باشد.

در واقع مي بايست اعلام‌كرد، در شرايطي كه تا امروز دعوا تلفن همراه فرندلي وبسايت خويش را پشت گوش انداخته ايد، بايستي بدانيد كه همين حال هم يكسري سال از رقباي خويش عقب افتاده ايد! گوگل در سال ۲۰۱۵ تلفن همراه فرندلي بودن را تحت عنوان يك كدام از فاكتور هاي رنك دهي خويش در لحاظ گرفت. اين يعني حدود ۵ سال پيش!

بعد از آن، در سال ۲۰۱۷ گوگل الگوريتم mobile first index را معرفي كرد كه غرض آن ايندكس شدن سريع خيس نسخه موبايلي وب سايت ها بوده ميباشد.

كليه اين مورد ها نشان دهنده اين ميباشند كه شرايط ورژن موبايلي تارنما شما براي گوگل چقدر اساسي ميباشد. با اين وجود، هنوز هم وبسايت هاي بسيار متعددي وجود دارا‌هستند كه اهميت ريسپانسيو بودن را ناديده گرفته اند.

در چندين سال اخير، تعداد اشخاصي كه روي كامپيوترهاي دسكتاپ سرچ مي نمايند كم شده ميباشد. اين يعني بيش تر از نيمي از ترافيك وبسايت شما از روي دستگاه هاي تلفن همراه ميايد. اكنون فارغ از داشتن طراحي وب سايت گوشي فرندلي، شما ممكن ميباشد بيش تر از نيمي از ترافيك وب سايت خويش را از دست دهيد و اين يعني فاجعه!

در‌صورتي‌كه وبسايت شما به جهت داشتن ظواهر نامناسب روي دستگاه هاي تلفن همراه يا اين كه تبلت بانس ريت بالايي داشته باشد، سيگنال هاي منفي به گوگل ارسال شود و رنك شما در گوگل به طبع پايين تاثير قرار خواهد گرفت.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

سئو هدفمند

۲۱ آبان ۱۳۹۹
۰۱:۲۲:۱۵
علي
نظرات (0)


غرض از سئو موتور كاوش اين ميباشد كه ربات هاي موتور كاوش خير فقط تارنما و صفحه هاي را پيدا نمايند ، بلكه به صورت خاص مرتبه صفحه ها را درجه بندي نمايند به سئو در مشهد نحوي كه در بالاي حاصل موتور كاوش نشان داده شوند.

بهينه سازي تارنما يك عمليات يك توشه انجام وجود ندارد و نياز به مراقبت، تهيه و تنظيم ، آزمايش مداوم و تحليل دارااست.

در ذيل يك فرآيند كلي چهار مرحله اي براي يك استراتژي سئو موتورهاي كاوش را آورده ايم تا از آن تحت عنوان بررسي ليست بهينه سازي تارنما خويش به كار گيري نماييد.

فهرست عنا وين
مرحله 1: تجزيه و محاسبه كسب و عمل بازار غرض
مرحله 2: تحقيق و توسعه و گسترش كليد كلمه
مرحله 3: seo محتوا و تايپ كردن نوشته‌ي‌علمي
مرحله 4: آزمايش مداوم و اندازه گيري
مرحله 1: تجزيه و محاسبه كسب و فعاليت بازار مقصود
براي اينكه مشخص و معلوم گردد چقدر قرار ميباشد در موتور كاوش حضور داشته باشيد مي بايست تجزيه و نظارت وبسايت ، تجزيه و ارزيابي متا ، گروه ها ، كلمه ها كليدي ، مطالب و كد اپ نويسي وب سايت را انجام دهيد، از جمله، مقدار كد در يك شيت نسبت به متن چقدر ميباشد؟

بررسي رقابتي را نيز انجام دهيد ، لغات كليدي در محتوا را چك نماييد و مشاهده كنيد آيا كلماتي مهم در تارنما شما وجود دارااست ، براي استارت اين مراحل، پنج سود برتر را در فهرست حاصل گوگل تعيين فرمائيد.

مرحله 2: تحقيق و بسط كليد واژه و كلمه
شناسايي و تجزيه و بررسي كليد واژه و كلمه ها ، مشتمل بر يك ليست هدفمند از كلمه ها كليدي و لغت ها اصلي كه مي‌خواهيد در گوگل اوليه باشيد.

مرحله 3: seo محتوا و تايپ كردن نوشته‌علمي
عنا وين بر پايه ي لغات كليدي كه غير وابسته كرديد را استعمال فرمائيد و براي هر مورد يك مقاله يا اين كه نوشته‌ي علمي بنويسيد.

تا مكان قابليت و امكان از برچسب ها ( تگ ) استعمال نكنيد ، گوگل از برچسب لغت ها كليدي در جايگاه بندي وب سايت ها استعمال نمي نمايد.

همت نماييد دست‌كم 300 الي 400 كلمه و واژه در متن محتوا وجود داشته باشد در غير اينصورت محتواي شما بي قيمت آرم گذاري ميگردد.

مرحله 4: آزمايش مداوم و اندازه گيري
آزمايش و اندازه گيري تجزيه و بررسي درجه بندي موتورهاي كاوش و ترافيك تارنما براي گزينش اثر بخشي نرم افزار هايي كه شما انجام داده ايد ميباشد ، مثلا بررسي كوشش عبارات كليدي

بروز رساني ، تصحيح و افزودن عبارات و محتواي بيشتر ضروري ميباشد تا به صورت تروتميز سكو بندي موتورهاي كاوش را بهبود ببخشيد، بدين ترتيب با بي توجهي و انتظار تارنما شما در گوگل پرورش نمي نمايد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

ارتقا سئو وب سايت

۱۹ آبان ۱۳۹۹
۰۲:۲۳:۰۳
علي
نظرات (0)


نصب پلاگين هاي كمكي seo وبسايت
منوط بر اينكه تارنما شما وردپرسي ميباشد مي‌توانيد سئو در مشهد  از پلاگين هاي مختلفي براي seo وب سايت وردپرس خويش به كارگيري نماييد ، در وب سايت هاي وردپرسي ميتوانيد از پلاگين seo وردپرس Yoast استعمال نمائيد ، خوشبختانه سيستم مدير محتواي وردپرس از seo عالي شامل است و اين پلاگين نيز تكميل كننده عالي براي آن هست كه مي‌تواند ياري شاياني به در افزايش seo وبسايت به شما بكند.

بك لينك و پيوند اخذ فرمائيد
گوگل براي اينكه بتواند شما‌را پيدا نمايد و همينطور از اعتبار شما مطمئن باشد بايستي دستكم يك بك پيوند داشته باشيد ، بهتر ميباشد اين بك پيوند از يك وب سايت داراي اعتبار و داراي ارتباط باشد تا مشكلي براي وبسايت شما پيش نيايد.

غرض از جايگاه بندي و ارتقاء seo وبسايت چه مي باشد؟
در واقع براي چه چيزي ميخواهيد مرتبه بندي فرمائيد؟ مشتري شما چه اشخاصي مي‌باشند؟ براي چه كسي اين وبسايت را ساخته ايد؟ مشتري شما هنگام كاوش در گوگل چه عبارتي را كاوش مي نمايد؟

اين ها مهم ترين سئوالاتي ميباشد كه بايستي از خويش بپرسيد و براي تك تك آن ها راه‌حل عالي تنظيم فرمائيد.

شايسته ترين عمل براي اينكه بدانيد مناسبترين عبارتي كه عموم در رابطه شما كاوش مي نمايند چه چيزي است ، پژوهش ها كليدواژه ميباشد ، ابزار هاي مختلفي براي اينكار وجود دارااست ، ولي فرامش نكنيد ابزار هاي قابل به كار گيري براي تحقيق عبارات كليدي هنگامي اثر گذار خواهند بود كه شما در رابطه استفاده كننده خويش داده ها كافي داشته باشيد.

هدف ها واقع‌بينانه براي seo وب سايت گزينش نماييد
براي يك تارنما نو ، در صدر تهيه كردن درجه بالا فعاليت مشقت ميباشد. وبسايت هاي سابق خيس از گذشته سوابق اي دارا‌هستند ، اين بدان مضمون‌ ميباشد كه خزندگان گوگل بيشتر در وبسايت هاي ديرين خيس رفت آمد مي نمايند؛ براي درجه بندي تارنما تازه ، بايستي پاره اي شكيبا باشيد.

چنانچه وب سايت جديد اي براي افزايش seo داريد بهتر ميباشد از كلمه ها طولاني استعمال نماييد، كلمه ها كوتاه به جهت رقابت سنگين آنان حدودا براي وبسايت هاي تازه نا ممكن خواهد بود.

پيوند سازي داخلي
همانگونه كه در جمله بالا در رابطه بك لينك و پيوند سخن كرديم و از شما خواستيم براي اينكه گوگل شما‌را سريع خيس بيابد مي بايست دستكم يك لينك و پيوند از وبسايت مرتط ديگر داشته باشيد ، براي پيوند سازي داخلي نيز بايستي اپ داشته باشيد زيرا گوگل براي جستن صفحه هاي تارنما نياز به درگاه ورودي دارااست ، اين به عبارتي پيوند داخلي ميباشد.

خزنده هاي گوگل با لينك و پيوند هاي داخلي وبسايت شما مبادرت به تلاوت و يافت كردن صفحه ها تارنما مي نمايند.

محتوا ساخت‌و‌ساز نماييد
براي كسب جايگاه ، مي بايست محتوا داشته باشيد. يك گام بسيار اصلي براي استارت بهينه سازي، تايپ كردن مطالب شگفت انگيز براي كليه لغات كليدي ميباشد كه مخاطبين آن را كاوش مي نمايند.

حين تايپ كردن ، قطعاً از كلماتي كه مي‌خواهيد شمارا پيدا نمايند استعمال فرماييد. از آنان در عنا وين و در معرفي و سود گيري متن به كار گيري فرمائيد. بعد از تايپ كردن متن ، مي بايست تيتر بهينه سازي و توضيحات متا را با صرفه نمائيد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

تاثير شبكه هاي اجتماعي بر سئو

۱۱ آبان ۱۳۹۹
۰۲:۱۶:۴۵
علي
نظرات (0)


همان گونه كه مي‌دانيد seo در كل به دوبخش seo داخلي و سئو آف پيج تقسيم مي‌شود، سئو در مشهد داخلي ۳۰ و فرنگي ۷۰ درصد از فاكتور هاي بهينه سازي را در بر ميگيرند.

شبكه‌هاي‌اجتماعي سهمي ۱۰ درصدي از اين ۷۰ درصد دارا هستند (ولي اين ارقام حيث فردي عبد و بنده ميباشد و ممكن ميباشد نادرست باشد!).

شبكه‌هاي‌مردمي چه طور بر بهينه سازي تاثير ميگذارند؟
مجموعاَ هر سيگنالي كه از شبكه‌هاي‌عمومي به خصوص Twitter و Google Plus اخذ ميشود خوب ميباشد و تا حدي بر جايگاه وب سايت تاثير گذار ميباشد.

سيگنال هاي دريافتي از شبكه‌هاي‌اجتماعي به چه معناست؟
خواسته از سيگنال هاي شبكه‌هاي‌مردمي ميتواند هر چيزي باشد كه داخل يك Social Network به نفع شما واقعه مي افتد، اين سيگنال مي‌تواند لينك و پيوند، لايك، ريتويت، اشتراك گذاري مطالب و … باشد. ولي طبق تجربيات مخلوق برندينگ با شبكه‌هاي‌مردمي بيشترين تاثير را بر بهبود seo [📉] دارا هستند.

ولي نكته مهم اين ميباشد كه علاوه بر گفت و گو seo تارنما [📈] و شبكه‌هاي‌عمومي به خصوص Facebook و Twitter جاي خير و خوبي براي بازاريابي، فروش جنس و جذب كاربر براي سايت مي باشند.

توده بندي
مجموعاَ گوگل وب سايت هايي را كه در شبكه‌هاي‌اجتماعي دوست داستني ميباشند و عمل دارا‌هستند را بيشتر از ساير وب سايت ها دوست داراست البته اين به‌اين معنا وجود ندارد كه عمل در شبكه‌هاي‌اجتماعي در معناي انتها بهينه سازي سايت ميباشد!

همان طور كه گفتم شبكه‌هاي‌مردمي فقط سهمي ۱۰ دصدي از يك فاكتور ۷۰ درصدي seo را دارا‌هستند، اين به‌اين معناست انجام كليه شغل هاي نقل شده در شبكه هاي مردمي مانند: لينك و پيوند بيلدينگ، برندينگ، ساخت‌و‌ساز محتوا بهينه سازي گرديده [✒️] و … فقط ۱۰ درصد از ۷۰ درصد فاكتور هاي seo را دربرميگيرد.

Domain authority ( توان دامنه) چه مي باشد؟
Domain authority يك معياري اندازه گيري حالت بهينه سازي پيشرفته بوسيله moz ميباشد كه معيار توان وبسايت از نگاه offpage seo [🔗] را اندازه گيري مي نمايد.

مانند دامين اتوريتي مانند پيج رنك دارنده محاسبات الگوريتمي براي سنجش توان يك وب سايت و دامنه هست. در Domain authority ارتقا از ۲۵ به ۳۰ خيلي شل خيس از ۷۰ به ۸۰ ميباشد، تارنما هايي كه اقتدار كمتري دارا هستند وصال به‌اين مقدار براي آنان حتي ممكن ميباشد صفر باشد.

محاسبه توان دامنه وبسايت
Domain authority يا اين كه اقتدار دامنه مي‌تواند با به كار گيري از ابزار Mozbar يا اين كه وبسايت Open Site Explorer اندازه گيري گردد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

تاثير شبكه هاي اجتماعي بر سئو

۱۱ آبان ۱۳۹۹
۰۲:۱۶:۴۳
علي
نظرات (0)


همان گونه كه مي‌دانيد seo در كل به دوبخش seo داخلي و سئو آف پيج تقسيم مي‌شود، سئو در مشهد داخلي ۳۰ و فرنگي ۷۰ درصد از فاكتور هاي بهينه سازي را در بر ميگيرند.

شبكه‌هاي‌اجتماعي سهمي ۱۰ درصدي از اين ۷۰ درصد دارا هستند (ولي اين ارقام حيث فردي عبد و بنده ميباشد و ممكن ميباشد نادرست باشد!).

شبكه‌هاي‌مردمي چه طور بر بهينه سازي تاثير ميگذارند؟
مجموعاَ هر سيگنالي كه از شبكه‌هاي‌عمومي به خصوص Twitter و Google Plus اخذ ميشود خوب ميباشد و تا حدي بر جايگاه وب سايت تاثير گذار ميباشد.

سيگنال هاي دريافتي از شبكه‌هاي‌اجتماعي به چه معناست؟
خواسته از سيگنال هاي شبكه‌هاي‌مردمي ميتواند هر چيزي باشد كه داخل يك Social Network به نفع شما واقعه مي افتد، اين سيگنال مي‌تواند لينك و پيوند، لايك، ريتويت، اشتراك گذاري مطالب و … باشد. ولي طبق تجربيات مخلوق برندينگ با شبكه‌هاي‌مردمي بيشترين تاثير را بر بهبود seo [📉] دارا هستند.

ولي نكته مهم اين ميباشد كه علاوه بر گفت و گو seo تارنما [📈] و شبكه‌هاي‌عمومي به خصوص Facebook و Twitter جاي خير و خوبي براي بازاريابي، فروش جنس و جذب كاربر براي سايت مي باشند.

توده بندي
مجموعاَ گوگل وب سايت هايي را كه در شبكه‌هاي‌اجتماعي دوست داستني ميباشند و عمل دارا‌هستند را بيشتر از ساير وب سايت ها دوست داراست البته اين به‌اين معنا وجود ندارد كه عمل در شبكه‌هاي‌اجتماعي در معناي انتها بهينه سازي سايت ميباشد!

همان طور كه گفتم شبكه‌هاي‌مردمي فقط سهمي ۱۰ دصدي از يك فاكتور ۷۰ درصدي seo را دارا‌هستند، اين به‌اين معناست انجام كليه شغل هاي نقل شده در شبكه هاي مردمي مانند: لينك و پيوند بيلدينگ، برندينگ، ساخت‌و‌ساز محتوا بهينه سازي گرديده [✒️] و … فقط ۱۰ درصد از ۷۰ درصد فاكتور هاي seo را دربرميگيرد.

Domain authority ( توان دامنه) چه مي باشد؟
Domain authority يك معياري اندازه گيري حالت بهينه سازي پيشرفته بوسيله moz ميباشد كه معيار توان وبسايت از نگاه offpage seo [🔗] را اندازه گيري مي نمايد.

مانند دامين اتوريتي مانند پيج رنك دارنده محاسبات الگوريتمي براي سنجش توان يك وب سايت و دامنه هست. در Domain authority ارتقا از ۲۵ به ۳۰ خيلي شل خيس از ۷۰ به ۸۰ ميباشد، تارنما هايي كه اقتدار كمتري دارا هستند وصال به‌اين مقدار براي آنان حتي ممكن ميباشد صفر باشد.

محاسبه توان دامنه وبسايت
Domain authority يا اين كه اقتدار دامنه مي‌تواند با به كار گيري از ابزار Mozbar يا اين كه وبسايت Open Site Explorer اندازه گيري گردد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

تاثير متاتگ ديسكريپشن در سئو

۷ آبان ۱۳۹۹
۱۲:۴۴:۱۰
علي
نظرات (0)


تاثير متاتگ ديسكريپشن در بهينه سازي
متاتگ ديسكريپشن(يك پاراگراف توضيحي و اطلاع رساني ميباشد كه با آن به موتور هاي كاوش و جستجوكنندگان ، سئو در مشهد اعلام ميكنيد كه چه محتوايي در برگه موردنظر ميباشد. ديسكريپشن خير فقط در سكو بندي تارنما اصلي ميباشد بلكه در جذب يوزرها صفحه هاي موتور هاي كاوش به سايتتان نيز بسيار اهميت داراست.

 

ديسكريپشن به عبارتي متني ميباشد كه در تصوير ذيل معين شده‌است :

 

 

 

ديسكريپشن هم براي هر كاغذ بايستي جداازهم باشد. براي صفحه ها متفاوت تارنما ديسكريپشن هاي تكراري ننويسيد. تعريف متا يا اين كه متاتگ ديسكريپشن در ميان 150 تا 160 كاراكتر باشد. بيشتر ازاين‌حد مفيد وجود ندارد و در صفحه هاي حاصل موتور هاي كاوش اكران نمي دهد. همينطور درصورتي كه در توضيحتان از نشانه هاي غير متني به كار گيري نماييد، موتور كاوش به طور اتوماتيك آنان را حذف مي نمايد.

در ديسكريپشن بايستي از كلمه ها كليدي داراي ارتباط آن ورقه و مطلوب به كارگيري فرمائيد و گزاره شما به طوري باشد كه كاوش گر را تشويق نمايد تا تارنما شما‌را گشوده نمايد. اصلا توضيحي بر خلاف حقيقت و آن چه در محتواي آن ورقه ميباشد ننويسيد چون اين سبب مي‌شود بازديدكننده ها پس از ورود به وب سايت شما، بدين خيال و خاطر كه به جواب پرسش خويش نرسيدند، با گاز سايتتان را ببندند و به كاغذ حاصل موتور كاوش برگردند كه تكرار اين رخداد تاثير منفي بر seo سايتتان داراست.

 

3. ساخت‌و‌ساز محتوا با استعمال از كلمه ها كليدي
محتواي شما گوشت و سيب زميني سايت شما ميباشد. در واقع محتوا بزرگترين نصيب وبسايت ميباشد. پس از توليد الگوريتم پاندا بوسيله گوگل، مخصوص بودن و داراي ربط بودن محتوا با مسئله تارنما براي گوگل اهميت متعددي پيدا كرد. درصورتي كه شما چندين ورقه با محتواي شبيه داشته باشيد و يااينكه مقاله يا اين كه محتوايتان را از وبسايت ديگري نسخه برداري كرده باشيد، شانسي در درجه بندي صفحه ها نتيجه ها كاوش نخواهيد داشت و ممكن ميباشد بوسيله گوگل جريمه گرديد. چون گوگل سايتي كه محتواي تكراري و بي كيفيت دارااست را سايتي داراي اعتبار و موءثر نمي شناسد.

 

نكته مهمي كه در ساخت‌و‌ساز محتوا وجود دارااست ، ساخت متن و محتوا براي لغت ها كليدي به طريق هدفمند ميباشد. اين يعني شما در آغاز لغت ها كليدي كه ميخواهيد در آن‌ها پيشرفت نمائيد را پيدا ميكنيد و رقابت در آنها‌را مي سنجيد، آنگاه براي ايجاد محتوا با آن لغت ها كليدي مبادرت ميكنيد. صرفا اعتنا نماييد كه روي هر واژه و كلمه كليدي يا اين كه عبارت كليدي كه گزينش مي‌كنيد در يك مقاله غيروابسته و به طور جداازهم عمل نمائيد. خير اينكه همگي لغت ها كليدي اصلي خويش را در يك‌سري مقاله مكان دهيد و بي انگيزه آنان‌را تكرار نمائيد.

 

در كل از تكرار بيشتراز حد ، نالازم و بي جا از عبارات كليدي به خصوص لغات كليدي كوتاه و مهم بپرهيزيد چون اين عمل از نگاه گوگل منفي ميباشد و احتمال داراست تحت عنوان يك تارنما نامعتبر شناخته گرديده و جريمه گرديد.

پيشنهاد ميكنيم در‌حالتي كه مي‌خواهيد براي كلمه ها كليدي مناسبتان در نتيجه ها موتورهاي كاوش سكو مطلوبي كسب فرمائيد، قسمت وب لاگ ، مقاله‌ها يا اين كه شبيه اين مناطق را در سايتتان دور از شوخي بگيريد. در مجموع به محتواي هركدام از صفحه ها سايتتان اهميت دهيد و هدفمند باشيد.

براي تايپ كردن محتوايي هدفمند و كاركردن روي عبارات كليدي با مقصود جايگاه بندي شدن در حاصل جستجوي گوگل، مورد نياز ميباشد كه در آغاز شيوه هاي تعيين كلمه و واژه كليدي مطلوب را بدانيد. همينطور با كلمه ها كليدي كوتاه و لغت ها كليدي بلند به خصوص اين براي تارنما هاي مبتدي بسيار اهميت داراست. ساخت لينك و پيوند هاي داخلي در محتوا نيز تاثير مطلوبي در ابتدا بردن كيفيت يك متن دارااست و از ديد موتور هاي كاوش يك امتياز مثبت ميباشد ولي به‌اين شرط كه به جا و صحيح از آن استعمال شود.

 

4. عنوان ها يا اين كه سرنويس ها (Headings)
براي عنوان ها يا اين كه اصطلاحا سرنويس هايي كه در محتوايتان مي باشد از هدينگ يا اين كه به عبارتي تگ هاي H استعمال نماييد. ولي از تگ H1 صرفا يك توشه و در بالا به كارگيري نمائيد كه ولي چنانچه با پنل وب سايت ساز يوتاب عمل مي‌كنيد، به طور اتوماتيك تيتر مقاله شما تگ H1 داراست. پس در مقاله از H1 يا اين كه سرنويس1 به كار گيري نكنيد. نكته داراي اهميت اين ميباشد كه در عنوان ها يا اين كه هدينگ ها از كلمه ها كليدي مطلوب و مربوط به محتواي كاغذ به كارگيري نمائيد. ولي اين فعاليت نبايد به طور غير طبيعي صورت پذيرد و تنها در بخش هايي كه ما يحتاج ميباشد آنها را به عمل ببريد و از تكرار بي آيتم كلمه ها كليدي و تگ هاي H بپرهيزيد.

شما مي‌توانيد در اديتور از روش قسمتي كه در تصوير پايين مشخص و معلوم شده‌است، تگ هاي H را قرار دهيد. سرنويس 2 > تگH2 و سرنويس 3 > تگ H3 و ساير هم به همين ترتيب. نكته حائض اهميت اين ميباشد كه تگ هاي H را تنها براي كلمه ها و عباراتي كه در تيترهاي متن شما مي باشند به عمل ببريد. طريق عمل هم بدين شكل ميباشد كه واژه و كلمه يا اين كه عبارت موردنظر را تعيين مي‌كنيد و سرنويسي كه موردنياز ميباشد را برايش اعمال مي‌كنيد.

اعتنا كنيد تمام يك پارگراف يا اين كه خط را سرنويس نكنيد . صرفا عنوان و تيتر آن گزاره را سرنويس نماييد .


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

بهينه سازي كلاه سفيد (white hat SEO) به چه صورت است ؟

۳ آبان ۱۳۹۹
۰۲:۴۱:۳۳
علي
نظرات (0)


معمولاً مهمترين فاكتور در باصرفه‌سازي بهينه سازي، محتوا ميباشد. محتواي خوب علاوه بر جذب كردن بازديدكنندگان مستمر يا اين كه بدون واسطه، به محبوبيت و معرفي تارنما در سراسر اينترنت و كانال‌هاي اجتماعي و پيام‌رسان‌ها منتهي مي شود سئو در مشهد ولي براي معرفي هر چه سريع‌خيس و باصرفه‌خيس، مي‌قدرت روي مهمترين فاكتور بعدي در seo يعني توليد Backlink متمركز شد. اين اصلي موجب بهبود تعداد اكران مطالب شما در صفحه ها جست‌وجو و همين‌طور بهبود جايگاه مطالب در صفحه هاي سرچ مي شود.

 

 

پيوند بيلدينگ يا اين كه مراحل بك‌پيوند‌سازي، نبايد به طور غيراصولي شكل بگيرد به دليل آنكه حتي ممكن ميباشد اثر منفي داشته باشد! درين نوشته ي علمي به اهميت بك‌پيوند و اصول ساخت‌و‌ساز بك‌پيوند اثر گذار و باصرفه ميپردازيم.

اهميت پيوند بيلدينگ
مي‌پنداريد چرا Wikipedia در گوگل سكو‌ي خير و خوبي داراست؟

يكي‌از انگيزه‌ها اين ميباشد كه لينك و پيوند‌ها نقش مهمي در سكو‌بندي وبسايت‌ها در صفحه هاي جست‌وجوي گوگل دارا‌هستند و اينترنت‌تارنما ويكي‌پديا هم با وجود بيش تر از ۱۰ ميليون پيوند، سايتي ميباشد كه اكثري از تارنما‌هاي كوچك و وسيع به آن اشاره كرده‌اند.

لينك و پيوند‌ها و اشاره به برندها، دو انگيزه اساسي مراجعه‌ي عموم به يك اينترنت‌تارنما خاص ميباشد.

اهميت بك‌لينك و پيوند در‌اين ميباشد كه موجب اكران بيشتر وب سايت در حاصل جست‌وجو به ياري گوگل و ديگر موتورهاي سرچ ميشود. براي اطمينان از اينكه مخاطبين شما مي توانند صفحه ها وب سايت شما‌را در نتيجه ها گوگل مشاهده نمايند و براي خريد فرآورده يا اين كه سرويس ها شما و يا اين كه اخذ داده ها مراجعه نمايند، مي‌بايست پيوند‌هاي قابل قبولي در تارنما‌هاي ديگر داشته باشيد.

اصطلاحات اساسي در خصوص بك‌پيوند
يكسري كلمه مهمي كه در پيوند بيلدينگ مرتباً به آن اشاره مي گردد و معنا هر كدام به طور ذيل ميباشد:

بك‌لينك و پيوند يا اين كه Backlink
لينك و پيوند‌هايي كه در وبسايت ديگري قرار گرفته و به صفحاتي از تارنما شما ارجاع مي دهند را معمولاً Backlink مي گويند. به اين ترتيب در شرايطي‌كه در سياره‌ي آي‌تي و در قالب يك رپورتاژ، تارنما يا اين كه اپليكيشني را معرفي فرماييد و لينكي به وبسايت خودتان بدهيد تا استفاده كننده مراجعه نمايد، از سياره‌ي آ‌ي‌تي يك بك‌لينك و پيوند اخذ كرده‌ايد.

به بك‌پيوند گهگاه inbound link يا اين كه incoming link هم گفته ميگردد كه در معناي پيوند ورودي ميباشد.

اعتنا نماييد كه در اينترنت‌وب سايت Google Webmasters در قسمت Links to Your Site ليستي از دامين‌هايي كه به شما بك‌لينك و پيوند داده‌اند، جان دار ميباشد و از واژه و كلمه‌ي Backlink به كارگيري نميشود البته در اكثر اوقات ابزارهاي سئو، به‌اين نوع لينك و پيوند، بك‌پيوند گفته ميگردد.

پيوند‌هاي داخلي يا اين كه Internal Links
لينك و پيوند‌هايي كه در وب سايت شما جان دار ميباشد و ورقه‌اي را به ديگري لينك ميدهد، لينك و پيوند داخلي گفته مي شود. گهگاه بدين پيوند‌هاWebsite Navigation نيز گفته مي گردد به دليل آن كه مخاطب را در مسيريابي در اينترنت‌تارنما شما امداد مي‌نمايند.

به اين ترتيب مجموع پيوند‌هايي كه در نزديكي رديف مقاله ها سياره‌ي آي‌تي و همين‌طور ذيل مقاله ها يا اين كه در منو مشاهده مي كنيد، پيوند‌هاي داخليگفته ميشود.

پيوند بيلدينگ در قبال اخذ طبيعي لينك و پيوند
در حالتي كه پيوند‌هايي كه به تارنما شما داده ميشود به طور طبيعي و بوسيله بازديدكنندگان ساخته گردد، به طور اتوماتيك لينك و پيوند به دست آورده‌ايد. براي اين نوع اخذ پيوند، مي‌بايست محتواي خوب، قابل‌اعتماد، كيفيت بالا و موثر براي مخاطبين موردنظرتان ايجاد نمائيد.

طريق ديگر اخذ پيوند، توليد پيوند يا اين كه Link Building گفته مي شود كه با پرداخت هزينه، بك‌لينك و پيوند‌هايي براي شما ساخته ميشود. ولي ممكن ميباشد خودتان تحت عنوان رئيس و وبمستر، براي ساخت‌و‌ساز پيوند‌هاي طبيعي وقت صرف نمائيد و به گذر زمان مقطع اين فعاليت را انجام بدهيد. در وضعيت كلي لينك و پيوند بيلندينگ به سه شكل انجام مي گردد:

پست مهمان: در وب سايت و بلاگ ديگري مطلبي مي‌نويسيد و به وب سايت خود پيوند مي‌دهيد يا اين كه به گويش فارسي، رپورتاژ اطلاع رساني و نوشته‌علمي منتشر مي كنيد.
تماس با ما: در تارنما ديگري لينكي براي معرفي طرق تماس قرار مي‌دهيد.
محتواي توليدشده: ممكن ميباشد بك‌پيوند‌ها با به كارگيري از داده ها نخستين به طور خود كار و به همپا بخشي از محتوا ساخت‌و‌ساز شوند.
اشكال بك‌لينك و پيوند
اخذ بك‌پيوند طبيعي و با صرفه، چيزي وجود ندارد كه به طور تصادفي و سريع رخداد بيافتد. مي بايست كوشش و تجربه‌ي خود را به عمل بگيريد و از نگاه كيفيت محتوا نيز منبع خير در عرصه‌ي عمل‌ها خود باشيد. لينك و پيوند‌هاي طبيعي و اثرگذار گونه هاي مختلفي دارا هستند.

بك‌پيوند در عيب گيري و استدلال‌ها
يك كدام از بك‌لينك و پيوند‌هاي توانمند و باصرفه، بك‌پيوند در محتوايي ميباشد كه به انتقاد و محاسبه مارك شما پرداخته ميباشد. لذا لينك و پيوند در مقالاتي از نوعبررسي متاع يا اين كه Product Review كه ميتواند نظارت سرويس ها و خدمت‌ها نيز باشد، نقش مهمي در پيشرفت اينترنت‌وبسايت شما داراست.

انگيزه اينكه بخش اعظمي از كارشناسان رشته‌اي بهينه سازي به نگارش مقالاتي از نوع بررسي و ارزيابي عشق و علاقه‌مند مي باشند اين ميباشد كه‌اين مقاله ها روي اشخاص متعددي اثر مي گذارند و در واقع علاوه بر اثر بدون واسطه روي گوگل، روي مخاطبين نيز اثرگذار بوده و ممكن ميباشد برخي از بازديدكنندگان به طور طبيعي پيوند‌هاي بيشتري به نوشته‌ي علمي‌ي موردبحث داده و بها آن را بيشتر و بيشتر نمايند.

لينك و پيوند بيلدينگ دستي
اين نوع پيوند‌ها معمولاً در پروسه معرفي طرق تماس با شما و كسب و عمل اينترنتي شما ساخته مي شوند. در صورتي‌كه بخواهيد بخشي از محتوا يا اين كه يك كدام از صفحه ها وب سايت شما در گوگل مرتبه‌ي بهتري پيدا نمايد، ميتوانيد با يكي‌از دو نحوه تحت در معناي طرق تماس بپردازيد:

معرفي فردي طرق تماس: در‌اين طريق مستقيماً با ديگر اينترنت‌وب سايت‌ها، بلاگ‌ها، وبسايت‌هاي مفيد روي مخاطبين و نويسندگان رابطه برقرار كرده و كسب و عمل خود را معرفي مي كنيد. اين نحوه وقت‌گير و هزينه‌بر ميباشد.

معرفي اتوماتيك كسب و عمل اينترنتي شما: در‌اين شيوه يك قالب كلي و فراهم را براي مجموع نويسندگان و تارنما‌هاي ديگر ارسال مي كنيد. سازندگان بك‌لينك و پيوند كه با اين نحوه به بسط‌ي كسب و شغل هاي اينترنتي مي پردازند معمولاً ليست طولاني از تارنما‌ها و نشاني ايميلنويسندگان و وبمسترها دارا‌هستند و تخت گاز شما‌را به ديگر افراد معرفي مي‌نمايند و اما هزينه‌ي مجموع گرديده نيز كمتر ميباشد.

ساخت و ساز بك‌پيوند به طور فردي
ساخت و ساز بك‌لينك و پيوند به طور دستي و فردي هم معمولاً از لحاظ كيفيت و تأثيرگذاري در سطح بالايي قرار ندارد به دليل آنكه جستن وب سايت‌هاي كه مي‌قدرت در آن لينك و پيوند ساخت‌و‌ساز، روند وقت‌گيري ميباشد.

نكته‌ي ديدني اين ميباشد كه تا يك سري سال پيش كارشناسان و خدمت‌هاي با صرفه‌سازي سئو به شدت از اين شيوه براي گسترش‌ي بك‌پيوند‌هاي تارنما‌ها به كارگيري كرده‌اند و در فيض گوگل و ديگر موتورهاي جست‌وجو، نحوه‌هايي براي شناسايي اين نوع بك‌لينك و پيوند‌ها ابتكار عمل كرده‌اند تا اثر مثبتشان را كاهش دهند. حتي گوگل برخي اينترنت‌تارنما‌ها كه تعداد بسيار متعددي پيوند از اين نوع داشته باشد را جريمه مي‌نمايد.

معمولاً بك‌پيوند‌هاي دستي در يك كدام از گونه هاي محتواي ذيل قرار مي گيرد:

پيوند در نصيب ايده ها وبسايت‌هايي كه محدوديت در ارسال كامنت نيست.
مذاكره‌هاي مطبوعاتي كه پيوند‌هايي با كلمه و واژه‌ي كليدي خاصي در آن وجود دارااست.
نشر پست در ديگر وب سايت‌ها
پست‌هاي تبليغاتي و اطلاع رساني‌ها
اينفوگرافي‌ها
پروفايل يوزرها
خريد يا اين كه تبادل لينك و پيوند
يكي از ديگر از گونه هاي بك‌پيوند، پيوند‌هايي ميباشد كه با پرداخت هزينه خريداري ميشود. ممكن ميباشد پولي به تارنما ديگري پرداخت فرماييد تا لينك و پيوند شما‌را درج نمايد و يا اين كه ممكن ميباشد به مكان پرداخت هزينه، شما هم به تارنما ديگر لينك و پيوند بدهيد كه به‌اين عمل تبادل لينك و پيوند گفته مي‌گردد. اين نوع لينك و پيوند‌سازي خطرناك ميباشد چرا‌كه در راهنماي گوگل، مضر قلمداد شده‌است.

شايسته ترين نوع بك‌پيوند
مطمئناً شايسته ترين نوع پيوند‌هايي كه به وب سايت شما داده مي گردد، پيوند‌هايي ميباشد كه در تارنما‌هايي با ترافيك نسبتاً بالا جان دار ميباشد چرا‌كه فقطً قرار به دست آوردن لينك و پيوند در وب سايت‌هاي ديگر خيلي مهم نيست بلكه قرار ميباشد برخي بازديدكنندگان و عشق‌مندان به حيطهي عمل‌هاي شما‌را به كسب و عمل اينترنتي شما سوق دهد.

محتواي ساخت گرديده به وسيله يوزرها، پتانسيل ارتقاء ترافيك و درجه‌ي وبسايت شما در موتورهاي جست‌وجو را دارااست و طبعاً بك‌پيوند در چنين محتوايي، اثر بالايي دارااست.

در تارنما‌هاي مثل انجمن‌ها يا اين كه تارنما‌هايي با زمينه پرسش و پاسخ و به اشتراك‌گذاري لينك و پيوند‌هاي اثر گذار مثل Quora يا اين كه Reddit، بك‌لينك و پيوند‌هاي خوب و مرتبطي قرار مي گيرد و قيمت بالايي دارااست.

كيفيت بك‌لينك و پيوند در قبال تعداد
مسأله اين ميباشد كه چندين پاره اي بك‌لينك و پيوند از تارنما‌هاي معتبرتر بهتر ميباشد يا اين كه تعداد متعددي بك‌پيوند از تارنما‌هايي با اعتبار معدود؟ كدام شرايط براي بهبود رنكينگ مطالب در گوگل و موتورهاي كاوش بهتر ميباشد؟

برخي كارشناسان معتقد مي‌باشند كه كيفيت بك‌پيوند‌ها به مراتب اساسي‌خيس از تعدادشان ميباشد و برخي مخالف اين قضيه ميباشند.

در واقعيت جواب روشني براي اين مسأله نيست و كليه چيز به مورد و عرصه‌ي رقابت كسب و عمل شما بستگي داراست. چنانچه آشنايي جامعي از حيطهي كسب و عمل اينترنتي خود نداريد، بهتر ميباشد جانب تعادل را رعايت فرمائيد و در ميان تعداد بيشتر و كيفيت برتر، موقعيت ميانه را بگيريد. مثلا چندين بك‌پيوند از وب سايت‌هاي با اعتبار بسيار بالا مثل ويكي‌پديا تنظيم فرماييد و مانده‌ي دارايي را براي خريداري كردن بك‌پيوند از وبسايت‌هاي ديگر تهيه و تنظيم نماييد.

 

متن لينك و پيوند يا اين كه Anchor Text هم اثر متعددي در كيفيت بك‌پيوند‌ها دارااست. درصورتي كه متن لينك و پيوند را به صورت با صرفه گزينش فرمائيد، ممكن ميباشد در اوايل كاغذ‌ي ابتدايي سرچ، مطالب شما قرار بگيرد ولي در حالتي كه متن لينك و پيوند را غيربهينه و همواره به يك صورت تعيين فرماييد، كيفيت بك‌لينك و پيوند‌ها و اثرگذاري‌شان كمتر مي شود.

دقت فرمائيد كه با صرفه‌سازي بيش تر از حد و به كارگيري از عبارات كليدي به صورت غيرطبيعي و شديد هم يك ادله منفي به حساب ميآيد. در واقع گوگل در مواجهه با اينترنت‌سايتي كه همواره بك‌پيوند‌هاي آن دربردارنده متن خاص و تكراري يا اين كه مملو‌از كلمه ها كليدي باشد، اثر بك‌لينك و پيوند‌ها را كاهش ميدهد و حتي ممكن ميباشد جريمه‌ي دستي يا اين كه Manual Action براي آن در حيث بگيرد. بد وجود ندارد در مراحل ساخت و ساز بك‌لينك و پيوند و بعداز آن، به نصيب Manual Actions ابزارهاي وبمستري گوگل نگاهي بياندازيد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

معرفي توليدات گروه صنعتي حفاظ سازه

۳ آبان ۱۳۹۹
۰۱:۰۸:۵۹
علي
نظرات (0)


استفاده از حفاظ پنجره و يا نرده آهني پنجره، نقش زيادي در تامين امنيت ساختمان هاي اداري و مسكوني دارد. بسياري از ساختمان ها در موقعيتي قرار گرفته اند كه پنجره هاي آن ها از بيرون قابل دسترس است و ساكنان آن ها مواقعي كه در خانه حضور ندارند، نگران امنيت منزل خود مي باشند كه با به كار بستن حفاظ پنجره و ساير وسايل امنيتي مانند درب آكاردئوني، حفاظ آهني روي ديوار و ... مي توانيد با خيال راحت از منزل خود خارج شويد.

قبل از انتخاب و خريد حفاظ پنجره بايد با انواع و ويژگي هاي هر كدام از آن ها آشنايي داشته باشيد كه در اين مقاله به معرفي آن ها مي پردازيم.


انواع حفاظ پنجره

حفاظ پنجره مدرن، بهترين انتخاب براي ساختمان هاي نوساز و جديد مي باشد. اگر شما براي ساختمان جديد خود يك حفاظ پنجره معمولي انتخاب كنيد، در واقع از زيبايي و جلوه نماي ساختمان خود كاسته ايد و با وجود هزينه هاي زيادي كه صرف نماي ساختمان كرده ايد، جذابيت لازم را در آن نمي بينيد.

 

نرده شاخ گوزني

 

شما مي توانيد حفاظ پنجره مدرن را با توجه به مدل و نوع پنجره خود تهيه نماييد و انتخاب منحصر به فردي داشته باشيد.

حفاظ پنجره فرفورژه و حفاظ پنجره مدرن، شباهت هاي فراواني با يكديگر دارند و تنها تفاوت آن ها در جزئيات مي باشد كه آن هم توسط سازندگان با تجربه و متخصص قابل تشخيص است. در طرح ها و شكل هاي حفاظ پنجره فرفورژه، تنوع زيادي وجود دارد كه با كمك سازنده اي كه تجربيات كافي داشته باشد مي توانيد مدلي جذاب و زيبا را از ميان آن ها داشته باشيد.

حفاظ پنجره ثابت، حفاظي است كه ساليان سال در ساختمان ها و پنجره هاي زيادي مورد استفاده قرار گرفته و محافظ ايده آلي به شمار مي آيد.

ساخت و نصب حفاظ پنجره ثابت ساده تر از ساير انواع حفاظ پنجره مي باشد و به همين دليل قيمت مناسب تري دارد. موقع نصب اين نوع حفاظ بايد اصولي را رعايت كرد كه در صورت عدم رعايت، امنيت لازم را به پنجره شما نخواهد داد.

حفاظ پنجره متحرك يا تاشو در قسمت ورودي خانه نصب مي شود. مهم ترين مزيت حفاظ پنجره متحرك اين است كه در مواقعي كه اجازه و امكان نصب انواع ديگر حفاظ پنجره در نماي ساختمان وجود ندارد، مي توان به راحتي از اين نوع حفاظ استفاده كرد.


نكته اصلي در داشتن حفاظ پنجره متحرك اين است كه بايد يادتان باشد كه آن را موقع خروج از منزل ببنديد.

در غير اين صورت انگار حفاظي براي پنجره شما وجود ندارد.

قيمت نهايي حفاظ پنجره به عوامل متعددي مانند ميزان آهن به كار رفته در آن، مدل نرده پنجره و هزينه ساخت و نصب آن بستگي دارد.

براي كاهش هزينه حفاظ پنجره مي توان از نمونه كارهاي قبلي و يا طرح هاي آماده استفاده كرد.

رعايت فاصله مناسب و استاندارد ميان ميله هاي افقي و عمودي در حفاظ پنجره، قيمت آن را تا حد زيادي كاهش مي دهد.


معرفي درب آكاردئوني

درب آكاردئوني از ديگر وسايل ضروري براي تامين حفاظت و امنيت خانه مي باشد كه در واقع مانند يك دزدگير عمل مي كند. ويژگي اصلي درب آكاردئوني، داشتن قفلي است كه با هر كليدي باز نمي شود، فقط يك كليد دارد و حتي كليد ساز هم براي باز كردن آن بايد كليد اصلي را داشته باشد.

 

 

ميله هاي درب آكاردئوني بايد از استحكام كافي برخوردار باشد و با هر فشار و ضربه اي به راحتي نشكند.

شما بايد خانه و آپارتمان خود را مانند يك گاو صندوق بدانيد و امنيت را در آن هر چه بيشتر برقرار نماييد.

درب آكاردئوني هم ظاهر جذابي به خانه شما مي دهد و هم هيچ راهي براي ورود به ساختمان شما باقي نمي گذارد. 

قيمت نصب و ساخت درب آكاردئوني نسبت به مزيت هاي بي شمار آن بسيار مناسب است و مانند يك سرمايه گذاري بلند مدت براي تامين امنيت ساختمان شما مي باشد. 

ويژگي ديگر درب هاي آكاردئوني اين است كه فضاي كمتري را نسبت به ديگر انواع درب ها اشغال مي كند و به همين دليل علاوه بر مناطق مسكوني و تجاري براي انباري ها و مغازه ها هم مورد استفاده قرار مي گيرد.

استفاده از قفل هاي مخفي و تعداد حلقه هاي قفل بيشتر در بدنه درب آكاردئوني، امنيت آن را افزايش مي دهد.

درب آكاردئوني از دو گل تا پنج گل وجود دارد كه نوع سه گل بهترين مدل اين نوع درب مي باشد.

منظور از گل، تعداد مشبك هاي به كار رفته در درب آكاردئوني مي باشد.


معرفي حفاظ آهني روي ديوار

علاوه بر درب و پنجره، ديوارهاي خانه هم مخصوصا خانه هاي ويلايي كه داراي ديوارهاي كوتاه هستند، به حفاظ نياز دارند. 

حفاظ آهني روي ديوار با افزايش ارتفاع ديوار، امكان ورود به داخل ساختمان را به حداقل مي رساند.

حفاظ شاخ گوزني، حفاظ بوته اي، حفاظ ليليوم و حفاظ نخل مرداب از انواع مدرن و زيباي حفاظ ديوار هستند كه جايگزين حفاظ هاي نيزه اي و يا سيم خاردارهاي گذشته شده اند.

حفاظ شاخ گوزني و حفاظ بوته اي در كنار تامين امنيت كامل، قيمت مناسب تري دارند. اما حفاظ هايي مانند حفاظ ليليوم به دليل زيبايي بصري و طراحي فوق العاده اي كه دارند نسبتا گران تر هستند.

در ادامه، قيمت حفاظ شاخ گوزني را به دليل كاربرد و صرفه جويي بيشتر در هزينه ها بررسي مي كنيم.

 

قيمت حفاظ شاخ گوزني

قيمت حفاظ شاخ گوزني به عواملي مانند ضخامت ميلگرد هاي به كار رفته در آن، ارتفاع حفاظ، تراكم رديف ها و نوع جوشكاري و رنگ كاري حفاظ بستگي دارد.

با افزايش ارتفاع حفاظ شاخ گوزني قيمت آن هم افزايش مي يابد كه در ارتفاع هاي مختلفي مانند يك متر تا يك و نيم متر و 90 سانتي متر تا 120 سانتي متر ساخته مي شود. اما خريدار مي تواند با توجه به بودجه، نياز و محدوديت هاي ساختمان خود ارتفاع هاي متغيري از 40 سانتي متر تا 200 سانتي متر هم سفارش دهد.


به تعداد رديف هاي به كار رفته در طول يك متر از حفاظ شاخ گوزني، تراكم گفته مي شود. بديهي است كه هر چه تراكم بالاتر باشد فضاي خالي كمتري در حفاظ شاخ گوزني ديده مي شود و امنيت و قيمت حفاظ بيشتر مي شود.

توجه داشته باشيد كه سودجويان در بحث تراكم بيشترين كم فروشي را دارند و با كم كردن وزن حفاظ و تغييراتي در شكل ظاهري و يا استفاده از ميلگردهاي نازك و رنگ بي كيفيت، حفاظي با قيمت پايين تر و امنيت ضعيف تر به خريدار مي فروشند.

 در حفاظ شاخ گوزني، دو نوع جوشكاري با گاز دي اكسيد كربن و جوشكاري الكترود وجود دارد.

جوشكاري تحت گاز دي اكسيد كربن، مانع نفوذ هوا به نقطه جوش مي شود و اتصال محكم تري در بين قطعات  خواهيم داشت.

جوشكاري الكترود، اتصال ضعيف تر و قيمت پايين تري نسبت به جوشكاري با گاز دي اكسيد كربن دارد.

براي رنگ كاري حفاظ روي ديوار، دو نوع رنگ مايع و رنگ كوره اي الكترو استاتيك به كار مي رود.

رنگ كوره اي الكترواستاتيك به دلايلي مانند ماندگاري و مقاومت بالا در مقابل سرما و گرما، استفاده از رنگ پودري، نياز به كوره پخت رنگ و زمان رنگ آميزي بيشتر، قيمت بالاتري دارد.

 

معرفي سر درب

استفاده از سر درب، جلوه و زيبايي بيشتري به نماي ورودي ساختمان شما مي دهد و در بعضي مدل ها نقش يك حفاظ ايمن را هم ايفا مي كند.

سر درب مدرن، سر درب سنتي و كلاسيك و سر درب لاكچري از انواع سر درب ها مي باشد كه با توجه به نماي ساختمان خود مي توانيد آن ها را انتخاب كنيد.

از مزاياي استفاده از سر درب، پوشش كامل درب و ستون هاي درب و جلوگيري از كثيف شدن آن ها و

استفاده از آن به عنوان يك سقف كاذب براي محافظت از درب در مقابل عوامل جوي  مي باشد.

منبع


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

[ ۱ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مرجع مقالات رسمي و تخصصي سئو است.