هفت قانون مهم در سئو

۳۱ شهريور ۱۳۹۹
۱۲:۵۶:۱۰
علي
نظرات (0)


هرچقدر در امر seo كلام كنيم گشوده هم معدود گفته ايم. با دقت به تغييرات پهناور اي كه دائما در الگوريتم هاي گوگل داده ميشود، موردنياز ميباشد تا مدام در قانون ها و مي داند هاي تان درخصوص بهينه سازي تجديد حيث فرمائيد.
امروزه همگي كسب و كارهايي كه در اينترنت حضور دارا‌هستند، براي تهيه نمودن مقام فراتر در برگه پاسخ هاي گوگل، به صورتي بي امان و نفس گير با يكديگر رقابت دارا‌هستند.

مرتبه فراتر يك سايت تجاري يعني فروش بسيار زيادتر و به‌دنبال آن روانه شدن منفعت هنگفتي به جيب صاحب و مالك وبسايت.

همان گونه كه شفاف ميباشد يكي‌از راهكارهاي اصلي و اساسي افزايش درجه وبسايت ها، به كار گيري از تكنيك هاي seo ميباشد.

يك وب سايت با سئوي خوب، ربات ها را جذب خويش مي نمايد.

اين در حالي ميباشد كه گفته مي‌شود «seo» جهاني وحشيانه و بي رحم ميباشد.

زماني كه شما كل همت هاي خويش را به انجام ميرسانيد و حتي المقدور اشكال قانون ها ريز و درشت seo را به فعاليت مي بنديد، گوگل يك به روزرساني ديگري منتشر مي نمايد – مانند پاندا و پنگوئن – و اقدامات شما‌را خنثي و بي ثمر مي سازد.

به همين استدلال امروزه طراحي وب هايي با سئوهاي عالي كه بتواند كليك هاي طبيعي يوزرها را به ياور داشته باشد، بسيار اهميت يافته ميباشد.

در‌اين نوشته‌ي‌علمي هفت تكنيك براي داشتن يك تارنما گزينه عشق جستجوگرهاي اينترنتي ارائه مي شود:

1. پيش از توليد صفحه هاي بر كليدواژه هاي مطلوب فعاليت نمائيد

بخش اعظمي از وبمسترها نخست وب سايت خويش را فعال سازي مي نمايند، آنگاه به تامل عبارات كليدي ميفتند. اين عمل مشابه آن ميباشد كه يك معمار در حالي يك ساختمان را پي ريزي نمايد كه نمي داند اين منزل چندين اتاق داراست!

اكثري از وبمسترها نخست تارنما خويش را فعال سازي مي نمايند، آن‌گاه به تامل كلمه ها كليدي (كليدواژه ها) ميفتند.

اين فعاليت مشابه آن ميباشد كه يك معمار در حالي يك ساختمان را پي ريزي نمايد كه نمي داند اين منزل چندين اتاق داراست، محل آشپزخانه كجاست و غيره!

ما در حالتي‌كه ندانيم كه كدام كلمه ها كليدي را ميخواهيم متمايز كنيم و جايگاه آن ها را بالا ببريم، ساختار تارنما ما در شايسته ترين شرايط ضعيف و متزلزل خواهد بود.

شايسته ترين راهكار اين ميباشد كه قبل از ساخت‌و‌ساز حتي يك شيت از سايت، طرح نخستين از تمام آن را در چنگ داشته باشيم.

بدين ترتيب ما براي seo صفحه هاي تارنما از آمادگي بدون نقص برخوردار خوا هيم بود.

2. اشكال كليدواژه هاي متعدد را صفحه ها فرود تارنما به فعاليت بريد

شما مي بايست به هر شيت از سايت خويش 1 تا 3 عبارات كليدي كه ميخواهيد درجه آن ها را بالا ببريد، تخصيص دهيد.

قبل از ساخت و ساز هر نوع محتوا و مطلبي، معين نماييد كه قرار ميباشد درين صفحه هاي چه چيزي منتشر خواهد شد و شما چه‌طور اين عبارات كليدي مدنظر را در‌اين صفحه هاي درج خواهيد كرد.

3. چگالي لغت ها كليدي سه عدد پنج درصد ساخت‌و‌ساز فرماييد

«چگالي لغت ها كليدي» (Keyword Density) آن دسته از كليدواژه هايي كه مي‌خواهيد مرتبه آن‌ها‌را ارتقاء دهيد، مي بايست ميان سه عدد پنج درصد باشد.

مراد از چگالي كلمه و واژه، تعداد دفعات تكرار يك كليدواژه در مقايسه با بقيه لغات متن ميباشد.

اين رقم به درصد ذكر ميگردد.

اما به هوش باشيد كه نبايد در به كار گيري از لغت ها كليدي افراط كرد.

ساخت انبوه عبارات كليدي (Keyword Stuffing) تكنيك نامناسبي ميباشد كه گوگل از آن بيزار ميباشد.

اين تكنيك به معناي تكرار چند و يكسري باره عبارات كليدي ميباشد.

درصورتي كه شما از Keyword Stuffing به كار گيري نمائيد، گوگل سود مي‌گيرد كه شما وب سايت خويش را خير براي «يوزرها»، بلكه براي «جستجوگرهاي اينترنتي» پباده سازي نموده ايد.

بهينه سازي براي اين كه به ثمر بنشيند و پاسخ بدهد، بايستي تماماً طبيعي فعاليت نمايد.

4. متا داده و عنوان ها وب سايت را مالامال نمائيد

فراداده (Metadata - متا داده) و عنا وين صفحه ها وبسايت شما مي بايست نشان دهنده محتويات به عبارتي كاغذ باشد، فارغ از هر نوع غلط و اشكالي.

اين دو نصيب يك كدام از جاهايي ميباشد كه خزنده هاي موتورهاي كاوش در آن سرك ميكشند.

شما با قرار دادن كليدواژه هاي دوست داستني خويش در‌اين دو نصيب، سئو در مشهد ايندكس شدن وب سايت خويش در گوگل را سرعت ميبخشيد.

5. وبسايت خويش را كاربرپسند فرمائيد

يك گزاره ديرين ميباشد كه ميگويد مسافت استفاده كننده با هر كاغذ اي در وبسايت، نبايد از دو كليك بيشتر باشد.

اين بدان معناست كه ساختار تارنما ها بايستي به طوري باشد كه يوزرها به سادگي بتوانند در آنان ناوبري كرده و به صفحه هاي دلخواه خويش منتقل شوند؛ هم اكنون تفاوت ندارد كه‌اين تارنما روستا ورقه داراست يا اين كه هزاران برگه تو در تو.

6. لينك و پيوند هاي داخلي (Internal links) اصلي مي‌باشند

پيوند هاي داخلي يعني لينك و پيوند دادن به ديگر مطالب يك وبسايت.

درين شيوه، لينك و پيوند ها مخاطب را به صفحاتي كه در خويش وب سايت مي‌باشند ارجاع مي‌دهند؛ به عبارت ديگر نشاني كلي منبع و مقصد يكي‌از ميباشد.

به كارگيري از پيوند هاي داخلي، يك كدام از فاكتورهاي بسيار اساسي در seo تارنما ها به حساب آورده مي شود.

با اين درحال حاضر به حافظه داشته باشيد كه با اعتنا به پيشرفت هاي اخير الگوريتم گوگل، نبايد براي تاكيد بر بعضي كليدواژه ها، به صورت افراطي از يك متن پيوندي (anchor text) استفاده نمود.

7. محتوا پادشاهي مي نمايد

هر چه مطالب خواندني، ديدني و ماهر وبسايت شما بيشتر باشد، سكو آن فراتر مي رود.

اين يك ضابطه كلي در اينترنت ميباشد.

از نگاه گوگل، تارنما هايي كه چنين محتواهايي ايجاد مي نمايند مستحق اين مي‌باشند كه بيش از ساير فعالان ساخت وب سايت و بهينه سازي ، ارتقا جايگاه بگيرند. www.ParsCms.com


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

چند ترفند حرفه اي در پيدا كردن دامنه

۳۰ شهريور ۱۳۹۹
۱۱:۴۷:۱۹
علي
نظرات (0)


تاكسي سرويس ها سئوloc:mashhad

در بهينه سازي روز بخوانيد:
sitewide links | پيوند هاي جانور سئو در مشهد در تمامي صفحه هاي و تاثير آن‌ها
۱۰- كاوش بر پايه ي مولف،صاحب و مالك محتوا يا اين كه اثر

براي انجام چنين جستجويي كافي ميباشد اسم تاليف كننده را سواي درج مسافت پس از فرمان allinpostauthor:قرار دهيد.

Allinpostauthor:victor hogo

 

۱۱- جستجوي تعريف و تمجيد عبارت و واژه

براي اينكار صرفا كافيست فرمان :define را پيش از عبارت يا اين كه كلمه و واژه متبوع وارد فرماييد:

Define:بهينه سازي

 

۱۲- كاوش با استعمال از هم معني‌ها

چنانچه ميخواهيد اينترنت‌وب سايت‌هايي را بيابيد كه در قضيه‌ موردنظرتان كار مي‌نمايند؛ كافي ميباشد در جستجوي خويش از نماد “~” استعمال نماييد:

بهينه سازي~content

 

۱۳-جستجوي صفحه هاي يك وبسايت

در شرايطي كه بخواهيد نتيجه ها جستجوي تان فقط از يك تارنما معلوم باشد صرفا كافي ميباشد كه مقدار site:website.com را سرچ فرماييد. بجايwebsite.com، نشاني تارنما متبوع را وارد فرمائيد:

Site:seorooz.net

نكته:در‌حالتي كه اين امر را با كلمه و واژه كليدي موردنظر وارد نماييد،بعد از آن كل حاصل جستجوي مربوط به واژه و كلمه كليدي موردنظرتان در به عبارتي سايت نمايش داده ميشود.

Site:seorooz.net”بهينه سازي در اينستگرام“

 

۱۴-يافتن داده ها در رابطه تارنما ها

در صورتيكه مي‌خواهيد داده ها بيشتري از يك وبسايت بدست بياوريد،بايد پيش از وارد كردن URL وبسايت موردنظر دستورinfoرا وارد نمائيد.

Info:seorooz.net

 

۱۵- يافتن وبسايت هاي شبيه

فرض نماييد قضيه جالبي در وب يافته‌ايد و ميخواهيد اينترنت‌وب سايت‌هايي را كه محتواي مشابهي دارا هستند بيابيد. براي انجام اين عمل كافي ميباشد كه از عبارت “:related” استعمال كرده و آن گاه نشاني وبسايت مد حيث را وارد فرمائيد. در لحاظ داشته باشيد كه بين عبارت و نشاني اينترنت‌وب سايت مدنظرتان مسافت قرار ندهيد.

Related:seorooz.net

(site:.net OR site:.com)seo تكنيكال

 

۱۶-جستن ورژن Cache گرديده تارنما

در شرايطي‌كه به‌دنبال ورژن cache گرديده ي يك تارنما مي‌باشيد، از فرمان cache: و نشاني تارنما به كارگيري نمائيد.

Cache:seorooz.net

 

۱۷-كاوش ي هشتگ (#)

براي پيداكردن هشتگ هاي داراي ربط يا اين كه معروفي كه در شبكه‌هاي‌عمومي مستعمل اند، بايستي نشانه # آن گاه واژه و كلمه موردنظر را در گوگل وارد فرماييد.

نكته:در گويش انگليسي مجموع حروف بايستي به هم چسبيده باشند.در فارسي براي توليد هشتگ يك سري كلمه و واژه اي از نشانه _ جهت رابطه لغت ها به كارگيري مي گردد.

 

۱۸- يافتن يك دامنه خاص

براي پيداكردن يك نوع دامنه خاص در گوگل از امر site: به كار گيري نماييد و آن‌گاه پسوند دامنه (بطورمثال.net) را آن‌گاه اضافه نماييد.

Site:.net

چندين ترفند ماهر در كشف كردن دامنه
در حالتي كه واژه و كلمه يا اين كه عبارت خاصي به آن اضافه نماييد،مجموع دامنه هاي موردنظر بهمراه آن واژه و كلمه يا اين كه عبارت اكران داده مي‌شوند.

Site:.net”بهينه سازي تكنيكال“

در بهينه سازي روز بخوانيد:
فراگيري بهينه سازي محلي يا اين كه local بهينه سازي (بررسي ليست بي نقص)
با مخلوط آرم OR و دستورsite: مي اقتدار چندين نوع دامنه را در گوگل سرچ كرد.

 

 

۱۹-كاوش براي عنوان يا اين كه URL

براي يافتن اسم يك نوشته‌ي علمي كافي ميباشد كه عبارت “:intitle” را پيش از وارد كردن كلمه و واژه‌هاي كاوش قرار دهيد. در حيث داشته باشيد كه نبايد در ميان آن‌ها مسافت باشد.

Intitle:سرويس ها بهينه سازي

 

نكته: براي يافتن عبارات كليدي به عمل رفته در URL يك تارنما ميتوانيد از عبارت “inurl” به كارگيري فرماييد.

inurl:سرويس ها بهينه سازي

 

۲۰-كاوش مبني بر فرمت فولدر

بعضي مواقع شما بدنبال يافتن يك پوشه خاص ZIP يا اين كه PDF مي باشيد . براي انجام كاوش ميتوانيد از امر filetype: استعمال فرماييد.

Filetype:pdfخدمات بهينه سازي

 

 

۲۱-شناسايي صفحه ها ناامن

براي يافتن صفحاتي از يك وبسايت كه ايمني نيكي ندارند،به صورت پايين فعاليت فرمائيد:

Seorooz.net –inurl:https

 

۲۲-بيرون كردن ساب دامنه ها از حاصل گوگل

اين شيوه تركيبي از فرمان site: و inurl: ميباشد :

Site:seorooz.net-inurl:www

براين اساس هر كاغذ اي كه با www شروع ميشود از نتيجه ها كاوش حذف مي شود.

 

۲۳-جستجوي عكس

براي جستجوي عكس در گوگل كافي ميباشد نخست به شيت جستجوي عكس گوگل برويد(روي لينكimageكليك نماييد) .بعد عكسي را كه ميخواهيد با طريق درگ كردن يا اين كه آپلود به گوگل بدهيد.

نكته: در برگه كاوش ي عكس گوگل،عبارت “here Drop image” براي درگ كردن و عبارت”upload an image” براي آپلود عكس درنظر گرفته شده‌است.

 

 

۲۴-يافتن داده ها مرتبط با سهام موسسه ها

اين نوع كاوش هم اكنون براي لهجه فارسي فعال وجود ندارد.با اين وجود براي نمادهاي انگليسي ميتوانيد صرفا علامت را تايپ فرمائيد تا كل داده ها مرتبط با آن سهم را ببينيد.

نمونه:GOOG

 

۲۵-كاوش براي ماشين اكانت گوگل

براي اينكار صرفا كافيست يك مقدار عده، ضرب و مانند آن ها را در گوگل وارد فرماييد. از جمله ۲+۲ را وارد نمائيد مشاهده خواهيد كرد كه سود اين مقدار به يار و همدم ماشين اكانت در نتيجه ها كاوش نشان داده مي شود.

 

۲۶- مشاهده حالت آب و هوا در گوگل

براي مشاهده اب و هواي حيطه خاص ، اسم ناحيه و بعد واژه weather را تايپ فرمائيد:

Mashhad Weather

 

۲۷-يافتن بها اشكال ارز در گوگل

مثلا عبارت Dollar يا اين كه Euro را در گوگل سرچ نمائيد. در صورتي‌كه با آي پي كشور ايران باشيد خواهيد روئت كرد كه بها ارز بصورت ريال براي شما نمايش داده ميشود. همينطور با ابزار آن ميتوانيد از بها اشكال ارزها به ريال يا اين كه واحدهاي ديگر آگاه گرديد.

 

۲۸-يافتن زمان‌سنج در حاصل گوگل

در حالتي‌كه در طول كارتان مي خواهيد برهه زماني انجام كاري را تهيه و تنظيم فرمائيد، خيلي ريلكس ميتوانيد روي دسكتاپتان از زمان سنج گوگل به كار گيري نمائيد. كافي ميباشد بازه زماني برهه زماني دلخواهتان را به ياور كلمه و واژه‌ي timer تايپ فرمائيد.

نمونه:۱۰min timer

 

۲۹-يافتن زمانسنج در گوگل

در شرايطي‌كه عبارت stopwatch را گوگل فرمائيد، يك زمانسنج در اختيارتان خواهد بود.

 

۳۰-يافتن دوران طلوع و غروب خورشيد

كافي ميباشد كلمات sunrise (طلوع خوشيد) و sunset (غروب خورشيد) را به صورت بدون واسطه به همدم اسم شهر به انگليسي تايپ فرماييد.

نمونه:sunset mashhad

 

در‌اين نوشته‌ي علمي كوشش كرديم كاربردي ترين طريق هاي كاوش در گوگل را به شما اموزش دهيم.به حافظه داشته باشيد كه جستجوي فن‌اي در گوگل يك كدام از خصوصيت‌هاي اساسي براي هر متخصص بهينه سازي، توليدكننده محتوا يا اين كه يك متخصص بازاريابي ديجيتال ميباشد.

به اين ترتيب با يادگيري و پياده سازي تكنيك هاي جستجوي گوگل هم در طول و هزينه تان صرفه جويي نماييد و هم به منبع عظيمي از داده ها آيتم نيازتان دسترسي پيدا فرماييد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

روش هاي بهينه ساري سايت

۲۹ شهريور ۱۳۹۹
۱۱:۱۸:۰۲
علي
نظرات (0)


فراگيري بهينه سازي
يك كدام از مهم‌ترين زمينه هايي كه براي صاحبين وبسايت ها سئو در مشهد  و شركتهاي حائز اهميت مي‌باشد يادگرفتن بهينه سازي ميباشد كه تاثير بسيار متعددي در پيشرفت كسب و فعاليت و فن آن‌ها داراست و براي اينكه بتوانند علم و مهارت خويش را در اين باره ارتقاء دهند نياز به گذراندن عصر هاي فراگير در اين باره دارا هستند.

شايد بيان اين مورد اهميت داشته باشد كه بدانيد بهينه سازي جزء سه عدد شغل پردرآمد جهان هست.

درين نصيب از مقاله ها بهينه سازي كشور ايران شما مي‌توانيد به داده ها و نوشته‌علمي هايي كه داراي ارتباط به بهينه سازي و فراگيري بهينه سازي مي‌باشند دسترسي داشته باشيد.

SEOمخفف عبارت Search Engine optimization كه به عبارتي seo تارنما براي موتورهاي كاوش ميباشد است كه غرض مهم از انجام seo بر روي سايت ها كسب منزلت و مرتبه مطلوب در حاصل گوگل ميباشد.

همانگونه كه مي‌دانيد روزمره تعداد اكثري مخاطب با سرچ عبارات متبوع خويش در دنياي وب و گوگل در كاوش داده ها موردنياز درخصوص قضيه خاصي ميباشند و اين موتورهاي كاوش مي‌باشند كه از في مابين انبوه پيشنهادات و تارنما هايي كه مي‌شناسند مورد هاي بهتر و كيفيت بالا خيس را براي يوزرها اكران مي‌دهند. به اين ترتيب هر چه مقام شما در نتيجه ها موتورهاي كاوش فراتر باشد بخت بيشتري را براي جذب كابران خواهيد داشت و به اصطلاح seo وبسايت موفقي را دارا مي‌باشيد كه توانسته ايد كابران بيشتري را نسب به تارنما هاي رقبا جذب نمائيد.


يادگرفتن seo

مثلا كارهايي كه شما مي‌توانيد براي برد در seo انجام دهيد ساخت محتواي باارزش و كيفيت بالا مي‌باشد كه براي موتورهاي كاوش قابل فهم و شعور و ادراك باشد. بدين ترتيب بايستي استراتژي هاي صحيح و مطلوب را در ايجاد محتوا در كنار ساخت سايت بدانيد تا بخت برد وب سايت خويش را در حاصل كاوش ارتقاء دهيد

آمدن يوزرها به تارنما شما در واقع اولي غرض شما هست تا بتوانيد آنان‌را به مشتري هاي با مسئوليت تارنما خويش تبديل فرمائيد كه ما در قسمت فراگيري بهينه سازي بدين زمينه نيز خوا‌هيم پرداخت.

بهينه سازي دارنده پيچيدگي هاي اكثري ميباشد كه مستلزم مطالعه و علم آپ تو ديت است يعني براي اينكه بتوانيد يك تارنما پيروز داشته باشيد بايستي هميشه در حالا بروزرساني كردن داده ها و علم خويش در مورد seo باشيد.

ما تحت عنوان يك مرجع فراگيري بهينه سازي اطلاعاتي را به مخاطبين خويش ارائه داده ايم كه با تعيين هرمورد از صفحه هاي جانور در وبسايت ميتوانند داده ها بيشتري را در زمينه‌ي بهينه سازي بدست آورند.

seo مقدماتي
در اولِ يادگرفتن بهينه سازي مي‌خواهيم شما‌را با معني و معني seo آشنا كنيم.

به لهجه بي آلايش خواهيم توانست بگوييم كه خواسته از بهينه سازي علمي است كه شما به ياري آن ميتوانيد شايسته ترين جايگاه و مقام را در حاصل موتورهاي كاوش براي وبسايت خويش بدست آوريد و واحد سنجش ترافيك تارنما خويش را ارتقا دهيد.

بهينه سازي تكنيك هاي اكثري دارااست كه نياز به تمرين بسيار در كنار كسب تجربه دارااست. زمانيكه تارنما شما در جايگاه هاي نخستين در صفحه هاي گوگل براي يوزرها اكران داده خواهد شد معيار ورودي هايي كه تارنما شما اخذ مي نمايد نسبت به پيش از seo كردن وبسايت در حدود 50 برابر گردد شايد اين ارتقا براي شما غير قابل تصور و اعتقاد كردن باشد چون در اولِ راه و روش مي‌باشيد و چندان داده ها كافي و علم مورد نياز در رابطه seo را نداريد درصورتي كه همين ترازو ارتقاء براي آن دسته از كساني كه داده ها بيشتري درباه بهينه سازي دارا‌هستند به راحتي قابل اعتقاد ميباشد و به توان seo تارنما ايمان دارا‌هستند و مطمئن مي باشند كه‌اين ارتقا بيشتر نيز ميتواند گردد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

تصاوير وب سايت

۲۶ شهريور ۱۳۹۹
۰۱:۵۵:۱۹
علي
نظرات (0)

روي دكمه Download All كليك نماييد تا تصاوير با صرفه گرديده را دانلود و ذخيره فرماييد.
يك سري نكته تكميلي در seo عكس
براي سئو و كاهش وسعت يكسري تصوير بصورت هم‌زمان ميتوانيد نهايتا تا  سئو در مشهد  ۲۰ تصوير را به طور همزمان آپلود نمائيد و همگي تصوير را هم‌زمان با صرفه فرمائيد، مي توانيد كل تصوير را در قالب يك پوشه زيپ دانلود فرمائيد و يا اين كه در به عبارتي جعبه بالا روي دكمه دانلود ذيل هر تصوير كليك نماييد و تصاوير seo گرديده را يك به يك دانلود فرماييد.

تصاويري كه از روش وب سايت Optimizilla يا اين كه به عبارتي imagecompressor.com با صرفه ميكنيد جهت به كار گيري در سايت مي‌باشند و حتما كيفيت تصاوير در حدي تحت مي‌آيند كه بصورت چشمي به‌اين تصاوير نگاه فرمائيد افت كيفيت را احساس نميكنيد، پس براي پروژه هاي پباده سازي و بقيه امور شايد مطلوب نباشد.

اين ابزار صرفا تصاوير PNG يا اين كه JPEG را باصرفه مي نمايد پس درصورتي كه فرمت هاي ديگري داريد نخست بايستي آن‌ها را تبديل بدين دو پسوند فرماييد و آن گاه به seo مبادرت نمائيد. با تغيير دادن پسوند تصوير بصورت دستي و صرفا تغيير تحول اسم آن فرمت تصوير تغييري نمي نمايد بعد از اين فعاليت دوري كنيد و با اپليكيشن يا اين كه ابزارهاي آنلاين كه حقيقتا فرمت تصوير را تغيير و تحول مي‌دهد اين فعاليت را انجام دهيد.

در حالتي‌كه به فرمت هاي ديگر نياز داريد مانند svg يا اين كه webp و يا اين كه هر فرمت ديگر بجز jpg و png شما مي‌توانيد از روش اين ابزار در آغاز وسعت تصاوير خودتان را كاهش دهيد و با به عبارتي فرمت نخستين ذخيره نمائيد و پس از ذخيره مبادرت به تبديل فرمت مدنظرتان مبادرت نمائيد كه تصوير با صرفه گرديده اي داشته باشيد.

تصوير تحت مثال اي از بازنويسي درصد و نرخ سئو ميباشد، همان طور كه در تصوير مي‌بينيد عكس سمت چپ در واقع عكس اورجينال و اول ما مي‌باشد كه در حالتي كه به توضيحات بالاي عكس توجه فرمائيد وسعت آن ۵۷ كيلوبايت ميباشد و نرخ فشردگي را تا ۲۰ درصد ذيل آورديم كه سايز عكس تازه به ۵٫۵ كيلوبايت رسيده ميباشد! اين فوق العاده ميباشد البته تصوير بي كيفيت و تار و پيكسل گرديده نشان مي‌دهد كه مدام و فقط نادر كردن وسعت عكس seo وجود ندارد! مقدار پيشفرض معمولا با صرفه ترين شرايط ميباشد و نيازي به ويرايش ندارد البته در‌صورتي‌كه ميدانيد كه چكار مي بايست انجام دهيد ميتوانيد اين نسبت را فردي سازي فرمائيد و تصوير بهتري اخذ نمائيد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

Broken Link چيست؟ چه تاثيري بر سئو سايت خواهد داشت؟

۲۵ شهريور ۱۳۹۹
۱۲:۴۴:۴۷
علي
نظرات (0)


شايد براي شما هم اتفاق افتاده باشد كه وارد رستوراني گرديد و بعد سئو در مشهد از آن از ديد كردن به ليست بلندبالاي رستوران، غذاي آيتم عشق خويش را توصيه دهيد. البته پس از مدتي انتظار كشيدن، مسئول پيشنهاد طعام به شما مي گويد كه غذايي كه پيشنهاد داده‌ايد اكنون متاسفانه جانور وجود ندارد!

اين نااميدي از نبود غذاي موردعلاقه شما در رستوران، در دنياي وب هم يك مصداق دارااست.

زماني در حالا مرور كردن وبسايت هاي گوناگون در وب مي‌باشيد و بر روي پيوند يك وب سايت كليك مي‌كنيد، توقع داريد كه محتواي گزينه انتظار شما در آن برگه جان دار باشد؛ ولي به مكان آن، وارد كاغذ ايي مي شويد كه پيغام ذيل را نشان مي دهد:

محتواي درخواستي شما در‌اين شيت نيست!


پيوند شكسته يا اين كه Broken Link چه مي‌باشد؟
به لينكي كه با كليك بر روي آن به شيت سواي محتوا وارداتي ايد Broken Link يا اين كه پيوند شكسته، و ورقه اي كه بعداز كليك بر روي آن مشاهده مي كنيد شيت 404 يا اين كه 404 page گفته مي‌شود. لينك و پيوند هاي شكسته كلاً دو دسته مي باشند. يكي از لينك و پيوند شكسته داخلي و ديگري پيوند شكسته فرنگي.

مايحتاج ميباشد بدين نكته اشاره كنيم كه لينك و پيوند هاي شكسته يكي مسائلي ميباشد كه در مورد لينك و پيوند سازي داخلي وبسايت درباره‌ي آن كلام مي گردد. يادگرفتن هاي ديگر در موضوع پيوند سازي داخلي را ميتوانيد در كارخانه فراگيري پيوند سازي فرا بگيريد.

پيوند هاي شكسته داخلي
هنگامي استفاده كننده در وبسايت شما بر روي يك پيوند كليك نمايد و به شيت ديگري از تارنما شما هدايت خواهد شد، به آن پيوند داخلي مي‌گويند. در حالتي‌كه كه استفاده كننده با كليك بر روي لينك و پيوند هاي وب سايت شما با يك شيت 404 مواجه گردد، به آن لينك و پيوند شكسته داخلي مي‌گويند. ناگفته نماند كه‌اين نوع پيوند ها به دليل آن كه باطن تارنما خويش شما مي‌باشند، مدير آسوده تري دارا هستند و در شكل فساد، مي توانيد سريع مبادرت به حذف آنان نمائيد.

پيوند هاي شكسته فرنگي
پيوند هايي كه براي ارجاع دادن به وب سايت هاي ديگر به كار گيري مي كنيد را پيوند هاي فرنگي مي‌گويند. فرض فرمائيد در درحال حاضر تايپ كردن نوشته‌ي علمي اي در رابطه يك هنرپيشه داراي اسم و رسم مي‌باشيد و براي داده ها تكميلي، پيوند ويكيپدياي آن هنرپيشه را لينك و پيوند مي كنيد. بدين پيوند، پيوند فرنگي مي گويند. ولي در صورتيكه مخاطب پس از كليك بر روي اين لينك و پيوند، به محتوايي منظور گرديده خويش نرسد، بر روي يك پيوند شكسته فرنگي كليك نموده است.

درحال حاضر كه با معني پيوند شكسته آشنا شديد مي خواهيم تاثير آن بر بهينه سازي را هم چك كنيم.

پيوند هاي شكسته دقيقاً چرا به وجود ميايند؟
ضرب المثل داراي شهرت «پيشگيري بهتر از معالجه» ميباشد در مواقعي متعددي از معاش روزانه درستگو ميباشد. يكي كاربردهاي آن در خودداري از لينك و پيوند هاي شكسته ميباشد.

درواقع زماني بدانيد چه چيزي سبب ساز به وجود وارد شدن پيوند هاي شكسته مي‌شود، مي‌توانيد به راحتي از به وجود داخل شدن آن‌ها در وبسايت خويش خودداري نماييد. به صورت تمام لينك و پيوند هاي شكسته بر طبق 2 عامل پايين به وجود مي آيند:

نشاني URL يك ورقه از وب سايت خويش را بازنويسي مي‌كنيد. هنگامي كاربري از روش نتيجه ها ورقه كاوش و با نشاني گذشته حذف گرديده وارد شيت گردد، محتوايي به وي نشان داده نمي‌شود.
برگه اي از وب سايت خويش را حذف مي‌كنيد اما هيچ جايگزيني براي ان تعريف‌و‌تمجيد نمي كنيد. پس زماني كاربري وارد برگه حذف گرديده گردد، با يك ورقه 404 روبرو مي‌گردد.
چرا مي بايست پيوند هاي شكسته را از وب سايت خويش ريشه كن كنيم؟
اذن بدهيد يك نمونه بي آلايش دراين باره بزنيم. فرض فرماييد كه محتواي شما به يك كاغذ از وبسايت ديگر پيوند شده‌است. پس از مدتي اين وبسايت، شيت اي كه شما به آن لينك و پيوند داده ايد را از روي وبسايت خويش حذف ميكند. البته هنگامي خزنده هاي گوگل تارنما شما‌را نظارت ميكنند و با ورود به آن ورقه حذف گرديده به بن بست ميرسند.

زماني صفحه هاي بن بست يا اين كه به عبارتي 404 تارنما شما ارتقاء پيدا نمايد، قيمت وب سايت شما از نظر موتورهاي كاوش تحت مي آيد و اين فرآيند در دراز بازه ضربه بدي به seo وبسايت شما مي‌زند.

حتي در‌صورتي‌كه فرض را بر اين بگذاريم كه موتورهاي كاوش صفحه ها 404 را ناديده بگيرند، تارنما شما گشوده هم از لحاظ مخاطب نمره قبولي را نميگيرد. ولي حقيقت فرمان آن ميباشد كه‌اين كاربرانند كه حق تقدم اوليه موتورهاي كاوش ميباشند؛ پس


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

تفاوت بازاريابي محتوا با تبليغات

۲۴ شهريور ۱۳۹۹
۰۲:۳۳:۰۱
علي
نظرات (0)

تفاوت بازاريابي محتوا با تبليغات
در آغاز بهتر ميباشد بدانيد كه مقايسه كردن بازاريابي محتوا با تبليغات سئو در مشهد به هيچ عنوان عمل صدق وجود ندارد. چرا‌كه بازاريابي محتوا با وجه تمايزاتي كه دارااست تمامي طرز‌هاي كهن را كنار زده ميباشد تا در دوران دوران نادر و هزينه بسيار زير، به گسترش كسب و امور در ميان يوزرها كانال‌‎هاي اجتماعي بپردازد.

در واقع بهتر ميباشد اين‌سيرتكامل ذكر گردد كه تبليغات نوعي از بازاريابي مي باشند كه با صرف هزينه‌ ساخت‌و‌ساز محتوا بسيار ، در همگي‌ي رسانه‌ها پخش مي گردند و حتي سبب مزاحمت و اندوه مخاطبان نيز مي گردد. اين در حالي ميباشد كه بازاريابي محتوا ،مخاطبان را دسته بندي مي‌نمايد و براي هر تيم از مخاطبان محتواي داراي ارتباط ساخت‌و‌ساز مي‌نمايد و همينطور در رسانه‌هاي پايين مالكيت كسب و امور آن‌ها‌را توزيع مي‌نمايد. با به كار گيري از اين طريق هزينه‌هاي هنگفت و تصاحب كردن ادب از استفاده كننده برداشته ميگردد و به‌دنبال تمامي‌ي اين‌ها جذب كاربر بيشتري نيز شكل مي‌پذيرد.

عارضه ها اهميت استعمال از بازاريابي محتوا
اينكه چرا مي بايست از بازاريابي محتوا استعمال نمائيد بابيان يك سري برهان اهميت آن معلوم مي گردد. ولي در كل مي‌قدرت اعلام كرد كه‌اين نحوه صرفا نحوه و شايسته ترين روشي ميباشد كه ياري بزرگي به صاحبان كسب و امور مي‌نمايد تا از منابع مقرون به صرفه و قابل اعتماد براي ارتقاء ترافيك وبسايت خويش به كار گيري نمايند و آن منابع را رئيس نمايند.

جلب اعتماد بازديد كنندگان
پهناور‌ترين سرمايه‌ها در هر كسب و كاري مخاطبان ميباشند. پس تا مي توانيد با استعمال از بازاريابي محتوا اعتماد بازديدكنندگان را جلب نمائيد. به دليل آن كه يك محتواي يونيك و با ارزش به گذر زمان نگرش استفاده كننده را نسبت به مارك و مال شما تغيير‌و تحول مي دهد و موجب ساخت عشق و علاقه در استفاده كننده به مارك و ارتقا اعتبار كسب و فعاليت شما مي‌گردد.

ارتقا دور انديشي از مارك
بازاريابي محتوا معمولا در اولِ عمل با مقصود ارتقاء دانايي از مارك وارد چرخه جذب كاربر ميگردد. درين نحوه محتواهاي ارزشمندي ساخت مي گردند تا استفاده كننده با مطالعه آنها عكس‌العمل نشان دهد و در موضع يك مشتري به شما ملحق گردد. محتواي متبوع را شما مي توانيد در قالب اينفوگرافيك، ايبوك، وبينار و ويدئوهاي مشغول‌كننده و ديدني ساخت‌و‌ساز نمائيد. ولي دقت داشته باشيد كه قبل از توليد محتوا بايستي معيارهايي را در لحاظ داشته باشيد تا به واسطه آنها بتوانيد اندازه‌گيري دقيقي از ترازو درايت استفاده كننده از مارك را داشته باشيد. به دليل آن كه چنانچه مارك مدنظر شما بين مشتريان شناخته گرديده نباشد، نمي‌تواند كاربر خاص خويش را جذب نمايد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

تاثير صفحه بندي سايت pagination در سئو

۲۳ شهريور ۱۳۹۹
۰۲:۰۵:۵۲
علي
نظرات (0)

سئو در مشهد


كاركرد شيت بندي وب سايت يك كدام از امكاناتي ميباشد كه دائماً در اكنون تغيير تحول صورت ميباشد و براي اكران آيتم ها در صفحه هاي دسته بندي، بايگاني مقاله ها، آلبوم تصاوير يا اين كه اسلايد شو و فروم يا اين كه به عبارتي انجمن ها به عمل مي رود. براي متخصصين seo اين مورد مطرح وجود ندارد كه آيا از اين تجهيزات به كار گيري نمايند يا اين كه نه، آن ها بيشتر روي اين مسئله تمركز دارا‌هستند كه چه هنگامي براي استعمال از آن مطلوب ميباشد؟ زيرا بعداز اينكه وب سايت شما تا حد مشخصي پروش يافت، براي بهبود تجربه كاربري (ux) شما نياز داريد كه محتواي وب سايت خويش را به طور دسته بندي گرديده و در صفحه هاي گوناگون در دست بازديد كنندگان و صد اما خزنده هاي موتورهاي كاوش قرار دهيد. تا امروز شايعات و افسانه هاي متعددي در زمينه‌ي تاثير كاغذ بندي وب سايت در seo پخش گرديده، اما هيچ كدام از آن‌ها به طور بي نقص اين مسئله را براي شما توضيح نداده اند، به همين برهان درين مقاله از پونه مديا قصد داريم اين مسئله را به طور ظريف تري گزينه محاسبه در اختيار بگذاريم. درين مقاله ما نخست تكليف شايعاتي كه در باب مضر بودن شيت‌بندي تارنما براي اين قضيه ميباشد را پر‌نور ميكنيم و خط مش كارهايي براي مثال عمل بهينه سازي به شما ارئه ميكنيم تا بتوانيد مثال عمل خودتان را بدرستي پياده سازي فرماييد، در مرحله آنگاه يك روش مطلوب براي مدير شيت بندي در دست شما قرار ميدهيم و در انتها بعضا از مشكلات رايج شيت بندي را با هم تحليل خوا هيم كرد.

 

راهنماي مطالعه متن
بهينه سازي و شيت بندي تارنما
pagination و بهينه سازي
مشكلات رايج در زمينه‌ي محتواي كاغذ بندي انجام يافته در وب سايت
بهينه سازي و برگه بندي وبسايت
يكي نكاتي كه در باب ورقه بندي وبسايت شايد خوانده يا اين كه شنيده باشيد اين ميباشد كه‌اين فعاليت براي بهينه سازي مضر هست. ما در‌اين مقاله ميخواهيم اين مسئله را به صورت ديگري به شما بگوييم: "انجام ورقه بندي وب سايت به طور غير اصولي سبب زخم ديدن seo تارنما شما شود و اگر كه‌اين فعاليت را به طور اصولي انجام دهيد، حاصل خوب اين فعاليت معطل شما خواهند بود." به دنبال اين بخش قصد داريم تاثيرات منفي كه برگه بندي وبسايت براي بهينه سازي ميتواند به همدم داشته باشد را با هم چك ميكنيم. اما در لحاظ داشته باشيد كه همگي مشكلاتي كه در‌پي براي شما توضيح ميدهيم در قوانيني پيش مي‌آيد كه شما كاغذ بندي تارنما را به طور غير اصولي انجام دهيد.

1. كاغذ بندي وب سايت سبب ساز بوجود وارد شدن محتواي تكراري مي‌گردد
هنگامي شيت بندي وبسايت خلل محتواي تكراري را براي شما به وجود مي‌آورد كه به طور ناقص و غلط صورت پذيرد. براي مثال فرض فرمائيد يك ورقه "اكران كليه" يا اين كه ورقه اوليه بسازيد، ولي محتوايي كه در‌اين برگه اكران مي‌دهيد دقيقاً شبيه با ورقه اساسي باشد و درضمن از فرمان rel=canonical به صورت درست به كارگيري نكرده باشيد.
ولي اين قضيه را هم در حيث داشته باشيد كه شما با به كارگيري از كاغذ‌بندي كه در آن اصول seo را در لحاظ گرفته باشيد، به هيچ مشكلي برنمي‌خوريد. حتي درصورتي كه تگH1 و متا تگ شيت شما يكي از باشند، مادامي كه محتواي آنان متعدد باشند، اين موضوع هيچ مشكلي را براي شما بوجود نخواهد آورد.

2. شيت بندي منجر بوجود داخل شدن محتواي ضعيف مي‌شود
در صورتي‌كه كه شما يك نوشته‌ي علمي يا اين كه يك آلبوم مرتبط با تصاوير را در صفحه هاي متفاوت قرار دهيد و بخواهيد از اين نحوه تعداد بازديد صفحه ها خويش را ارتقا دهيد؛ منجر ميشويد كه هر كاغذ دارنده محتوايي ضعيف و بي مايه خواهد شد كه از لحاظ ربات هاي گوگل هيچ سودي براي مخاطبين تارنما شما ندارد.
ولي اين قضيه را در لحاظ داشته باشيد كه در صورتي صفحه هاي تارنما شما دارنده محتواي كافي، اثر گذار و كاربرپسند باشند، اين اختلال به هيچ عنوان براي شما پيش نخواهد آمد.

pagination و seo وبسايت
3. شيت بندي تارنما سبب ساز پايين آمدن كيفيت سكو شما شود
كلاً به كارگيري از ورقه بندي وبسايت منجر كاهش Ranking يا اين كه به عبارتي مرتبه تارنما شما شود. پروسه تأثير گذاري آن بدين شكل ميباشد كه زماني شما از برگه بندي تارنما به كار گيري ميكنيد، تاثيرات لينك و پيوند سازي هاي داخلي و فرنگي، كيفيت پيوند ها، كيفيت محتوا و... در ميان صفحه هاي متفاوت سايت شما تقسيم ميگردد. ولي شما مي‌توانيد با استعمال از طرح ريزي هاي صحيح تأثير اين زمينه را كاهش دهيد، به‌اين شكل كه براي توليد برگه نو در آغاز اين مسئله را ارزيابي فرماييد كه آيا محتوا، لينك و پيوند سازي ها و لينك و پيوند هاي داده گرديده بدين برگه ميتواند روي بهينه سازي وبسايت اينجانب تاثير داشته باشد؟ درصورتي كه جواب شما به‌اين پرسش مثبت بود مي‌توانيد ورقه خويش را بسازيد و ديگر نگران اين كه فرآيند پيشرفت درجه سايتتان كاهشي ميباشد، نباشيد.

4. ورقه بندي، سهميه خزش (Crawl) وبسايت را ميان صفحه هاي پخش مي نمايد
همگي دوست دارا هستند كه ربات هاي گوگل وبسايت آنان‌را با تمركز تحقيق كند و به عهدوپيمان داراي شهرت چيزي از مداد نيفتد! ولي هنگامي شما به شكل غير اصولي مبادرت به ورقه بندي تارنما خويش ميكنيد بايستي اين مورد را در لحاظ داشته باشيد كه چنين كاري سبب مي‌گردد كه كار خزش به طور ظريف و صحيح انجام نشود. شايسته ترين روش براي دوري از اين خلل اين ميباشد كه توسط راههايي مانند robots.txt و امرها مرتبط با آن، از ايندكس شدن بعضا از صفحه ها خودداري فرماييد تا سهميه خزش يا اين كه (Crawl Budget) شما براي صفحه هاي مهمتر استعمال شود.

pagination و seo
از Anchor Links هايي استعمال نمائيد كه ريلكس ايندكس شوند
براي اين كه موتورهاي كاوش بتوانند به صورت مؤثرتري بخش‌هاي برگه بندي گرديده وبسايت شما‌را گزينه خزش قرار دهند يا اين كه اصطلاحاً Crawl نمايند، بايستي URL اين صفحه ها را طوري در لحاظ گرفته باشيد كه با همگي استاندارد هاي گوگل مطابقت داشته باشد. اين نكته بسيار اساسي را بايستي به خاطر داشته باشيد كه لينك و پيوند هاي گزينه به كار گيري در بخش هاي شيت بندي گرديده نبايد پايين لهجه Java Script باشند. همينطور شما مي بايست ارتباط در ميان نصيب ورقه بندي گرديده وب سايت را به طور جزء به جزء با دستورهاي rel=”next” و rel=”prev” معلوم فرماييد.
براي كامل شدن rel=”next” / “prev” مي بايست از يك پيوند rel=”canonical” يا اين كه پيوند خويش ارجاع استعمال فرماييد. به اين ترتيب URL مانند /category?page=2 بايستي به همين URL ارجاع داده گردد.
چنانچه URL متبوع شما دارنده پارامترهاي مازاد بود، اين مورد ها را در پيوند هاي rel=”prev” / “next” اضافه نمائيد، البته در لينك و پيوند هاي rel=”canonical” نيازي به انجام اين فعاليت وجود ندارد. براي درك بهتر اين مورد به نمونه ذيل اعتنا فرماييد:

 

انجام اين عمل سبب ساز نمايان شدن تفاوت في مابين صفحه هاي مي گردد و از طرفي از بروز ايراد محتواي تكراري خودداري مي‌نمايد. ولي درين نحوه ممكن ميباشد خطاهايي به وجود بيايند كه مي بايست از بروز آنان خودداري نماييد. اين موردها عبارت‌اند از:

قرار دادن نماد‌هاي مرتبط با پيوند در بخش محتواي كاغذ، درصورتي‌كه موتورهاي كاوش صرفا مواقعي كه در نصيب صفحه هاي HTML مو جود ميباشد را پشتيباني مي‌نمايند.
افزودن rel=”prev” به پيوند كاغذ اساسي وب سايت يا اين كه افزودن rel=”next” به پيوند آخري برگه وب سايت. ولي اين را در لحاظ داشته باشيد كه از دو كد دستوري بيان شده در كليه صفحه هاي دربين اوليه و انتها زنجيره بايستي به كار گرفت.
مراقب اين زمينه باشيد كه ورقه نخستين و برگه مهم يكي از ميباشند به همين برهان در لينك و پيوند ورقه دوم شما مي بايست به مكان امر rel=prev از rel=”canonical” استفاد فرمائيد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

چگونه CTR سايت را افزايش دهيد

۲۰ شهريور ۱۳۹۹
۱۰:۰۵:۱۵
علي
نظرات (0)

سئو در مشهد


CTR چه مي باشد

به چه شكل CTR وب سايت را ارتقاء دهيد
تا اينجا متوجه شديم كه چقدر CTR قادر است در بهينه سازي وب سايت تاثير داشته باشد. و قطعا دنبال اين مي‌باشيد كه بدانيد چطور مي اقتدار نرخ كليك وبسايت را بالا آورد. ما نيز قصد داريم تا يك‌سري شيوه معمولي البته كاربردي را براي ارتقا اين نرخ برايتان شرح دهيم.

گزينش كليد كلمه و واژه
هر چه قدر هم كه تا به شرايط فعلي اين مقاله تكرار گرديده باشد، گشوده هم مي بايست بر اهميت كليدواژها متذكر شويم. در حالتي كه يه خرده تاءمل فرماييد به‌اين فيض مي رسيد كه تعيين كليد كلمه و واژه مطلوب مهمترين نصيب عمل ميباشد. اين كه كليد كلمه و واژه منتخب شما تا چه واحد سنجش پتانسيل جذب استفاده كننده را دارااست، بر بالابردن نرخ بهينه سازي شما تاثير گذار ميباشد.

عبارت بهينه سازي
عبارت بهينه سازي شما در جذب دقت مخاطب اهميت بالايي داراست. به كارگيري از كليد واژه و كلمه ها به تنهايي كفاف نمي دهد. آنچه مخاطب را به كليك كردن ترغيب ميكند توضيح مختصري ميباشد كه عموما در عبارت سئو مي‌آيد.

مخاطبتان را بشناسيد
در صورتي تصور صحت از كاربر خويش داشته باشيد، تصوير صحت از نياز ها و مراد هاي آن‌ها‌را ميتوانيد در ذهن خويش تجسم نمائيد. با داشتن چنين دركي مي‌توانيد به راحتي آنچه براي استفاده كننده اهميت داراست را در اختيارش قرار دهيد. اين زمينه در گزينش كليد كلمه مطلوب تاثيير بالايي داراست.

 

 

درآخر
همين! شايسته ترين رويكرد براي شايسته ترين شدن و شايسته ترين ماندن اين ميباشد كه همواره كاربر خويش را در حيث بگيريد و عملكرد نمائيد شايسته ترين محتواي ممكن را برايشان تنظيم نمائيد. مطمئن باشيد در شرايطي‌كه كاربر شم نمايد كه مقصود پاياني شما جلب لحاظ آن هاست، مدام به شما پايبند مي‌مانند. از اين رو ديگر ما يحتاج وجود ندارد نگران كم شدن بهينه سازي و يا اين كه نرخ كليك باشيد.

ولي منش هاي متعددي براي ارتقاء نرخ ساخت و ساز وجود دارااست البته اين تعدادي روشي كه گفتيم، فقط نياز يه يك ذهن خلق كننده و داراي مسئوليت داراست.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

الگوريتم پنگوئن گوگل به زبان ساده

۱۸ شهريور ۱۳۹۹
۰۳:۰۶:۴۲
علي
نظرات (0)


گوگل براي اكران هر چه بهتر و منطبق بيشتر نتيجه ها جستجوها با مراد‌هاي مخاطبانش، الگوريتم‌هاي مختلفي را به فعاليت مي گيرد كه درين نوشته ي علمي ما به تحليل چگونگي كاركرد يكي اين الگوريتم‌ها يعني الگوريتم پنگوئن خوا‌هيم پرداخت. سئو در مشهد

پيشگفتار‌اي بر الگوريتم پنگوئن

الگوريتم پنگوئن گوگل از سال ۲۰۱۲ عمل خويش را ابتدا كرده و مهم‌ترين وظيفه آن جنگ با وب سايت‌هايي ميباشد كه براي بهبود و بالابردن جايگاه وب سايت خويش در نتيجه ها كاوش از طريق لينك و پيوند سازي‌هاي غيرطبيعي يا اين كه اسپم به كارگيري مي‌نمايند. چند روز قبل از معرفي الگوريتم پاندا از طرف كمپاني گوگل، هر اينترنت سايتي كه تعداد پيوند بيشتري را دارا بود، از امتياز بيشتري برخوردار مي‌گرديد چون موتورهاي كاوش بيشتر از كيفيت وب سايت و محتواي آن به تعداد پيوند‌ها اهميت مي‌دادند.
اصولا مي‌قدرت اظهار كرد گوگل در بالا الگوريتم پاندا را جهت جنگ با نحوه‌هاي seo كلاه سياه و خودداري از تكثير محتواي بي‌كيفيت و بي‌بها معرفي نمود، ولي اين الگوريتم به تنهايي قدرتمند به جنگ با نحوه‌هاي seo كلاه سياه نبود و به همين ادله براي كامل شدن آن الگوريتم پنگوئن را براي پيكار با پيوند سازي هاي غيررسمي و اسپم معرفي كرد.

الگوريتم پنگوئن چه مي باشد؟

الگوريتم پنگوئن جزء يكي هسته‌هاي اساسي الگوريتم‌هاي گوگل بوده و هم‌اينك در درحال حاضر عمل مي باشد.
لازم به ذكر ميباشد كه الگوريتم پنگوئن جهت نزاع با وبسايت‌هايي كه قصد به كارگيري از طريق‌هاي غيرطبيعي مانند پيوند‌سازي اسپم را براي كسب جايگاه بالا در گوگل را دارا هستند، پباده سازي شده ‌ميباشد.
با دقت بدين الگوريتم اعتنا به كيفيت تارنما‌ها و همينطور محتواها بيشتر از پيش گزينه دقت قرارگرفت.

وظيفه مهم الگوريتم پنگوئن چه ميباشد؟

“ما به‌اين تفكر كرديم كه چطور با محتواي بي كيفيت پيكار كنيم و براي حل اين زمينه الگوريتم پاندا را معرفي كرديم. ولي پس از معرفي اين الگوريتم متوجه شديم كه‌اين استارت عمل ميباشد و هنوز وب سايت هاي اسپم متعددي وجود دارا‌هستند. بعد براي حل اين نقص‌ الگوريتم پنگوئن را پباده سازي كرديم.”
Matt Cutts در جريان كنفرانس SMX سال ۲۰۱۲ راجع به الگوريتم پنگوئن اينگونه گفته بود


الگوريتم پنگوئن چه است ؟

انگيزه تكوين پنگوئن گوگل
مقصود الگوريتم پنگوئن به صورت ظريف، كاهش تاثيرگذاري شيوه‌هاي كلاه سياه و به دست به چنگ آوردن در دست گرفتن وضع به وسيله گوگل بود. با فهم بهترِ پروسه اخذ لينك و پيوند، پنگوئن توانست تارنما‌هايي كه مبادرت به اخذ پيوند‌هاي طبيعي و داراي اعتبار كرده بودند را ارتقا دهد و سايت‌هايي كه پيوند‌هاي اسپم و ساختگي اخذ كرده بودند را از مرتبه‌هاي بالا به قعر نتيجه ها بكشاند.
در اولِ عمل، گوگل در‌اين الگوريتم براي جريمه كردن وب سايت‌هاي خاطي، تمركز خويش را فقط بر لينك و پيوند‌هاي دريافتي قرارداده بود و به هيچ عنوان توجهي به لينك و پيوند‌هاي خروجي سايت‌ها نداشت.
همان گونه كه مي‌دانيم غرض مهم الگوريتم پنگوئن تحليل تندرست پيوند‌سازي وب سايت‌ها است البته يكي‌از وظايف جانبي آن جنگ با keyword stuffing يا اين كه تكرار لغت ها كليدي ميباشد. در پيشين براي آن‌كه منزلت قابل قبولي در حاصل گوگل كسب كنيم كافي بود تا عبارت متبوع خويش را با درصد مشخصي در محتوا تكرار كنيم، ولي امروزه تعداد تكرار و حتي عبارت‌هاي مربوط به كلمه ها كليدي نيز آيتم تحليل قرارمي‌گيرد.

گوگل پنگوئن به چه مواقعي حساس ميباشد؟

سئو بيشتراز حد
رعايت نكردن اصول پيوند بيلدينگ و چگالي بالا آنكر تكست
محتوا ضعيف و تكراري
داد و ستد لينك و پيوند
لينك و پيوند هاي اسپم


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

پيشنهادات گوگل (Google Autocomplete) چه چيزي است؟

۱۷ شهريور ۱۳۹۹
۱۲:۰۴:۴۷
علي
نظرات (0)


پيشنهادات گوگل (Google Autocomplete) چه چيزي است؟
پيش از استارت دو تست در‌صورتي‌كه بامفهوم Google Autocomplete شناخت نداريد، سئو در مشهد در پايين مثالي از پيشنهادات گوگل (Google Autocomplete) را مشاهده مي كنيد:

 

 

 

تست اوليه – لغات كليدي پيشنهادي موتورهاي كاوش:
اين لغات كليدي بر روي پيشنهادات گوگل و بينگ تمركز دارا هستند. كلمه ها كليدي به صورت معادل از گوگل و بينگ به دست آمده ‌اند و از هرمورد از آن ها ۲۵۰۰۰۰ كاوش انجام شده ميباشد. كه به صورت كلي ۵۰۰۰۰۰ كاوش نتايج شد.

 

 

 

تست دو – عبارات كليدي دلخواه:
كلمه ها كليدي پيشنهادي بوسيله موتورهاي كاوش منبع با ارزشي براي يوزرها و مديران وب سايت ها مي‌باشند. در‌اين تست نيز از آنان تحت عنوان منبع گزينه به كار گيري قرار گرفته ميباشد، چون به صورت طبيعي اين پيشنهادات محدود ميباشند و براي بدست آوردن تست ظريف‌ خيس بايستي دامنه لغات كليدي را توسعه و گسترش اعطا كرد. به‌اين مراد، بيش تر از ۳۵۵۰۰۰ واژه كليدي مازاد آيتم تست قرار گرفت.

 

 

 

داده ها مندرج در ريچ انسر ها از دامنه‌ هاي واسطه:
به طور صريح گوگل در جمع آوري داده ها از دامنه هاي واسط سپرده گذاري كلاني انجام داده ميباشد. بيشتراز ۷۳% از جواب هاي بي نياز (rich answers) مهيا گرديده بوسيله گوگل مشتمل بر لينكي به URL ديگر ميباشد كه تحت عنوان منبع به آن ها مراجعه مي ‌خواهد شد. گوگل از دامنه وسيعي از منابع براي اين داده ها به كارگيري مي‌ نمايد. ولي براي قرار دريافت كردن در‌اين منابع ها اقتدار دامنه از اهميت بالايي شامل است، در حدود ۴۸% نتايجي كه به منبع ديگري ارجاع ميدهند، دامنه ‌هايي با امتياز دامين آتوريتي (Domain Authority) صد مي ‌باشند.

بينگ نيز به صورت عظيم ‌اي به منابع واسطه متعلق ميباشد، بيشتر از ۸۷% از حاصل از اين دسته مي‌ باشند. ۷۴% از منابع واسطه كه بوسيله بينگ ارائه مي ‌شوند از ويكي پديا به دست مي ‌آيند، كه امتياز DA آن ۱۰۰ مي ‌باشد.

به صورت كلي كاوش ‌هاي انجام شده ۱۶۶۳۶۶ آيتم از كاوش ها جواب هاي بي نياز (rich answers) را به يار و همدم داشتند. درين در بين ۴۲۱۶۰ آيتم از آن‌ها دربرگيرنده پيوند نبودند، يعني گوگل تنها جواب را ارائه داده بود البته منبع خاصي براي آن جان دار نبود. البته در ميان همين پرس و جو هايي كه مشتمل بر منبع نبودند، عمده آنان دربردارنده داده ها از دامنه ‌هاي همگاني مي ‌باشند.

 

مثال هايي از ريچ انسر ها در گوگل:
جواب هاي بي نياز بسته به نوع واژه و كلمه كليدي صورت‌ هاي مختلفي دارا هستند. در آزمايشي كه در ۸۵۵ هزار توشه كاوش شكل گرفت، نتيجه ها تحت نتيجه ها شد:

 

 

 

در تحت ميتوانيد يكسري مثال از ريچ انسر ها را مشاهده نمائيد:
مثال اي از Rich Answers يك متن موسيقي:

 

 

مثال Rich Answers به صورت فيلم:


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مرجع مقالات رسمي و تخصصي سئو است.