انواع محتوا ؛ ۱۰ نوع از انواع روشهاي توليد محتوا براي سايت

۲۸ مرداد ۱۳۹۹
۰۸:۴۷:۳۵
علي
نظرات (0)


شيوه هاي ساخت محتوا براي وبسايت ، زياد ميباشد ؛
در‌اين قسمت قصد داريم تا اشكال طريق هاي ساخت محتوا را به شما معرفي كنيم و به توضيح مختصري از سئو در مشهد  هر يك بپردازيم.

اشكال محتوا
۱_ ساخت محتواي متني
به محتوايي كه در آن تنها از كلمه ها مصرف شده باشد ، محتواي متني مي گويند .

محتواي متني معمولا كوتاه ميباشد و در كناره كنار وبسايت ها براي توضيح قسمتي از سايت و يا اين كه توضيح در رابطه چيزي نوشته مي شود. اين نوع محتوا در متن هاي طولاني و محتواي بلند ، معمولا بصورت محتواي PDF نشر داده مي‌شود.

يك مثال از محتواي متني در وب سايت اينترنت اپراتور :

 

۲_ ساخت‌و‌ساز محتواي بصري
اين نوع محتوا دربرگيرنده تصاوير گوناگون يا اين كه آلبوم عكس ميباشد ، كه موضوعي را به تصوير مي كشند .

محتواي بصري گونه هاي محتلفي داراست ، كه براي مثال مهم ترين و پركاربردترين آن ها ميتوان به عكس هاي اينفوگرافي اشاره نمود . اينفوگرافي در شبكه‌هاي‌اجتماعي يا اين كه در مقاله‌ها آموزشي بيشترين كاربرد را دارد.

 

۳_توليد محتواي اسلايد شير
اين نوع محتوا كه تلفيقي از يك سري عكس نوشته ميباشد، در مرزو بوم هاي اروپايي و آمريكايي هواداران متعددي داراست. در جمهوري اسلامي ايران نيز ، اين نوع محتوا در ساخت و ساز محتواي تارنما فرهنگ وتمدن سازي نشده ميباشد و مديران و وبمستران اهل ايران به تدريج از اين نوع محتوا استعمال ميكنند.

مثال اي از يك محتواي اسلايدشير در اينترنت اپراتور را از اينجا ملاحظه كنيد.

 

۴_توليد محتواي ويديويي
محتواي ويديويي ۶۰ برابر بيشتر از محتواي متني در مغز آدم قابليت و امكان پردازش دارااست.
اين نوع محتوا بيشترين طرفدار را ميان بقيه محتوا دارااست. اكثري از موسسه ها گسترده اينترنتي سپرده گذاري ويژه اي در نصيب محتواي ويديويي انجام داده اند.

در حالتي‌كه دوست داريد در خصوص محتواي ويديويي بيشتر بدانيد اين محتواي تارنما ديجياتو را از دست ندهيد.

 

۵_توليد محتواي صوتي يا اين كه پادكست
پادكست نيز في مابين گونه هاي محتوا ، دوستداران خاص خودش را دارااست .

اين محتوا به جهت به كارگيري از تمدن گوش دادن پوشه هاي صوتي آموزشي در اتومبيل ، يا اين كه گوش دادن با هندزفري در موبايل هاي اسمارتفون ، براي يادگيري موضوعي ،شايسته ترين آيتم ميباشد. معمولا در متن هاي آموزشي طولاني و داستاني طولاني ، از اين نوع محتوا به كار گيري مي شود ، همينطور در متن هاي خبري نيز از پادكست يا اين كه محتواي صوتي يا اين كه راديوويي استعمال مي گردد.

 

۶_توليد محتواي تلفيقي
اين نوع محتوا از مخلوط يك سري نوع محتوا ساخت‌و‌ساز مي گردد. به عنوان مثال :

 

محتواي متني + محتواي بصري يا اين كه تصويري
محتواي ويديوويي + محتواي متني
محتواي متني+ محتواي ويديووي + محتواي تصويري + محتواي پادكست
اين نوع محتوا براي وب سايت ها و بلاگ ها ، بيشترين كاربرد را دارااست. اين UXC براي تارنما ، ( UXC = تجربه كاربري محتوا ) به جهت seo بهتر ، به گذر زمان بازه زماني صورت گرفته ميباشد ، و يوزرها به آن عادت كردند و عشق بيشتري نشان مي دهند. ضمن اينكه گونه هاي محتوا و مدل هاي محتوا را اعم از آموزشي ، اسكن رايتينگ ، خبري و… را پايين پوشش قرار مي‌دهد.

اينترنت اپراتور اولي سامانه اي ميباشد كه ايجاد محتواي تلفيقي را با seo بدون نقص براي تارنما هاي فارسي لهجه انجام مي دهد.

۷_توليد محتواي اسكن رايتينگ
ساخت محتوا ي نسخه برداري رايتينگ ، بيشتر در تارنما هاي فروشگاهي و يا اين كه وب سايت هايي كه نياز به فروش كالا يا اين كه ارائه خدماتي دارا‌هستند مشاهده ميشود .در نسخه برداري رايتينگ از محتواي تلفيقي ، متني + بصري بيشتر به كار گيري ميگردد.

۸_توليد محتواي آموزشي
ساخت‌و‌ساز محتواي آموزشي از حساس ترين قسمت هاي ساخت‌و‌ساز محتوا بشمار ميرود . اين نوع محتوا دربرگيرنده توضيحات بدون نقص در رابطه موضوعي يا اين كه رفع مشكلي كه خواننده دارااست ساخت‌و‌ساز مي شود.

محتواي آموزشي مي بايست در عين بدون نقص و جامع بودن ، از اصول و مقررات بهينه سازي نيز پيروي نمايد .

۹_توليد محتواي خبري
محتواي خبري ، معمولا از اشخاص موثق و آيتم تاييد ( خبرنگار ) به وسيله وبسايت هاي داراي اعتبار و تاييد گرديده منتشر ميگردد. محتواي خبري فقط محتوايي ميباشد ( در ميان اشكال محتوا ) كه دربرگيرنده ضابطه اسكن رايت ( COPYRIGHT ) نمي شود !

مهم‌ترين نصيب محتواي خبري (سرتيتر و عنوان) مي باشد.

۱۰_ ساخت محتوا شاخص
اين اسم را مجموعه اينترنت اپراتور روي اين نوع محتوا اسم گذاري كرده كه شاخه اي تازه از گونه هاي روشهاي ساخت محتوا ميباشد.

محتواي شاخص از ساير محتواي تارنما گران بها خيس ميباشد .همينطور اين محتوا كرنر استون ميباشد.محتواي شاخص از نگاه seo محتوا به طور كامل برتر از ساير محتواي تارنما ميباشد.

محتواي شاخص ، به طور كامل هدفمند ميباشد و طبق اصول بازاريابي محتوا ، و استراتژي محتواي آيتم به كار گيري وب سايت ، به خواسته ارتقا بازديد به طور كامل هدفمند نوشته مي‌شود.

اينترنت اپراتور تحت عنوان او‌لين سامانه محتوا و ساخت محتواي seo در مرزو بوم افتخار اين را دارااست تا با ارائه محتواي كيفيت خوب ، مشكلي از اشتباهات وبمستران و مديران وبسايت را در شيوه وصال به برد حل نمايد و همواره در كارايي ميباشد تا لحاظ خوانند‌گان خودش را جلب كند .


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

انواع محتوا ؛ ۱۰ نوع از انواع روشهاي توليد محتوا براي سايت

۲۸ مرداد ۱۳۹۹
۰۸:۳۶:۰۸
علي
نظرات (0)


شيوه هاي ساخت محتوا براي وبسايت ، زياد ميباشد ؛
در‌اين قسمت قصد داريم تا اشكال طريق هاي ساخت محتوا را به شما معرفي كنيم و به توضيح مختصري از سئو در مشهد  هر يك بپردازيم.

اشكال محتوا
۱_ ساخت محتواي متني
به محتوايي كه در آن تنها از كلمه ها مصرف شده باشد ، محتواي متني مي گويند .

محتواي متني معمولا كوتاه ميباشد و در كناره كنار وبسايت ها براي توضيح قسمتي از سايت و يا اين كه توضيح در رابطه چيزي نوشته مي شود. اين نوع محتوا در متن هاي طولاني و محتواي بلند ، معمولا بصورت محتواي PDF نشر داده مي‌شود.

يك مثال از محتواي متني در وب سايت اينترنت اپراتور :

 

۲_ ساخت‌و‌ساز محتواي بصري
اين نوع محتوا دربرگيرنده تصاوير گوناگون يا اين كه آلبوم عكس ميباشد ، كه موضوعي را به تصوير مي كشند .

محتواي بصري گونه هاي محتلفي داراست ، كه براي مثال مهم ترين و پركاربردترين آن ها ميتوان به عكس هاي اينفوگرافي اشاره نمود . اينفوگرافي در شبكه‌هاي‌اجتماعي يا اين كه در مقاله‌ها آموزشي بيشترين كاربرد را دارد.

 

۳_توليد محتواي اسلايد شير
اين نوع محتوا كه تلفيقي از يك سري عكس نوشته ميباشد، در مرزو بوم هاي اروپايي و آمريكايي هواداران متعددي داراست. در جمهوري اسلامي ايران نيز ، اين نوع محتوا در ساخت و ساز محتواي تارنما فرهنگ وتمدن سازي نشده ميباشد و مديران و وبمستران اهل ايران به تدريج از اين نوع محتوا استعمال ميكنند.

مثال اي از يك محتواي اسلايدشير در اينترنت اپراتور را از اينجا ملاحظه كنيد.

 

۴_توليد محتواي ويديويي
محتواي ويديويي ۶۰ برابر بيشتر از محتواي متني در مغز آدم قابليت و امكان پردازش دارااست.
اين نوع محتوا بيشترين طرفدار را ميان بقيه محتوا دارااست. اكثري از موسسه ها گسترده اينترنتي سپرده گذاري ويژه اي در نصيب محتواي ويديويي انجام داده اند.

در حالتي‌كه دوست داريد در خصوص محتواي ويديويي بيشتر بدانيد اين محتواي تارنما ديجياتو را از دست ندهيد.

 

۵_توليد محتواي صوتي يا اين كه پادكست
پادكست نيز في مابين گونه هاي محتوا ، دوستداران خاص خودش را دارااست .

اين محتوا به جهت به كارگيري از تمدن گوش دادن پوشه هاي صوتي آموزشي در اتومبيل ، يا اين كه گوش دادن با هندزفري در موبايل هاي اسمارتفون ، براي يادگيري موضوعي ،شايسته ترين آيتم ميباشد. معمولا در متن هاي آموزشي طولاني و داستاني طولاني ، از اين نوع محتوا به كار گيري مي شود ، همينطور در متن هاي خبري نيز از پادكست يا اين كه محتواي صوتي يا اين كه راديوويي استعمال مي گردد.

 

۶_توليد محتواي تلفيقي
اين نوع محتوا از مخلوط يك سري نوع محتوا ساخت‌و‌ساز مي گردد. به عنوان مثال :

 

محتواي متني + محتواي بصري يا اين كه تصويري
محتواي ويديوويي + محتواي متني
محتواي متني+ محتواي ويديووي + محتواي تصويري + محتواي پادكست
اين نوع محتوا براي وب سايت ها و بلاگ ها ، بيشترين كاربرد را دارااست. اين UXC براي تارنما ، ( UXC = تجربه كاربري محتوا ) به جهت seo بهتر ، به گذر زمان بازه زماني صورت گرفته ميباشد ، و يوزرها به آن عادت كردند و عشق بيشتري نشان مي دهند. ضمن اينكه گونه هاي محتوا و مدل هاي محتوا را اعم از آموزشي ، اسكن رايتينگ ، خبري و… را پايين پوشش قرار مي‌دهد.

اينترنت اپراتور اولي سامانه اي ميباشد كه ايجاد محتواي تلفيقي را با seo بدون نقص براي تارنما هاي فارسي لهجه انجام مي دهد.

۷_توليد محتواي اسكن رايتينگ
ساخت محتوا ي نسخه برداري رايتينگ ، بيشتر در تارنما هاي فروشگاهي و يا اين كه وب سايت هايي كه نياز به فروش كالا يا اين كه ارائه خدماتي دارا‌هستند مشاهده ميشود .در نسخه برداري رايتينگ از محتواي تلفيقي ، متني + بصري بيشتر به كار گيري ميگردد.

۸_توليد محتواي آموزشي
ساخت‌و‌ساز محتواي آموزشي از حساس ترين قسمت هاي ساخت‌و‌ساز محتوا بشمار ميرود . اين نوع محتوا دربرگيرنده توضيحات بدون نقص در رابطه موضوعي يا اين كه رفع مشكلي كه خواننده دارااست ساخت‌و‌ساز مي شود.

محتواي آموزشي مي بايست در عين بدون نقص و جامع بودن ، از اصول و مقررات بهينه سازي نيز پيروي نمايد .

۹_توليد محتواي خبري
محتواي خبري ، معمولا از اشخاص موثق و آيتم تاييد ( خبرنگار ) به وسيله وبسايت هاي داراي اعتبار و تاييد گرديده منتشر ميگردد. محتواي خبري فقط محتوايي ميباشد ( در ميان اشكال محتوا ) كه دربرگيرنده ضابطه اسكن رايت ( COPYRIGHT ) نمي شود !

مهم‌ترين نصيب محتواي خبري (سرتيتر و عنوان) مي باشد.

۱۰_ ساخت محتوا شاخص
اين اسم را مجموعه اينترنت اپراتور روي اين نوع محتوا اسم گذاري كرده كه شاخه اي تازه از گونه هاي روشهاي ساخت محتوا ميباشد.

محتواي شاخص از ساير محتواي تارنما گران بها خيس ميباشد .همينطور اين محتوا كرنر استون ميباشد.محتواي شاخص از نگاه seo محتوا به طور كامل برتر از ساير محتواي تارنما ميباشد.

محتواي شاخص ، به طور كامل هدفمند ميباشد و طبق اصول بازاريابي محتوا ، و استراتژي محتواي آيتم به كار گيري وب سايت ، به خواسته ارتقا بازديد به طور كامل هدفمند نوشته مي‌شود.

اينترنت اپراتور تحت عنوان او‌لين سامانه محتوا و ساخت محتواي seo در مرزو بوم افتخار اين را دارااست تا با ارائه محتواي كيفيت خوب ، مشكلي از اشتباهات وبمستران و مديران وبسايت را در شيوه وصال به برد حل نمايد و همواره در كارايي ميباشد تا لحاظ خوانند‌گان خودش را جلب كند .


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

۸ راهكار براي بهينه‌سازي نرخ تبديل يك وب‌سايت

۲۶ مرداد ۱۳۹۹
۱۱:۵۶:۴۸
علي
نظرات (0)


۸ راهكار براي با صرفه‌سازي نرخ تبديل يك اينترنت‌وبسايت
CTA بر پايه ي متن در پست‌هاي وبلاگ خويش قرار دهيد.
در نظرنگرفتن بنرها يك پديده حقيقي و واقعي ميباشد چراكه عموم عادت به در نظرنگرفتن داده ها بنر بهترين سئو كار در اينترنت‌وب سايت‌ها دارا‌هستند. همينطور، در اكثر اوقات مورد ها اشخاص تا انتهاي يك پست را نمي‌خوانند؛ به اين ترتيب، قرار دادن يك CTA معمولي در انتهاي يك پست نمي‌تواند گزينش قابل قبولي باشد؛ به اين ترتيب، مي بايست به‌دنبال يك رويه تازه براي جلب اعتنا مخاطبان بود.

Hubspot بر اين اعتقادوباور ميباشد كه CTA هاي بر طبق متن ميتوانند موثر باشند. مراد از CTA بر پايه ي متن در يك پست وب لاگ، يك خط غير وابسته از متن با تگ H3 و يا اين كه H4 ميباشد كه اشخاص را به يك كاغذ فرود خاص هدايت مي‌نمايد.‌

Hubspot تحقيقاتي بر روي ۱۰ پست خويش انجام بخشيد كه ببيند آيا CTAهاي بر پايه ي متن حقيقتاً نرخ تبديل اينترنت‌وبسايت را ارتقا ميدهند يا اين كه خير. بر پايه ي نتيجه ها به دست آمده از تحقيق hubspot، CTAهاي معمولي فقط ۶٪ از lead هاي توليدي پست‌هاي وب لاگ را در مشت داشتند؛ درحالي‌ CTA هاي بر پايه ي متن ۹۳٪ از lead هاي توليدي را به خويش تخصيص دادند.

در پست‌هاي خويش از pop upها به كار گيري فرماييد.
يكي طرق ديگري كه مي توانيد براي بهبود نرخ تبديل اينترنت‌تارنما خويش از آن به كارگيري نمائيد، استعمال از pop upها ميباشد. شما از اين شيوه ميتوانيد دقت مخاطبان اينترنت‌تارنما خويش را جلب فرماييد و به آنها يك سفارش ارائه دهيد.

Hubspot با به كار گيري از pop up در وب لاگ خويش به نتيجه ها جالبي رسيد. مبني بر حاصل منتشر گرديده از Hubspot، در اثر به كار گيري از pop up در مقايسه با استعمال از يك CTA معمولي در انتهاي پست، نرخ كليك اين اينترنت‌وبسايت ۱۹۲٪ و تعداد عضويت‌ها ۲۷٪ ارتقا داشته ميباشد.

Mailerlite يك كدام از ابزارهايي ميباشد كه مي تواند شما‌را در مسئله پباده سازي pop upهاي متعدد ياري دهد. شما به امداد Mailerlite ميتوانيد انتخاب فرماييد كه pop up‌ها در كدام‌يك از صفحه ها فرود و با چه فواصل وقتي به هرمورد از مخاطبان شما اكران داده شوند. همينطور، شما مي توانيد نتيجه ها تحليلي نتايج از آن ها مانند نرخ كليك، نرخ تبديل و … مربوط به هريك از pop upها را نيز ملاحظه كنيد و آنان‌را گزينه تحليل قرار دهيد.

 

بر روي صفحه هاي فرود متفاوت خويش آزمايش A/b انجام دهيد.
امروزه صفحه هاي فرود يك كدام از ابزارهاي اساسي بازاريابان يك مارك ميباشد. ورقه فرود جايي ميباشد كه يك بازديدكننده به يك lead تبديل ميگردد و يا اين كه leadهاي توليدشده در آن كاغذ بيشتر با يك مارك سرگرم ميشوند و در غايت به مشتري تبديل مي شوند. اين صفحه هاي نقش مهم در اينترنت‌تارنما شما دارا‌هستند و شما مي بايست با به كارگيري از آزمايش A/B درين صفحه ها بيشترين فايده را از آنها ببريد. ولي نتيجه ها نتايج از آزمايش A/B هنگامي داراي اعتبار ميباشد كه فضاي مثال‌اي كه روي آن آزمايش انجام مي‌دهيد، وسيع باشد. به عنوان مثالً تعداد بازديدكنندگان اينترنت‌وبسايت شما و نرخ تبديل آن نبايد عدد كوچكي باشد.

آزمايش A/B را در روزهاي متعدد هفته و ماه‌هاي گوناگون سال انجام دهيد، چرا‌كه مراحل تغييرات نرخ تبديل يك اينترنت‌تارنما در روزهاي متعدد هفته و ماه‌هاي گوناگون سال مختلف ميباشد.

مي توانيد موردها گوناگون مانند نسخه برداري‌رايتينگ، محتواي پيشنهادها، تصاوير، فرم‌هاي پرسشنامه، پباده سازي و … مربوط به صفحه ها فرود مهم را آيتم آزمايش A/B قرار دهيد.


تبليغ در فضاي دوستداشتني‌ترين اپ‌هاي تلفن همراه در تپسل
تپسل، به شما امداد مي‌نمايد تا كمپين‌هاي تبليغاتي كسب‌وكار خويش در فرمت‌هاي گوناگون تبليغاتي (ويدئويي، بنري، همسان، ريتارگتينگ) را در دوست داستني‌ترين نرم‌افزار‌ها و بازي‌هاي موبايلي اجرا فرمائيد و مارك خويش را در مقابل ديده مخاطبان هدفتان قرار دهيد.

مي‌خواهم با تبليغات تپسل آشنا نحس
Leadها را به lead داراي شرايط بازاريابي (marketing-qualified lead) تبديل نماييد.
بر روي leadهايي براي بازاريابي سرمايه‌گذاري فرمائيد كه با احتمال بيشتري ممكن ميباشد مشتري شما شوند؛ ‌ولي كدام‌يك از leadهاي توليدشده بايستي وارد روند بازاريابي شوند؟

پاسخ اين سؤال متناسب با هر صنعتي متعدد ميباشد. با دقت به هدفي كه داريد آن دسته از leadهايي كه براي شما اساسي‌خيس مي باشند را تعيين نمائيد؛ از جملهٌ ممكن ميباشد leadهايي كه براي اخذ راهنماي به كارگيري از مال يا اين كه دموي بدون‌پول جنس شما تثبيت‌‌اسم كرده‌اند، اساسي باشند.

 

مي توانيد leadهاي داراي شرايط بازاريابي و يا اين كه به عبارتي MQLها را از روش آزمايش A/B پيدا نمائيد و بعد از آن عمده دقت بازاريابي خويش را بر اين دسته از leadها قرار دهيد. همينطور، مي بايست leadهاي توليدي خويش در آينده را از روش پباده سازي خوب و CTAهاي هوشمندانه به MQLها تبديل نمائيد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: بهترين سئو كار،
بازدید:

به حساب آوردن نرخ بانس ريت وبسايت به چه شكل ميباشد؟

۲۶ مرداد ۱۳۹۹
۱۱:۴۹:۴۶
علي
نظرات (0)

سئو در مشهد


به حساب آوردن نرخ بانس ريت وبسايت به چه شكل ميباشد؟
وقتي كه گروهي از يوزرها وب به تارنما شما وارد شوند البته فارغ از گذراندن وقت فورا از وب سايت بيرون شوند در‌اين‌صورت گفته مي‌شو كه نرخ پريدن وب سايت ارتقا يافته ميباشد. در‌اين نوشته‌ي‌علمي توضيح خوا‌هيم اعطا كرد كه به حساب آوردن نرخ بانس ريت وب سايت چه‌گونه ميباشد؟

نرخ بانس در گوگل آناليتيكس
نرخ پريدن يا اين كه بانس‌ريت يك متريك براي اندازه‌گيري مخاطبيني كه وارد يك كاغذ از اينترنت‌وبسايت شما ميشوند و هيچگونه كاري انجام نمي‌دهند استعمال مي‌گردد. بطور نمونه برروي بخش منو، داده ها بيشتر يا اين كه پيوند‌هاي داخلي كه برروي برگه وجود داراست كليك نميكنند، بدين مضمون‌ كه سرور گوگل آناليتيكس هيچگونه تريگري از مخاطبين اخذ نكرده. بطور كلي استفاده كننده هيچگونه تضارب با وب سايت شما ساخت و ساز نكرده ميباشد و تنها يكي‌از صفحه هاي وبسايت شما‌را بازديد كرده و از آن بيرون شده‌است. بانس‌ريت يك متريكي براي نشان دادن كيفيت ورقه يا اين كه مخاطبين اينترنت‌تارنما شما مي باشد. مراد از كيفيت يعني مخاطبين غرض وبسايت شما مي‌باشند يا اين كه نه.

 

گوگل آناليتيكس چه گونه بانس ريت را احتساب مي‌نمايد؟


بانس‌ريت، سشن (session) تك ورقه‌اي را تقسيم بر مجموع سشن‌ها مي‌نمايد يا اين كه درصدي از تمامي سشن‌هاي وب سايت كه صرفا يك برگه را بازديد كرده‌اند و يك تريگر برروي سرور آناليتيكس ارسال مي‌گردد.

 

(Bounce Rate = (Visits With Only 1 Pageview) / (Total Visits


بانس‌ريت مفاهيم تحت را ميرساند:
كيفيت ورقه وبسايت نادر ميباشد. مشكلي در دعوت كردن مخاطبين داراست.
مخاطبين مقصود شما صحيح گزينش نشده ميباشد، چون آن ها با شيت شما مطابقت و همخواني نشده‌اند.
سرعت زير وب سايت تا‌وقتي‌كه بار گذاري خواهد شد.
پيشنهاد اينترنت راز: گوگل اپتيمايز – بخش اوليه

بانس‌ريت و بهينه سازي
در‌پي در خصوص رابطه بانس‌ريت با فاكتورهاي seo تارنما توضيح مي دهيم. اطلاعاتي درمورد اينكه داده‌هاي گوگل آناليتيكس را تحت عنوان فاكتور بهينه سازي در حيث مي گيرند وجود دارااست. در حالتي كه داده‌هاي گوگل آناليتيكس بدرستي پياده‌سازي نشود بالطبع قابل اطمينان نيستند، براين اساس شما براحتي مي توانيد بانس‌ريت را كاهش دهيد.

اين احتمال وجود داراست كه گوگل از داده‌هاي گوگل آناليتيكس به كارگيري نكند، البته شما بدين داده‌ها نياز داريد تا رصد نماييد چه طور مخاطبانتان از موتورهاي كاوش وارد اينترنت‌تارنما شما مي گردند، همينطور مطمئن گرديد هنگامي وارد وب سايت ميگردند دكمه بك را نمي‌زنند و به عقب برنمي‌گردند، مجموع اين داده‌ها ميتواند هشدار دهد كه سكو تارنما شما كاهش پيدا مي‌نمايد يا اين كه ارتقاء. اين احتمال هم وجود داراست كه گوگل آناليتيكس شيوه‌هاي متفاوتي براي به حساب آوردن بانس‌ريت در لحاظ ميگيرد.

براي اينكه بانس‌ريت وب سايت خويش را كاهش دهيد بايستي كليه جنبه‌هاي اينترنت‌وبسايت را با صرفه‌سازي نمائيد تا افت مرتبه نداشته باشيد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

جايگاه بندي الكسا چه مي باشد؟

۲۳ مرداد ۱۳۹۹
۱۱:۳۳:۲۴
علي
نظرات (0)


بهبود سكو الكسا براي بخش اعظمي از وب لاگ نويسان مبتدي و تازه كار كاري مشقت بار ميباشد. بعضا بلاگ نويسان بضاعت و توان بالقوه اي براي كسب جايگاه هاي پايين 100000 الكسا را دارا هستند. البته در اكثر مواقع بهبود جايگاه الكسا براي وب لاگ نويسان تازه كار كاري بسيار مشقت بار ميباشد.

خب، مساله اين ميباشد كه چه گونه بايستي درجه الكساي سايت و سئو در مشهد  يا اين كه بلاگ خويش را تخت‌گاز بهبود دهيم؟ آيا ترفندهاي خاصي براي بهبود جايگاه الكسا براي يك سايت يا اين كه وب لاگ وجود داراست؟ آيا ما مي‌توانيم درجه سايت يا اين كه وب لاگ خويش را در الكسا به‌سرعت بهبود دهيم؟

وقتي كه شما استارت به توليد يك بلاگ و يا اين كه وبسايت ميكنيد سوالهاي متعددي از اين قبيل به ذهنيت شما خطور مي نمايد. درين پست قصد داريم تعدادي خط مش عمل معمولي براي پيشرفت سريع در درجه بندي هاي الكسا را به شما ارائه دهيم. پس در حالتي كه شما هم قصد بهبود درجه الكسا را داريد و پيرو روش شغل هاي آن مي‌باشيد، به شما توصيه ميكنيم اين مقاله را تا پايان بخوانيد.

جايگاه بندي الكسا چه مي باشد؟
مبني بر وب سايت الكسا، سكو بندي الكسا تخميني ميباشد از ترازو محبوبيت وبسايت شما در مقايسه با ديگر تارنما ها. الكسا يك كمپاني داده ها اينترنت ميباشد كه وب سايت هاي متعدد را بر پايه ي فاكتورهاي مختلف مانند ترافيك وبسايت، سكو بندي مي نمايد. اين سكو بندي هر روز، آپ تو ديت رساني مي گردد.

اعتنا: مبتني بر مشاهدات، تارنما هايي كه درجه ي آن‌ها بيشتراز 1 ميليون باشد كمتر آپديت رساني ميشوند.

در شرايطي كه جايگاه ي شما ذيل 1 ميليون باشد اين مرتبه بطور منظم آپ ديت مي‌گردد. پيشنهاد مي شود كه كوشش فرمائيد تا درجه ي سايتتان همواره ذيل 10 هزار باشد.

الكسا به چه شكل فعاليت مي نمايد؟
Alexa.com در سال 1996 فعال‌سازي شد و با استعمال از برخي ابزارها عمل جايگاه بندي تارنما ها را آغاز كرد. بخش اعظمي از عموم معتقدند كه الكسا سكو ي دقيقي براي وبسايت ها ارائه نمي دهد. ولي اين وب سايت شايسته ترين ابزار براي مقايسه ي دو تارنما با يكديگر به شما مي‌آيد.

آيا بهبود درجه الكسا براي seo ارزشي داراست؟

اكثري از متخصصان بهينه سازي عقيده دارا‌هستند كه هنگامي در اكنون بهبود سئوي تارنما خويش مي‌باشيد به جايگاه بندي هاي الكسا هيچ توجهي نكنيد. البته وقتي كه تاكتيك هاي بهينه سازي را بر وب سايت خويش اعمال كرديد و متوجه شديد كه بهبود سكو الكسا شكل پذيرفته ميباشد، اين به‌اين معنا ميباشد كه از تاكتيك هاي قابل قبولي براي بهبود سئوي سايتتان به كارگيري نموده ايد.

چرا بهبود مرتبه الكسا؟
چون معيارهاي الكسا بر طبق ترافيك وب لاگ يا اين كه تارنما شما پباده سازي شده‌است و غرض از اعمال تاكتيك هاي seo نيز جذب بيشتر استفاده كننده به بلاگ يا اين كه سايت ميباشد. البته معيارهاي اكثري مانند درجه ي ورقه و توان دامنه در وب براي آناليز سعي يك تارنما جانور ميباشد. پس چرا بايستي بر روي پيشرفت مرتبه ي وبسايت در الكسا تمركز كرد؟

جواب اين پرسش اين ميباشد كه بخش اعظمي از فعالان وب براي قرار دادن تبليغات در وبسايت شما به مرتبه ي شما در الكسا دقت مي نمايند. براين اساس براي كليه وبسايت ها اساسي ميباشد كه بهبود مرتبه الكسا را مدام مد حيث داشته باشند تا در مقابل افرادي كه براي تبليغ در وب سايت هاي متعدد به سكو ي الكساي آنان اعتنا مي نمايند، حرفي براي بيان كردن داشته باشند.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

طرز يافتن كلمه و واژه كليدي بهينه سازي

۲۱ مرداد ۱۳۹۹
۱۱:۲۷:۴۷
علي
نظرات (0)


طرز يافتن كلمه و واژه كليدي بهينه سازي
درحال حاضر كه دانستيم كلمه و واژه كليدي چه چيزي است ، به چه شكل آن را پيدا كرده ، از كجا بدانيم اين عبارت ايده آل بوده و كسب جايگاه در آن به رونق كسب و فعاليت ما مي انجامد ؟

 

طرح قضيه
تفاوتي نمي نمايد كه براي تارنما درپي كليد كلمه مي‌باشيد يا اين  سئو در مشهد كه يك نوشته ي علمي هفتگي ! براي يافتن مورد متبوع در آغاز مي بايست كليه جوانب آن را بسنجيد .

يادتان باشد وجود يك نقشه سواي اينكه بدانيد فعلا كجاي آن قرار داريد شما‌را به مقصد گزينه نظرتان نخواهد رساند .

در باب كليدواژه هاي يك مقر اينترنتي از خويش بپرسيد كه مسئله عمل وب سايت متبوع دقيقاً چه ميباشد ؟

غرض از برپايي آن چه است ؟

در چه حوزه اي فعاليت دارد ؟

تمركز آن بر روي عرضه چه محصول يا اين كه خدمتي مي‌باشد ؟ و

همينطور درباره‌ي زمينه يك متن نيز از خويش بپرسيد كه آيا اين زمينه گزينه سوال عوام مردم قرار گرفته ميباشد ؟ آيا راه‌حل هاي شما دردي از وي دوا مي نمايد ؟

آيا حرفي كه مي زنيد با ديگر منابع مو جود مختلف بوده و از سرفصل هايي نو پرده بر ميدارد يا اين كه به عبارتي سخنان را به بياني ديگر بازگو مي نمايد ؟

جمع آوري موضوعات
تمامي واژه و كلمه و عباراتي را كه فكر مي‌كنيد در كسب و عمل شما مطرح بوده و پيرو عرضه آنها مي‌باشيد را در يك ليست گرد هم آوريد . از جمله در‌حالتي كه درپي سئو مقام تارنما يك دانش سرا لهجه مي باشيد از عباراتي مانند اموزشگاه لهجه انگليسي ، فراگيري گويش ، زمان هاي لهجه انگليسي ، عصر فشرده آيلتس ، دانشسرا آيلتس و … استعمال كرده و كليه آنان يادداشت نمائيد .

كاوش و تحليل مورد هاي مو جود
مي‌دانيم كه سازه به محدوديت هايي كه گفته شد قابليت و امكان عمل بر روي كليه عبارات كليدي نيست ، از سويي ديگر و طي خبري خوش ، گهگاه تقويت يك كليدواژه قادر است به بهبود رده يك سري و يك‌سري عبارت ديگر نيز بيانجامد .

مثلا در شرايطي‌كه در نمونه فوق ، تارنما ذكر شده با عبارت كليدي “دانشسرا گويش انگليسي” بالا آمده و جايگاه نيكي بيابد ، به احتمال خيلي زياد در هنگام جستجوي عبارتي مانند “اموزشگاه لهجه انگليسي ارزان” هم در موضع هاي اول و مرتبه اي قابل قبول حاصل مشاهده مي شود .

در فيض اينكه با ياري كنسول جستجوي گوگل ، اپليكيشن يا اين كه وبسايت هاي مختلف نظارت و چگالي سنجي لغات و دست پايان با يك سرچ معمولي و مشاهده لغت ها پيشنهادي موتورهاي كاوش گر كه تا قبل از اين گزينه تجسس قرار گرفته اند ، شايسته ترين آيتم جانور را گزينش كنيد .


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

چه‌گونه از Canonical URL به كار گيري كنيم ؟

۱۹ مرداد ۱۳۹۹
۱۰:۵۸:۴۵
علي
نظرات (0)


چه‌گونه از Canonical URL به كار گيري كنيم ؟
وبلاگ > برگه مهم
[bs-text title=”Canonical URL دقيقاً چه ميباشد و چه كاربردي داراست؟” bs-show-desktop=”1″ bs-show-tablet=”1″ bs-show-phone=”1″]كنونيكال يا اين كه به اصطلاح عاميانه Canonical link يك المنت HTML ميباشد كه به وبمستران ياري ميكند تا از شر Duplicate Content خلاص شوند. گوگل با قرائت Canonical، ورژن صحيح نشاني يك برگه را شناسايي كرده و ايندكس مي نمايد.
ايده اين فعاليت بسيار معمولي ميباشد؛ در شرايطي‌كه شما يك سري نشاني سئو در مشهد از يك شيت داشته باشيد، ميتوانيد با افزودن كنونيكال به گوگل صرفا يك ورژن از نشاني را معرفي فرماييد. در‌حالتي كه نتوانيد گوگل را در رابطه اينكه كدام ورژن از برگه، ورژن اساسي ميباشد قانع فرمائيد، خطاي Duplicate Content چهره ميدهد.[/bs-text][bs-text title=”مزيت هاي Canonical براي seo” bs-show-desktop=”1″ bs-show-tablet=”1″ bs-show-phone=”1″]گزينش يك ورژن از نشاني براي ايندكس مهم ترين مزيت كنونيكال ميباشد، همه نشاني هاي ديگر آن شيت خاص در واقع بصورت ۳۰۱ ريدايركت مي گردند، منتها فارغ از تغيير‌و تحول مسير. يعني تنها اثر ريدايركت بر آن صفحه هاي اعمال مي‌شود.[/bs-text][bs-text title=”فرآيند استاندارد سازي نشاني” bs-show-desktop=”1″ bs-show-tablet=”1″ bs-show-phone=”1″]نشاني هاي پارامتريك، دسته بندي ها و ديگر خطاها CMS ها، سبب مي‌شود گهگاه يك كالا يا اين كه يك محتوا، تعدادي نشاني داشته باشد. يعني مخاطب و موتور كاوش محتوا را از روش ادرس URL هاي مختلفي ببيند. مدام يك ورژن از نشاني هاي ساخت و ساز گرديده، درست و مطلوب ميباشد. البته وقتي كه چنين مشكلي وجود داشته باشد، گوگل در واقع اينگونه فهم ميكند:

شما يكسري ورقه داريد كه دارنده محتواي يكساني مي‌باشند، اين به عبارتي محتواي تكراري يا اين كه Duplicate Content ميباشد كه با جريمه از سمت گوگل جواب داده ميشود.

[/bs-text][bs-text title=”شيوه پياده سازي كنونيكال” bs-show-desktop=”1″ bs-show-tablet=”1″ bs-show-phone=”1″]فرض فرمائيد برگه اي وبسايت شما دارنده دو نشاني زي ميباشد:

 

http://your-domain.ir/سئو-content

http://your-domain.ir/بهينه سازي/content

 

فرض فرمائيد كه‌اين نشاني به يك محتواي خاص اشاره مي نمايد.

اينجاست كه اساندارد سازي به امداد شما ميايد. روند پايين براي استاندار سازي انجام مي‌گردد:

۱- يك ورژن از ادرس را تحت عنوان ورژن اساسي گزينش فرماييد. ممكن ميباشد شما در ميان اين دو ورژن فرقس شم نكنيد و نتوانيد يك كدام از را گزينش نمائيد. در‌اين‌صورت ورژن اي را گزينش فرمائيد كه بيشترين پيوند داخلي و بيروني را دارا باشد.

۲- كنونيكال را به ورژن اي كه گزينش نكرده ايد اضافه نمائيد. canonical مي بايست به نشاني شيت گزينش گرديده اشاره نمايد. طرز پياده سازي به صورت پايين ميباشد:

بهينه سازي-plugin/">

اين كد را بايستي در ميان تگ head ورقه قرار دهيد. اينكار، هر دو شيت را براي گوگل merge مي نمايد. يك ريدايركت قابل انعطاف و سواي انتقال براي مخاطب. تنها گوگل اين تغيير تحول را ميفهمد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

bounce rate وبسايت چه است؟

۱۵ مرداد ۱۳۹۹
۱۱:۲۶:۴۳
علي
نظرات (0)


يكي موضوعاتي كه در جايگاه يك سايت در موتورهاي كاوش نقش مستقيمي ايفا مي نمايد، نرخ پريدن يا اين كه به عبارتي bounce rate ميباشد. نرخ فرار و گريز از وبسايت در بهينه سازي يك كدام از معيارهاي بسيار مهمي ميباشد سئو در مشهد كه مي بايست همواره آن را در دست گرفتن كرده و در راستاي كاهش آن كوشش كرد. در‌اين نوشته ي علمي از مقر علم صاحبخانه فا تصميم داريم محاسبه كنيم كه نرخ پريدن چه مي باشد و شيوه كاهش bounce rate وبسايت را يادگرفتن دهيم. پس درصورتي كه رغبت داريد دراين مورد داده ها بيشتري را كسب فرماييد، تا انتهاي اين نوشته‌علمي با ما يار باشيد.

موضوعاتي كه در‌اين نوشته‌علمي به آن ها پرداخته شود، به شرح زير ميباشد:

bounce rate وبسايت چه است؟
نرخ پريدن در seo
كاهش bounce rate وبسايت
bounce rate سايت چه مي‌باشد؟
در جواب به پرسش بانس ريت وبسايت چه ميباشد بايستي خاطرنشان كرد: نرخ پريدن وبسايت معياري ميباشد كه به شما نشان مي‌دهد كه يك سري درصد از عده اي كه وارد وبسايت شما گرديده اند سواي انجام هيچ كاري يا اين كه داشتن تعاملي سايت شمارا رخنه‌ كرده اند. خواسته از تعامل كليك كردن روي يكي‌از موردها منو، ادامه مقاله يا اين كه پيوند هاي داخلي قرار گرفته در يك كاغذ ميباشد. در صورتي بازديد يك استفاده كننده از سايت فقط به يك كاغذ محدود خواهد شد و در صفحه ها تارنما گردشي نداشته باشد، جنبش آن استفاده كننده تحت عنوان يك bounce rate منفي به حساب آوردن ميشود.

بيشتر بدانيد: نرخ كليك يا اين كه CTR چه است؟

از نرخ پريدن يا اين كه به عبارتي bounce rate تارنما مي‌توانيد تحت عنوان يك ميزان بسيار كليدي جهت سنجيدن معيار كيفيت صفحه هاي سايت خويش به كار گرفت. اگرچه تعريف و تمجيد نرخ فرار و گريز از وبسايت به لحاظ معمولي و قابل شعور ميباشد البته ادراك آنچه كه‌اين رقم به شما ميگويد ميتواند پاره اي سخت باشد. تجزيه و نظارت اين ميزان مقداري پيچيده ميباشد و همين سبب ساز ميگردد تا اكثري از يوزرها نتوانند معنا آن را به خير و خوبي ادراك كرده و از آن در راستاي افزايش عملكرد وبسايت خويش به كار گيري نمايند.

نرخ پريدن در seo
موتورهاي كاوش تمركز مهم خويش را روي ترازو جذب و سرگرم نمودن يوزرها قرار داده اند. به دليل آنكه آنان به شكلي درنظرگرفته شده اند كه هر چقدر كه اينترنت سايتي بهتر بتواند پاسخگوي نيازهاي يوزرها اينترنتي باشد، درجه بهتري را در نتيجه ها كاوش به آن ميدهند. يكي‌از اين فاكتورها نرخ پريدن ميباشد.

موتورهاي كاوش معتقد ميباشند كه چنين اينترنت سايتي معيارهاي اساسي يك سايت باارزش را دارا است و مي بايست در سكو هاي نخستين نتيجه ها كاوش اكران داده گردد. به همين برهان ميباشد كه بخش اعظمي از سئوكاران و اينترنت مستران روي داشتن bounce rate تحت تاكيد دارا‌هستند. به صورت كلي مي قدرت اظهار‌كرد bounce rate بالا براي وبسايت شما سود اي مطلوبي را به همپا نخواهد داشت. چرا‌كه نرخ پريدن نشان دهنده اين مورد ميباشد كه محتوا و ساختار وبسايت شما به اندازه كافي براي خواننده گان آن ديدني نبوده و نمي تواند حيث آنان‌را به خويش جلب نمايد. با اين وجود نمي قدرت با اطمينان اظهار‌كرد كه مدام نرخ گريزو فرار از وب سايت بالا معناي بدي را به ياروهمدم دارااست.

نرخ گريز از وب سايت بالا، يك سري سيگنال منفي را براي موتورهاي كاوش ارسال مي نمايد. در واقع بانس ريت براي آنان نشان دهنده اين قضيه ميباشد كه بازديدكنندگان ديگر محتواهاي قرار گرفته در تارنما شمارا آنقدر ديدني ندانسته اند كه روي آن ها كليك نمايند. ولي وقتي كه كاربري در سايت شما گردش داشته باشد، اين سيگنال ارسال مي‌شود كه محتواي شما جذابيت كافي را داشته ميباشد.
بيشتر بدانيد:چه نوع محتوايي در گوگل مرتبه ميگيرد؟

از جمله ممكن ميباشد شما صاحب و مالك يك سايت تجاري بوده و مقصود اصليتان برقراري رابطه با مشتريان از روش پست الكرونيكي يا اين كه موبايل ميباشد. در‌اين‌صورت شما نيازي نداريد كه بازديدكنندگان به صفحه هاي ديگر وبسايت بروند. آن ها ميتوانند مجموع داده ها مايحتاج خويش را از روش برگه رابطه با ما اخذ نمايند و بعداز اخذ آن سريعا از تارنما شما بيرون شوند. زمينه اصلي اين ميباشد كه شما بايستي بتوانيد تشخصي دهيد كه كدام كدام برگه جذابيت ما يحتاج را ندارد bounce rate اثر مخرب داشته و كدام يك تاثير منفي روي كارايي شما ندارد.

كاهش bounce rate وبسايت
براي بهبود بانس ريت تارنما خويش بايستي فاكتورهاي متعددي را در حيث بگيريد. مثلا يكي‌از معمولي ترين خط مش هايي كه ميتواند سبب كاهش bounce rate وبسايت شما خواهد شد اين ميباشد كه:

اطمينان نتيجه ها فرمائيد لينك و پيوند هاي فرنگي اينترنت سايتتان در يك پنجره يا اين كه شيت مرورگر تازه گشوده مي گردد. (اما اين آيتم فعلا چندان پيشنهاد نمي‌شود به دليل آنكه گشوده شدن كاغذ به تنهايي كفاف نمي دهد و استفاده كننده بايستي در آن عكس العملي نشان دهد.)
ناوبري وبسايت
پباده سازي قشنگ
عدم وجود تبليغات آزاردهنده pop-up
لود سريع سايت
mobile-friendly بودن
و…
ولي از نقش گزينش لغت ها كليدي مطلوب و داراي ربط نيز نبايد سپري شد. آيا محتوايي كه در دست استفاده كننده قرار ميگيرد دقيقا به عبارتي چيزي ميباشد كه در توضيحات كوتاه خويش به آن اشاره نموده ايد؟ جواب اين پرسش ميتواند پيش مورد مطلوب در رابطه واحد سنجش bounce rate اينترنت سايتتان را در دست شما قرار بدهد. زمينه مهم اين ميباشد كه در كنار چك كليه نكات نقل شده بايستي روي محتوايي كه ارائه مي دهيد نيز توجه كافي را داشته باشيد. محتواي جذابي كه پيوند سازي داخلي آن مطلوب و به جا ميباشد، به صورت انقطاع قادر است مخاطبين را متقاعد نمايد كه در وبسايت شما گردش داشته باشد.

در شكل تصميم به شناخت بيشتر با مبحث تعيين واژه و كلمه كليدي مطلوب ميتوانيد نوشته ي علمي تعيين لغت ها كليدي براي صفحه ها وبسايت و اصول محتوا نويسي در وردپرس
را مطالعه كنيد.

نرخ گريز از وبسايت (bounce rate) يك كدام از مطرح ترين موضوعاتي ميباشد كه وبمستران روي آن توجه اكثري دارا هستند. به اين دليل كه خير صرفا روي مدير درست seo وبسايت تاثيرگذار ميباشد، بلكه به شما نشان مي‌دهد كه كدام يك از صفحه هاي اينترنت سايتتان مي‌توانند تعامل بهتري را با مخاطبين ساخت نمايند. مطمئنا هر چقدر كه محتواهاي صفحه هاي يك وبسايت مطلوب خيس باشند، مي‌توانند تاثير بهتري روي خوانند‌گان آن بگذارند. اين تاثيرگذاري نيز در غايت به برقراري يك تعامل آفريننده دربين مخاطب اينترنتي و تارنما شما سبب ساز گردد. درين نوشته‌علمي از مقر علم صاحب خانه فا كوشش بر اين بوده ميباشد تا شمارا با معنا نرخ پريدن آشنا كرده و راهكارهاي مطلوب براي رفع آن ارائه داده گردد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سئو در مشهد،
بازدید:

آيا داشتن پيوند‌هاي Nofollow بد ميباشد؟

۱۳ مرداد ۱۳۹۹
۱۱:۳۹:۴۳
علي
نظرات (0)


آيا نيازي مي‌باشد پيوند‌هاي سايتم را با دقت بدين attribute ها دستكاري كنم؟
نه. تگ nofollow همچنان مانند قبل تلاش داراست. در صورتيكه چه همين حال هم هر سه صفت معرفي‌گرديده فعاليت مي‌نمايند و به وسيله گوگل شناسايي مي گردند، البته به صورت ظريف‌خيس از نخستين مارس 2020  بهترين سئو كار ميباشد كه nofollow تحت عنوان يك تگ براي خزيدن و ايندكس كردن به وسيله ربات‌هاي گوگل گزينه استعمال قرار خواهد گرفت (و شايد تغييراتي داشته باشد) و تا آن دوران nofollow كاربرد فعلي خويش را داراست.

چه گونه بفهميم يك پيوند dofollow ميباشد يا اين كه nofollow؟
براي پي بردن پاسخ اين پرسش سه رويه وجود دارااست:‌

استعمال از پلاگين‌هاي مرورگرها
آناليز كد HTML
به كار گيري از ابزارهاي نظارت بك لينك و پيوند
1. استعمال از پلاگين‌هاي مرورگر:‌
پلاگين‌هاي بخش اعظمي مي‌باشند كه مي توانند dofollow يا اين كه nofollow بودن لينك و پيوند‌ها را براي شما مشخص و معلوم نمايند. از جمله در پلاگين‌ي منحصر mangools، مي توانيد اين خصوصيت را براي كل پيوند‌هاي خروجي از اينترنت‌وب سايت و همينطور لينك و پيوند‌هاي ورودي به اينترنت‌تارنما خويش ببينيد.

 

 

2. آناليز كد HTML:‌
در شرايطي كه مي دانيد كه بك پيوند در كدام برگه واقع شده‌است، راحت‌ترين شيوه چك كد html در وب سايت پيوند دهنده ميباشد:
براي انجام اين فعاليت طبق قدم‌هاي ذيل فعاليت فرماييد:‌

روي انكرتكست لينك و پيوند، كليك راست نمائيد و آيتم “Inspect” يا اين كه “Inspect element” را تعيين نمائيد (در مرورگرهاي گوناگون اين آيتم مختلف خواهد بود). و يا اين كه مي توانيد در مرورگر كروم كليدهاي “Ctrl+Shift+I” را بزنيد.

كد html لينك و پيوند را نظارت فرمائيد. در‌صورتي‌كه تگ rel=”nofollow” را نديديد، پيوند متبوع يك پيوند dofollow ميباشد.

براي موعظه بيشتر كد پايين، مثال‌اي از يك لينك و پيوند dofollow ميباشد:‌
انكر تكست
و كد تحت نيز مثال‌اي از يك لينك و پيوند nofollow ميباشد:‌
انكر تكست
3. به كار گيري از ابزارهاي محاسبه بك پيوند:‌
در‌صورتي‌كه در اكنون بررسي پيوند‌هاي خويش يا اين كه رقيبتان مي باشيد و نمي‌دانيد پيوند‌ها دقيقاً كجا مي باشند يا اين كه اينترنت‌وبسايت چه لينك و پيوند‌هايي داراست. مي توانيد از ابزارهاي محاسبه بك پيوند مثل LinkMiner چهت نيل به چنين اطلاعاتي به كار گيري فرمائيد.

براي اين عمل كافي ميباشد وارد اينترنت‌وبسايت Linkminer گرديده و نشاني سايتي كه ميخواهيد ارزيابي فرماييد را در فريم مربوطه وارد نمائيد.
روي بك لينك و پيوند‌ها در جدول سمت چپ كليك فرمائيد و زماني ‌كه تارنما لينك و پيوند دهنده در جهت راست كاغذ بار گذاري شد، روي دكمه‌ي anchor text كليك نماييد تا جاي ظريف لينك و پيوند را ملاحظه كنيد.

آيا داشتن پيوند‌هاي Nofollow بد ميباشد؟
خير، به هيچ وجه. ولي پيوند‌هاي Nofollow هيچ ارزشي براي بهينه سازي وب سايت ندارند. ولي مي بايست غرض خويش از تصاحب كردن لينك و پيوند را معلوم فرمائيد. در اصلً دو برهان عمده براي لينك و پيوند به چنگ آوردن وجود دارااست:‌

به چنگ آوردن اعتبار از اينترنت‌وبسايت‌هاي خوب و بهبود پروفايل پيوند‌ها
تصاحب كردن بازديد از روش لينك و پيوند
مورد اوليه بدين مضمون‌ ميباشد كه شما پيرو لينك و پيوند‌هاي dofollow مي‌باشيد، از هر جايي كه پيوند ميگيريد بهتر ميباشد تأكيد نماييد كه مي خواهيد لينك و پيوند‌هاي شما dofollow باشد و عشق و علاقه‌اي به لينك و پيوند‌هاي nofollow نداريد.
در شرايطي‌كه هم آيتم دوم غرض مهم شماست، نيازي وجود ندارد در رابطه dofollow يا اين كه nofollow‌ بودن پيوند‌ها نگران باشيد. هر دو نوع لينك و پيوند‌ها، شمارا به غرض خويش مي رساند.

فيض گيري

بايستي نسبت DF/NF بك لينك و پيوند‌هاي خويش را به طور منظم و يا اين كه دستكم گاهيَ، تحليل فرماييد. اكثر لينك و پيوند‌هايي كه گرفته مي گردد به قصد دريافت كردن اعتبار ميباشد و در صورتي‌كه از جايي لينك و پيوند گرفته‌ايد و لينك و پيوند متبوع nofollow ميباشد، بهتر ميباشد با اينترنت‌وب سايت پيوند دهنده تماس حاصل نماييد و محترمانه درخواست نمائيد كه لينك و پيوند را به dofollow‌ تغيير تحول دهند.
در صورتي هم ميخواهيد به طور جامع كل بك لينك و پيوند هاي خويش را همدم با ويژگي ها آنها ملاحظه كنيد، ميتوانيد از ابزار siteprofiler استعمال نمائيد و در بخش backlinks به كليه اين داده ها دسترسي داشته باشيد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: بهترين سئو كار،
بازدید:

CTR يا نرخ كليك

۱۳ مرداد ۱۳۹۹
۱۱:۲۹:۲۱
علي
نظرات (0)

چرا CTR اصلي ميباشد؟
با استعمال از نرخ كليك مي‌‌قدرت در خصوص پتانسيل و ترازو تأثير كمپين‌‌هاي ايميلي، اشكال گوناگون تبليغات، snippet‌هاي تارنما در حاصل كاوش، دكمه‌‌هاي كال تو اكشن (CTA) و بقيه نحوه‌‌هاي ديجيتال ماركتينگ داده ها خير به دست آورد. سئو در مشهد هر چه يوزرها كمتر روي لينك و پيوند‌ها كليك نمايند، نرخ تبديل هم تحت‌خيس خواهد بود. در واقع غرض اين ميباشد كه تا مكان ممكن نرخ كليك را بالا برده و ترافيك كافي و هدفمند جذب كنيم تا پتانسيل تبديل را بالا ببريم .

چه‌طور نرخ كليك اينترنت سايتمان را ارتقا دهيم؟
مي خواهيم يك‌سري سر اصلي را با شما في مابين بگذاريم كه با تمركز كردن و انجام دادن آنان مي توانيد منجر جلب اعتنا مخاطبان خويش گرديده و آنان‌را بي‌اختيار به سمت اينترنت ساييتان بكشانيد. به چندين نكته پايين دقت فرماييد:

يك تيتر جالب و توصيفي بنويسيد
تيتر يك كدام از مهم ترين فاكتور‌هاييست كه قادر است يوزرها را به سمت وبسايت شما هدايت نمايد. پس بايستي بي‌عيب‌و‌نقص نوشته خواهد شد. كارايي فرمائيد كاراكتر‌هاي تيتر بيشتر از 65 تا نشود و متن تيتر، به سيرتكامل‌اي نوشته گردد كه بيان‌كننده زمينه محتواي شما باشد. نكته ديگر اينكه به طبع مي بايست در تيتر خويش از واژه و كلمه كليدي به كار گيري فرماييد تا مخاطب با يك كاوش بي آلايش به شما رسد. بهتر ميباشد در تيتر‌‌هاي خويش از كلمه ها ترغيب‌كننده مانند راحت، ارزان، سريع، قدم به قدم و … استعمال نماييد. اينكار قادر است بخت شمارا براي كليك تصاحب كردن بيشتر نمايد. ولي در به فعاليت بردن اين عبارات بايستي معقول فعاليت نموده و نوع كسب و فعاليت خويش را در حيث بگيريد. در صورتي‌كه مي خواهيد يك تيتر‌نويس رشته‌اي گرديد مي بايست به نوشته‌ي‌علمي برچسب تيتر در همين وبسايت رجوع نماييد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مرجع مقالات رسمي و تخصصي سئو است.